Partyflock

Forumonderwerp · 886146
2 volgers · 36168x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????

Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:56:
Hoe kan je nou iets anders draaien als je een live-act doet, met gitaristen een drummer een scratchmaster en Rob Gee die een microfoon heeft.

hee bijdehandje als je op zo'n feest komt draaien moet je er niet blind van uitgaan omdat je een grote naam hebt dat iedereen je respecteerd
dan moet je ook kunnen verwachten dat het totaal niet in de smaak valt en iets anders achter de hand hebben.

Waarschuw beheerder
is dit nou allemaal zo bijzonder dan?

dat het in de kranten staat en op het nieuws is

belachelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:53:
Het lijkt mij dat als je met een band het podium opkomt om een bepaald ding te gaan doen 25 minuten lang, dat je dan niet ineens in je eentje early hardcore kunt draaien. Er is ook nog altijd zoiets als voorbereiding.

Bovendien... Als je 60 euri aan een kaartje uitgeeft, dan is het toch wel verstandig lijkt mij om even uit te zoeken wat er die avond ongeveer gedraaid zal worden.laatste aanpassing 10 juli 2006 13:53

hoor je mij dat ergens zeggen dan? ik had ook wel naar de line up gekeken, maar ik ken rob gee niet zoals dit :S dus had dit ook totaal NIET verwacht.
Hoe kan je nou iets anders draaien als je een live-act doet, met gitaristen een drummer een scratchmaster en Rob Gee die een microfoon heeft.

Denk even na voordat je wat post.

Een DJ kan natuurlijk een andere plaat opleggen als hij/zij ziet dat het publiek het niet fijn vindt, maar zelfs dat zullen er niet veel doen, want een artiest wordt geboekt voor het ding wat hij/zij doet

bedoel er alleen mee dat ik het logischer vind als de artiest zich wel wat aanpast aan het publiek.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:55:
Al die mensen die er niet zijn geweest, hoe kunnen jullie nou oordelen over wat wij voorgeschoteld kregen door Rob gee en zijn clown groep !
als er heel de avond lekker muziek is, en dan komt er een achterlijke rock groep, waar hij zelf maar even bij gaat rappen, en dan hardcorebeats eronder, die niet samen gingen.. dat dan mensen gefrustreerd raken begrijp ik heel goed, ik ben ook gaan zitten , als driekwart van de arena gaat zitten, begrijp je toch dat je ermee moet kappen.. !

Voor al die mensen die er niet zijn geweest hou aub allemaal je mond dicht

idd ben op ten duur ook gaan zitten.

Waarschuw beheerder
Bovendien... Als je 60 euri aan een kaartje uitgeeft, dan is het toch wel verstandig lijkt mij om even uit te zoeken wat er die avond ongeveer gedraaid zal worden.laatste aanpassing 10 juli 2006 13:53

tuurlijk kijk je naar wat de line up is maar niemand verwacht toch zulke klereherrie... dus niet met die bullshit komen van het is je eigen schuld moet je maar kijken wat de line up is :s gaat nergens over..
Waarschuw beheerder
Al die mensen die er niet zijn geweest, hoe kunnen jullie nou oordelen over wat wij voorgeschoteld kregen door Rob gee en zijn clown groep !

Het hele internet staat vol met livesets en filmpjes van dit gebeuren.. dat heet het digitale tijdperk, welkom.
Waarschuw beheerder
kan veel muzieksoorten waarderen. maar dit leek ook gewoon echt nergens op. waren gewoon zo hard mogelijk op hun gitaren aan het rammelen en die Gee zelf stond onverstaanbaar totaal uit de maat of zonder enige passie te brabbelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:58:
nee misschien was hij zelfs daar te onozel voor

Blijkbaar :) want anders had ie hem wel een stoot verkocht, raak dan welteverstaan :)

Waarschuw beheerder
als er heel de avond lekker muziek is, en dan komt er een achterlijke rock groep, waar hij zelf maar even bij gaat rappen, en dan hardcorebeats eronder, die niet samen gingen.. dat dan mensen gefrustreerd raken begrijp ik heel goed, ik ben ook gaan zitten , als driekwart van de arena gaat zitten, begrijp je toch dat je ermee moet kappen.. !

