| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00 |
O ja, was deze smiley vergeten
He ik probeer de hele nacht al die videostream te laden, maar het is mij nog steeds niet gelukt! Ligt dit nu aan mij of aan zapperz.nl?
Van hetgene wat ik gezien heb is sensation-groovy-white toch niet zo super naar mijn smaak, het is te saai / eentonig geweest de eerste paar uren, SKB was de eerste die wat meer ervan kon maken, en Ferry is de eerste die ook qua style echt variatie erin gooide, Zoals bij Ferry hoort sensation white te zijn, perfect gewoon.
Ben benieuwd naar de meningen van de bezoekers.
Vond het wel leuk maar niet half zo mooi als vorig jaar. Ik miste de spectaculaire deejay aankondigiingen van "the voice van id&t" en vond ook de megamix niet spectaculair. Het publiek was ook een beetje mat, misschien de warmte? Thema was wel origineel en de aankleding ook wel maar, voor de laatste keer, ik heb het mooier gezien bij Sensation
Klinkt allemaal niet erg overtuigend, hopen dat het volgende week meer knallen word. Wat was nou eigenlijk het thema van dit jaar ?? Iets met dromen ofzo ?
zit de set van tiesto te luisteren klinkt wel lekker was het zo de hele avond??, anders zou ik me dood vervelen
er hingen geen id&t logo's aan de arena
die code in typen doel opslaan en klaar..downloaden maar!
Steve angello vondik trwns de afknapper van de avond.
Heb meerdere malen op de avond dezelfde nummers gehoord en soms vondt ik het gewoon een hitjesparade.
Het publiek was ook een beetje mat, misschien de warmte?
HUH wtf toen wij vanmorge de arena uitliepe heb ik er nog extra naar gekeken omdat ik een foto ervan wou maken.Maar er hing een ajakkeslogo
Sensation was TOP! Benny Rodriguess beukte keiharde techno derin!!! Prachtig voor na awake gewoon.
En thijs, wacht maar tot je de DVD hebt gezien Je mening zal totaal anders zijn! Eindelijk ga je het is een keertje met me eens zijn, let maar op.
Ojah en tiesto kwam ook nog ff een half uurtje langs!
Ik vond het echt slecht dat ze met een volle zaal om 7:03 al de schuiven dicht gooiden
Wij wilde gewoon wat meer trance na de mix!!!!
Ferry kreeg trouwens de OPDRACHT om minder trance te draaien, wat is dus erg zwak vindt. En kwam een mannetje naar hem toe om effe te commanderen mat meer (weer) groovy dance te draaien i.p.v. trance-achtige platen. het is gewoon echt ongelooflijk
Ik heb de foto's online gezet
maar kvond sensation echt wel een top feest! lekker sfeertje daar
maar kvond sensation echt wel een top feest! lekker sfeertje daar
Ik heb er een heleboel gezien
het was echt wel 1 van zijn beste live-sets ooit wat ik van hem gehoord heb! en te zeggen dat hij hitjes draaiden is echt wel het zieligste wat ik ooit gehoord heb !(zo, moet er ff uit)
Steve Angello... ik had een lekkere set verwacht nadat ik wat livesets van hem gehoord had, maar dit was echt wat 'underground' achtige muziek, ineens iedereen ff pauze nemen. Zo ook wij, tijd voor een broodje. Jammer.
dit is wederom GENIAAL!
Mensen die dit niet kunnen waarderen horen simpelweg niet op deze groove-editie van Sensation thuis...
Moet je eens horen hoe ie Teasing Mr Charlie in- en doormixt...
Ik kan het wel waarderen, maar vind het zonde dat Sensation nu groovy is ipv trancy
tot en met de mega mix vond ik het super, daarna ging de groove en latin house me de neus uit hangen...
Het begon allemaal hetzelfde te klinken!
Wij wilde gewoon wat meer trance na de mix!!!!
Wel een hele mooie show, al word het wel steeds minder.
Vond het zeer matig. Kolere heet, licht en laser show matig, das in het verleden echt veel beter geweest.
Dat de muziek niet top zou worden omdat ik een andere smaak heb, had ik me al op ingesteld, maar dit trok ik echt niet. Heb alleen maar club, progressive en latin house gehoord, had toch wel iets van trance verwacht.
Veel te veel 50+ers in enge strakke pakjes, voor de rest wel een smaakvol aangekleed publiek, maar niet veel enthousiaste partygangers. Veel te veel van dat 'kijk mij eens, ik sta op Sensation' publiek. Proleten en ballen, jammer.
Veel te veel 50+ers in enge strakke pakjes
en ik heb me ook doodgelachen op het einde. er was een wijf dat helemaal de weg kwijt was en die begon op de grond te liggen en met dr benen in de lucht en helemaal krijsen en lachen. te grappig
Is er trwns een manier hoe we ID-T kunne laten wete wat we ervan vonden?
Welke LiveSets zijn al te downloaden? moet ik via Limewire zoeken?
kijk hier boven..laatste aanpassing 2 juli 2006 18:50
wat is daar zo grappig aan
Ik wil die foto wel eens zien! plof m er eens op!
