Partyflock

Forumonderwerp · 884998
Jongeren mishandelen agent in Leiden
De politie in Leiden heeft hard moeten ingrijpen toen een agent werd mishandeld door een groep jongeren.

Bromfietser
In de nacht van zaterdag op zondag wilde de agent een bromfietser staande houden die op de Lammermarkt voor overlast zorgde door veel gas te geven. Volgens de politie probeerde de agent de sleutels uit het contact van de bromfiets te halen. De overlastgever en de agent raakten in een worsteling en vielen op de grond.

Stompen en trappen
Toen een groep van 50 jongeren zich ermee bemoeide, kreeg de politieman klappen, stompen en trappen in zijn gezicht. Met behulp van wapenstok en pepperspray schoot de politie de agent te hulp. Twee Leidenaren van 17 jaar, onder wie de bromfietser, werden aangehouden.

Jukbeen
De agent liep een gebroken jukbeen op en diverse verwondingen over het hele lichaam. De agent heeft aangifte gedaan van zware mishandeling.

Ik was daarbij, was echt niet normaal! :| Vijftig man die met z'n allen één agent de tivus inschopte.. :S :no:(N)

Artiest Vinnybunny
draag dan gewoon je eigen kleding loop niet zo met de kudde mee. :p

ik draag men eigen kleding (southpole, karl kani en ook lonsdale,pittbull en hooligan) dat noem ik tog een eigen kezue qua kleding en geen meeloperij
Ja, nu weten we het wel, meeloper.

soutpole karl kani & lonsdale etc zijn juist 2 tegenovergestelden. draag dan GEEN van die kleding en kies GEEN kant :p
laat me raden.. marokkanen?

of een grote samenhang marokkanen en wiggers..

zeker als je ziet 50 man etc.. dan durven ze wel..

en waarom knuppeltje alleen :S als er 50 man 1 agent belagen mag je toch wel je gun trekken?
Uitspraak van Remco B op dinsdag 4 juli 2006 om 21:35:
als er 50 man 1 agent belagen mag je toch wel je gun trekken?

:yes:, noodweer situatie.. lijkt me iig als je door 50 man in elkaar geschopt word, mag je gericht vuren..dodelijk schot of niet:yes:

ik had t gedaan..
weet je wat ik me afvraag: waarom vallen marokkanen ed wel met groepen mensen aan en zie je dit nauwelijks bij autochtone mensen. denk maar eens na, als jouw maat wordt opgepakt en je bent met 50 man, ga je niet de agent slaan. waarom doen allochtone jongeren dat wel? is t eergevoel? of beschermingsdrang?
Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 21:43:
waarom doen allochtone jongeren dat wel? is t eergevoel? of beschermingsdrang?

uhmm.. dan durven ze, of gewoon spinnetje in de kop:D
Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 21:43:
weet je wat ik me afvraag: waarom vallen marokkanen ed wel met groepen mensen aan en zie je dit nauwelijks bij autochtone mensen. denk maar eens na, als jouw maat wordt opgepakt en je bent met 50 man, ga je niet de agent slaan. waarom doen allochtone jongeren dat wel? is t eergevoel? of beschermingsdrang?

Hun komen gewoon veel sneller voor elkaar op. Zouden autochtone mensen nog een voorbeeld aan kunnen nemen. En dan bedoel ik het niet in zon geval als waar het nieuwsbericht over gaat.

ik kies juist geen kant .... ik draag kleding die ik mooi vind en fijn vind zitten .... en of dat nou kleding is uit de hiphop of hardcore scene boeit me niet ... ik vind het mooi en daar gaat het om en neej ik kies geen kant (behalve die vanmezelf dan he :P)

greeeetzzz

Hey S2Nathan toen Partyflock tijdje offline was, had jij het zeker wel erg moeilijk of niet??? :/
Uitspraak van Dip op dinsdag 4 juli 2006 om 21:50:
Hun komen gewoon veel sneller voor elkaar op. Zouden autochtone mensen nog een voorbeeld aan kunnen nemen. En dan bedoel ik het niet in zon geval als waar het nieuwsbericht over gaat.

jah he. ze zien elkaar echt als familie. vind ik eigenlijk best bewonderenswaardig

hoezo ??? kenndydope?????? beetje rare opmerking
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 22:37:
hoezo ??? kenndydope?????? beetje rare opmerking

whahaha jou eigen tekst is gewoon leedvermaak!! heb hem zelfs hier thuis aan me ouders laten zien!