Hahahahaha jij hebt het niet door he hoe het hier werkt? Dit is een openbaar internetforum waar iedereen zijn of haar zegje mag doen en waarom is het anders voor de mensen die er niet geweest zijn? Als je met zoveel mensen naar een act luistert en die bevalt niet, dan ga je elkaar maar lekker ophitsen zodat iedereen agressief ervan wordt waardoor men ff een lekkere matpartij wilt beginnen? Is hooligangedrag lijkt mij.... :(

Waarschuw beheerder
donateur
maar ja.. ID&T zal nu wel door hebben gehad dat dit soort acts niet geliefd is op een feest als sensation :) en denk dat die hele rel en de reactie van het publiek dat laat merken dat ze het niets vonden daar wel om ging

Waarschuw beheerder
hou er toch over op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:02:
Is hooligangedrag lijkt mij....

Waren ook 40000 hoolies aanwezig
Waarschuw beheerder
ik vond dat zitten heel sportief

hahaha vind je het ook sportief als jij belachelijk gemaakt wordt en op je bek getimmerd wordt als jij voor je werk ergens geplaatst wordt waar ze jou niet waarderen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 13:56:
Bergrijp je ook wel, maar dat laatste niet ouwe, je kent me voor de rest niet, dus gewoon lekker je bekkie houden

Dat was ook geen toffe opmerking van me Kev, sorry (F)

nou de sfeer was er na die act helemaal uit.

Ach joh, zodra de megamix aangezet werd 2 minuten later hoorde je de hele Arena alweer juichen, dus niet zeggen dat de sfeer er helemaal uit was. het was even grimmig de laatste 15 minuten van Rob Gee, met als climax die kerel die hem aanviel, maar daarna ging het gewoon weer vrolijk verder en bovendien, als je de reacties leest, is zowat iedereen tevreden over het feest op Rob Gee na. Beetje zielig als je je feest(en je o zo zuur verdiende 60 euro) laat verpesten door 25 minuten. (N)

maar nee jullie vinden het stoerder hier te roepen dat je alles moet waarderen en dat er kuddevolk rond loopt op sensation en dat er op die set heel goed te hakken viel enz. enz.

Heeft geen zak met stoer doen te maken van onze( of iig mijn) kant hoor, dat hoor je mij ook nergens zeggen :no: Ik vind het alleen lomp dat je nogmaals je feestje laat verpesten door zo'n klein deel van de avond, daar heb je alleen jezelf mee.

Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 13:58:
In mijn ogen heeft ie gezorgd voor minder schade, want als het optreden langer had geduurd had het in mijn ogen erger uit de hand kunnen lopen

in die 3 minuten die hun act nog duurde? lijkt me sterk.

Waarschuw beheerder
en nu met zijn alleen rob gee een helden ontvangst geven op zijn volgende optreden en laten zien dat niet iedereeen hier BEKROMPEN is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippiebal op maandag 10 juli 2006 om 14:01:
Het hele internet staat vol met livesets en filmpjes van dit gebeuren.. dat heet het digitale tijdperk, welkom.

ja leuk ook dat je op internet kan zien hoe de sfeer er net in zat en er zo uitgehaald werd :x
mensen die niet zijn geweest en mij even willen gaan vertellen hoe of wat moeten niet zo dom doen en even lekker dr kop houden
ik heb heel duidelijk gemerkt hoe het merendeel van het publiek op de dansvloer gereageerd heeft op dat optreden en ik weet ook zekerrr dat je erbij moet geweest zijn om te ervaren hoe het was
maarja jij wil graag overal over meepraten of antwoorden opgeven dus ga je doelloos een filmpje bekijken om vervolgens andere mensen even te verwelkomen in jou wereld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:04:
en nu met zijn alleen rob gee een helden ontvangst geven op zijn volgende optreden en laten zien dat niet iedereeen hier BEKROMPEN is

ja veel plezier heb je ook helemaal gelijk in.....
MAAR NIET OP EEN HARDSTYLE FEESTJE
:X
en het lag niet eens helemaal aan rob gee maar aan ID&T maar als je weggefloten word hou je toch de eer aan jezelf en rot je op

Waarschuw beheerder
om dat je nou eenmaal niet bij het kuddevolk hoort

amen.

is natuurlijk ook normaal als mensen die muziek maken wat buiten jouw verwachting/smaak valt neer te maaien.. dan moet er gewoon iets gebeuren toch?! stel je voor je dat je muziekaal opgevoed wordt! pffff daar moet je toch neit aan denken?? ik kom immers om te stampuh op te muziek die IK wil horen!!

