Partyflock

Forumonderwerp · 886146
2 volgers · 36115x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????

Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening

Waarschuw beheerder
dat mensen het hier nog opnemen ook voor die gast die het podium op klimt, zegt toch genoeg, wat een simplistisch krom volkje.

Als ik rob gee was zou ik nooit meer willen draaien voor zon simpel kloterig kuddevolk publiek!

Je moet respect hebben voor de artiest, ook al is het niet je ding...

Waarschuw beheerder
heerlijk die mensen die roepen; jah, maar er zouden toch dj's komen om lekkur op te dansuh en stampuh??? :D

tis ook nix veranderd in de afgelopen 4 jaar dat sensation met z'n bijbehorende publiek :D

ps. waar vind ik die liveset van rob gee @ sensation! lijkt me echt een verdomd vette set :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nix gemist dus...
Waarschuw beheerder
Tsja....mensen denk Sensation Black...leuk...en kijken niet wat voor acts er komen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 10:40:
Lekker is dat, het eerstvolgende feestje waar jij dus naartoe gaat en er een DJ is die niet "lekker" draait volgens jou ga jij dus ook met harde hand proberen te stoppen?

Voor de mensen die naar MOH gaan. Let maar op in october. Dit jaar geen Angerfist live :no: Ben het spuugzat :x :P

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ja vind het toch nog zo stom iets dat iemand het podium op moet lopen en de artiest slaat :/

kijk dat ze hem besprongen is al helemaal niet goed

maar jer kan toch wel een kleine 30 minuten wachten :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 11:04:
dat mensen het hier nog opnemen ook voor die gast die het podium op klimt, zegt toch genoeg, wat een simplistisch krom volkje.

idd!!!

en die set wil ik ckr horen
die starscream heeft ook nog wel eens met unexist gebatteld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 08:01:
Nou aan de security klopte ook vrij weinig. Ik stond naast het podium en ze hadden dat manneke, mijn held, bijna doodgeschopt. Zijn ze al aangeklaagd wegen doodslag trouwens? Ik sta er nog steeds versteld van dat ze met zijn allen stonden te schoppen.

Wat lul jij nou weer??? De Security stond jouw 'manneke' in mekaar te schoppen?? Had je halve liter GHB in je lijf zitten ofzo want de Security heb niemand lopen doodschoppen!

Geef toe, die sukkel had nooit het podium op mogen klimmen maar het is niet altijd ff gemakkelijk om als Security je weg door 40000 man te vinden. Er staan ook mensen bij het podium, maar als iemand net aan de andere kant staat, is het vaak al snel gebeurd.

Die gozer is gewoon dom geweest erop te klimmen en ik heb ook geen medelijden met hem. Als je klappen uitdeelt, kun je ze ook terug verwachten! Hard Rock wordt trouwens wel zo afgezeken nu maar wat gingen al die mensen uit hun dak als de Beastie Boys gedraaid werden zeg!!! Dat kan je toch ook al gauw inm het hokje rock plaatsen.

En sinds wanneer is het normaal als een DJ een kutset neerzet om diegene dan maar in elkaar te gaan slaan?? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op maandag 10 juli 2006 om 11:27:
Die set staat hier non stop op

wara heb je hem vandaan gehaald?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 08:01:
Zijn ze al aangeklaagd wegen doodslag trouwens?

:roflol:

Waarschuw beheerder
maar ik vind het ook niet normaal dat die jongen door die band leden nog ff geslagen en geschopt enz!! waar was de beveiliging dan????

Waarschuw beheerder
terecht dat die bandleden die gast de tering trappen... Wat zou jij doen als er iemand op je afvliegt, dankjewel zeggen?