DVD van sensation 2006 komt eind juli! ik kan niet wachten!
Was trouwens even vergeten te zeggen dat ik €2.50,- echt wel teveel van het goede vindt voor een drankje. €2,-, hooguit €2.25,- vind ik redelijk, dit slaat nergens op.
als je het gezien had, dan had je in een deuk gelegen. ze was dronken of aan de x maar ze had het zo erg naar haar zin dat ze helemaal begon te rennen door het publiek en daarna op de grond ging liggen met haar benen gespreid "zo van kom maar" kreeg ze helemaal een lachkick.
en ik heb me ook doodgelachen op het einde. er was een wijf dat helemaal de weg kwijt was en die begon op de grond te liggen en met dr benen in de lucht en helemaal krijsen en lachen. te grappiglaatste aanpassing 2 juli 2006 18:34
Donkere oma met opgeblazen lippen en tieten en een bouwvakkersdecolletee waar een bouwvaker U tegen zegt?
Dan heb ik die ook gezien
wat is daar zo grappig aan?
welke foto?
Als op alle feesten drinken €2,- of €2,20,- is, dan vind ik €2,50 wel vrij prijzig
ik zie geen verschil met jongeren
vraag maar eens een beetje rond hier wie er allemaal naar sensation white 2001 en 2002 is geweest !
DIE WETEN WAT JULLIE TOEN GEMIST TOEN HEBBEN !
die weten wel hoe het hoort te zijn !
hier anderen af te zitten zeiken.
Sensation heeft gewoon een Trance naam. Maar dit jaar is het dus helemaal omgeslagen, wat ik wel jammer vind.
denk niet dat er iemand afgezeken word... iedereen heeft er alleen zijn eigen ideeen over waarom het voor hem of haar zo tegengevallen is..
en degene die het naar hun zin gehad hebben.. das mooi, kunnen zij volgende jaar gewoon weer gaan..
iedereen mag hier zijn mening geven en dat heeft niks te maken met afzeiken of mensen geen leuke avond gunnen
Nee, dan behoor je te shuffelen. Zoals die Australiërs deden in die zwaar oversized broeken. Weet niet of iemand die gezien heeft?
Sensation was hardcore
Lul niet, dat is gewoon de sound van z'n nieuwe album L.E.F. dat ie ff komt promoten op white
Ik ben toch ook op redelijk wat feesten geweest, maar voor mij staat dit feest toch echt bovenaan!
Wat een sfeer, show, heerlijke muziek (vond geen enkele dj echt tegenvallen!) en de megamix...
Raar dat er velen hier zo negatief zijn
Gay-parade nummero uno
Ik vond Sensation echt tegenvallen, was vorig jaar 10 keer beter. Ik hou toch het meest van echte trance.
Opmerking over TE klopt niet vind ik (dat trance liefhebbers maar naar TE moeten gaan van Q-BALL), Sensation heeft gewoon een Trance naam. Maar dit jaar is het dus helemaal omgeslagen, wat ik wel jammer vind. Ben dit jaar wel naar TE geweest, daar heb ik wel de hele avond gedanst. Bij Senstion heb ik dit jaar maar weinig gedanst, lag aan de muziek en het was ook zo warm
ID&T moeten eens oren krijgen en luisteren naar wat de sensation-liefhebbers echt willen....
Niks van waar. Ferry heeft gewoon z'n eigen ding gedaan op Sensation White en volgens mij niet zonder succes
Wat vonden jullie van de live versie van 'Galaxia' trouwens? Kippenvel voor mij!
ID&T gaat echt dit concept niet veranderen, zolang het blind uitverkoopt.
Wat wil die bezoeker dan?
Dat hebben ze dit jaar dus juit wel gedaan
Pff wat was het warm! Ik heb me als runner de tering gezweet. Morgen weer lekker werken in de arena, en op black natuurlijk. Als ze nog wat leuks veranderen aan de decoraties zal ik nog wel een paar foto's maken
het jaar ervoor wel Erick Morillo en Brian S . Daarvan weet ik gewoon al van te voren dat het helemaal geweldig gaat zijn
Niet mee eens. Is al minstens 3 jaar zo.
Trance op SW is in de minderheid
Gelukkig zijn er genoeg andere heel mooie trancefeestjes voor veeeeel minder geld
Maar als je veel euforische trance verwacht op sensation white, dan heb je oogkleppen op.
Steve Angello is een heel goede dj, maar hoort niet op SW
Dat hebben ze dit jaar dus juit wel gedaan, het is blind uitverkocht, toch op het imago van feest waar trance een duidelijk boventoon voert.
Uitspraak van Duckster op zondag 2 juli 2006 om 21:37:
Dit is vanaf de eerste Sensation white al niet zo. Daar stonden Michel de Hey en Roog. Kan dat geen Trance noemen
Daarom zeg ik ook dat trance de boventoon voert(voerde) , trance anthems, veel trance DJ's enz.