:no:
Waarschuw beheerder
Dat was ook geen toffe opmerking van me Kev, sorry

Ok Jon van jou ken ik het wel hebben :P
Mensen veranderen ook, ik dus ook ;)

het was even grimmig de laatste 15 minuten van Rob Gee

Dat wel ja, daarna was het gewoon weer (Y)

in die 3 minuten die hun act nog duurde? lijkt me sterk.

Dacht nog langer, dan heb ik niks gezegd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:02:
Hahahahaha jij hebt het niet door he hoe het hier werkt? Dit is een openbaar internetforum waar iedereen zijn of haar zegje mag doen en waarom is het anders voor de mensen die er niet geweest zijn? Als je met zoveel mensen naar een act luistert en die bevalt niet, dan ga je elkaar maar lekker ophitsen zodat iedereen agressief ervan wordt waardoor men ff een lekkere matpartij wilt beginnen? Is hooligangedrag lijkt mij....

hahaha ik weet wel hoe het werkt hier hoor, maar als je er niet bij bent geweest en alleen die set hebt gehoord, kan je er nog niet over mee praten naar mijn mening,Het pastte gewoon niet! haha als je dat hooligangedrag noemt snap je er niet veel van gast.

Waarschuw beheerder
donateur

Voor de mensen die er niet bij konden zijn, was er o.a. een livestream kerel, waar je heel goed kon zien en luisteren wat jullie ook meemaakte daar ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:06:
en het lag niet eens helemaal aan rob gee maar aan ID&T maar als je weggefloten word hou je toch de eer aan jezelf en rot je op

Amen :)

Uitspraak van actief op maandag 10 juli 2006 om 14:06:
is natuurlijk ook normaal als mensen die muziek maken wat buiten jouw verwachting/smaak valt neer te maaien.. dan moet er gewoon iets gebeuren toch?! stel je voor je dat je muziekaal opgevoed wordt! pffff daar moet je toch neit aan denken?? ik kom immers om te stampuh op te muziek die IK wil horen!!

Ja volgende keer zetten we het Nederlands orkest neer (Y) dat is pas muziekaal ouwe :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 13:58:
In mijn ogen heeft ie gezorgd voor minder schade, want als het optreden langer had geduurd had het in mijn ogen erger uit de hand kunnen lopen

het beste nr moest juist nog komen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:07:
Voor de mensen die er niet bij konden zijn, was er o.a. een livestream kerel, waar je heel goed kon zien en luisteren wat jullie ook meemaakte daar

Ja maar je beleeft het toch anders als je daar staat ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:59:
is dit nou allemaal zo bijzonder dan?

dat het in de kranten staat en op het nieuws is

belachelijk

het was nog veel erger, je spendeerd een hoop geld voor een leuke avond met house muziek
krijg je een rockband die lekker door blijft spelen als je al ben gaan zitten en heb staan fluiten
en die dan nog even lkkr een ventje in elkaar staan te trappen
nee joh als profiel plaatje een plaatje van een voetballer nemen die een kopstootje uitdeelde en dan lopen lullen dat dit nix voorsteld??? ben je eigenlijk wel geweest of heb je er op staan kijken
of ben jij er zo 1 die zogenaamd ergens stond te hakken op die muziek van hem (heb genoeg rondgekeken niemand uit zn dak zien gaan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 10 juli 2006 om 14:08:
het beste nr moest juist nog komen

Nou ik was blij dat ze weg waren :lol:

Waarschuw beheerder
ja veel plezier heb je ook helemaal gelijk in.....

dara kan ik inkomen
maar die jongen had nooti op het podium moeten klimmen en in plaats van aanmoedigen hadden de mensen hem beter kunnen tegen houden

Waarschuw beheerder
donateur

Sensation is nog NOOIT een only-hardstyle feest geweest sinds het gehouden wordt. ;)

Kijk maar bij de muziekstijlen in de agenda. Hardtrance-Tracid, hardstyle-Zany, TB, Showtek o.a., Hardcore-Rob Gee, Darkraver, Catscan.

Waarschuw beheerder
hahaha ik weet wel hoe het werkt hier hoor, maar als je er niet bij bent geweest en alleen die set hebt gehoord, kan je er nog niet over mee praten naar mijn mening,Het pastte gewoon niet! haha als je dat hooligangedrag noemt snap je er niet veel van gast.

