Partyflock

Forumonderwerp · 884998
Jongeren mishandelen agent in Leiden
De politie in Leiden heeft hard moeten ingrijpen toen een agent werd mishandeld door een groep jongeren.

Bromfietser
In de nacht van zaterdag op zondag wilde de agent een bromfietser staande houden die op de Lammermarkt voor overlast zorgde door veel gas te geven. Volgens de politie probeerde de agent de sleutels uit het contact van de bromfiets te halen. De overlastgever en de agent raakten in een worsteling en vielen op de grond.

Stompen en trappen
Toen een groep van 50 jongeren zich ermee bemoeide, kreeg de politieman klappen, stompen en trappen in zijn gezicht. Met behulp van wapenstok en pepperspray schoot de politie de agent te hulp. Twee Leidenaren van 17 jaar, onder wie de bromfietser, werden aangehouden.

Jukbeen
De agent liep een gebroken jukbeen op en diverse verwondingen over het hele lichaam. De agent heeft aangifte gedaan van zware mishandeling.

Ik was daarbij, was echt niet normaal! :| Vijftig man die met z'n allen één agent de tivus inschopte.. :S :no:(N)

Uitspraak van kies voor mij op woensdag 5 juli 2006 om 15:24:
je bent pas een loser als je met een groep van 20 agenten als er kermis is rond te fietsen/scooteren jagend op jeugd zonder licht en ID kaart om ze 25 af te troggelen, en daarbij nog 50 extra als je geen ID meeneemt..

De agenten zijn dan niet zielig want die doen hun werk. De gene die het bedenkt om daar agenten op te zetten is zielig.

Uitspraak van kies voor mij op woensdag 5 juli 2006 om 15:24:
wel laf 50 tegen 1 maarja.. andere keren zijn hun weer met weinig en worden ze kijhard gemept door de ME

Komt het door de ME of door de relschoppers dat je klappen krijgt? Als mensen zich gewoon zouden gedragen bij bijvoorbeeld voetbalwedstrijden dan was er geen ME nodig. Je kan niet verwachten dat de ME eerst even rustig kijkt of jij wel een relschopper bent voordat ze op je in gaan beuken.
Heb je er wel eens bij stil gestaan dat de politie dat ook wel eens zou kunnen doen in de hoop dat de jeugd in het vervolg met 't licht aan gaat rijden en zo mss wel dodelijke ongelukken voorkómen?

Ik heb ook boetes gehad voor rijden zonder licht, maar ik ga zo'n agent echt niet meppen. Als je dingen doet die verboden zijn, moet je niet achterlijk lopen doen als je een boete krijgt. Eigen schuld.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 15:30:
Komt het door de ME of door de relschoppers dat je klappen krijgt? Als mensen zich gewoon zouden gedragen bij bijvoorbeeld voetbalwedstrijden dan was er geen ME nodig. Je kan niet verwachten dat de ME eerst even rustig kijkt of jij wel een relschopper bent voordat ze op je in gaan beuken

nou ik zat je dit vertellen ik was bij de AJAX huldeging laatst op het leidsche plein.. ik zag overal om me heen mensen met een volle neus en vol agressie :coke: stenen gooien..

we konden nergens heen alles werd gelijk afgesloten..
dus wij ik en mn vriendin dachten nou we gaan veilig tussen de ME staan, daar komen vast geen relschoppers/duwende idioten maar de politie gaf ONS gewoon een klap en scheeuwde ons toe dat we op moesten rotten :|

dus wij door de menigte heen, met stenend vliegend om je oren, politie paarden achter je aan, bloedende mensen om je heen, dat is toch niet meer normaal??
Wordt wel eens vergeten, dat die agenten die iedereen zo kut vind, de zelfde agenten zijn die aan moeders moeten gaan vertellen dat hun zoon/dochter is overleden.....
Uitspraak van Caudex op woensdag 5 juli 2006 om 15:33:
Als je dingen doet die verboden zijn, moet je niet achterlijk lopen doen als je een boete krijgt. Eigen schuld.

ja natuurlijk heb ik daar begrip voor.. !! ze doen alleen maar hun werk, het is ook een stuk veiliger om met licht te fietsen, maar om nou gelijk een boete van 25e te geven en zonder Id kaart 75, vind ik meer iets van ja.. moet dat nou??
Uitspraak van kies voor mij op woensdag 5 juli 2006 om 15:36:
dus wij ik en mn vriendin dachten nou we gaan veilig tussen de ME staan, daar komen vast geen relschoppers/duwende idioten maar de politie gaf ONS gewoon een klap en scheeuwde ons toe dat we op moesten rotte

Hahahaha en terecht!!

