Partyflock

Forumonderwerp · 885922

Sluiting The Bridge
Na bijna vijf jaar is het doek gevallen voor discotheek The Bridge in Meppen-Versen (Duitsland). De club maakte snel faam door als één van de eerste discotheken hardstyle te introduceren als nachtvullend programma.

Na het zeer tegenvallend outdoorfestival Hardventure en steeds meer teruglopende bezoekersaantalen raakte de club in zware financiële problemen waar zij nooit meer is uitgekomen en wat heeft geresulteerd in het faillissement van de discotheek. De laatste geopende dag was 24 juni j.l.

bron :knipdienst van partyflock

toch jammer heb er een leuke tijd gehad (y)
Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 21:03:
Ik bedoel dat als je de aanmeldingen in het verleden bekeek waren er soms 150 maar in de toko waren er dan 3500. Dan mis je toch 3350 pf'ers. En juist die mensen "hoor" je niet en de paar die-hards hier op flock schreeuwen "meer hardcore" (een aantal uitgezonderd) terwijl dat 1 van de redenen is dat het bergafwaarts is gegaan :flower:

Dat begrijp ik maar er gingen ook veel mensen heen die wel op pf staan maar niet hun agenda bijhouden. Maar ik vond the bridge het mooist toen er helemaal geen hardcore was. Alleen de laaste 15 min ff hakkuh.

Uitspraak van Early Bird (L) op maandag 17 juli 2006 om 21:16:
Alleen de laaste 15 min ff hakkuh.

Dan blijft het leuk :)

juist dat was ook het mooiste ,de hele avond was al goed en dan gaan ze toch nog ff door en hoor je naar eerst wat bv "kinderliedjes" in 1 keer hardcore to the bone
dat was de bridge :respect:

Het consumeren gaat vaak ook beter met wat opbouw, eerst ff rustig je drankje doen, en dan los.

Daar gaat het om :bier:
Artiest Dummy
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:28:
Het consumeren gaat vaak ook beter met wat opbouw, eerst ff rustig je drankje doen, en dan los.

Daar gaat het om :bier:

Inderdaad, opbouwen en zo zijn er nog tig dingen op te noemen die bij het "protocol" horen. Het werkt niet altijd maar zorgt wel voor een stevige basis waarmee je continiuteit van de toko mee creeërt.
laatste aanpassing

Uitspraak van Shockwave® op maandag 17 juli 2006 om 21:31:
Seabert

:jaja: en natuurlijk Tita :p

shockwave>>>>> ja idd die was het ja :d
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:33:
:yes: en natuurlijk Tita :p

Tita Tovenaar, idd! :p

ja toen was het echt een toptent

gekkenhuis :yes:

Uitspraak van Shockwave® op maandag 17 juli 2006 om 21:36:
Tita Tovenaar, idd!

Mooie tijd... *zucht*
:lief:

Maar hebben wij tita tovenaar gedraaid? :nee: Of ik moet er die avond niet geweest zijn :9
laatste aanpassing
*snik* ben even stil

maja dan heb je nog aura index en zak :bounce:

Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 21:41:
Maar hebben wij tita tovenaar gedraaid?

Nee dat niet. Dat was meer een onderonsje :)
Ah ok :) Je kunt niet alles meekrijgen hé :P

de aura,daar heb ik wel eens van gehoort nooit geweest is dat wat missdeluxe?

Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 21:47:
Je kunt niet alles meekrijgen hé

Was toen ook niet te doen ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:47:
de aura,daar heb ik wel eens van gehoort nooit geweest is dat wat missdeluxe?

Je komt uit oldenzaal en je heb nog nooit van Aura gehoord? :O

Eén van de mooiste discotheken van duitsland. Staan ook in de top10 van zo'n discolijstje in duitsland.

Site: http://www.aura-partytempel.de/
laatste aanpassing
http://www.aura-partytempel.de/

Ik vind het er erg leuk

*edit* je was me voor
laatste aanpassing

wel gehoord dat zei ik ook,nooit geweest(y)
Sorry! Moet je zeker een keer gaan kijken dan :yes:
Artiest Modtro
Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 21:03:
k bedoel dat als je de aanmeldingen in het verleden bekeek waren er soms 150 maar in de toko waren er dan 3500. Dan mis je toch 3350 pf'ers.

vergeet niet dat je t dan over voor 2004 hebt..
voor de periode dat ook PF ineens heel erg groeide..
Ok, maar de vergelijking gaat nu nog steeds op hoor. Ik bedoel ermee te zeggen dat niet iedereen op partyflock zit en juist die mensen zijn grotendeels verantwoordelijk voor een volle/gezellige bak.

