Partyflock

Forumonderwerp · 885922

Sluiting The Bridge
Na bijna vijf jaar is het doek gevallen voor discotheek The Bridge in Meppen-Versen (Duitsland). De club maakte snel faam door als één van de eerste discotheken hardstyle te introduceren als nachtvullend programma.

Na het zeer tegenvallend outdoorfestival Hardventure en steeds meer teruglopende bezoekersaantalen raakte de club in zware financiële problemen waar zij nooit meer is uitgekomen en wat heeft geresulteerd in het faillissement van de discotheek. De laatste geopende dag was 24 juni j.l.

bron :knipdienst van partyflock

toch jammer heb er een leuke tijd gehad (y)
best jammer kwam er af en toe wel eens maar al weer een tijdje geleden dat ik er was geweest

Errug jammer dit. Zijn er +- 2 jaar lang bijna iedere week geweest. Alleen de laatste maanden waren echt totaal ruk.
Geen sfeer, de muziek liet ook vaak te wensen over en het was vaak errug rustig.
Een mooie tijd gehad in de Bridge die niet snel verloren zal gaan:d.

Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 7 juli 2006 om 23:22:
teveel hardcore

te weinig

:/

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
tsjah, zal binnenkort wel weer een nieuwe op komen, met veel knaken en er weer een top tent van bouwen. Snap het niet, die duitse tenten doen het altijd goed, zak, index, dorf munsterland, bestaan al zo lang ik uitga, en dat is best lang :D Ken zelf weinig clubs die hebben overleefd, check maar in Enschede, geen enkele club uit die tijd nog open, of Hengelo, daar is NewYork nog een relikwie, maar goed, komt vast wel weer goed ;)

Uitspraak van Dummy op zondag 9 juli 2006 om 20:52:
Daarom heb je bijvoorbeeld in Index kranen en wasbakken waar je geen flesje onder kunt zetten

Slimme investering, als er geen geld beschikbaar is voor zo'n ivestering moet je wel twee oplettende
urinoirmanegers aanstellen. En de aanvullende instructies geven natuurlijk. Maar dit kost op lange termijn ook nog eens meer en werkte dus niet.

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 17:59:
te weinig

Voor een aantal van die mensen wel, dat groepje wat op het laatst nog over was;) Er bestaat geen enkele discotheek die sucsesvol zoveel hardcore als mainstreamstyle progameerd. Een hele groep mensen die via partyflock reageren inzake The Bridge zijn hardcore minded, maar de veel grotere groep,(die er altijd was) in de The Bridge dus niet. Bridge "was" een discotheek, geen gabberhol.

Hopen op betere tijden :)
Artiest Dummy
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:22:
Slimme investering

3x raden wat wij in medio 2002 voor advies daar over gaven aan de bridge? En noem kan ik je nog wel 1000 dingen opnoemen ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:22:
Hopen op betere tijden :)

:yes:
laatste aanpassing

Wat een mooie foto Dummy........... :)

En eeeeuh, jij weet te veel..................van de brug

Uitspraak van Dummy op maandag 10 juli 2006 om 21:27:
En noem kan ik je nog wel 1000 dingen opnoemen

Dat zijn wel heel veel :p

Ook die tent Not 4 Softies ging zo ten onder, jammer dat het zo moest zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 10:46:
Komt vast wel weer een nieuwe tent in

ik hoop het.
laten we hopen dat het dan weer net zo leuk word als de bridge van een tijdje terug
wat jammer.......was wel te verwachten.... ik kwam er vroeger best vaak.. ik kwam er 2 jaar lang, bijna ieder weekend :) Was echt een top tijd :P

vanaf het moment dat bobby, dummy en de rest wegging, had de bridge zn eigen graf gegraven :(

zonde!
Uitspraak van KaNaRiE op maandag 10 juli 2006 om 23:32:
vanaf het moment dat bobby, dummy en de rest wegging, had de bridge zn eigen graf gegraven

Die lui zijn gewoon op het juiste moment vertrokken...het is niet zo dat door hun de bridge minder is gaan lopen ( mijn persoonlijke mening dan he )
In mijn ogen is het ook niet de verandering van muziekgenre, want met beide stijlen ( hardstyle en de hardere stijlen) was het druk.
Iedere discotheek heeft zo een periode dat het minder loopt...das gewoon omdat mensen eens iets anders willen proberen. En jammer genoeg kon de eigenaar het financieel niet meer aan...want ik ben ervan overtuigd dat er zo weer een tijd komt dat het weer beter loopt.
heb toch vele stapherinneringen daar op gedaan..
laatste tijden weinig geweest aangezien er heel veel leuke feesten waren
:cry: vind 't echt jammer dat het niet meer liep!
hoop dat het een beetje vernieuwd & heropend wordt (l) Bridge

Verdorie....
En ook geen afscheidsfeestje???