Ik hoef die set niet te horen want ik ga wel wat langer mee in de dance scene dan jij vriend en ik weet heus wel wat het is als er een bepaalde act niet past in de programmering van een feest/festival. Dan nog is het voor mij geen reden om geweld te gebruiken om mijn ongenoegen te uiten en kom niet met die crap aan van: de rest van de bezoekers vond het ook klote en zat alleen maar te kenkeren want dan loop je dus blind achter de massa aan.... kennelijk dringt dit niet echt bij jou en andere medestanders door he? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 14:08:
Ja maar je beleeft het toch anders als je daar staat

Dat ben ik met je eens Kev, maar het is ook niet echt eerlijk om te zeggen dat bijvoorbeeld ik geen recht van spreken heb, terwijl ik wel urenlang heb zitten meegeniten van het feest, het publiek , de muziek, de decoratie, de show etc. etc op een livestream.

Dan kan je er nog best over meepraten :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:08:
ben je eigenlijk wel geweest of heb je er op staan kijken

ik ga toch niet naar het lelijkste stadion van nederland
voor zo'n baggerfeest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:11:
kennelijk dringt dit niet echt bij jou en andere medestanders door he?

idd
bekrompen?

Waarschuw beheerder

heeft er ook niks mee te maken

Waarschuw beheerder
kennelijk dringt dit niet echt bij jou en andere medestanders door he?

zal ook wel een onmogelijke opgave zijn ben ik bang.. zo gaat het al vier jaar :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:09:
maar die jongen had nooti op het podium moeten klimmen en in plaats van aanmoedigen hadden de mensen hem beter kunnen tegen houden

Ja precies :/ allemaal het hek over om hem tegen te houden :lol:

Dan kan je er nog best over meepraten

Ja ok, maar van de echte sfeer neem je niet alles mee, je ziet bijvoorbeeld niet hoe iedereen die bij jou staat erop reageert ;) en ik ken je zeggen heb niemand kunnen ontdekken die goed reageerde, iedereen werd er best opgefokt van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 14:09:
Nou ik was blij dat ze weg waren

haha jah idd dat ze die onzin maar ergens anders gaan draaien zolang ik t maar niet aan hoef te horen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:10:
Kijk maar bij de muziekstijlen in de agenda. Hardtrance-Tracid, hardstyle-Zany, TB, Showtek o.a., Hardcore-Rob Gee, Darkraver, Catscan.

daar heb je gelijk in maar de meeste mensen kwam toch wel hardstyle/hardtrance etc.
maar niet voor rock

Dat ben ik met je eens Kev, maar het is ook niet echt eerlijk om te zeggen dat bijvoorbeeld ik geen recht van spreken heb, terwijl ik wel urenlang heb zitten meegeniten van het feest, het publiek , de muziek, de decoratie, de show etc. etc op een livestream.

Dan kan je er nog best over meepraten

dat zeker wel maar denk dat je je menig heel erg bij had gesteld als je er tussen had gestaan
Waarschuw beheerder
voor zo'n baggerfeest

Goh typische opmerking :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
hij zingt alleen wel erg vals meschien dat het daardoor komt :9

maar nogmaals ik vind het de schuld van idt,die hadden kunnen weten dat op een feest als "sensation",dit gewoon niet past.

Waarschuw beheerder
Ik hoef die set niet te horen want ik ga wel wat langer mee in de dance scene dan jij vriend en ik weet heus wel wat het is als er een bepaalde act niet past in de programmering van een feest/festival. Dan nog is het voor mij geen reden om geweld te gebruiken om mijn ongenoegen te uiten en kom niet met die crap aan van: de rest van de bezoekers vond het ook klote en zat alleen maar te kenkeren want dan loop je dus blind achter de massa aan.... kennelijk dringt dit niet echt bij jou en andere medestanders door he?

Ik liep te kankeren omdat de rest van de bezoekers het klote vond , dat kon ik zelf wel bepalen. Als je iets niet goed vind, waarom zou je dan je ongenoegen niet mogen uitten? ! Als ik iets niets mooi vind , laat ik dat weten ! en niet omdat de massa het niet mooi vind, daar heb ik schijt aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:14:
dat zeker wel maar denk dat je je menig heel erg bij had gesteld als je er tussen had gestaan

