Partyflock

Forumonderwerp · 884998
Jongeren mishandelen agent in Leiden
De politie in Leiden heeft hard moeten ingrijpen toen een agent werd mishandeld door een groep jongeren.

Bromfietser
In de nacht van zaterdag op zondag wilde de agent een bromfietser staande houden die op de Lammermarkt voor overlast zorgde door veel gas te geven. Volgens de politie probeerde de agent de sleutels uit het contact van de bromfiets te halen. De overlastgever en de agent raakten in een worsteling en vielen op de grond.

Stompen en trappen
Toen een groep van 50 jongeren zich ermee bemoeide, kreeg de politieman klappen, stompen en trappen in zijn gezicht. Met behulp van wapenstok en pepperspray schoot de politie de agent te hulp. Twee Leidenaren van 17 jaar, onder wie de bromfietser, werden aangehouden.

Jukbeen
De agent liep een gebroken jukbeen op en diverse verwondingen over het hele lichaam. De agent heeft aangifte gedaan van zware mishandeling.

Ik was daarbij, was echt niet normaal! :| Vijftig man die met z'n allen één agent de tivus inschopte.. :S :no:(N)
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 4 juli 2006 om 11:25:
Ik was daarbij, was echt niet normaal! :| Vijftig man die met z'n allen één agent de tivus inschopte.. :S :no:(N)

Hij had zijn pistool moeten trekken en er een paar vol in het gezicht schieten. Wedden dat de rest dan ook ophoudt!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 14:09:
Hahahahaha weet je wat ik zo lachwekkend vind? Je profieltekst, ik heb me echt kostelijk vermaakt!!! Heb hem meteen hier op mijn werk opgehangen

en vertel mij dan maar eens wat je er lachwekkend aan vind

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:16:

Laten we beginnen met de ontelbare spelfouten die je in je "betogen" hebt zitten... en denk je nou echt dat je indruk maakt als je alles in hoofdletters typt? Doet echt zeer aan mijn ogen als ik het lees... :/ en de inhoud slaat ook als een tang op een varkem....
Wat een kneuzen zijn jullie. Stoer hoor, allemaal de politie haten.. echt tof

:looser:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:16:

Zo ongeveer alles wat er in staat 8)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 14:20:
Laten we beginnen met de ontelbare spelfouten die je in je "betogen" hebt zitten... en denk je nou echt dat je indruk maakt als je alles in hoofdletters typt? Doet echt zeer aan mijn ogen als ik het lees... :/ en de inhoud slaat ook als een tang op een varken....

pff je was me voor:(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 14:20:
Laten we beginnen met de ontelbare spelfouten die je in je "betogen"

tis een partysite dus ik hoef geen tekst te typen waarin geen fouten staan .... en jah dat ik het met hoofdletters typ valt het tenminste een beetje op ... en waarom klopt die tekst volgens jou dan niet? of mag ik geen eigen mening hebben en moet ik maar ja en amen zegge hell no.... dus kom ana met stukjes tekst die je niet ok vindt en ga niet zeggen dak een loser ben je kent me niet en ik vind het vrij zielig om iemand te beoordelen hoe hij is op basis van een profiel en ene paar posts in een forum
laatste aanpassing

Eigen mening ?

Gekopieerd van een ander zal je bedoelen 8)

got 1 stukje tekst op men hele PF wat eronder staat is van mezelf hoor bitchhhhhhhhhhhhhh
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:30:
got

men

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:23:
zegge

en ene

cursus nederlands misschien een leuk idee voor in de vakantie? 8)
Terecht! Want de buurman van mijn opa, die zijn vader heeft een keer onterecht een bekeuring gekregen blablabla

A.B.C.D!

Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 4 juli 2006 om 14:09:
Hij had zijn pistool moeten trekken en er een paar vol in het gezicht schieten. Wedden dat de rest dan ook ophoudt!

In een ander europees land had zoiets ook nooit kunnen gebeuren, en dat is niet de schuld van de politie maar van de staat.

Uitspraak van agk op dinsdag 4 juli 2006 om 14:32:
cursus nederlands misschien een leuk idee voor in de vakantie? 8)

Zó trots op z'n land, maar de taal beheersen ho maar :no:

tis een partysite dus ik hoef geen tekst te typen waarin geen fouten staan

Dat is waar maar waar je een mening over hebt is wel behoorlijk serieus ... of is het gewoon een dolletje?

