Partyflock

Forumonderwerp · 886146
2 volgers · 36166x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????

Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sproet op maandag 10 juli 2006 om 13:11:
En dan ook nog gaan klappen/juichen als de Megamix inzet met zo'n achterlijk slap, commercieel hardhouse-deuntje

haha, zo typisch

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:18:
Wat mij trouwens nog steeds niet duidelijk is is waarom die gast op het podium is geklommen? Ik heb menig concert en feest meegemaakt waar er iets wel aan mankeerde maar om dan nou de boel te slopen??? Kan iemand van de medestanders van die eikel hier misschien op een gepaste en normale manier antwoord op geven???

Neem een sealtje of 2 coke, een biertje(of liever Breezer/Smirnoff) of 15, een handjevol vrienden die zeggen dat dit takkeherrie is, en 1 bijdehandje die een geintje maakt dat het vet zou zijn als er iemand het podium op zou klimmen en er iets aan zou doen..

Dan zit er tussen het Sensation-publiek wat er was wel een doorgesnoven en dronken macho die het op dat moment een goed idee lijkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the dancing party man op maandag 10 juli 2006 om 12:22:
Hier in het at5 nieuws gaat er ook een kort stukje over sensation en Rob Gee.
(Ongeveer op 25% van het hele filmpje, na het nieuws over een burenruzie).

Fijn een filmpje van black 2002 maar daar heb ik de dvd al van:S:S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:20:
haha, zo typisch

Wat is typisch? Typisch voor commercieel TMF-publiek mag ik hopen.

Waarschuw beheerder
heb gehoord dat bij 1 van de band leden in het verleden iemand op podium was geklommen met pistool en iemand van die band beschoten had
kan alleen niet meer vinden wara ik het gelezen heb!

als dit waar is vind ik het niet zo gek dta ze door het lint kllimmen bij iemand die agressief het podium opklimt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sproet op maandag 10 juli 2006 om 13:25:
Typisch voor commercieel TMF-publiek mag ik hopen.

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:28:
heb gehoord dat bij 1 van de band leden in het verleden iemand op podium was geklommen met pistool en iemand van die band beschoten had
kan alleen niet meer vinden wara ik het gelezen heb!

als dit waar is vind ik het niet zo gek dta ze door het lint kllimmen bij iemand die agressief het podium opklimt

Was niet van één van die bandleden, was een gitarist van Pantera die door een "fan" neergeschoten is bij een optreden en overleden is, omdat die "fan" vond dat het de gitarist z'n schuld was dat de band uit elkaar gegaan was.
Waarschuw beheerder
Ik vond die act van Rob Gee echt Hardcore tot op het bot (Kreeg een beetje het gevoel, wat ik ook kreeg toen ik voor het eerst met de hardcore muziek in aanraking kwam. Lekker los en scheit aan de dagelijkse standaarden), heerlijk gewoon. Zulke dingen moeten ze vaker doen.
Alleen jammer van die 40.000 mensen die er niks aan vonden. Gelukkig zou ik daar nooit last van hebben gehad. Ik verdiep mij altijd eerst in de line up, i.p.v. blind een kaartje kopen.

Maarja bewijst maar dat sensation echt een feest is voor mensen die gewoon stoer willen zeggen dat ze op sensation zijn geweest, en niet voor de muziek/artiesten komen. En dat hun muziekale kennis ophoud bij wat hardstyle kicks.
En die knakker die podium op klom, wat een loser. Even geen hardstyle kicks, en ze zijn rijp voor het gesticht. Hij heeft echt het publiek daar vertegenwoordig.

Gegroet

Mijn mening

Waarschuw beheerder
ik las dat 1 van de leden van die band nu ook op podim stond
heb je de naam van die gitarist
miss weet ik dan of ik die ook bedoel

btw kijk er echt naar uit om die set te horen

Waarschuw beheerder
Ongelovelijk hoe simpel mensen zijn :D:D:D

Wat ben je voor een sukkel wanneer je 60e betaald voor een kaartje en niet eens weet wat er komt optreden!

En dan gaan lopen janken wanneer het je niet aanstaat....