Dat bedoel ik, je hebt er geen geld voor betaald en je ziet thuis met een baco of biertje voor je neus :P en dan boeit het je weinig voor de rest :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 10 juli 2006 om 14:12:
zal ook wel een onmogelijke opgave zijn ben ik bang.. zo gaat het al vier jaar

ja ik weet het
ben hier ook al vanaf 2002 dus
is niet anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 10 juli 2006 om 14:13:
Ja precies allemaal het hek over om hem tegen te houden

ja maar miss hadden zijn vrienden heb tegen kunnen houden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik bedoel dus ik liep niet te kankeren omdat de rest van de bezoekers het klote vond
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:08:
of ben jij er zo 1 die zogenaamd ergens stond te hakken op die muziek van hem (heb genoeg rondgekeken niemand uit zn dak zien gaan)

Dan had je beter moeten kijken, behoorlijk eenzijdig verhaal wat je hier staat te vertellen. Ik vond het echt VET, eindelijk eens iets vooruitstrevends!!! Dus al dat gezeik over dat Sensation te commercieel/saai/eenzijdig zou zijn, kan nu ook ophouden. Het is ook nooit goed met jullie he, stelletje klagende Holanders *puke*!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:15:
Ik liep te kankeren omdat de rest van de bezoekers het klote vond , dat kon ik zelf wel bepalen. Als je iets niet goed vind, waarom zou je dan je ongenoegen niet mogen uitten? ! Als ik iets niets mooi vind , laat ik dat weten ! en niet omdat de massa het niet mooi vind, daar heb ik schijt aan

Is helemaal je goed recht maar dan kan je ook blijven joelen of op de grond zitten of desnoods met flesjes water gooien bv maar jij zou dus ook het podium zijn opgeklomnen als je de kans daartoe had??? En wat zou je hiermee dan bereiken? Jouw 10 seconds of fame??????

Waarschuw beheerder
voor zo'n baggerfeest

nee maar wel ff hier komen zeggen dat niemand zn eigen druk moet maken

dit is toch doodzonde van een avond die leuk had moeten worden?????????

snap heeeeeeel goed dat iedereen het er overheeft.....
ik was er had donders goed in de gaten wat er gebeurde en kan er niet over uit dat dit gebeurde
ga jou toch ook niet vertellen dat je eigen niet druk moet maken omdat het nergens over ging terwijl je er pissig over bent

Waarschuw beheerder
donateur
daar heb je gelijk in maar de meeste mensen kwam toch wel hardstyle/hardtrance etc.
maar niet voor rock

Het was ook geen rock, het was een crossover tussen rock, hardcore en hiphop, iets wat Rob Gee al jarenlang doet.

Dat denk ik niet, toen ik het zag op de stream kon ik ook heel goed zien dat de sfeer even tijdelijk verre van goed was :jaja:

Maar ik vind het setje wél vet en was er wel op uit m'n dak gegaan :jaja:

En ook het feit dat iemand het podium opklimt omdat het hem niet aanstaat had ik hetzelfde veroordeelt zoals ik nu doe, maar dat komt ook omdat ik het dus wel vet vond.

Ik heb al zovaak meegemaakt op een feest dat de muziek me niet aanstaat, maar ik zal nooit zo reageren. En gezien de vele reacties in deze topic velen met mij. Heeft niet te maken met de sfeer, dat praat zulk gedrag niet goed, heeft gewoon met normen en waarden te maken. En het feit dat dit op Sensation wel gebeurt is, maar nog nooit op een ander feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:15:
ja maar miss hadden zijn vrienden heb tegen kunnen houden

Weet je hoe snel je over zo n hek bent, is in 5 sec gelukt ;)

Uitspraak van Sproet op maandag 10 juli 2006 om 14:16:
stelletje klagende Holanders

Als het niet bevalt de mensen hier, ga je toch lekker weg (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:17:
Is helemaal je goed recht maar dan kan je ook blijven joelen of op de grond zitten of desnoods met flesjes water gooien bv maar jij zou dus ook het podium zijn opgeklomnen als je de kans daartoe had??? En wat zou je hiermee dan bereiken? Jouw 10 seconds of fame??????

Ik zeg toch niet dat ik het podium was op geklommen, ik kan begrijpen dat sommigen dit doen, maar ik zou het niet doen, ik laat het verbaal horen dan, ik zou mijn vuisten niet gebruiken om mijn ongenoegen te uitten, maar ik begrijp wel dat iemand dit doet, die waarschijnlijk goed weg was, ik denk namelijk niet dat iemand die nuchter was dit snel zou doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sproet op maandag 10 juli 2006 om 14:16:

Ik stond wel uit m'n dak te gaan, en n paar mensen vlak naast me ook.. :)