BTW, Sensation, triest feest...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 11:43:
maar ik vind het ook niet normaal dat die jongen door die band leden nog ff geslagen en geschopt enz!! waar was de beveiliging dan????

volgens mij begon die jongen met agreesie en was het zijn intentie ook om te slaan
dus zo zielig is ie niet
niet dat ze het miss beter op een andere manier hadden kunnen oplossen

als er iemand fout zit is het in de eerste plaats die jongen
Artiest {SHOWLIST artist 30215, 35162}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 09:11:
maar op 12 april dit jaar werd de volgende topic al geopend, hier op partyflock notabene: "Rob Gee en Kurtis Blow op Sensation Black"

goed lezen de rest is de woensdag ervoor (Sensation black) erbij gevoegd weten waar je over praat ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCMalcolMX op maandag 10 juli 2006 om 11:51:
goed lezen de rest is de woensdag ervoor (Sensation black) erbij gevoegd weten waar je over praat laatste aanpassing 10 juli 2006 11:51

nee hoor de rest was ook al langer bekend
Waarschuw beheerder
http://www.megaupload.com/nl/?d=JYT6AXCU
Waarschuw beheerder
:lol:

leuke discussie toch :lol:

Waarschuw beheerder
thnx Alex, had em ook nog niet ;)

Waarschuw beheerder
heb je slsk ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Lift_like_a_Lady(6) op maandag 10 juli 2006 om 11:27:
Hard Rock wordt trouwens wel zo afgezeken nu maar wat gingen al die mensen uit hun dak als de Beastie Boys gedraaid werden zeg!!! Dat kan je toch ook al gauw inm het hokje rock plaatsen.

denk het niet. Doe maar hokje hip-hop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCMalcolMX op maandag 10 juli 2006 om 11:51:
de rest is de woensdag ervoor (Sensation black) erbij gevoegd

ondanks dat had men al drie maanden eerder kunnen weten wat rob gee op sensation black ging doen, dus ja, men had dit kunnen weten.
Waarschuw beheerder
whahahah ode aan rob gee :respect:

zielig figuur die op het podium klom .

Hardstyle publiek :lol: :x

allemaal huilen als er iets hards word gedraaid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op maandag 10 juli 2006 om 12:17:
allemaal huilen als er iets hards word gedraaid

Weet niet wat jij nou weer ouwehoerd, dus iedereen was hardstyle publiek :S Was er ook en ben echt geen hardstyle publiek ouwe.
Was gewoon dramatische tering herrie wat die kneus draaide.
Waarschuw beheerder
donateur
Hier in het at5 nieuws gaat er ook een kort stukje over sensation en Rob Gee.
(Ongeveer op 25% van het hele filmpje, na het nieuws over een burenruzie).

http://www.at5.nl/video_at5nieuws.asp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zitten hier veel narrowminded stupid fucks

die muziek is goed, klaar, vernieuwend (of retro, is maar hoe je t wilt zien)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 11:48:
terecht dat die bandleden die gast de tering trappen... Wat zou jij doen als er iemand op je afvliegt, dankjewel zeggen?

De eer aan jezelf houden en bedanken en weggaan! Voor 40.000 man iemand vaak op het hoofd slaan en ook nog trappen (terwijl die kerel ligt!!) dat is het lafste wat er is, liggend kan niemand wat doen! lekker makkelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:06:

"You got to fight for your right to party" lijkt me nou niet echt Hip Hop!:/

Waarschuw beheerder
Beastie Boys = hiphop

Waarom komt die knuppel eigenlijk ook helemaal aan het eind van de set aanlopen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 12:26:
Uitspraak van Buat op maandag 10 juli 2006 om 12:24:
die muziek is goed

Vonden erg weinig mensen

Wat zouden jullie dan wel een goeie act vinden die niet direct iets met hardstyle te maken heeft maar wel op Sensation Black kan staan performen?????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:06:
Uitspraak van (6)Lift_like_a_Lady(6) op maandag 10 juli 2006 om 11:27:
Hard Rock wordt trouwens wel zo afgezeken nu maar wat gingen al die mensen uit hun dak als de Beastie Boys gedraaid werden zeg!!! Dat kan je toch ook al gauw inm het hokje rock plaatsen.