Overigens ook dom van id-t want het dagjes volk wat op sensation komt vind Rob Gee natuurlijk helemaal niks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 10:17:
Uitspraak van Jenny Rose op maandag 10 juli 2006 om 01:52:
En dat hij toegejuicht werd vind ik

Beetje tegenstrijd he? Want ik maak hier gewoon uit op dat als jij de kans had gehad, jij ook het podium op was geklommen om de boel te slopen?

? hmmm ik vind het juist fout dat het publiek hem aanmoedigden.. net als de franse fans italie uitgefloten hebben omdat zidane weggestuurd werd...

Waarschuw beheerder
donateur
vind het zielig dat die bandleden op die gozer begonnen in te schoppen..
haal hem van het podium af!! ga er zelf niet op in schoppen!!
nu hebben ze zelf een flinke boete te pakken! eigen schuld

en had ook wel verwacht dat er eentje het podium op zou klimmen
was ook 10000000000000000x niets wat er ineens werd gedraaid
lijkt mij dat als je het halve publiek ziet zitten of hoort roepen dat je moet kappen en moet opflikkeren met die t*r*ngherrie dat het wel duidelijk is?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:32:
ik las dat 1 van de leden van die band nu ook op podim stond
heb je de naam van die gitarist
miss weet ik dan of ik die ook bedoel

http://www.cnn.com/2004/US/12/09/nightclub.shooting/

COLUMBUS, Ohio (CNN) -- A 25-year-old man stormed the stage at a heavy-metal rock concert Wednesday night, shooting and killing Pantera founder and Damageplan guitarist "Dimebag" Darrell Abbott and three others before a police officer shot and killed him, Columbus police said.

On Thursday, police identified the suspect as Nathan Gale of nearby Marysville. A spokesman said police had no information about a motive or possible link to the band.

"Right now we don't see any connection at all, but that could change," Columbus police Sgt. Brent Mull said. "Unless he left a note or there's something else, we may never know the motive."

At least two people also were wounded in the attack, which occurred shortly after Damageplan began its performance at the Alrosa Villa nightclub on Columbus' north side.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 09:15:
tja wat moet je heirop antwoorden
als je de dj slehct vind en je wilt hem aanvalleen ben je dan een held

bekrompen publiek!

volgens mij ben jij hier bekrompen hoor als meer als de helft van de zaal gaat zitten en 95% ze weg staat te fluiten en als ze dan nog niet luistere en sfeer er helemaal uit is voor een verdomd duur kaartje met nog veel duurder drinken om over de wc's nog maar niets te zeggen en het dan ook nog aandurven een rockband in te huren...

als iemand anders zijn set staat te verneuken word daar toch ook iets van gezegd maarja jij bent zeker zo'n heilig "OPEN MINDED" boontje :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Striker op maandag 10 juli 2006 om 13:32:
Ik vond die act van Rob Gee echt Hardcore tot op het bot (Kreeg een beetje het gevoel, wat ik ook kreeg toen ik voor het eerst met de hardcore muziek in aanraking kwam. Lekker los en scheit aan de dagelijkse standaarden), heerlijk gewoon. Zulke dingen moeten ze vaker doen.
Alleen jammer van die 40.000 mensen die er niks aan vonden. Gelukkig zou ik daar nooit last van hebben gehad. Ik verdiep mij altijd eerst in de line up, i.p.v. blind een kaartje kopen.

Maarja bewijst maar dat sensation echt een feest is voor mensen die gewoon stoer willen zeggen dat ze op sensation zijn geweest, en niet voor de muziek/artiesten komen. En dat hun muziekale kennis ophoud bij wat hardstyle kicks.
En die knakker die podium op klom, wat een loser. Even geen hardstyle kicks, en ze zijn rijp voor het gesticht. Hij heeft echt het publiek daar vertegenwoordig.

Gegroet

Mijn mening

EVEN geen hardstyle kicks? na een
Uitspraak van Q-Spott op maandag 10 juli 2006 om 13:02:
Fuck die Rob Gee. Ze hadden de idioot die Rob Gee had geboekt een beuk moeten geven. Hulde aan die gozert die het podium op ging. Geef m een lintje of een medaille.

Als je ziet dat 40.000 mensen gaan zitten om dat ze het KUT vinden dan kap je er toch mee? Of neem als organisatie dan een beslissing. betaal GVD niet voor niks bijna 65 pleuries voor een kaartje?