Dat is inderdaad wel jammer.
Heb daar echt een top tijd gehad!
En der werd altijd goed gedreund!
jammer, hopelijk komt er nog een andere eigenaar in, ik heb vroeger altijd toffe tijden daar gehad, en ik zal er met weemoed aan terugdenken..
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Uitspraak van Mr. Thompson op zaterdag 8 juli 2006 om 19:04:
Hele avond flink zuipen, en ik hoefde maar 20 euro te betalen achteraf

dat had ik daar ook altijd :)

jaartje of 2 - 3 geleden kwam ik er geregeld en was het erg druk.

Ik sta er niet van te kijken dat het failliet is, die line-ups van ja(a)r(en) waren ook niet meer aansprekend.

The Bridge vergat mee te gaan emt de dancestroming. ze bleven te lang in de hardstyle hangen. Met het aantrekken van Gary D als resident ging het nog meer bergafwaarts.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 17:59:
Uitspraak van DJ Vecino op vrijdag 7 juli 2006 om 23:22:
teveel hardcore

te weinig

Dat ben ik met je eens, ik ben er nooit geweest alleen er kan nooit genoeg hardcore zijn :P
Artiest Darkon
dat was idd helemaal een fout om gary D te nemen als resident. Vreselijk zeg :S

Uitspraak van Darkon op donderdag 13 juli 2006 om 17:09:
dat was idd helemaal een fout om gary D te nemen als resident. Vreselijk zeg

Het was met de bedoeling om meer duitsers aan te trekken op de zaterdag :s

Da Pauli was een betere keus geweest naar mijn mening. Gary D heeft z'n beste tijd al gehad. Ze hadden beter kunnen kiezen voor een upcoming dj die meerdere stylen zou kunnen draaien.

Gary D zal ook niet de goedkoopste zijn geweest :)
Ik vond Gary D ook verre van sympathiek. Voor zover ik weet hadden Bobby V en de zijnen een band met het publiek. Gary D had dat verre van... Weet nog wel dat hij mij ongeveer een keer zo ongeveer tegen de muur drukte omdat de goede man haast had ofzo.

En Sam Punk was ook nog tijdje "resident" toch? Toen ik een stukje van hem zag op Defqon, kon ik me toch wel wat voorstellen dat hij/the bridge geen volle zalen trok.

Misschien is dat ook wel de grootste fout van The Bridge geweest. Niet meteen het vertrek van Bobby V etc, maar juist de periode daarna.

Toch erg jammer, want ik heb me er bijna altijd wel vermaakt als ik er was.

jammer :(:(:(
Bridge was gewoon altijd groot zaakie, maar wel gezellig :jaja:

Bridge = nostalgie !!!!
Uitspraak van Lenny theluxe op woensdag 12 juli 2006 om 18:57:
jammer, hopelijk komt er nog een andere eigenaar in, ik heb vroeger altijd toffe tijden daar gehad, en ik zal er met weemoed aan terugdenken..

Helaas heet het niet voor niets "vroeger"..
Zoals het 2 à 3 jaar geleden was qua sfeer, dat krijg je toch niet terug.. Het zal altijd anders zijn..

ik vind het jammer dat de bridge dicht moet ik vond het altijd wel een mooie lokatie voor feestjes

vond et een waardeloze discotheek..:no:
alleen de feessies daar waren wel goed..
doe mij maar ZAK..(Y)
tja qau aankleding was zak ook idd mooi, maar ik hoef er niet voor de muziek heen iig. Dat was in de bridge eerder altijd dikke prima
t was altijd gezellie..leuke muziek goed geluid en leuke mensen..maar wie weet..tis te koop dusz komt vast wel weer een nieuwe eigenaar..als die nou zorgt dat er meerdere stylen wordt gedraaid en leuke feestjes zijn dan word t vast wel weer druk..hoop ik..vind t wel jammer nu heb je eigenlijk nix leuks meer..qua discotheek met harde muziek..tjah zak..maar daar zal t nu tering druk zijn..

In de tijd dat ik er werkte heb ik een geweldige periode gehad en ik wilde dat die periode nog niet over was... Mis het goede oude Bridge team nog steeds!

Ik vind het niet waar dat Bridge "vergat" mee te gaan met de veranderende muziekstromingen. Omdat de Bridge begon met hardstyle bouwde het een hardstyle/ hardcore publiek op dat andere muzieksoorten simpelweg niet meer accepteerde. Was er geen hardstyle of hardcore, dan bleef het publiek weg. En toen het dj/lj team besloot op te stappen, was het niet meer de goede oude Bridge, dat is gewoon zeker.

