donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik vind het gewoon stom dat mensen zo narrowminded kunnen zijn... ik ben ook gabber, maar ik kan alle muziek wel appreciëren. Maja we leven blijkbaar in een respectloze wereld. Dus als de muziek je niet aanstaat ga je maar lekker de dj of een van de bandleden op zn gezicht slaan
de meeste van jullie zijn allemaal van die meepraters!!!
toen Rob G al draaide op grote party's zaten de meeste van jullie nog met je playmobiel en barbiepoppen te spelen duzz een beetje respect voor deze gozer
laterzzz
ik neem aan dat dit nog wel een staartje krijgt en dat ze die m*ngaulen ff lekker vervolgen.
zo 9 jul 2006, 13:01
Bandleden op de vuist tijdens Sensation Black
AMSTERDAM - Een bezoeker van dancefeest Sensation Black in de ArenA in Amsterdam is zaterdagnacht in gevecht geraakt met twee bandleden die op dat moment een optreden gaven. De feestganger wist het podium te beklimmen waarop een van de artiesten zich zodanig bedreigd voelde, dat een flinke vechtpartij tussen de 'indringer' en een paar bandleden ontstond. Dat maakte de politie zondag bekend.
Nadat de jongen van het podium was gebonjourd, deed hij aangifte bij de politie. Die hield de bandleden aan en legde ze een boete van 2500 euro per persoon op. De bezoeker komt er ook niet zonder gevolgen van af. Hij krijgt binnenkort een dagvaarding toegestuurd en zal zich waarschijnlijk bij de rechter moeten verantwoorden, liet de politiewoordvoerder weten.
BRON: Telegraaf.nl
Wat een ontiegelijk kutvolk komt er toch altijd op zo'n hardstyle/hardcore feest af. Zooo enorm narrowminded en vooral niet openstaan voor andere muziek, nee, want dat is niet stoer, vooral niet onder invloed van een zakje snoepjes. Op echte housefeestjes vind ik het juist wel vet om een live-act erbij te zien, het heeft wat vernieuwends. Ken de muziek van Slipknot goed en ik zie toch wel wat overeenkomsten met hardcore, maar ja, de hakkende bezoekers lopen puur met oogkleppen op en zijn bang om niet stoer gevonden te worden als ze eens "per ongeluk" naar een andere stijl luisteren... Bah, kutvolk!
Wel mooie actie van die gozer en hoop dat ie er niet teveel van over heeft gehouden!
Wat een ontiegelijk kutvolk komt er toch altijd op zo'n hardstyle/hardcore feest af. Zooo enorm narrowminded en vooral niet openstaan voor andere muziek, nee, want dat is niet stoer, vooral niet onder invloed van een zakje snoepjes. Op echte housefeestjes vind ik het juist wel vet om een live-act erbij te zien, het heeft wat vernieuwends. Ken de muziek van Slipknot goed en ik zie toch wel wat overeenkomsten met hardcore, maar ja, de hakkende bezoekers lopen puur met oogkleppen op en zijn bang om niet stoer gevonden te worden als ze eens "per ongeluk" naar een andere stijl luisteren... Bah, kutvolk!
Ik vind dat jij ook behoorlijk met oogkleppen oploopt door de 'hakkende bezoekers' zo te generaliseren.
Ik constateer ook alleen maar feitjes: laatste voorbeeld was Frequence, in de hard area een massale vechtpartij, terwijl op de groove area echt een supersfeertje was.
Ik constateer ook alleen maar feitjes: laatste voorbeeld was Frequence, in de hard area een massale vechtpartij, terwijl op de groove area echt een supersfeertje was.
Vlak de invloed van klassiek in Metal absoluut niet uit. Enorm veel bands maken gebruik van klassiek in hun eigen muziek.
Vlak de invloed van klassiek in Metal absoluut niet uit. Enorm veel bands maken gebruik van klassiek in hun eigen muziek.
Ik snap echt niet dat er hier mensen gewoon ff vertellen dat ze achter de actie van die idioot staan!
Ook al vind je die muziek niet bij elkaar passen dan nog gedraag je je. Ook neophyte heeft rock en hardcore gemixt en dat werd wel goed ontvangen!
Die vent die het podium op is geklommen en heeft geslagen is gewoon echt een ACHTERLIJKE MONGOOL met het iq van een visstick. En dan denk ik dat het nog een belediging is voor die visstick!
Die vent die het podium op is geklommen en heeft geslagen is gewoon echt een ACHTERLIJKE MONGOOL met het iq van een visstick. En dan denk ik dat het nog een belediging is voor die visstick!
beter dat die bezoeker helemaal de kanker is ingeslagen...
Ik kan het niet veroordelen. als je aan gevallen wordt, dan druist de adrenaline door je heen.
tis weer 's wat anders heh als een ijsklontje.
idd blijf met je poten van de dj af, als het niets is ga dan naar huis of eten ofzo, als alle dj's worden neergeslagen die een slechte set draaien blijft er niemand meer over, je hebt toch ook wel eens een offday op t werk