Leuk voor ID&T dat ze willen experimenteren, maar als het niks is, kap er dan mee.

idd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-Spott op maandag 10 juli 2006 om 13:02:
Fuck die Rob Gee. Ze hadden de idioot die Rob Gee had geboekt een beuk moeten geven. Hulde aan die gozert die het podium op ging. Geef m een lintje of een medaille.

Als je ziet dat 40.000 mensen gaan zitten om dat ze het KUT vinden dan kap je er toch mee? Of neem als organisatie dan een beslissing. betaal GVD niet voor niks bijna 65 pleuries voor een kaartje?

Leuk voor ID&T dat ze willen experimenteren, maar als het niks is, kap er dan mee.

Jezus, stoere kerel ben je hoor. Sjonge jonge zeg.
Dat 40.000 mensen gaan zitten vind ik echt diep triest.

Als jij op je werk iets doet wat je klanten niet op prijs stellen mogen ze jou dan ook op je bek rammen?

Hadden ze dan midden in t optreden moeten gaan stoppen? Echt wat een domme reactie zeg...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:21:
Neem een sealtje of 2 coke, een biertje(of liever Breezer/Smirnoff) of 15, een handjevol vrienden die zeggen dat dit takkeherrie is, en 1 bijdehandje die een geintje maakt dat het vet zou zijn als er iemand het podium op zou klimmen en er iets aan zou doen..

Dan zit er tussen het Sensation-publiek wat er was wel een doorgesnoven en dronken macho die het op dat moment een goed idee lijkt.

hahaha inderdaad 100e dat het zo is gegaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:37:
vind het zielig dat die bandleden op die gozer begonnen in te schoppen..
haal hem van het podium af!! ga er zelf niet op in schoppen!!
nu hebben ze zelf een flinke boete te pakken! eigen schuld

Wacht maar, die sukkel die het podium opgeklommen is moet ook nog voor de rechter verschijnen.

Hoop dat die nog wel erger te grazen wordt genomen door de rechter/politie :jaja:

Waarschuw beheerder
wedden dat ie er nog steeds niet van bijgekomen is en binnenkort alles op internet wat erover gezegd werd naleest en hij zal nog jaren lang opscheppen over dat ie rob gee heeft gebeukt tenzij er echte gabbers bij zijn dan is ie bang dat er rob gee fans bij zitten. maar toch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Striker op maandag 10 juli 2006 om 13:32:

Gegroet

Mijn mening

:respect:

lijkt mij dat als je het halve publiek ziet zitten of hoort roepen dat je moet kappen en moet opflikkeren met die t*r*ngherrie dat het wel duidelijk is?

Pfffffffffff zijn die Sensation kuddedieren nou echt zo stom of ligt het nou aan mij? Dus hiermee wil je dus zeggen dat elke act, of je hem nou kent of niet, maar gepruimd moet worden en als dit niet het geval is, dan ga je je als een stel kleine kinderen gedragen en dan maar heel erg stoer de confrontatie opzoeken en een onwijze rel beginnen???? Echt heel volwassen hoor, met jullie komen we er wel!!!!!!! :( :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:40:
volgens mij ben jij hier bekrompen hoor als meer als de helft van de zaal gaat zitten en 95% ze weg staat te fluiten en als ze dan nog niet luistere en sfeer er helemaal uit is voor een verdomd duur kaartje met nog veel duurder drinken om over de wc's nog maar niets te zeggen en het dan ook nog aandurven een rockband in te huren...

Het was 20 minuten van een feest wat duurde van 22.00 tot 07.00 :aai:

Kan je dat niet aan? Nog nooit eerder 25 minuten gehoord op een feest wat je niet aanstond? Ben je toen ook het podium opgeklommen en er een einde aan gemaakt? En als je afgevoerd wordt van het podium nog even heel macho met je armen in de lucht gaan staan en doen alsof het een heldendaad was?! :frusty:

Waarschuw beheerder

helemaal gelijk in maar ja alle zogenaamd degelijke mensen hier vinden het niet kennen.
nou wil ik ze nog weleens willen horen huilen als hun feestje op zo'n manier helemaal verpest word.
of OH NEE dat gebeurd niet hun kijken naar de line-up.
jammer dat het allemaal weer zo gezegd word hier, zaterdag toen ik daar zat zat de helft van het publiek toch wel stiekem te dromen ze er ff af te sturen. maar ja hier op PF weet ineens die muziek toch wel te waarderen.