Sensation White is door ID&T nooit de markt ingebracht als trance feest. Als je de line ups van alle jaren terug kijkt, dan zie je dat er van alles wat staat. En ja, er staan ook trance DJ's, maar dat wil niet zeggen dat het hele concept dan ineens trance is.
*luistert nu naar die set*
Gay-parade nummero uno
T zag er wel mooi uit vanaf de tribune
zeg ik tegen die gene ook die sensation dit jaar niet hebben meegemaak verwachten wij ook gewoon geen commentaar hoe het nu was
Kom jij uit een ei??? Als er iemand een hekel aan Trance heeft is het Michel de Hey wel. Lees nou eens terug wat je schrijft
je was er niet eens
Kom jij uit een ei??? Als er iemand een hekel aan Trance heeft is het Michel de Hey wel. Lees nou eens terug wat je schrijft.
De eerste in 2001 stond hij. Ga alle line ups maar eens bekijken. Trance is een onderdeel, maar nooit de boventoon geweest
hier heb je helemaal niks aan. Het lijkt net alsof sommigen het hier niet kunnen hebben dat anderen een leuke avond hebben gehad terwijl dat het volgens hun maar allemaal niet deugt.
OOk als je Megamix van 2002 bekijkt, alleen maar trance, 2003 vooral trance. ook in de line-up
Ja tuurlijk, laten we al die kaas plaatjes van de megamix er ook nog even bij betrekken. Maar goed, we worden het toch niet eens. Jij vind dit en ik vind dat
De megamix vannacht was ook grotendeels kaasplaatjes, maar dan van hetgene wat nu in de clubs populair schijnt te zijn.
daar is de megamix toch ook voor, de héle zaal plat krijgen. Daarvoor heb je bekende (en dus commerciële) plaatjes voor nodig. Maakt toch niet uit? Ik snap nooit dat mensen een plaat, of zelf de producer, minder gaan waarderen zodra de betreffende plaat commercieel wordt
Ok er is ook een mogelijkheid om de kaarten weer te verkopen
Super Sensation weer dit jaar!! Lekker funky en house!
Wat vonden jullie van de live versie van 'Galaxia' trouwens? Kippenvel voor mij!
Shuffelen zou daar wel een goede naam voor zijn lijkt me, maar is het het ook?
En ja, er staan ook trance DJ's, maar dat wil niet zeggen dat het hele concept dan ineens trance is.
We hoeven het ook niet eens te wordenrespect voor elkaar mening is goed genoeg.
Nu maar hopen dat ik volgend jaar weer erbij kan zijn (wel met 1 of twee extra trance DJ's als voorwaarde, dat is toch niet te veel gevraagd hoop ik???)
Dat is denk de shuffle die je gezien hebt, was dat toevallig zo'n kleine Aziatische met een heel wijde broek aan?
Megamix is gedeeltelijk gekopierd van die van Sensation Belgium 2005 merk ik net. Ik ben er niet heen geweest, omdat het; 1) mijn muziek niet is & 2) ik nog geen 18 ben. Wel kan ik zegge dat Sensation White beter een naamverandering kan ondergaan. Bv. Sensation Clubkutje?
Uitspraak van pib op zondag 2 juli 2006 om 23:34:
Megamix is gedeeltelijk gekopierd van die van Sensation Belgium 2005 merk ik net. Ik ben er niet heen geweest, omdat het; 1) mijn muziek niet is & 2) ik nog geen 18 ben. Wel kan ik zegge dat Sensation White beter een naamverandering kan ondergaan. Bv. Sensation Clubkutje?
man wat weet jij er nou vanaf
Benny R, die gozer draait elk blok bij ons op school, maar dan is het gratis, hehe!
Ja, lekker setje, zoals altijd
Als het geen €60 had gekost was ik wel gegaan, maar dat zal er bij dat feest nooit inzitten, dan maar de goedkopere met dezelfde muziek én buiten adam
er hing totaal geen sfeer, iedereen stond maar een beetje te staan
de magmix is een stuk gekopieerd van megamix beglium 2006, heeft hij iig wel gelijk!
wel als je daar de hele zaal plat mee krijgt.
Was dit serieus een 'hoogtepunt' ? Hehe. M'n maag begint te draaien als ik dit nummer hoor, heb echt meteen de associatie met een apres ski bar Maar goed, zoals ik straks al zei, sfeer is belangrijker dan de muziek en als het sensation publiek dat blijkbaar wil horen, dan moet een DJ dat ook draaien uiteraard laatste aanpassing 3 juli 2006 01:24
Ieder z'n ding, maar om dan zo op een DJ te zeiken, alleen om dat je niet van zijn/haar stijl houdt, da's altijd een beetje jammerEn nee, zoals hierboven ook gezegd, sensation white is nooit een 'trance feest' pur sang geweest, dus als je ALLEEN van trance houdt, ga dan gewoon naar trance energy ofzo.
daar word ook niet alleen trance gedraait
kijk naar black
daar draaien ze toch ook van alles en nog wat
Ja dat is idd zo. ik heb nog niet de hele mix gehoord maar als ik de tracjlist bekijk was het nou niet echt bepaald een euforische megmix, en als ik verslagen doorover lees en reactie links en rechts van mensen die er wel waren is dat ook wel het geval, minder vlamment maar wel leuk.