Moet je jezelf ook maar niet tussen zo'n rel begeven.
dus wij door de menigte heen, met stenend vliegend om je oren, politie paarden achter je aan, bloedende mensen om je heen, dat is toch niet meer normaal??

Klinkt als een leuk dagje...:jaja:
Uitspraak van kies voor mij op woensdag 5 juli 2006 om 15:38:
maar om nou gelijk een boete van 25e te geven en zonder Id kaart 75, vind ik meer iets van ja.. moet dat nou??

Ja dat van die ID kaart vind ik ook belachelijk ja.
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 5 juli 2006 om 15:39:

ja man ik was er echt op uit om met mn vriendin flink te gaan RELLEN :\ we waren gewoon gezellig daarom om ajax te huldigen, wat te drinken en de spelers te zien, wat helaas geen succes werd..
Uitspraak van kies voor mij op woensdag 5 juli 2006 om 15:38:
maar om nou gelijk een boete van 25e te geven en zonder Id kaart 75, vind ik meer iets van ja.. moet dat nou??

Heb je gelijk in. Sommige agenten zijn redelijk, en sommige doen het er gewoon om. Zo had je er hier in Zwolle ook twee. De ene is dankzij een rechtzaak van een van zijn "slachtoffers" uit zijn functie ontheven, de ander krijgt waarschijnlijk ook nog wel een keer een goede mep.
Toch keur ik slaan e.d. niet goed. Ik vind de eerste actie daarentegen wel strak. (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van kies voor mij op woensdag 5 juli 2006 om 15:42:
ja man ik was er echt op uit om met mn vriendin flink te gaan RELLEN we waren gewoon gezellig daarom om ajax te huldigen, wat te drinken en de spelers te zien, wat helaas geen succes werd..

En de ME ziet met koeienletters op jouw voorhoofd staan dat je braaf en ontschuldig bent?
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 5 juli 2006 om 15:39:

Kun je soms weinig aan doen. Mijn neef fietste eens langs het FC Zwolle stadion en werd gewoon overvallen door een rennende meute hoolies en ME'ers. Hij had nog de mazzel dat ie weg kon rennen. Zijn fiets vond ie later terug en die was op een paar kleine beschadigingen na wonder boven wonder nog heel.
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 5 juli 2006 om 15:45:
En de ME ziet met koeienletters op jouw voorhoofd staan dat je braaf en ontschuldig bent?

nee maar als je er normaal uitziet.. en met een meisje die doodsbang aan je hand loopt op zoek naar een veilige plek, ik weet niet of er dan een belletje bij hun gaat rinkelen of dachten ze soms dat op zoek was naar een steen ofzo..:\
Uitspraak van Caudex op woensdag 5 juli 2006 om 15:44:
Heb je gelijk in. Sommige agenten zijn redelijk, en sommige doen het er gewoon om

op diezelfde kermis kwam ik klaar met pisse de bosjes uit.. gelijk 2 agenten op mn dak..

agent: ja jongeman heb jij een ID kaart bij je?
ik: hoezo? is er hier sprake van een dreigende situatie dan?
agent: nee wat was je in de bosjes aan het doen?
ik: moest binne 0,2 seconde een smoes verzinnen) bellen
agent: en dat moest daar?
ik: ja niet iedereen hoeft dat te horen
agent: oke prettige dag verder :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 18:48:
behalve misgien amsterdam

valt ook wel weer mee :)

Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 5 juli 2006 om 15:37:
Wordt wel eens vergeten, dat die agenten die iedereen zo kut vind, de zelfde agenten zijn die aan moeders moeten gaan vertellen dat hun zoon/dochter is overleden.....

ja of de verkrachter van je nichtje oppakken.

dus wij ik en mn vriendin dachten nou we gaan veilig tussen de ME staan, daar komen vast geen relschoppers/duwende idioten maar de politie gaf ONS gewoon een klap en scheeuwde ons toe dat we op moesten rotten

Ikzelf ben ook een keer slachtoffer geworden van overijverige ME-ers. Dit was echter een situaties die ik had kunnen ontloppen. Ik dacht ook even met de ME te gaan babbelen dit was niet verstandig. De ME mag niet praten met mensen als er onrusten zijn. Weer wat geleerd en het gebeurd me dus niet nog een keer.
.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 16:03:
kweet niet in wat voor een beschermde wereld jullie leven maar op straat geld dus egt nog wel het recht van de sterkste, survival of the fittest

ja dats altijd al zo geweest..
partyflock doet raar..
laatste aanpassing
lees in de panorama van deze week maar eens het artikel over rooie cor

Ja dat artikel heb ik gelezen ja.