Waarschuw beheerder

als iemand anders zijn set staat te verneuken word daar toch ook iets van gezegd maarja jij bent zeker zo'n heilig "OPEN MINDED" boontje

tsjaa hij doet zijn werk waravoor hij geboekt is
laat hem dat doen ja maar waarschijnkijk vonden de meeste het al niks toen ze hoorden dat het anders was
en ook al is het slecht moet je dan het podium opgaaan om te beginnen met vechten

Waarschuw beheerder
COLUMBUS, Ohio (CNN) -- A 25-year-old man stormed the stage at a heavy-metal rock concert Wednesday night, shooting and killing Pantera founder and Damageplan guitarist "Dimebag" Darrell Abbott and three others before a police officer shot and killed him, Columbus police said.

On Thursday, police identified the suspect as Nathan Gale of nearby Marysville. A spokesman said police had no information about a motive or possible link to the band.

"Right now we don't see any connection at all, but that could change," Columbus police Sgt. Brent Mull said. "Unless he left a note or there's something else, we may never know the motive."

At least two people also were wounded in the attack, which occurred shortly after Damageplan began its performance at the Alrosa Villa nightclub on Columbus' north side.

die bedoeld ik ook ja
wete alleen niet of een van de gasten van rob g ook bij die band hoorde?
wete jij daarvan meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:34:
Wat ben je voor een sukkel wanneer je 60e betaald voor een kaartje en niet eens weet wat er komt optreden!

dat misschien nog wel het ergste ja.. ik wed dat:
- 70% puur om het feit dat het 'cool' is om maar sensation black te gaan 60e heef neergelegd;
- 40% maximaal 1 optredende artiest bij naam kende;
- 80% nadat ze op hun line-up rob gee zagen staan, er vanuit ging dat ie vast alleen maar 'oh xtc u, u got what i need'-achtige plaatjes ging draaien;
- 30% niet eens naar de line-up heeft gekeken omdat het toch wel 'stampuh' wordt volgens de rest van zn matties;
- 10% dacht dat Dana wel weer zou afsluiten;

*zucht* waarom maak ik me elk jaar weer druk om het trieste sensation volk?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:43:
Pfffffffffff zijn die Sensation kuddedieren nou echt zo stom of ligt het nou aan mij? Dus hiermee wil je dus zeggen dat elke act, of je hem nou kent of niet, maar gepruimd moet worden en als dit niet het geval is, dan ga je je als een stel kleine kinderen gedragen en dan maar heel erg stoer de confrontatie opzoeken en een onwijze rel beginnen???? Echt heel volwassen hoor, met jullie komen we er wel!!!!!!!

nou het lijkt mij dat je je als artiest aan het publiek aanpast. als een dj ziet dat iedereen stil blijft staan, dan draai je toch iets anders. lijkt mij in elk geval het meest logisch. :)
Waarschuw beheerder
Dit bevestigt alleen maar mijn vermoedens over het soort publiek wat op senseo komt (de enigen die erheen gaan die ik ken zijn diegenen die je normaal nooit op een feest tegenkomt).
Weet ik meteen dat ik hier beter NIET heen kan gaan :D
Op naar Rob Gee op Megarave (Y)

ps doet niet weg dat er een inschattingsfout is gemaakt door de organisatie. Lijkt me leuk om nog eens een feest te organiseren terwijl je weet voor welk kutpubliek je het eigenlijk doet :D Alles voor de $$$$ he

Waarschuw beheerder
Dit is allemaal weer precies waarom je mij absoluut nooit op Sensation Black zult zien. Het simpele huppelpupliek krijgt eens wat anders voorgeschoteld dan wat simpele hardstyle-kicks en gelijk is de hele sfeer weg kennelijk. Dat er dan ook nog eentje het in zijn kop haalt om op het podium te klimmen is helemaal triest. Dat je het ergens niet mee eens bent, betekend niet gelijk dat je er dan maar op los moet slaan.