Toen ik eerst de line-up zag, had ik echt zoiets van uuhm Hardsoul/groovy sensation? Niks mis met deze muziek maarja op sensation white mag wel meer trance e.d. en bekijk ik weer de line-up en staan tiesto en ferry corsten er ook tussen. Tja wat gemist volgens mij.
Heeft iemand de video streams opgeslagen? of de live-sets opgenomen?
geen trance feest, daar heeft ID&T Trance Energy voor! Het is gewoon mainstream en qua muziek was dit jaar echt HEERLIJK!
De link naar de megamix staat er hier in ieder geval wel ergens tussen.
Dat is ook wel weer zo, maar voor de afwisseling is het wle heerlijk en wat dream-tranc eis zowieso heerlijk.
Maja was dus helemaal geweldig? (ff wachten op de dvd)
Ben effe de setjes aan het luisteren, maar wat is David Guetta toch ook slecht eigenlijk, echt een 'apres ski bar' dj geworden.
Trouwens, heeft iemand toevallig 2 dames gezien met van die vleugeltjes op hun rug?
Kwam om 5 voor 2 binnen via de tribune
Ja je zal mij zeker nog terugzien op die DVD
kun je hier downloaden:
http://rapidshare.de/files/246 ... 2-07-2006-TRANCEZONE.rar.html
en Ferry:
http://rapidshare.de/files/247 ... 2-07-2006-TRANCEZONE.rar.html
Uitspraak van HoofdletterP op maandag 3 juli 2006 om 08:57:
Kwam om 5 voor 2 binnen via de tribune
Vindt je dat niet jammer dan? ZO laat pas arriveren?
Jammer genoeg gaan die feesten idd soms iets te snel voorbij, krijg dan altijd het gevoel van ik wil terug
Tiesto, tsja normaal vind ik het maar zeiktrance, maar zo in het echt is het toch wel cool.
Steve Angello... ik had een lekkere set verwacht nadat ik wat livesets van hem gehoord had, maar dit was echt wat 'underground' achtige muziek, ineens iedereen ff pauze nemen. Zo ook wij, tijd voor een broodje. Jammer
Ik kan het wel waarderen, maar vind het zonde dat Sensation nu groovy is ipv trancy
En dat was de reden dat ik dit jaar toch maar geen kaartje had gekocht.
Haha volgende week bij Black ben ik er vanaf half 10 bij
in de VIP
Ja de line up vond ik geniaal
Ah yoh, volgend jaar programmeren ze vast weer Marco V
bij ons ging t er vrij heftig aan toe; die beat van teasing mr charly kwam er echt super in hoor!
Nu ik de line-up weer heb bekeken wel, maar toen voor het eerst de line-up bekend was had ik echt zoiets van uuhm iets tevele groovy dj's. Maar achteraf viel dat dus mee en was ik er toch niet
Ja jammer is dat, heerlijk hoe Benny alles doormekaar gooit. Voor het eerst dat ik een beetje Techno op White heb gehoord hoor!
Vindt je dat niet jammer dan? ZO laat pas arriveren?
Wat is die megamix van sensation soft
aleen bij de dj wisseling soms iets te langdradig..
Ik vond hem wel leuk hoor.. alleen na de tweede keer wist ik het wel zeg maar..
ben trouwens nog opzoek naar een site.. er zijn foto's van mij gemaakt door een of andere kerel.. hij droeg een polsbandje mer daarop de site waar de foto's op zouden komen te staan.
het was iets van Trance......com
beetje jammer dat sander het verprutste
hahahaha ja klopt die heeft ons er ook op gezet, ik dacht dat het iets van tranceroller.nl of com was, maar dat is wat ik onthouden had zal vast niet goed zijn
haha heb je al geprobeerd dan?
was volgens mij iets met trance digi...
Ik mis alleen nog de set van Sander Kleinenberg jammer genoeg
ja maar ik snap alle ophef niet
meerdere stijlen op 1 avond door elkaar moet kunnen
kijk naar black
daar draaien ze toch ook van alles en nog wat
Thijs je hebt gewoon wat gemist
inderdaad en de openingsset van Erick E en Roog.... zij draaide een nummer met iets van Give it up... wil weten hoe dat nummer heet.. het was niet "give it up voor detroit"
weet iemand dit????
Haha volgende week bij Black ben ik er vanaf half 10 bij
Dit is de playlist en het 6de nr is inderdaad put your hands up 4 detroit.
niet?
wat wel dan
wat ik bedoel is dat je altijd te horen krijgt "de jeugd van tegenwoordig" niets wat we doen deugt in de ogen van ouderen.
En nu komen ze naar een feestje met voornamelijk jonger publiek dat de hele nacht door kan feesten zonder daar drugs voor nodig te hebben. Willen ze ook, maar kunnen ze niet meer, en daar komen de drugs kijken. Triest, maarja.
Dit is de playlist en het 6de nr is inderdaad put your hands up 4 detroit.