Dat nummer is, net zoals zoveel shit van de BB, ook een crossover tussen meerdere stijlen. Rock en Hip-Hop.

Waarschuw beheerder
Metallica

Waarschuw beheerder
Niet Verstandig van ID&t om Rob Gee te boeken, past niet in het plaatje van Sensation black. Hoewel zijn eerste nummertje wel aansloeg, grote probleem was ook dat het geluid waardeloos was waardoor vanuit mijn positie totaal geen bassdrum te horen was!

Het optreden was dus naar mijn mening ook totaal misplaatst, maar dat geeft zo'n gozer niet het recht om dat podium op te klimmen.
Rob Gee en zijn maatjes hebben dit ook niet echt tactisch opgelost al kan ik me wel voorstellen dat je een stevige tik teruggeeft aan iemand die je aanvalt, maar dit ging te ver!!!

Dit incident was gewoon het dieptepunt van de avond, Toch was Sensation voor mij een toppertje! Eindelijk waren de Dj's er die een aantal jaren zijn genegeerd door id&t en een na outblast gelukkig ook weer eens een originele Hardcore Set van Catscan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:33:
Waarom komt die knuppel eigenlijk ook helemaal aan het eind van de set aanlopen

Tja :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:34:
Wat zouden jullie dan wel een goeie act vinden die niet direct iets met hardstyle te maken heeft maar wel op Sensation Black kan staan performen?????

Moet ik even over nadenken als het mag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Lift_like_a_Lady(6) op maandag 10 juli 2006 om 12:31:
"You got to fight for your right to party" lijkt me nou niet echt Hip Hop!

Dat is HipHop met rock invloeden ;)
Waarschuw beheerder
Maarre wat las ik nouw Rob Gee heeft met Cypress Hill samen gewerkt?
Is daar al materiaal van??
Dat lijkt me best interresant :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vindt het anders erg opvallend dat er nu mensen zijn die rob gee de hemel in prijzen terwijl ik toch wel bijna zeker weet dat de helft van die mensen ook mee stonden te juichen toen die gozer het podium op klom en ruzie zocht..

Ik stond midden in de zaal tijdens dat optreden en ben op een gegeven moment bij die draaiende camera op dat hek geklommen en zag iedereen op de grond zitten, opgefokt met bekertjes gooien of fluiten.

het is en blijft klote wat er gebeurd is. maar ik denk dat je het met het publiek van black wel kon verwachten. het feest trekt een breed publiek aan; jong tot oud, veel groepen mensen. dat er dan uiteindelijk 1 zo stoer is om de rest van het publiek te vertegenwoordigen is dapper maar eingelijk onnodig. de organisatie had het allang moeten afkappen, dit had veel slechter kunnen aflopen aangezien heel de arena zwaar opgefokt was.
Waarschuw beheerder
Fuck die Rob Gee. Ze hadden de idioot die Rob Gee had geboekt een beuk moeten geven. Hulde aan die gozert die het podium op ging. Geef m een lintje of een medaille.

Als je ziet dat 40.000 mensen gaan zitten om dat ze het KUT vinden dan kap je er toch mee? Of neem als organisatie dan een beslissing. betaal GVD niet voor niks bijna 65 pleuries voor een kaartje?

Leuk voor ID&T dat ze willen experimenteren, maar als het niks is, kap er dan mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Q-Spott op maandag 10 juli 2006 om 13:02:
Geef m een lintje of een medaille.

Stakkertje :aai:
Waarschuw beheerder
Ik kan me niet voorstellen dat mensen sympatie voor die gozer die het podium op kwam rennen hebben.Als je ook maar enigszins rationeel na kan denken, en een beetje kan relativeren, dan snap je, dat als je een podium op rent waar een stuk of 7 mensen op staan, en je slaat er 1 van, je de rest ook op je dan krijgt.Natuurlijke mannelijke reactie, al helemaal bij Amerikanen.Eigen schuld dus, en die set was trouwens gewoon vet B)
Waarschuw beheerder

Als ik rob gee was zou ik nooit meer willen draaien voor zon simpel kloterig kuddevolk publiek!