OK heb je ff?:

ALS JULLIE NORMAAL TEGEN ONS HADDEN GEDAAN HADDEN WIJ OOK NORMAAL TERUG GEDAAN.,
- dan hadden jullie voorvaders uit de voormalige kolonieën moeten blijven en met hun tengels van de spullen af moeten blijven

De marrokanen vinden dat wij nederlanders een liefhebbend volk zijn dus moeten wij ons aan gaan passen (tenminste hier in remunj vinde ze van wel)
- Hiermee bedoel je de hele Marokkaanse gemeenschap?

ik zal me nooit van me hele leven aanpassen in me eigen land damnnn ik pas me niet eens aan bij me ouders thuis
- en je ouders accepteren dat? Had je allang het huis uitgeschopt

100% against facism (jah dat kan ook hoor)
- Maar de rest van de allochtonen mag dus doodvallen?

Ik respecteer je mening maar vind je het niet erg als ik hem niet erg begrijp??? :/
laatste aanpassing

Uitspraak van agk op dinsdag 4 juli 2006 om 14:32:
cursus nederlands misschien een leuk idee voor in de vakantie?

nogmaals ik schrijf geen cv of dergelijke dus ik hoef niet foutloos te typen je begrijpt wat er staat dus zeik nie zo ...... eg waar jij ben volgens mij ben je egt zoon persoon die over dit soort dingen druk maakt .... maak je liever ergens anders druk om
laatste aanpassing
ik citeer:

IK BEN NOOIT RACIST GEWEEST MAAR BEN HET WEL GEWORDEN EN DE AANHANG WORDT ALLEEN MAAR GROTER...!!!

JAh en zelfs op PF want sommige mensen krijgen strafpunten of een ban hiervoor damnnnnn ik ben 110% tegen rascime maar tog ben ik trots op de kleuren ROOD-WIT-BLAUW

hmm tegenstrijdigheid :yes:

als je zo trots bent op je land, spreek dan niet als n wiggah;)

IK GEEN FUCK NIGGA DAAROM DOE IK DIT MIND ON MY MONEY DUS IK RULE DIE SHIT

stoer:

gek 11 pilletjes:xtc: en snuifjes:coke: later kwam ik weer tot moederaarde en werd wakker in me eigen bed

dat jij gene drugs gebruikt ok .... maardat betekent niet dat ik dat ook moet doen .... en praat niet als een wiggah dat stukje tekst komt uit een nummer vandaar dat ik het erop gezet heb mja
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:41:
dat jij gene drugs gebruikt ok .... maardat betekent niet dat ik dat ook moet doen .... en praat niet als een wiggah dat stukje tekst komt uit een nummer vandaar dat ik het erop gezet heb mja

who said i dont do drugs

dat maak ik op uit dat je zegt stoer ...... en dan die tekst van 11 :xtc: en :coke: etc

Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 14:38:
JAh en zelfs op PF want sommige mensen krijgen strafpunten of een ban hiervoor damnnnnn ik ben 110% tegen rascime maar tog ben ik trots op de kleuren ROOD-WIT-BLAUW

hmm tegenstrijdigheid

ach trek het je niet aan ik wordt al een tijd gestalkt door mensen die het ooit achterwege lieten om voor een familie lid te zorgen die problems had en toen ik het zat was. was ik de gebeten hond en maken ze mij voor vanalles en nogwat uit maar toen ze er wezen moesten voor iemand, waren ze niet thuis en als je de politie er van laat weten doen die ook weinig tot niks en als nog heb ik geen hekel aan politie en met geweld los je weinig op !!

Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 14:44:
who said i dont do drugs

het :D dat hoort in het engels Alleen forum :d
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:38:
nogmaals ik schrijf geen cv of dergelijke dus ik hoef niet foutloos te typen je begrijpt wat er staat dus zeik nie zo ...... eg waar jij ben volgens mij ben je egt zoon persoon die over dit soort dingen druk maakt .... maak je liever ergens anders druk omlaatste aanpassing 4 juli 2006 14:38

oh je werkt niet? uitkering? 8) ik heb een zwaar interressant leven, ik ga me hier niet druk om maken. ik wees je alleen even op je gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.

neej school en als het moet kan ik echt wel abn typen hoor maak je daar maar niet druk om
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 14:55:
ach trek het je niet aan ik wordt al een tijd gestalkt door mensen die het ooit achterwege lieten om voor een familie lid te zorgen die problems had en toen ik het zat was. was ik de gebeten hond en maken ze mij voor vanalles en nogwat uit maar toen ze er wezen moesten voor iemand, waren ze niet thuis en als je de politie er van laat weten doen die ook weinig tot niks en als nog heb ik geen hekel aan politie en met geweld los je weinig op !!