Sander kleinenberg en HouseQuake zijn nog niet op liveset te krijgen, nog ff w88 dus....
dat is hem zeker niet. Housequake draaide namelijk alleen de melodie,
toevallig met een grijs polsbandje om? de site vas iets met trance.... com. ik zoek de site ook nog
Jonge het was echt geweldigggggggggggggggggg wat een gebeuren!!!!!!! Vooral het begin dat was echt GEWELDIGGGG!!!
Later een beetje saai maar op het einde was het weer lekker geweldig!
Alleen wat een hitte Gelukkig werden er gratis waaiers uitgedeeld! Wel leuk trouwens iedereen met zo waaier !!
Nou volgend jar zekerrrrr weer!!!!!!!!!!!!!
ja hoor, kreeg je een mooi pasje van die HP Print Zone lui, nadat ze je op de foto hadde gezet, hadden ze later storing ofzo. Nu kijk ik op id-t.com/peoplepix kent ie mn pasje nie
Nu alles doorzoeken naar mijn foto! staan duizenden foto's op! Slecht van HP!
ik dus ook niet maar die kerel zat toch echt van iedereen foto's te nemen.
Thijs heeft wel een goed idee, als er 3 Sensations zou komen. Maar wat houdt Black dan volgens jou dan in? Alleen Hardcore?
Was de 4e maar ook de laatste keer
White is voor............
![[img width=640 height=480]http://www.oldenzaaltjuh.nl/images/SP_A0064.jpg[/img]](http://www.oldenzaaltjuh.nl/images/SP_A0064.jpg)
Sfeerimpressie
heeft iemand HouseQuake opgenomen??
want heb hem nog nergens gezien...
want ik vond het een lekker setje.. die wil ik nog wel x overnieuw horen..
maar idd ik vond het pas echt leuk worden na de grand mix. beetje jammer dat sander het verprutste dat was een beetje teleurstellend maar ik had mss iets te veel van hem verwacht.
Hahaha ik heb genoeg lachende gezichten gezien hoor hahaha
this is what i get
There are no free download slots available.
Please try later or upgrade to sendspace Max™ to enable guaranteed slots and instant, fast downloads
Trouwens de "afterparty" bij de Shell (Breukelen) was veel leuker Lekkere hardstyle..en daar nog 1,5 uur doorfeesten dat was echt super!!!
Ben ook blij dat ik niet zoals de meesten 60 euro ervoor gedokt heb
idd..die set wil ik ook hebben en ook die van sander kleinenberg, of is het weer zo gaar als vorig jaar dat de set van de audio bullys niet opgenomen mocht worden
Lekkere hardstyle..en daar nog 1,5 uur doorfeesten
![]()
dat was echt super!!!
addictive, waar dan? wat je gepost hebt is niet gelinkt... en van 2005 zie ik...
toevallig met een grijs polsbandje om? de site vas iets met trance.... com. ik zoek de site ook nog
hallo.... wat was er zaterdagnacht... dan vraag ik toch niet om 2005 ?!? zucht...
heeft iemand trouwens dat vieze wijf gezien! met zo heel klein broekje aan dat je helemaal de bil spleet van boven zag echt de hee reet hing der uit!!!
heeft iemand trouwens dat vieze wijf gezien! met zo heel klein broekje aan dat je helemaal de bil spleet van boven zag echt de hee reet hing der uit!!! en die tieten mijn god.... dat ze dat heeft overleefd... en dan die lange kraaie neus met die zonnebril op! mijn goddddd! en iedereen lachen hahah.. wel zielig eigenlijk!! ze werd ook nog ff 10 min opgenomen!!!! en die camara ploeg lach ook in een deuk! maar jaaaa trouwens heeeel veel mensen namen een foto vaan haar! heeft niet iemand een foto ervan!
Ik vond het 10x niks!! Ben ook blij dat ik niet zoals de meesten 60 euro ervoor gedokt heb
Wij gingen om half 4 al weg! Omdat ik me ook niet lekker voelde,mn kies,buik en hoofd deden zeer..maar het frapante was..toen ik buiten kwam..dat dat alles over was kwam misschien door de muziek Het was trouwens ook errug warm..
Die "MC" hadden ze niet hoeven uitnodigen..Show stelde ook weinig voor...
Het was me 1e keer Sensation White..maar ook de laatste keer..Tis dak de kaartjes heb gewonnen..anders had ik het er never nooit voor neer geteld!! Trouwens de "afterparty" bij de Shell (Breukelen) was veel leuker Lekkere hardstyle..en daar nog 1,5 uur doorfeesten dat was echt super!!!
Misschien kwam het allemaal voornamelijk omdat trance enzo niet echt mijn muzieksmaak is..