Trouwens... Voordat ik een kaartje voor een feest koop, bekijk ik altijd eerst de line-up even goed en zorg ik ervoor dat ik een redelijk goed idee heb van wat er gedraaid zal worden. Kennelijk waren er in de Amsterdam Arene afgelopen zaterdag heel wat mensen die niet deze moeite hadden genomen. Zeur dan ook niet als je wat anders krijgt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:44:
nou wil ik ze nog weleens willen horen huilen als hun feestje op zo'n manier helemaal verpest word.

aub zeg.. :kotskots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
rob gee moet gewoon lekker achter de draaitafels blijven, niet meer optreden zoals zaterdag!

Waarschuw beheerder
helemaal gelijk in maar ja alle zogenaamd degelijke mensen hier vinden het niet kennen.
jammer dat het allemaal weer zo gezegd word hier, zaterdag toen ik daar zat zat de helft van het publiek toch wel stiekem te dromen ze er ff af te sturen. maar ja hier op PF weet ineens die muziek toch wel te waarderen.

Dus jij vindt het goed dat er dan iemand het podium op klimt en er op los begint te meppen?

Waarschuw beheerder

Meisje toch.... probeer je nou wijs over te komen? Het is mijn muziek ook niet en zal er zeker geen kaartje voor kopen om naar dit soort artiesten te gaan maar sta wel open voor andere muziekstromingen. Of het nou kut klinkt of niet dat doet er niet toe maar ik geef artiesten wel de kans om hun ding te doen en daarna pas te oordelen. Als iets mij niet zint dan laat ik ook mijn ongenoegen blijken maar dat doe ik niet door er maar op los te meppen......

Bovenstaande reactie is typisch kuddegedrag en kortzichtigheid :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:47:
nou het lijkt mij dat je je als artiest aan het publiek aanpast. als een dj ziet dat iedereen stil blijft staan, dan draai je toch iets anders. lijkt mij in elk geval het meest logisch.

Het lijkt mij dat als je met een band het podium opkomt om een bepaald ding te gaan doen 25 minuten lang, dat je dan niet ineens in je eentje early hardcore kunt draaien. Er is ook nog altijd zoiets als voorbereiding.

Bovendien... Als je 60 euri aan een kaartje uitgeeft, dan is het toch wel verstandig lijkt mij om even uit te zoeken wat er die avond ongeveer gedraaid zal worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een stress allemaal...zullen we even een massale cage-fight organiseren....kunnen we elkaar allemaal lekker ff in elkaar meppen :s

Draai ik ondertussen wel wat gepaste hardrock muziek om in de sfeer te komen :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:41:
Hoop dat die nog wel erger te grazen wordt genomen door de rechter/politie

Whahaha waarvoor willen ze dat doen dan :lol: enigste waar ze het op kunnen gooien is baldadigheid voor de rest kunne ze hem vrij weinig maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:47:
nou het lijkt mij dat je je als artiest aan het publiek aanpast. als een dj ziet dat iedereen stil blijft staan, dan draai je toch iets anders. lijkt mij in elk geval het meest logisch.

Hoe kan je nou iets anders draaien als je een live-act doet, met gitaristen een drummer een scratchmaster en Rob Gee die een microfoon heeft.

Denk even na voordat je wat post.

Een DJ kan natuurlijk een andere plaat opleggen als hij/zij ziet dat het publiek het niet fijn vindt, maar zelfs dat zullen er niet veel doen, want een artiest wordt geboekt voor het ding wat hij/zij doet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:50:
Dus jij vindt het goed dat er dan iemand het podium op klimt en er op los begint te meppen?

Hij heeft niemand geraakt hoor :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:48:
rob gee moet gewoon lekker achter de draaitafels blijven, niet meer optreden zoals zaterdag!

helemaal mee eens.

Waarschuw beheerder
nou wil ik ze nog weleens willen horen huilen als hun feestje op zo'n manier helemaal verpest word

Dus jij laat je feestje door 25 minuten verpesten? Gelukkig zal mij zoiets niet gebeuren als een dj niet draait wat ik wil horen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 13:53:
Whahaha waarvoor willen ze dat doen dan enigste waar ze het op kunnen gooien is baldadigheid voor de rest kunne ze hem vrij weinig maken.

Ik denk nog wel wat meer. Hij heeft natuurlijk wel een optreden stil gezet waar o.a. de organisatie de dupe van is geworden qua slechte verhalen.