En nou de waarheid.. ? Je hoeft niet zo zielig te gaan doen.. Je loopt die mensen zelf ook dag en n8 te stalke met je Pb ..
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 15:02:
neej school

Daar zal je leraar blij mee zijn, met zo´n uitstekende leerling. Je zit nog op de basischool zeker?
die agent had gewoon iedereen ff in hun poten moeten knallen dan piepen die jongere wel wat anders :P
Uitspraak van heinekenfreak op dinsdag 4 juli 2006 om 15:08:
die agent had gewoon iedereen ff in hun poten moeten knallen dan piepen die jongere wel wat anders

inderdaad!

Uitspraak van M-d0n- op dinsdag 4 juli 2006 om 15:03:
En nou de waarheid.. ? Je hoeft niet zo zielig te gaan doen.. Je loopt die mensen zelf ook dag en n8 te stalke met je Pb ..

hahhaa denk je dat ??

nou zou zeggen kom maar langs ken je het nalezen wij hebben een goed gesprek gehad inderdaad en snap niet waar een type als jou je mee bemoeit want heb de brieven van jeugdzorg hier nogsteeds in bezit dat jullie hem afwezen dus als je zo nodig de man wil uit hangen had het toen gedaan !!

of ga je nu ook zeggen dat jeugdzorg ergens om liegt pfff snap niet waarom ik op jou inga hoor maar je weet niks en kan alleen een verhaal omdraaien en leugens de wereld in helpen (Y)

maar goed ga verder niet op jou verhaaltjes in wilde dit alleen ff duidelijk maken aan jou

maar goed om ontopic te blijven haten van politie heeft geen zin ze hebben laast nog goed werk vericht met de schade aan mijn auto

Uitspraak van agk op dinsdag 4 juli 2006 om 15:04:
Daar zal je leraar blij mee zijn, met zo´n uitstekende leerling. Je zit nog op de basischool zeker?

neej mbo detailhandel ik ga het 3e jaar in

Uitspraak van heinekenfreak op dinsdag 4 juli 2006 om 15:08:
die agent had gewoon iedereen ff in hun poten moeten knallen dan piepen die jongere wel wat anders

Ik denk dat die agent dan werkelijk het die avond niet had overleefd.

50 mensen en hoeveel kogels heeft zijn clip?

Niet slim ;)

Heb het niet over goedkeuring, maar als ik met 50 man een agent in elkaar zou staan trappen en die agent wordt ineens trigger happy en een vriend van je neerschiet dan ren je alles behalve weg. Je bent met 50 man, niet met een groepje van 2 mensen. Maar goed; blijft allemaal weer een lekkere trieste zaak.

Tis niet alsof de politie zich zo geweldig profileert in dit land; goedkeuren doe ik het niet, maar ergens vind ik het niet onterecht om te zeggen dat dit soort shit te verwachten is. De meeste agenten zijn vervelende machtsmisbruikers waar geen glimlach vanaf kan.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 15:09:
jeugdzorg ergens om liegt pfff

Nooit een telefoontje van Jeugdzorg gehad..

om ontopic te blijven haten van politie heeft geen zin

We weten wel dat je op mannen in Uniform valt :yes:

kom maar langs

Wees daar maar niet bang voor :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 15:20:
Ik denk dat die agent dan werkelijk het die avond niet had overleefd.

50 mensen en hoeveel kogels heeft zijn clip?

Niet slim ;)

ik denk dat die schijterds spontaan beginnen te huilen als de eerste neergaat :yes: ze vallen niet voor niets met n groep aa. gwoon de gast met de grootste bek in zn knieschijf schieten.
de schade aan mijn auto

:x

Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 15:23:
ik denk dat die schijterds spontaan beginnen te huilen als de eerste neergaat ze vallen niet voor niets met n groep aa. gwoon de gast met de grootste bek in zn knieschijf schieten.

Tja, heb je misschien ook een punt, maar ik denk toch, een groep gasten van 50 man, allemaal bezopen vermoedelijk of
"deraan" en opgefokt. Tja ik denk persoonlijk dat een trigger happy agent het dan niet had overleefd.

Maar goed, denk niet dat we daar ooit een wedje over kunnen leggen :x
laatste aanpassing
Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 15:23:
schieten.

Jij wel :x:x:x:x:x:x lache hier man
Uitspraak van M-d0n- op dinsdag 4 juli 2006 om 15:25:
Jij wel :x:x:x:x:x:x lache hier man

je moest s weten :)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:01:
ik ben anti politie omdat ik een onderbouwde reden heb daarvoor ....... men ma is 2 jaar geleden voor niets in het ziekhuis gekomen omdat sommige agenten (het waren er 5) de stoere bink moesten uithangen ..... vandaar oja ff voor de duidelijkheid ik ben het niet eens dat het met 50 man gebeurde ze hadden beter met 5 man kunnen doen dan hadde ze 100% respect van mij gehad

s2than

ps veel politievriendjes hiero :(

ja zeker en dat bedoel ik ook dat veel politie agenten echt niet zo lief zijn en uit dagen en een keer krijgen ze wat terug