Op naar Black.. kost me gelukkig ook niks
Maar daar is de muziek wel n stuk beteR
zou je dan niet 1 link willen plaatsen van live set van roog en erick e
heeft iemand trouwens dat vieze wijf gezien! met zo heel klein broekje aan dat je helemaal de bil spleet van boven zag echt de hee reet hing der uit!!! en die tieten mijn god.... dat ze dat heeft overleefd... en dan die lange kraaie neus met die zonnebril op! mijn goddddd! en iedereen lachen hahah.. wel zielig eigenlijk!! ze werd ook nog ff 10 min opgenomen!!!! en die camara ploeg lach ook in een deuk! maar jaaaa trouwens heeeel veel mensen namen een foto vaan haar! heeft niet iemand een foto ervan
Donkere oma met opgeblazen lippen en tieten en een bouwvakkersdecolletee waar een bouwvaker U tegen zegt?
Op naar Black..kost me gelukkig ook niks
wees gerust, kostenloos naar feesten is geen unicum...
gewoon een beetje netwerken en je hebt het zo voor elkaar
Wij gingen om half 4 al weg! Omdat ik me ook niet lekker voelde,mn kies,buik en hoofd deden zeer..maar het frapante was..toen ik buiten kwam..dat dat alles over was kwam misschien door de muziek Het was trouwens ook errug warm..
Die "MC" hadden ze niet hoeven uitnodigen..Show stelde ook weinig voor...
Het was me 1e keer Sensation White..maar ook de laatste keer..Tis dak de kaartjes heb gewonnen..anders had ik het er never nooit voor neer geteld!! Trouwens de "afterparty" bij de Shell (Breukelen) was veel leuker Lekkere hardstyle..en daar nog 1,5 uur doorfeesten dat was echt super!!!
Misschien kwam het allemaal voornamelijk omdat trance enzo niet echt mijn muzieksmaak is..
Het bestand bevat de sets van Housequake, Sander Kleinenberg en de set van Tiësto. De set van Housequake is niet optimaal qua kwaliteit maar zodra ik een betere heb gevonden post ik het hier.
Enjoy alvast...
hmmzzz..tja als je van hardstyle houdt, moet je zeker nie op sensation white zijn!!!
Maar dat kan aan mij liggen!!
Getverrr...Wat een hinderlijk gedrag heb jij zeg. Vind het zo verwaand om te gaan roepen dat het een kutfeest was, terwijl je een gratis kaart had. Ga dan lekker niet als het niet je ding is. Maar kom niet achteraf zeiken. Dat is namelijk zo goedkoop en makkelijk.
Pff.. hopeloos kind!! ik hoop dat je doodziek word volgende week op Black, dat verdien je wel door deze o zo domme uitspraak.. maarja.. sommige mensen snappen het toch niet.. Gelukkig zien we jouw kop nooit meer terug op White!! Daar zijn we vanaf!!
Uitspraak van Joyciegirlyop maandag 3 juli 2006 om 20:19:
heeft iemand trouwens dat vieze wijf gezien! met zo heel klein broekje aan dat je helemaal de bil spleet van boven zag echt de hee reet hing der uit!!! en die tieten mijn god.... dat ze dat heeft overleefd... en dan die lange kraaie neus met die zonnebril op! mijn goddddd! en iedereen lachen hahah.. wel zielig eigenlijk!! ze werd ook nog ff 10 min opgenomen!!!! en die camara ploeg lach ook in een deuk! maar jaaaa trouwens heeeel veel mensen namen een foto vaan haar! heeft niet iemand een foto ervan
Zoals ik haar al eerder beschreef :
Uitspraak van Oldenzaaltjuh op zondag 2 juli 2006 om 19:09:
heeft iemand trouwens dat vieze wijf gezien! met zo heel klein broekje aan dat je helemaal de bil spleet van boven zag echt de hee reet hing der uit!!! en die tieten mijn god.... dat ze dat heeft overleefd... en dan die lange kraaie neus met die zonnebril op! mijn goddddd! en iedereen lachen hahah.. wel zielig eigenlijk!! ze werd ook nog ff 10 min opgenomen!!!! en die camara ploeg lach ook in een deuk! maar jaaaa trouwens heeeel veel mensen namen een foto vaan haar! heeft niet iemand een foto ervan!
Als iemand nog meer van dit soort filmpjes heeft, gewoon posten die hap !
Ik zal aan jou denken als ik kotsend boven de wc hang
Wat een mensen joh! Iemand geeft z'n mening en word de grond in getrap?! Gaat lekker. En wat boeid het nou dat iemand gratis kaartjes heeft als je daar ook nog lomp over moet doen dan daalt het niveau helemaal! En het afzeiken over het feest.... Er word gevraagd wat vind je er van! En omdat je gratis binnen bent mag je je mening zeker niet geven?
Ik wil wel een foto zien van die charmante dame
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F07FC25AD1FBB6
de opening
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=09A723182134BA60
lasershow
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=071E8C9567F69720
tiesto
nou filmpje is ook ok hoor..
ff uploaden dan maar
ben the megamix aan het beluisteren
Filmpje van die gast met t groene haar.
Uitspraak van Magik Muzik op maandag 3 juli 2006 om 22:25:
Waar? Link aub..
http://www.binsearch.info/?q=sensation&max=250&adv_age=7&server=
Moet je eens horen hoe ie Teasing Mr Charlie in- en doormixt...
wie weet wat er op de briefjes in de gekleurde ballonnen zat??
