donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hoe kan je nou iets anders draaien als je een live-act doet, met gitaristen een drummer een scratchmaster en Rob Gee die een microfoon heeft.
Het lijkt mij dat als je met een band het podium opkomt om een bepaald ding te gaan doen 25 minuten lang, dat je dan niet ineens in je eentje early hardcore kunt draaien. Er is ook nog altijd zoiets als voorbereiding.
Bovendien... Als je 60 euri aan een kaartje uitgeeft, dan is het toch wel verstandig lijkt mij om even uit te zoeken wat er die avond ongeveer gedraaid zal worden.laatste aanpassing 10 juli 2006 13:53
Hoe kan je nou iets anders draaien als je een live-act doet, met gitaristen een drummer een scratchmaster en Rob Gee die een microfoon heeft.
Denk even na voordat je wat post.
Een DJ kan natuurlijk een andere plaat opleggen als hij/zij ziet dat het publiek het niet fijn vindt, maar zelfs dat zullen er niet veel doen, want een artiest wordt geboekt voor het ding wat hij/zij doet
Al die mensen die er niet zijn geweest, hoe kunnen jullie nou oordelen over wat wij voorgeschoteld kregen door Rob gee en zijn clown groep !
als er heel de avond lekker muziek is, en dan komt er een achterlijke rock groep, waar hij zelf maar even bij gaat rappen, en dan hardcorebeats eronder, die niet samen gingen.. dat dan mensen gefrustreerd raken begrijp ik heel goed, ik ben ook gaan zitten , als driekwart van de arena gaat zitten, begrijp je toch dat je ermee moet kappen.. !
Voor al die mensen die er niet zijn geweest hou aub allemaal je mond dicht
Bovendien... Als je 60 euri aan een kaartje uitgeeft, dan is het toch wel verstandig lijkt mij om even uit te zoeken wat er die avond ongeveer gedraaid zal worden.laatste aanpassing 10 juli 2006 13:53
Al die mensen die er niet zijn geweest, hoe kunnen jullie nou oordelen over wat wij voorgeschoteld kregen door Rob gee en zijn clown groep !
als er heel de avond lekker muziek is, en dan komt er een achterlijke rock groep, waar hij zelf maar even bij gaat rappen, en dan hardcorebeats eronder, die niet samen gingen.. dat dan mensen gefrustreerd raken begrijp ik heel goed, ik ben ook gaan zitten , als driekwart van de arena gaat zitten, begrijp je toch dat je ermee moet kappen.. !
Voor al die mensen die er niet zijn geweest hou aub allemaal je mond dicht
Bergrijp je ook wel, maar dat laatste niet ouwe, je kent me voor de rest niet, dus gewoon lekker je bekkie houden
nou de sfeer was er na die act helemaal uit.
maar nee jullie vinden het stoerder hier te roepen dat je alles moet waarderen en dat er kuddevolk rond loopt op sensation en dat er op die set heel goed te hakken viel enz. enz.
In mijn ogen heeft ie gezorgd voor minder schade, want als het optreden langer had geduurd had het in mijn ogen erger uit de hand kunnen lopen
Het hele internet staat vol met livesets en filmpjes van dit gebeuren.. dat heet het digitale tijdperk, welkom.
en nu met zijn alleen rob gee een helden ontvangst geven op zijn volgende optreden en laten zien dat niet iedereeen hier BEKROMPEN is
om dat je nou eenmaal niet bij het kuddevolk hoort
Dat was ook geen toffe opmerking van me Kev, sorry
het was even grimmig de laatste 15 minuten van Rob Gee
in die 3 minuten die hun act nog duurde? lijkt me sterk.