Uitspraak van M-d0n- op dinsdag 4 juli 2006 om 15:23:
Nooit een telefoontje van Jeugdzorg gehad..

nee is ook zo die instantie liegt

Wees daar maar niet bang voor

wie heeft het over bang hahaa heb voor grotere kerels gestaan

We weten wel dat je op mannen in Uniform valt

tuulijk zal me maar niet uitlaten waar jij op valt (Y)

maar goed heb al weer genoeg gezegt hier en topics verpesten heb ik ff geen zin in

jah als politie uitdaagt hoor je iedereen hier zeggen van ahhh fuck politie enzo maar als die agent dan zelf klappen krijgt is het van jah maar geweld lost niks op en die agent had het niet verdiend zoals eerder al vermeld is veel politie agenten zijn egt geen lievertjes mja zij mogen het zogenaamd wel omdat ze een uniform aan hebben fuck it !!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 15:34:
tuulijk zal me maar niet uitlaten waar jij op valt

Nee doe maar niet , dan sta jij nogal behoorlijk voor schut.

wie heeft het over bang hahaa heb voor grotere kerels gestaan

En die hebben net zulke drab armpjes ?? :dood:

maar goed heb al weer genoeg gezegt

dat zei je een paar maanden terug ook al eens ,, :S:vaag:
wel s in Leiden geweest? ik heb r tot mn 12 gewoond. geloof me, de plek waar dat gebeurd is, zal jij je niet veilig voelen. gigantisch tuig wat daar rondloopt.
die instantie liegt

soort zoekt soort
Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 15:39:
wel s in Leiden geweest? ik heb r tot mn 12 gewoond. geloof me, de plek waar dat gebeurd is, zal jij je niet veilig voelen. gigantisch tuig wat daar rondloopt.

Valt opzich ook allemaal wel mee. Er zijn wel eens vechtpartijen ja, maar merendeel van de tijd vind ik het altijd reuzegezellig! (Y)
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 4 juli 2006 om 16:06:
Valt opzich ook allemaal wel mee. Er zijn wel eens vechtpartijen ja, maar merendeel van de tijd vind ik het altijd reuzegezellig! (Y)

Leiden is n hele mooie stad. maar je kan mij niet vertellen dat je je altijd even veilig voelt
Je moet gewoon niet op het verkeerde moment bij de verkeerde mensen op de verkeerde plek staan. ;)

Laat ik het zo zeggen: ik heb me er nog nóóit onveilig gevoeld. Dat ik me daar echt veilig voel, zal ik inderdaad niet zeggen, daar heb je gelijk in.

Leiden :respect:

Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 16:09:
Leiden is n hele mooie stad. maar je kan mij niet vertellen dat je je altijd even veilig voelt

Leiden heeft een tijdje in de top vijf gestaan van meest crimineelste stad van Nederland dus zo veilig is het zeker niet!!! :-) en je moet daar maar eens een biertje uit iemmand zijn hand lopen bij 3 oktober... :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:13:
je moet daar maar eens een biertje uit iemmand zijn hand lopen bij 3 oktober... :/

3 oktober:) gingen we altijd naar de optocht en daarna de hele nacht feesten:) ( nou jah ranja drinken)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 15:37:
jah als politie uitdaagt hoor je iedereen hier zeggen van ahhh fuck politie enzo maar als die agent dan zelf klappen krijgt is het van jah maar geweld lost niks op en die agent had het niet verdiend zoals eerder al vermeld is veel politie agenten zijn egt geen lievertjes mja zij mogen het zogenaamd wel omdat ze een uniform aan hebben fuck it !!

Gast, je bent alles behalve wazi.. de echte zouden je uitkotsen.
je hebt zwart haar en bruine ogen, dat komt dus nie echt in de buurt van het arische ras..

jongetje als ik jou was zou ik maar snel je leven gaan beteren, want adolfje draait zich om in zijn graf.

Wordt kotsmisselijk van mensen zoals jij die maar een end heenblaten en totaal geen idee hebben waarom ze leven.
Ga wat doen met je leven....

*Zucht*
:vaag:....wat een niveau hier zeg...wat hebben veel mensen een goed beeld van wat de politie hier allemaal doet...:/
got 1 stukje tekst op men hele PF wat eronder staat is van mezelf

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 14:41:
en praat niet als een wiggah dat stukje tekst komt uit een nummer vandaar dat ik het erop gezet heb mja

Wat klopt hier niet? :looser:

Ik vind die ACAB-mannetjes en -vrouwtjes altijd wel grappig. Op het moment dat ze de politie nodig hebben piepen ze wel anders.