Haha zo mag ik dat graag zien dank je wel
maar lekker wijf hoor mag wel eens mee doen
zo mooi zie je ze zelden he
Nou het grappige was, je ziet me maatje staan met een best aantrekkelijke dame, en hij zei dat ie dus nog een vriendin van haar meenam, dus wij dachten die zal ook wel nice zijn, maar zij overtrof dus al onze stoute dromen
@ addictive , sorry als ik zo irri overkwam, was niet de bedoeling.
haha wat een tegenvaller moest dat zijn.
toch tipisch dat zo'n leuke meid met zo'n mokkel omgaat.. verwacht je ook niet meteen. maja. had ze niet ff kunnen zeggen dat dat pakje echt niet kon?
maar vertel hoe komt dat?
haha ik volg m niet meer.. over wie hebben we het nu dan?
haha ik dacht over die vriendin van die grote
als je goed kijkt kun je op die tiet bijna dr tepelhof zien gatverdamme!
@ addictive , sorry als ik zo irri overkwam, was niet de bedoeling.
toegevoegde waarde
Sensation zou een feest van veiligheid zijn. Veiligheid omdat het ieder jaar hetzelfde is en dat is vertrouwd en geeft dus een gevoel van veiligheid. Aldus Duncan & Aaf
Maja lees m zelf maar,,,laatste aa
en bovendien is hegeen van Duncan zegt niet bij elk feest zo. ik bedoel als ik bv naar qlimax ga weet ik ook wat me te wachtten staat.
ik bedoel als ik bv naar qlimax ga weet ik ook wat me te wachtten staat.
Heb het nummer van sander tot 3 uur 4 keer gehoort
Nou misschien dat je het gemist heb maar het is toch echt zo. Check playlisten maar en dan praat ik nog niet over dat gelul erdoor waarin die ook nog langs is gekomen.
Heb het nummer van sander tot 3 uur 4 keer gehoort.
en in de opening zat die niet....?
Tussen een set door heb ik hem ook gehoort, volgens mij tussen guetta en de megamix.
ik 2x
in de megamix
en in de set van sander zelf
limo ik heb je nog gezocht voor een foto!!!!
maarja je had zeker weer iets wits aan ofnie???
Je had iets roods aan moeten doen, als fotograaf mag dat vast wel!
normaal vind ik haar collums wel leuk maar deze slaat echt nergens op
Tussen een set door heb ik hem ook gehoort, volgens mij tussen guetta en de megamix.
"Hij stelde zich niet voor en droeg slippers"
Beetje dit idee
Wat zou iemand nou denken die thuis met een rooie broek voor de spiegel staat en bewust ervoor kiest zo naar sensation te gaan?
Dat doe je alleen om lekker tegen-de-draad-in-te-zijn. Hopelijk is die van de foto geweigerd bij de deur
Benny Rodrigues - Live @ Sensation White 02.07.2006
Recorded by woox
01. ID
02. ID
03. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click
04 Joe T. Vannelli Feat. Rochelle Flemming - Get It On (Joe T. "Vannelli Dubby" Mix)
05. Plastikman Vs. Josh Wink - Spastik Vs. Don't Laugh
06. Paul Woolford pres Bobby Peru - Erotic Discourse
07. ID
Acapella: Masters at Work - Work
08. Sebastien Leger - Take Your Pills
09. Nick Chatelain & Danny Chatelain - Is Killing Me
10. ID
11. Solid Groove - This is Sick
12. DHS - House Of God
13. ID
14. ID
15. ID
16. ID
01. ID
02. ID
03. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click
04 Joe T. Vannelli Feat. Rochelle Flemming - Get It On (Joe T. "Vannelli Dubby" Mix)
05. Plastikman Vs. Josh Wink - Spastik Vs. Don't Laugh
06. Paul Woolford pres Bobby Peru - Erotic Discourse
07. Steve Angello - Teasing Mr. Charlie
Acapella: Masters at Work - Work
08. Sebastien Leger - Take Your Pills
09. Nick Chatelain & Danny Chatelain - Is Killing Me
10. Solid Groove - This is Sick
11. DHS - House Of God
12. ID
13. Paul Johnson - Feel my MF Bass
14. Joris Voorn - Many Reasons
15. Housenation - The Ultimate Seduction
16. ID
Waarom moet je geweigerd worden dan.....?
Dit jaar moest je in het wit, vorige jaren werd het gevraagt is heel iets anders
Je kunt toch wel moeite doen om iets wits te kopen?
Drie van hun kregen een wit shirt met sensation erop omdat ze in het blauw of paars waren.
Voor diegene die geinteresseerd zijn in de live set van Tiesto hier te downloaden bij Megaupload.
Bestand is 180 Mb groot en bestaat uit de volgende tracklist:
Set duurt 31 minuten.