aan de ene kant vind je marokkanen niks, maar aan de andere kant zoek je ze wel op?? ben je een beetje onzeker jochie?

en al je oh zo grote verhalen op je eigen tekst :nocheer: volgens mij weet je niet eens hoe je druKzzz schrijft

Als je tussen de regels doorleest dan valt wel het kwartje ... :cheer:
Dit jongetje is nog erg klein en in ontwikkeling en dit is waarschijnlijk een fase waar hij door heen moet...
:vaag::vaag::vaag:

Tis een beetje stom eigenlijk om hier nog serieus aandacht aan te besteden...

Vind je niet :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:53:
Als je tussen de regels doorleest dan valt wel het kwartje ... :cheer:

:yes:

Ach de poltie komt ook nooit alleen, of ongewapend :jaja:

:-/
Ff on topic....

Tja, met zijn vijftiggen is wel een beetje overdreven...
Beetje belachelijk...

Maar wat je nooit zal lezen is wat die agent nou werkelijk heeft gedaan....Dat word op de een of andere manier altijd verbloemd.

Maar dan nog is het heel erg fout wat er is gebeurd. Dit mag niet
laatste aanpassing
Uitspraak van efuqeser op dinsdag 4 juli 2006 om 23:10:
Maar wat je nooit zal lezen is wat die agent nou werkelijk heeft gedaan....Dat word op de een of andere manier altijd verbloemd.

Dit is er gebeurd, en het klopt allemaal met wat ik gezien heb:
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 4 juli 2006 om 11:25:
de agent wilde een bromfietser staande houden die op de Lammermarkt voor overlast zorgde door veel gas te geven. Volgens de politie probeerde de agent de sleutels uit het contact van de bromfiets te halen. De overlastgever en de agent raakten in een worsteling en vielen op de grond.

tja...hoe is die worsteling ontstaan?

Maar goed...die vijftig anderen slaat helemaal nergens op.

dus je wil dat autochtone mensen ook worden als alochtonen, wiggers dus... :S, lafaards enz enz. dus moeten we maar met grote groepjes agenten aan gaan vallen. of andere mensen ofwat :S
Uitspraak van Remco B op woensdag 5 juli 2006 om 02:07:
dus je wil dat autochtone mensen ook worden als alochtonen, wiggers dus... :S, lafaards enz enz. dus moeten we maar met grote groepjes agenten aan gaan vallen. of andere mensen ofwat :S

dus jij scheert eenieder over een en dezelfde kam?

Euhm dat maakt niet uit hoor wat je afkomst is, het gaat om de binding die mensen met elkaar hebben. En hier hebben helaas teveel mensen last van het hokjesgeestsyndroom...:/
Ze hadden die wout dood moeten trappen!!!!

A.C.A.B.
Uitspraak van Brother JWT op woensdag 5 juli 2006 om 09:34:

Lid van de Leeuwarder jeugdbende?

:/
Uitspraak van Roel63 op woensdag 5 juli 2006 om 10:27:

hij is een hooligan, dus pas op he :P
Uitspraak van Remco B op woensdag 5 juli 2006 om 02:07:
dus je wil dat autochtone mensen ook worden als alochtonen, wiggers dus... , lafaards enz enz. dus moeten we maar met grote groepjes agenten aan gaan vallen. of andere mensen ofwat

Lees nog een keer goed wat ik heb getypt. En probeer dan normaal te antwoorden.
Uitspraak van Roel63 op woensdag 5 juli 2006 om 10:27:

Nee ben geen wigger die kleine meisjes onderdruk gaan zetten ect.
laatste aanpassing

Uitspraak van Brother JWT op woensdag 5 juli 2006 om 09:34:

En de politie moet jou laten doodtrappen als je ergens wordt aangevallen.