Je moet respect hebben voor de artiest, ook al is het niet je ding...

HELEMAAL MET JE EENS!!! Stelletje simpele zielen. En dan ook nog gaan klappen/juichen als de Megamix inzet met zo'n achterlijk slap, commercieel hardhouse-deuntje. Mijn avond was i.i.g. verziekt. Wat een kutpubliek!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-Spott op maandag 10 juli 2006 om 13:02:
Fuck die Rob Gee. Ze hadden de idioot die Rob Gee had geboekt een beuk moeten geven. Hulde aan die gozert die het podium op ging. Geef m een lintje of een medaille.

Als je ziet dat 40.000 mensen gaan zitten om dat ze het KUT vinden dan kap je er toch mee? Of neem als organisatie dan een beslissing. betaal GVD niet voor niks bijna 65 pleuries voor een kaartje?

Leuk voor ID&T dat ze willen experimenteren, maar als het niks is, kap er dan mee.

Onbegrijpelijk, zijn we weer in de middeleeuwen beland of zo? :/

Uitspraak van n0uky op maandag 10 juli 2006 om 13:01:
het is en blijft klote wat er gebeurd is. maar ik denk dat je het met het publiek van black wel kon verwachten. het feest trekt een breed publiek aan; jong tot oud, veel groepen mensen. dat er dan uiteindelijk 1 zo stoer is om de rest van het publiek te vertegenwoordigen is dapper maar eingelijk onnodig. de organisatie had het allang moeten afkappen, dit had veel slechter kunnen aflopen aangezien heel de arena zwaar opgefokt was.

Rotte appels heb je overal tussen zitten, het is meestal die enkeling die het voor de rest verpest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:09:
al drie maanden eerder kunnen weten wat rob gee op sensation black ging doen

dat is het probleem dus dat kon je niet want toen werd er alleen verteld dat ze een nieuwe versie zouden brengen en ze zouden met z'n 2en komen alleen

Waarschuw beheerder
donateur
"grote probleem was ook dat het geluid waardeloos was waardoor vanuit mijn positie totaal geen bassdrum te horen was!"

dat hoorde ik dus ook van vriendinnen van me,want als ik eerlijk ben heb dat setje ff geluisterd van rob g dat klinkt eigenlijk best wel goed :yes: ,meschien dat het daar dan is fout gegaan
Waarschuw beheerder

Gelukkig dan hoeven 40.000 mensen die kut herrie niet meer aan te horen van hem:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 10 juli 2006 om 13:11:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen sympatie voor die gozer die het podium op kwam rennen hebben.Als je ook maar enigszins rationeel na kan denken, en een beetje kan relativeren, dan snap je, dat als je een podium op rent waar een stuk of 7 mensen op staan, en je slaat er 1 van, je de rest ook op je dan krijgt.Natuurlijke mannelijke reactie, al helemaal bij Amerikanen.Eigen schuld dus, en die set was trouwens gewoon vet

Als je die muziek geen flikker aan vind kun je er behoorlijk agressief van worden!

Waarschuw beheerder
Wat mij trouwens nog steeds niet duidelijk is is waarom die gast op het podium is geklommen? Ik heb menig concert en feest meegemaakt waar er iets wel aan mankeerde maar om dan nou de boel te slopen??? Kan iemand van de medestanders van die eikel hier misschien op een gepaste en normale manier antwoord op geven??? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MCMalcolMX op maandag 10 juli 2006 om 13:12:
dat is het probleem dus dat kon je niet want toen werd er alleen verteld dat ze een nieuwe versie zouden brengen en ze zouden met z'n 2en komen alleen

:no:

Rob Gee heeft ALTIJD dit soort muziek gemaakt! En ten gehore gebracht tijdens boekingen.

Dus dat had je wél kunnen weten!