Rooie cor is een tokkie, die al meerdere malen voor overlast heeft gezorgd bij de politie. Ik vind het niet zo gek dat ze dan niet meteen in het gareel springen als mr. cor belt, met de mededeling of ze ff snel wat mensen kunnen wegknuppelen daar.

kweet niet in wat voor een beschermde wereld jullie leven maar op straat geld dus egt nog wel het recht van de sterkste, survival of the fittest .... neej ik spreek men matties dagelijks face 2 face dus waar je die onzin vandaan haald weet ik niet maar ik krijg steeds meer zin om dat kanker gezichtjuh van jou helemaal tot moes te slaan en in dit soort gevallen lost geweld wel wat op want als ik dat bij jou doe wedduh dat je geen grote mond tegen me hebt ....jah misgien als ik dan achter de tralies zit jah want zo mietje ben je wel om meteen huilend naar de popo te rennen ..... FTP FTW biatchessssssssssssssssss

Je doet net alsof we in één of ander achterlijk Derde Wereld land wonen!!! :S en met jou moeten we de problemen gaan oplossen? Pffffffffff hebben we nog een hele, hele lange weg te gaan...

En je bedreigt maar een eind raak, ik heb die periode al ver achter me gelaten een hele lange tijd geleden... :/
maar ik krijg steeds meer zin om dat kanker gezichtjuh van jou helemaal tot moes te slaan en in dit soort gevallen lost geweld wel wat op want als ik dat bij jou doe wedduh dat je geen grote mond tegen me hebt ...

:gaap:

de verkrachter van men nichtjuh hoeft de politie niet op te pakken dat doe ik zelf wel .......

helaas is het om drie uur snachts gebeurt daar en daar en zjin jouw forensische opsporingstechnieken.. nja sorry dat ik het zeg.. kut.

:cheer: politie :cheer:

NL_S2thaN_NL citeer 5 juli 2006 13:56
mmm zal het eens zegge van soort zoekt soort ... over ons WP parkje (wat trouwens wereldproblemenparkje betekent) denk niet dat jij nog 1 stap daarzult zetten je kent de mensen die dar komen egt niet ...... en ik wil niet opscheppe ofzo maar dat zijn niet de liefste mensen die der komen ....... ik wil best met iedereen hiero een afspraak maken die mij beledigt enzo en zeggen dak een klein kind ben ...... wat ik ben het onderhad kotsezat met jullie ..... jullie voelen jullie egt de man he op een forum?? internetgangsters whahahaa al waren het van die goedkope .... jullie zoude nog geen meter in me schoenen kunnen lopen .....en thats the truth and nothing but the thruth jaja zal wel weer commentaar hierop krijgen dat IK de internetgangster ben maar dat intreseert me geen zier bij deze nodig ik jullie kleine irritante ik ben stoer op een forum ventjes uit om naar het wp parkje te roermond te komen dan praten we wel verder kijken of jullie daar ook zoon grote mond durven te hebben ... ik denk het niet ....

aju paraplu

s2than

wat een stumpert, jij hebt zeker geen liefde van je ouders gehad...misschien anale liefde van je pa...gek!

sorry sorry :cheer: popo :cheer:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:21:
wat een stumpert, jij hebt zeker geen liefde van je ouders gehad...misschien anale liefde van je pa...gek!

eehjyo als je da in mijn bek zegt blaf je wel anders je moer gekke moer hoop maar dta je popo je beschermt want ik leef op de straat en daar is de sterkste de sterkste ehh yo je moerremoer

rooie cor een tokkie?? laat me niet lachen ... ik ken toevallig mensen die daar in de buurt wonen en die zeggen dat hij nog nooit zelf!!!! voor overlast heeft gezorgd .... en wat zou jij dan doen als je erachter komt dat je bloedeigenkind meerder malen seksueel misbruikt is ...... kapotmaken tog?? of naar de politiegaan?? als je dat laatste kiest ben je in mij ogen geen egte vader mja dat terzijde ...... ik dreig niet ik maak naar jou toe een belofte

Maar de ME wordt dus ingezet omdat er mensen zijn die rellen schoppen. Als iedereen gewoon normaal naar een feest of voetbalwedstrijd kan zonder na afloop de boel af te breken en massaal te gaan knokken (wat volgens mij toch mogelijk moet zijn...) dan is er geen ME nodig en dan worden de onschuldige mensen ook niet op hun hoofdje geslagen. De oorzaak zijn de rellen, het gevolg is de ME.

