donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
was deze herrie wel echt herrie?
of paste het gewoon niet bij het sensation publiek?
heeft iemand een geluidsfragment / filmpje met muziek erbij?
Hoe was Catscan trouwens? Gezien hij zn ding wilde doen, zullen dat ook niet alleen maar hitjes zijn geweest. Is hij ook uitgefloten?laatste aanpassing 9 juli 2006 12:58
ik vind dat iedereen die op sensation black was beter had moeten lezen en niet zo verschrikkelijk kortzichtig moet zijn
jaren geleden zei k het al
en nu met rob gee wordt het weer duidelijk
hardstyle is voor mietjes
Rob Gee had er gewoon niet moeten zijn...
Wat moet dat nou op Sensation?!?!
Bullshit. Hij klimt het podium op en begint te meppen. Logisch dat je dan klappen terug kan verwachten.
Security moet ervoor zorgen dat 'ie niet eens het podium op komt.
En ID-T had er voor moeten zorgen dat Rob Gee niet eens op het podium stond.
Zo zie je maar weer hoe triest het sensation publiek is.
Bij de liveset van Masters Of Ceremony zijn ook gitaren. Misschien in wat mindere mate, maardat vond iedereen fuckin mooi. Maar op sensation wil men alleen de hardstyle-hitjes...weer een reden om daar niet heen te gaan
probeer eens uit je hokje te komen
pesies...en een klein stukje..okee
maar als je naar sb gaat...kom je niet voor die hardrockshit!!
volgens mij moet zelfs jij dat kunnen snappen...
est hoor ,laat de artiest gewoon in zen waarde ,kan ook alleen maar op black gebeuren dit ,op white niet ,daat lopen niet van zulke triesten mongolen rond
Ach, is t dan zoveel moeite om een half uurtje te ontspannen. Je zou t ook kunnen proberen te waarderen
aha
voor die kerel
het is triest dat een band een kerel in elkaar schopt..
laat dat aan de beveiling over
het is gewoon laag bij de grond en jij vind het een mooie actie?
ik vind het gewoon stom dat mensen zo narrowminded kunnen zijn... ik ben ook gabber, maar ik kan alle muziek wel appreciëren. Maja we leven blijkbaar in een respectloze wereld. Dus als de muziek je niet aanstaat ga je maar lekker de dj of een van de bandleden op zn gezicht slaan
hoezo? je betaald gvd 65euro voor zio feest krijg je die pokke herrie van die rob gee ik had een vol flesje water na hem getyft
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2094/bce637a3/index.html
Tis laag, maarre vind diegene wel lef hebben!
Kom op het is toch stom dat id&t dit soort muziek gaat neerzetten
wel heel sneu van rob g dat hij die gozer op ze hoofd natrapt terwijl die al door tig man weggesleept word!
kwil het anders wel horen en niet het fluitconcert, maar de muziek
Nadat de jongen van het podium was gebonjourd, deed hij aangifte bij de politie. Die hield de bandleden aan en legde ze een boete van 2500 euro per persoon op. De bezoeker komt er ook niet zonder gevolgen van af. Hij krijgt binnenkort een dagvaarding toegestuurd en zal zich waarschijnlijk bij de rechter moeten verantwoorden, liet de politiewoordvoerder weten