mmm zal het eens zegge van soort zoekt soort ... over ons WP parkje (wat trouwens wereldproblemenparkje betekent) denk niet dat jij nog 1 stap daarzult zetten je kent de mensen die dar komen egt niet ...... en ik wil niet opscheppe ofzo maar dat zijn niet de liefste mensen die der komen ....... ik wil best met iedereen hiero een afspraak maken die mij beledigt enzo en zeggen dak een klein kind ben ...... wat ik ben het onderhad kotsezat met jullie ..... jullie voelen jullie egt de man he op een forum?? internetgangsters whahahaa al waren het van die goedkope .... jullie zoude nog geen meter in me schoenen kunnen lopen .....en thats the truth and nothing but the thruth jaja zal wel weer commentaar hierop krijgen dat IK de internetgangster ben maar dat intreseert me geen zier bij deze nodig ik jullie kleine irritante ik ben stoer op een forum ventjes uit om naar het wp parkje te roermond te komen dan praten we wel verder kijken of jullie daar ook zoon grote mond durven te hebben ... ik denk het niet ....

aju paraplu

s2than
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 13:56:
mmm zal het eens zegge van soort zoekt soort ... over ons WP parkje (wat trouwens wereldproblemenparkje betekent) denk niet dat jij nog 1 stap daarzult zetten je kent de mensen die dar komen egt niet ...... en ik wil niet opscheppe ofzo maar dat zijn niet de liefste mensen die der komen ....... ik wil best met iedereen hiero een afspraak maken die mij beledigt enzo en zeggen dak een klein kind ben ...... wat ik ben het onderhad kotsezat met jullie ..... jullie voelen jullie egt de man he op een forum?? internetgangsters whahahaa al waren het van die goedkope .... jullie zoude nog geen meter in me schoenen kunnen lopen .....en thats the truth and nothing but the thruth jaja zal wel weer commentaar hierop krijgen dat IK de internetgangster ben maar dat intreseert me geen zier bij deze nodig ik jullie kleine irritante ik ben stoer op een forum ventjes uit om naar het wp parkje te roermond te komen dan praten we wel verder kijken of jullie daar ook zoon grote mond durven te hebben ... ik denk het niet ....

aju paraplu

s2than

hmm.. bespeur ik hier een BEDREIGING?! :looser:

ik zeg tog daar 'praten' we verder

Iemand in elkaar slaan omdat hij zijn werk doet is echt te triest. Degene die politie in elkaar slaan verdedigt, willen die dan geen politie??¿¿

Dan wordt het echt een zooitje, dan zijn je zusjes en je moeder niet meer veilig, ook al ben jezelf nog zoeen "gevaarlijk".
laatste aanpassing

jah net of het nu zow veilig is in nederland .... mijn moeder durft savonds als niet meer over straat .... laat staat men opa en oma ...... dus jah ik denk dat we beter af zijn zonder politie op de duur ... we kunnen beter het leger het werk laten doen ipv die naar afghanistan te sturen

Nee, het leger dat is de oplossing. Dan krijg je een politiestaat en ben je zelfs voor hun niet meer veilig.

Mijn moeder durft overigens prima alleen over straat. En mijn oma's ook wel. Zolang je niet provoceert en de juiste kant van de wet bewandeld heb je weinig te vrezen.

Helemaal veilig ben je natuulijk nooit.

jah dus als jouw moeder al1 over straat durft betekent dat dan ook dat de rest van de moeders van NL dat durven?? heb een tijdje geleden een artikel gelezen (ik geloof in het AD week nie meer zeker) dat ouderen (40+) zich steeds onveiliger voelen inde middel-en grote steden welteverstaan dus zo gek vind ik het niet .... dat wij jongeren hieraan medesguldig zijn (en neej niet alle jongeren) is nog wel het ergste maar ook omdat er steeds minder blauw snachts op straat te zien is ......
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 13:56:
jullie voelen jullie egt de man he op een forum?? internetgangsters whahahaa al waren het van die goedkope .... jullie zoude nog geen meter in me schoenen kunnen lopen .....en thats the truth and nothing but the thruth jaja zal wel weer commentaar hierop krijgen dat IK de internetgangster ben maar dat intreseert me geen zier bij deze nodig ik jullie kleine irritante ik ben stoer op een forum ventjes uit om naar het wp parkje te roermond te komen dan praten we wel verder kijken of jullie daar ook zoon grote mond durven te hebben ... ik denk het niet ....

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Dit kwam echt uit je tenen he??? En geef mij nou eens een goede reden om twee uur in de auto te zitten om af te spreken met een wildvreemde opstandige thuiswonende tiener die met mij verder wilt 'praten' omdat meneertje zich beledigd voelt over wat mensen over hem denken op een internetforum...... jij leeft voor het internet he??? :cheer:
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 4 juli 2006 om 11:25:
Vijftig man die met z'n allen één agent de tivus inschopte.