Ik hoop op een nieuwe eigenaar en andere muziekstromingen, bij voorkeur latin/ techno/ groove ofzo, hebben we niet echt in het oosten. Met uiteraard de goede oude Bridgesfeer weer terug!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 22:27:
Ik hoop op een nieuwe eigenaar en andere muziekstromingen, bij voorkeur latin/ techno/ groove ofzo, hebben we niet echt in het oosten. Met uiteraard de goede oude Bridgesfeer weer terug!

Oude bridge sfeer met techno latin en groove? Dat is een heel ander publiek... daar krijg je dat sfeertje niet mee terug :'(

In Groningen zijn genoeg van die feestje btw ;)

Het oude Bridge sfeertje was gewoon gezellig met zijn allen gek doen. Dat kan toch vast ook met andere muziek lijkt me :P (of hoop ik, doorhalen wat niet van toepassing is haha:P)

Dat is waar.. maar das ook weer zo ver weg :/
Misschien binnenkort maar es proberen. Hier is t gewoon niet te vinden :(

Uitspraak van Dummy op zondag 9 juli 2006 om 20:52:
Uitspraak van Tecomec op zondag 9 juli 2006 om 19:33:
En dan waren er nog van die waardeloze figuren die hun flesje water bijvulde in WC's ondanks dat de consumpties bijna niks koste!!

Daarom heb je bijvoorbeeld in Index kranen en wasbakken waar je geen flesje onder kunt zetten

Wie gaat er nu ook 2,50 dokken voor een fles water dan? En dat smerige bier in de Bridge zorgt er indd wel voor dat mensen weg blijven :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 14:30:
En dat smerige bier in de Bridge zorgt er indd wel voor dat mensen weg blijven

Heineken?

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 17:08:
Heineken?

Hee rustig aan he met mijn bier!!!!!
t'Was eerder dat Rolink bier!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 18:44:

:jaja:

Niets tegen Heineken ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 18:45:
Niets tegen Heineken ;)

:cheer::respect::cheer:
laatste aanpassing
Ben er een keer geweest en toen was het geluid zwaar beroerd!
Uitspraak van EcHoEs!!! op zondag 16 juli 2006 om 19:38:

Ben er vaak genoeg geweest en het geluid was (bijna) altijd knettertje hard. Ik denk dat je toen gewoon pech heb gehad.
tja maar bij sommige mensen is kan het altijd beter

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 18:44:
Uitspraak van De D B) op zondag 16 juli 2006 om 17:08:
Heineken?

Hee rustig aan he met mijn bier!!!!!

Dank je wel, ik kon niet meer op de naam komen. Dat is wel zulk smerig spul he. Ik piep helemaal niet snel over eten of drinken maar ik vind dat bier echt niet lekker :(
Best zonde...heb het altijd wel naar m'n gezin had daar.

Uitspraak van EcHoEs!!! op zondag 16 juli 2006 om 19:38:

Nooi last van gehad.
Was altijd perfect geluid wanneer ik er was.

Ik mis The Bridge nu al:cry:
laatste aanpassing

Geluid was altijd goed in Bridge!! alleen jammer dat er teveel hardstyle werd gedraaid en nooit es een x goede trance zoals Zak dat altijd deed!!!!
En miste de opbouwende sfeer ook ,als je binnenkwam was het meteen keihard!!
Vond ik persoonlijk minder.........

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 19:30:

Ik ook

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:22:
Dank je wel, ik kon niet meer op de naam komen. Dat is wel zulk smerig spul he. Ik piep helemaal niet snel over eten of drinken maar ik vind dat bier echt niet lekker :(

Ech ut was net slootwater nee "Duits" slootwater!!
Nee voor mij geen Rolink dan nog liever een Grolsch en dat vind ik al geen bier........
Zal ik mij wel niet pop maken bij de Grolsch-Boeren nou.....

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 19:58:
Ik ook

:respect:
laatste aanpassing
Artiest Modtro
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 19:58:
Uitspraak van KoyBoy op maandag 17 juli 2006 om 19:30:

Ik ook

volgens mij mist iedere doorgewinterde (ex)bridgeganger dat .. :(
Dat denk ik ook en het merendeel daarvan zit niet op partyflock.
Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 20:55:
Dat denk ik ook en het merendeel daarvan zit niet op partyflock.

Zitten genoeg exbridgegangers op pf heur..
Uitspraak van Early Bird (L) op maandag 17 juli 2006 om 20:59:
Zitten genoeg exbridgegangers op pf heur..

Ik bedoel dat als je de aanmeldingen in het verleden bekeek waren er soms 150 maar in de toko waren er dan 3500. Dan mis je toch 3350 pf'ers. En juist die mensen "hoor" je niet en de paar die-hards hier op flock schreeuwen "meer hardcore" (een aantal uitgezonderd) terwijl dat 1 van de redenen is dat het bergafwaarts is gegaan :flower: