donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Lekker is dat, het eerstvolgende feestje waar jij dus naartoe gaat en er een DJ is die niet "lekker" draait volgens jou ga jij dus ook met harde hand proberen te stoppen?
Nou aan de security klopte ook vrij weinig. Ik stond naast het podium en ze hadden dat manneke, mijn held, bijna doodgeschopt. Zijn ze al aangeklaagd wegen doodslag trouwens? Ik sta er nog steeds versteld van dat ze met zijn allen stonden te schoppen.
Die set staat hier non stop op
maar ik vind het ook niet normaal dat die jongen door die band leden nog ff geslagen en geschopt enz!! waar was de beveiliging dan????
maar op 12 april dit jaar werd de volgende topic al geopend, hier op partyflock notabene: "Rob Gee en Kurtis Blow op Sensation Black"
goed lezen de rest is de woensdag ervoor (Sensation black) erbij gevoegd weten waar je over praat laatste aanpassing 10 juli 2006 11:51
Hard Rock wordt trouwens wel zo afgezeken nu maar wat gingen al die mensen uit hun dak als de Beastie Boys gedraaid werden zeg!!! Dat kan je toch ook al gauw inm het hokje rock plaatsen.
de rest is de woensdag ervoor (Sensation black) erbij gevoegd
allemaal huilen als er iets hards word gedraaid
terecht dat die bandleden die gast de tering trappen... Wat zou jij doen als er iemand op je afvliegt, dankjewel zeggen?
Uitspraak van Buat op maandag 10 juli 2006 om 12:24:
die muziek is goed
Vonden erg weinig mensen
Uitspraak vanLift_like_a_Lady
op maandag 10 juli 2006 om 11:27:
Hard Rock wordt trouwens wel zo afgezeken nu maar wat gingen al die mensen uit hun dak als de Beastie Boys gedraaid werden zeg!!! Dat kan je toch ook al gauw inm het hokje rock plaatsen.
denk het niet. Doe maar hokje hip-hop
Waarom komt die knuppel eigenlijk ook helemaal aan het eind van de set aanlopen
Wat zouden jullie dan wel een goeie act vinden die niet direct iets met hardstyle te maken heeft maar wel op Sensation Black kan staan performen?????
"You got to fight for your right to party" lijkt me nou niet echt Hip Hop!
dat mensen het hier nog opnemen ook voor die gast die het podium op klimt, zegt toch genoeg, wat een simplistisch krom volkje.
Als ik rob gee was zou ik nooit meer willen draaien voor zon simpel kloterig kuddevolk publiek!
Je moet respect hebben voor de artiest, ook al is het niet je ding...
Fuck die Rob Gee. Ze hadden de idioot die Rob Gee had geboekt een beuk moeten geven. Hulde aan die gozert die het podium op ging. Geef m een lintje of een medaille.
Als je ziet dat 40.000 mensen gaan zitten om dat ze het KUT vinden dan kap je er toch mee? Of neem als organisatie dan een beslissing. betaal GVD niet voor niks bijna 65 pleuries voor een kaartje?
Leuk voor ID&T dat ze willen experimenteren, maar als het niks is, kap er dan mee.
het is en blijft klote wat er gebeurd is. maar ik denk dat je het met het publiek van black wel kon verwachten. het feest trekt een breed publiek aan; jong tot oud, veel groepen mensen. dat er dan uiteindelijk 1 zo stoer is om de rest van het publiek te vertegenwoordigen is dapper maar eingelijk onnodig. de organisatie had het allang moeten afkappen, dit had veel slechter kunnen aflopen aangezien heel de arena zwaar opgefokt was.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen sympatie voor die gozer die het podium op kwam rennen hebben.Als je ook maar enigszins rationeel na kan denken, en een beetje kan relativeren, dan snap je, dat als je een podium op rent waar een stuk of 7 mensen op staan, en je slaat er 1 van, je de rest ook op je dan krijgt.Natuurlijke mannelijke reactie, al helemaal bij Amerikanen.Eigen schuld dus, en die set was trouwens gewoon vet
dat is het probleem dus dat kon je niet want toen werd er alleen verteld dat ze een nieuwe versie zouden brengen en ze zouden met z'n 2en komen alleen