:no:

Echte helden zijn dat... :looser:

hehe ik ben jammer voor jou alang nie meer thuiswonend en neej ben geen tiener ... heb genoeg dingen meegemaakt om te zeggen dat ik geen tiener meer ben ik zal je 1 goede reden geven ..... dont mess with people u dont know .... die kunnen niks zijn maar kunnen ook leip zijn wat ik ben laat ik aan jou dan wel over als we mekaar treffen :looser:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 14:17:
heb een tijdje geleden een artikel gelezen (ik geloof in het AD week nie meer zeker) dat ouderen (40+) zich steeds onveiliger voelen inde middel-en grote steden welteverstaan dus zo gek vind ik het niet .... dat wij jongeren hieraan medesguldig zijn (en neej niet alle jongeren) is nog wel het ergste maar ook omdat er steeds minder blauw snachts op straat te zien is ......laatste aanpassing 5 juli 2006 14:17

Heb je in hetzelfde artikel ook gelezen dat het "onveilig voelen" onterecht is en dat het voor die categorie mensen juist veiliger is.

Tevens vraag ik mij af in hoeverre jij aan de veiligheid van ouderen en minder bedeelden bijdraagt. Aan jou commentaar te lezen lijk jij mij iemand waar mijn moeder juist wel bang voor zou kunnen worden.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 14:24:
heb genoeg dingen meegemaakt om te zeggen dat ik geen tiener meer

Een tiener ben je niet meer als je 20 jaar of ouder bent niet omdat je veel hebt meegemaakt. Anders heb je straks tieners van 4.
laatste aanpassing

hehe ik ben jammer voor jou alang nie meer thuiswonend en neej ben geen tiener ... heb genoeg dingen meegemaakt om te zeggen dat ik geen tiener meer ben ik zal je 1 goede reden geven ..... dont mess with people u dont know .... die kunnen niks zijn maar kunnen ook leip zijn wat ik ben laat ik aan jou dan wel over als we mekaar treffen

Hahahahahahahaha en dit moet indruk op mij maken???? Vertel eens: jij spreekt je vrienden/matties/medehangjongere vaker via internet dan face to face of niet??? Enne ik heb nog steeds geen antwoord op mijn eerste vraag.

Het leger inzetten? Je kan beter de politie harder laten optreden. Gewoon keihard op die gasten intrappen. Een beetje mensen aanvallen die hun werk doen :(

En NL_S2thaN_NL je kan wel boos worden om wat er tegen je gezegd wordt op een forum, maar zo gaat het nou eenmaal. We leven niet meer in de tijd waar het recht van de sterkste geld. Dus al ben je nog zo sterk, nog zo gevaarlijk, je moet gewoon de mening van andere mensen accepteren. En als je daardoor helemaal boos wordt moet je de schuld bij je eigen onvolwassen gedrag zoeken.

hehe ik ben jammer voor jou alang nie meer thuiswonend en neej ben geen tiener ... heb genoeg dingen meegemaakt om te zeggen dat ik geen tiener meer ben ik zal je 1 goede reden geven ..... dont mess with people u dont know .... die kunnen niks zijn maar kunnen ook leip zijn wat ik ben laat ik aan jou dan wel over als we mekaar treffen

pffff doe niet zo stoer wordt volwassen ben je meer mans dan nu met je gedrag als een ezel

geweld lost niks op
Ik durf hier niet meer te reageren. :looser:NL_S2thaN_NL:looser: heeft my aen het wenen ende snicken gemaeckt.
Als je met z'n 50en een politieagent in elkaar beukt, dan ben je echt de grootste fucking loser van het ergste soort.

En als je dat toejuicht als buitenstaander ben je een nog grotere tering loser!!!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 14:10:
ik denk dat we beter af zijn zonder politie op de duur

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 14:10:
we kunnen beter het leger het werk laten doen ipv die naar afghanistan te sturen

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 juli 2006 om 14:17:
steeds minder blauw snachts op straat te zien is

Sorry maar ik ben het kwijt.

Uitspraak van Roel63 op woensdag 5 juli 2006 om 14:56:
Sorry maar ik ben het kwijt.

Je bent niet de enige hoor maar hij laat zich zo heerlijk op de kast jagen :P