Ik volg bijvoorbeeld Zak de laatste tijd O:) en die halen soms nu niet eens 100 aanmeldingen hier op pf maar toch is het volle bak. Idem voor heel veel grote discotheken. Aura staat maar 7 keer in de agenda met nihil bezoekers terwijl die tent ongeveer ook al 6 jaar oud is en het daar gemiddeld gezien ook elke week vol zit.
laatste aanpassing
ik ga ook echt niet elke dorpskroeg of discotheek waar ik maandelijks of wekelijks kom in mijn agenda zetten hoor.
laatste aanpassing
Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 22:08:
Ik bedoel ermee te zeggen dat niet iedereen op partyflock zit en juist die mensen zijn grotendeels verantwoordelijk voor een volle/gezellige bak.

daar heb je helemaal gelijk in...

Kunnen ze geen engels bij die aura:P
Snap de balle van die site:x
laatste aanpassing

Hoor via onbevestigde berichten dat ze waarschijnlijk weer open gaan in september!!
Bij de Bridge doen ze alleen de flyers in het Nederlands, de website en het merendeel van het personeel is gewoon Duits.

Ik vind het super jammer dat het dicht is en ik ben bang dat er gewoon een totaal andere tent van wordt gemaakt.

OP 24 juni was ik er nog geweest en toen had ik aan iemand van het personeel gevraagd of het idd dicht ging. ;) Hij vertelde mij toen dat er iets fout was gegaan met de boekingen voor juli, maar Bridge zou zeker niet dicht gaan. Was trouwens wel een mooie smoes. Iedereen kon namelijk wel zien dat het de laatste tijd niet geweldig ging met de bridge. De 24ste stonden we met op het eind met zijn 6en in de zaal. Toen was ie al om kwart over vijf dicht :(

Hopelijk gaat Bridge weer open als tent die hardere muziek draait. Ga er wel heen zodra het weer open is (waarschijnlijk 5 augustus dus :P)

Xies
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:51:
Hoor via onbevestigde berichten dat ze waarschijnlijk weer open gaan in september!!

Zullen wel onbevestigd blijven aangezien je nog niet weet wie de tent gaat kopen en wat diegene die er mee gaat doen :)
Nee ik heb wel gehoord dat het op vrijdagaaf wel altijd druk is geweest met de Knockout party's (logisch, drinken was een euro). Dan waren er ook meer Duitsers bij de Bridge.

Verbouwen zou ook een optie zijn. Ach, ik vind het toch niet zooo erg dat er een andere eigenaar op komt, had het toch al niet zo voorzien op deze eigenaar. :P

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op maandag 17 juli 2006 om 22:48:
kun jij geen duits dan?

Nee en wil het ook niet kunnen.
Of Nederlands of Engels.

kwart over vijf dicht

moet je nagaan in de tijd dat het echt liep werd het wel eens 0800 :)

Uitspraak van M to the OOTJE™ op maandag 17 juli 2006 om 22:52:
Bij de Bridge doen ze alleen de flyers in het Nederlands, de website en het merendeel van het personeel is gewoon Duits.

Die engels kunnen spreken!!!
Tja, acht uur was alleen nog bij Smash het geval. We hebben nog wel eens avonden gehad dat we echt tot het einde bleven, maar het werd nooit acht dat het dicht ging (op die ene keer na dat de klok een uur vooruit werd gezet)... :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:57:

man je woont in overijssel dan kan je toch wel een beetje duits?
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:57:
Of Nederlands of Engels.