Even in het midden gelaten dat een hoop mensen de muziek niet konden waarderen Kev, want dat weten we nu wel. ;)

Waarschuw beheerder
Al die mensen die er niet zijn geweest, hoe kunnen jullie nou oordelen over wat wij voorgeschoteld kregen door Rob gee en zijn clown groep !
als er heel de avond lekker muziek is, en dan komt er een achterlijke rock groep, waar hij zelf maar even bij gaat rappen, en dan hardcorebeats eronder, die niet samen gingen.. dat dan mensen gefrustreerd raken begrijp ik heel goed, ik ben ook gaan zitten , als driekwart van de arena gaat zitten, begrijp je toch dat je ermee moet kappen.. !

Voor al die mensen die er niet zijn geweest hou aub allemaal je mond dicht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:53:
Hoe kan je nou iets anders draaien als je een live-act doet, met gitaristen een drummer een scratchmaster en Rob Gee die een microfoon heeft.

Denk even na voordat je wat post.

Een DJ kan natuurlijk een andere plaat opleggen als hij/zij ziet dat het publiek het niet fijn vindt, maar zelfs dat zullen er niet veel doen, want een artiest wordt geboekt voor het ding wat hij/zij doet

Helemaal mee eens (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 12:23:
Wat is nou de moeite om even 3 minuten te wachten Kev? Komop zeg, je begrijpt mijn punt toch ook wel?

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 12:07:
Ja, dat weten we inmiddels Kev, dat jij dingen liever met je vuisten opgelost ziet dan op een "beschaafde" manier.

Bergrijp je ook wel, maar dat laatste niet ouwe, je kent me voor de rest niet, dus gewoon lekker je bekkie houden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Princepolley op maandag 10 juli 2006 om 13:40:
Jezus, stoere kerel ben je hoor. Sjonge jonge zeg.
Dat 40.000 mensen gaan zitten vind ik echt diep triest

wat wil je nou eigenlijk??? elk feest + dj de hemel in prijzen omdat ze toch ook muziek maakten??
ik vond dat zitten heel sportief, het was een duidelijk gebaar dat ze echt even wat anders moesten gaan spelen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:43:
Het was 20 minuten van een feest wat duurde van 22.00 tot 07.00

Kan je dat niet aan? Nog nooit eerder 25 minuten gehoord op een feest wat je niet aanstond? Ben je toen ook het podium opgeklommen en er een einde aan gemaakt? En als je afgevoerd wordt van het podium nog even heel macho met je armen in de lucht gaan staan en doen alsof het een heldendaad was

nou de sfeer was er na die act helemaal uit.

en het was ook een heldedaad voor 95% van het publiek het feestje redden

maar nee jullie vinden het stoerder hier te roepen dat je alles moet waarderen en dat er kuddevolk rond loopt op sensation en dat er op die set heel goed te hakken viel enz. enz.
nou gaan jullie voortaan maar lkkr nix zeggen je feestje laten verpesten door een stel mongolen en heel schijnheilig alles zogenaamd goed en aardig vinden.
om dat je nou eenmaal niet bij het kuddevolk hoort hahahahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:34:
Ongelovelijk hoe simpel mensen zijn

idd en het is zoieso respectloos om te gaan matten als de muziek je niet aanstaat ,de organisatie had ook beter moeten weten om een vernieuwende dj als rob gee op een commercieel feest als sensation te plaatsen.
naar mijn mening vond ik de set goed klinken en hij was zowieso beter geworden als de kuddedieren niet waren gaan klagen, vind het zeer jammer, maarja niet alle mensen hebben de gave om zelf te kunnen denken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:53:

lijkt me goed idee
kunnen we het nederlands partypubliek opzuiveren naar een hoger niveau

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:48:

Rob Gee moet gewoon lekker doen wat hij zelf wil vind ik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:55:
Ik denk nog wel wat meer. Hij heeft natuurlijk wel een optreden stil gezet waar o.a. de organisatie de dupe van is geworden qua slechte verhalen.

En wat voor schade willen ze op hem verhalen dan? In mijn ogen heeft ie gezorgd voor minder schade, want als het optreden langer had geduurd had het in mijn ogen erger uit de hand kunnen lopen ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:55:
Even in het midden gelaten dat een hoop mensen de muziek niet konden waarderen Kev, want dat weten we nu wel.

Ben blij dat je dat weet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 13:54:
Hij heeft niemand geraakt hoor

nee misschien was hij zelfs daar te onozel voor