Hahahahaha jij hebt het niet door he hoe het hier werkt? Dit is een openbaar internetforum waar iedereen zijn of haar zegje mag doen en waarom is het anders voor de mensen die er niet geweest zijn? Als je met zoveel mensen naar een act luistert en die bevalt niet, dan ga je elkaar maar lekker ophitsen zodat iedereen agressief ervan wordt waardoor men ff een lekkere matpartij wilt beginnen? Is hooligangedrag lijkt mij....
en het lag niet eens helemaal aan rob gee maar aan ID&T maar als je weggefloten word hou je toch de eer aan jezelf en rot je op
is natuurlijk ook normaal als mensen die muziek maken wat buiten jouw verwachting/smaak valt neer te maaien.. dan moet er gewoon iets gebeuren toch?! stel je voor je dat je muziekaal opgevoed wordt! pffff daar moet je toch neit aan denken?? ik kom immers om te stampuh op te muziek die IK wil horen!!
In mijn ogen heeft ie gezorgd voor minder schade, want als het optreden langer had geduurd had het in mijn ogen erger uit de hand kunnen lopen
is dit nou allemaal zo bijzonder dan?
dat het in de kranten staat en op het nieuws is
belachelijk
ja veel plezier heb je ook helemaal gelijk in.....
MAAR NIET OP EEN HARDSTYLE FEESTJE
en het lag niet eens helemaal aan rob gee maar aan ID&T maar als je weggefloten word hou je toch de eer aan jezelf en rot je op
MAAR NIET OP EEN HARDSTYLE FEESTJE
hahaha ik weet wel hoe het werkt hier hoor, maar als je er niet bij bent geweest en alleen die set hebt gehoord, kan je er nog niet over mee praten naar mijn mening,Het pastte gewoon niet! haha als je dat hooligangedrag noemt snap je er niet veel van gast.
Ja maar je beleeft het toch anders als je daar staat
maar die jongen had nooti op het podium moeten klimmen en in plaats van aanmoedigen hadden de mensen hem beter kunnen tegen houden
Dan kan je er nog best over meepraten
Nou ik was blij dat ze weg waren
Kijk maar bij de muziekstijlen in de agenda. Hardtrance-Tracid, hardstyle-Zany, TB, Showtek o.a., Hardcore-Rob Gee, Darkraver, Catscan.
Dat ben ik met je eens Kev, maar het is ook niet echt eerlijk om te zeggen dat bijvoorbeeld ik geen recht van spreken heb, terwijl ik wel urenlang heb zitten meegeniten van het feest, het publiek , de muziek, de decoratie, de show etc. etc op een livestream.
Dan kan je er nog best over meepraten
Ik hoef die set niet te horen want ik ga wel wat langer mee in de dance scene dan jij vriend en ik weet heus wel wat het is als er een bepaalde act niet past in de programmering van een feest/festival. Dan nog is het voor mij geen reden om geweld te gebruiken om mijn ongenoegen te uiten en kom niet met die crap aan van: de rest van de bezoekers vond het ook klote en zat alleen maar te kenkeren want dan loop je dus blind achter de massa aan.... kennelijk dringt dit niet echt bij jou en andere medestanders door he?
Ja precies allemaal het hek over om hem tegen te houden
of ben jij er zo 1 die zogenaamd ergens stond te hakken op die muziek van hem (heb genoeg rondgekeken niemand uit zn dak zien gaan)
Ik liep te kankeren omdat de rest van de bezoekers het klote vond , dat kon ik zelf wel bepalen. Als je iets niet goed vind, waarom zou je dan je ongenoegen niet mogen uitten? ! Als ik iets niets mooi vind , laat ik dat weten ! en niet omdat de massa het niet mooi vind, daar heb ik schijt aan
ik ga toch niet naar het lelijkste stadion van nederland
voor zo'n baggerfeest
daar heb je gelijk in maar de meeste mensen kwam toch wel hardstyle/hardtrance etc.
maar niet voor rock
dat zeker wel maar denk dat je je menig heel erg bij had gesteld als je er tussen had gestaan
ja maar miss hadden zijn vrienden heb tegen kunnen houden
stelletje klagende Holanders
Is helemaal je goed recht maar dan kan je ook blijven joelen of op de grond zitten of desnoods met flesjes water gooien bv maar jij zou dus ook het podium zijn opgeklomnen als je de kans daartoe had??? En wat zou je hiermee dan bereiken? Jouw 10 seconds of fame??????