Tuurlijk zitten er bij de ME ook van die idioten die gewoon op alles slaan ook al zien ze dat het een onschuldige is. Maar ja dat haalt niet weg dat het door de relschoppers komt dat de ME wordt ingezet.

Kleine moeite, grote lul! citeer 5 juli 2006 16:22

eehjyo als je da in mijn bek zegt blaf je wel anders je moer gekke moer hoop maar dta je popo je beschermt want ik leef op de straat en daar is de sterkste de sterkste ehh yo je moerremoer

zegt een incestkindje...:gaap:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 16:23:
ik dreig niet ik maak naar jou toe een belofte

Ik voel me zeer gevleid, wil je nog weten waar ik woon en zo? Moet je wel helemaal naar de andere kant van het land komen, lukt je dat???

:looser:

Kennydope citeer 5 juli 2006 16:30
Uitspraak van NL_S2thaN_NL op woensdag 5 juli 2006 om 16:23:
ik dreig niet ik maak naar jou toe een belofte

dat zei hij ook tegen zijn vader toen die hem meerdere malen anaal toucheerde...en nogsteeds wordt hij door zijn vader getoucheerd! :X :X :X :X

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:25:
zegt een incestkindje...

dat was sarcastiiiiisch over S2Than
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 16:23:
en wat zou jij dan doen als je erachter komt dat je bloedeigenkind meerder malen seksueel misbruikt is ...... kapotmaken tog??

hahaha mooie zin. ik zou m ook helemaal lens trappen ja.(je kind of de dader? ik kwam ewr niet uit) maar wat nou als je geen idee hebt wie het is?
blijf je dan ook als een trouwe vader thuis bij je kind wachten tot ie weer komt zodat je m kan aanpakken?
laatste aanpassing

dat was sarcastiiiiisch over S2Than

ok...dan neem ik mijn woorden naar jou toe terug...;)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 13:56:
mmm zal het eens zegge van soort zoekt soort ... over ons WP parkje (wat trouwens wereldproblemenparkje betekent) denk niet dat jij nog 1 stap daarzult zetten je kent de mensen die dar komen egt niet ...... en ik wil niet opscheppe ofzo maar dat zijn niet de liefste mensen die der komen ....... ik wil best met iedereen hiero een afspraak maken die mij beledigt enzo en zeggen dak een klein kind ben ...... wat ik ben het onderhad kotsezat met jullie ..... jullie voelen jullie egt de man he op een forum?? internetgangsters whahahaa al waren het van die goedkope .... jullie zoude nog geen meter in me schoenen kunnen lopen .....en thats the truth and nothing but the thruth jaja zal wel weer commentaar hierop krijgen dat IK de internetgangster ben maar dat intreseert me geen zier bij deze nodig ik jullie kleine irritante ik ben stoer op een forum ventjes uit om naar het wp parkje te roermond te komen dan praten we wel verder kijken of jullie daar ook zoon grote mond durven te hebben ... ik denk het niet ....

aju paraplu

s2than

Gozer... ik neem aan dat jou Iq ver benden pijl zit :s

Ahja das ff kut hé
laatste aanpassing

Hey terger das mijn papa.. hahaha (L) my papa :bloos:
als je bij mn persoonlijke tekst kijkt zie je mn stamboom.. :respect:
laatste aanpassing
Das best ver vanaf Limburg :/
Ik woon er een dorpie naast 8)

Kunnen we ook allemaal ff een beetje ABN gebruiken? Het gaat hier al over iets wat nergens op slaat, en dan krijg je die taal ook nog eens :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:49:
Hahahahahahaha lig hier te schuddebuiken van het lachen :cheer: hihihihihihi ik ga er ff over nadenken OK?

Kenny we trekken z'n oren van zn kop, prikken zn ogen eruit en pissen in zn bekkie :9