Je gaat stappen in duitsland maar je wilt geen duits praten. Klinkt een beetje krom vind je ook niet? ;)
Uitspraak van M to the OOTJE™ op maandag 17 juli 2006 om 23:00:
We hebben nog wel eens avonden gehad dat we echt tot het einde bleven, maar het werd nooit acht dat het dicht ging

Ik ben 100% zeker dat we wel eens na 08.00 zijn doorgegaan :)
Tja, lijkt mij ook dat iedereen tenminste de basis op school heeft gehad. Ik heb er iig geen problemen mee. Studeer die taal nog steeds op mijn opleiding en heb een tijd in Duitsland gewerkt, gestudeerd en gewoond. Was altijd wel handig als een van de mensen waar ik mee was in de Bridge ruzie had...werd diegene er tenminste niet uitgezet... :)

Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 23:00:
Je gaat stappen in duitsland maar je wilt geen duits praten. Klinkt een beetje krom vind je ook niet? ;)

Ja als je het zo hoord wel natuurlijk.
Maar als een duitser in Nederland komt praat hij ook geen Nederlands.
Dus kom ik in Duitsland Praat ik ook geen Duits.

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op maandag 17 juli 2006 om 23:00:
man je woont in overijssel dan kan je toch wel een beetje duits?

Uhh jah waar vroeger de zuiderzee lag jah.
Dus Kijk maar naar me profiel plaatje waar het ligt.
Niet echt dicht bij de grens van Duitsland he....

Maaruh 175 km om bij die Aura te komen is mij iets te ver rijden.
laatste aanpassing

Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 22:53:
Zullen wel onbevestigd blijven aangezien je nog niet weet wie de tent gaat kopen en wat diegene die er mee gaat doen :)

Ja das waar en heb je helemaal gelijk!!! maar als het in dezelfde stijl doorgaat kunnen ze beter de moeite sparen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:03:
Maar als een duitser in Nederland komt praat hij ook geen Nederlands.

Dat was vroeger zo denk ik want ik ken genoeg duitsers die zelfs goed nederlands kunnen spreken en het ook doen als ze in Nederland zijn. Bijvoorbeeld de fotograaf van dr-hb. Die loopt heel wat feesten af in NL en spreekt nu redelijk goed nederlands. Ik praat zelfs duits terug als ik hem zie :X

Maargoed, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk :flower: we dwalen een beetje af trouwens :9
laatste aanpassing

jup ze moeten echt met een goed concept komen waar over is nagedacht en niet van go we gooien ff alles op de hardcore en ze komen weer :no:
Muziek zoals in ZAK zou ook wel goed zijn. Alleen vind ik dat ze wel eens wat mogen verbouwen. Dorfplatz is echt een lelijke zaal.
Denk dat de nieuwe eigenaar dat ook wel inziet mits er weer een horeca gelegenheid in komt. ;)

Uitspraak van Dummy op maandag 17 juli 2006 om 23:07:
Dat was vroeger zo denk ik want ik ken genoeg duitsers die zelfs goed nederlands kunnen spreken en het ook doen als ze in Nederland zijn. Bijvoorbeeld de fotograaf van dr-hb. Die loopt heel feesten af in NL en spreekt nu redelijk goed nederlands.

Maargoed, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk :flower: we dwalen een beetje af trouwens

Oke nog 1 ding er over dan.

In het mooie stadje waar ik woon.
Komen in de zomer zo veel oude lullen Duitsers die het vertikken om maar 1 woord Nederlands te praten, en daarom heb ik dat gewoon.

beetje verbouwing kan ook niet kwaad nee,gewoon helemaal een nieuwe start maar is wel moeilijk want mensen blijven natuurlijk wel de "oude" bridge herinneren
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:10:
In het mooie stadje waar ik woon.
Komen in de zomer zo veel oude lullen Duitsers die het vertikken om maar 1 woord Nederlands te praten, en daarom heb ik dat gewoon.

Een betere wereld begint bij jezelf. Je hoeft toch die oude knarren niet te volgen toch? Beetje interrese in je buren kan nooit kwaad volgens mij, dan leer je zo ook beter kennen ;)
laatste aanpassing

En de kachel mocht wel eens een graadje warmer!!!!
Een paar vette lasers zou ook echt helpen want de licht-show stelde weinig voor!!
Maar tis jammer dat het zo gegaan is.......
Het is gewoon een typisch Duitse zaal. Ouderwets Duits dan he. Ze kunnen er dan net zoals in ZAK beter een grotere RnB zaal van maken. Trekt misschien ook wel meer Duitsers.