Tiesto-Live_At_Sensation_White_01-07-2006
Size: 185MB
Res: 492x276 (16)
Tracklist
01. Kane - Rain Down On Me (Tiesto Remix)
02. Divini & Warning - 4LB
03. Supermode - Tell Me Why
04. Tiesto - Lethal Industry (Richard Durand Remix)
05. Fonzerelli - Moonlight Party
06. Tiesto Feat. Maxi Jazz - Dance4Life Anthem
Beeldkwaliteit is DivX en is geweldig close-up van Tijs en publiek.
Speciaal voor al mijn vrienden hier op PF
http://www.megaupload.com/?d=JKFGJ9E7laatste aanpassing 5 juli 2006 20:49
Ik bedoel dat ik wel weet wat ik kan verwachtten!! LEES!!! *zucht*
sorry.. ben een gefrustreerde trut vandaag.
Maar t is simpel toch?
jah sneu he en dan heb je ook nog van die imbicielen die niet kunnen lezen..
Het is moeilijk
Nee hij maakt het me moeilijk
shit je hebt gelijk
nog meer frustratie
Nu begrijp ik je ff niet meer
Ach ja zou heel goed kunnen hoor want wat dat betreft zijn alle kerels hetzelfde
Nee gelukkig niet inderdaad. Vrouwen nemen wel de moeite om goed te lezen.. te luisteren trouwens ook
ehmmmm ja zolang het in hun goede`straatje valt wel
Al twijfel ik al twee jaar of ik wel of niet moet gaan.
weet je zeker dat je die discussie met mij aan wilt gaan??
Ik bedoel dat ik wel weet wat ik kan verwachtten!! LEES!!!
Black was vorig jaar puur voor Yoji
OW SORRY HOOR... ik dacht dat je het anders bedoelde.. had wel goed gelezen.. maar dacht het anders... "zucht"
ik bedoel als ik bv naar qlimax ga weet ik ook wat me te wachtten staat.
wow, das snel!
Doet ID&T vaker
hoe kan ik dit nog meer bedoelen dan? *zucht*
FF ONTOPIC HE...
Tracklist Sander update:
Sander Kleinenberg
01. StreetLife DJs - Queen Machine
02. Justice vs Simian - We Are Your Friends (Nasty Mix ????)
03. ID
04. The Prodigy - Smack My Bitch Up (Remix)
05. Fatboy Slim - Right Here Right Now (Freemasons Remix)
06. ID
07. Sander Kleinenberg - The Fruit (Sander Kleinenberg's B.M.K Remix)
08. ID
09. ID
10. Holmes Ives - 8 Letters (ID Remix)
11. Underworld - Cowgirl (Remix)
12. Supermodels From Paris - Keep On (Original Mix)
13. Sander Kleinenberg - This Is Sensation
14. Cedric Gervais ft. Caroline - Spirit in my life (Paul Harris & Audio Cage mix[?])
12. Supermodels From Paris - Keep On (KOMYTEA REMIX)
echt niet
die black en white cd's zijn er altijd redelijk snel
Nou ik twijfel of ik volgend jaar wel heen ga. Het viel dit jaar heel erg tegen. Ik hou van Trance muziek. Dan kan ik beter naar TE gaan. Daar ben ik dit jaar wel heen geweest, dat was wel gaaf.
Nee hoor de line up was nog niet bekend.
De megamix CD/DVD laat altjd even op zich wachten, nu loopt dat blijkbaar toch anders. Nu komt de megaix CD al uit met de reguliere dubbelaar.
Een week voor de officiele voorverkoop begon, kon ik al kaarten bestellen via ticket online. Omdat ik vorig jaar ook bij hun kaarten had besteld kreeg ik een mailtje van ze.
Dus kan ik beter volgend jaar wel komen, nee hoor geintje ahahahhaha
kap es met dat sorry..
ik hoop op een goed gevulde dvd dit jaar
maar misschien dat ze ineens de dvd niet in de verkoop gooien, zoals in belgie, waar je ze alleen kon krijgen als je een vodafone-abonnement afsloot bij de belgische belcompany
Nou ik twijfel of ik volgend jaar wel heen ga. Het viel dit jaar heel erg tegen. Ik hou van Trance muziek. Dan kan ik beter naar TE gaan. Daar ben ik dit jaar wel heen geweest, dat was wel gaaf.
Vorige jaren heb k nog nooit wat hoeve late zien enzo..
hebben jullie vorige week bij White veel ID checks gezien ?
ID checks gezien ?
heeft iemand die set van erick e en roog????
Wie heeft zijn of haar foto al gevonden op de site van ID&T van HP Print zone? Code werkt niet en ik ben alle foto's al bij langs geweest. Maar foto staat er niet tussen.
Wie heeft zijn of haar foto al gevonden op de site van ID&T van HP Print zone? Code werkt niet en ik ben alle foto's al bij langs geweest. Maar foto staat er niet tussen.
Na heel lang zoeken, foto na foto. Raar eigenlijk dat de code het niet doet
wat ben ik blij dat ik naar white geweest ben zeg...
Filmpje:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2118/7bbec987/
wat ben ik blij dat ik naar white geweest ben zeg...
Ach de foto van jezelf kan altijd beter he? ahahhahah
Hey Q-BAll heb jij wel een foto gemaakt dan?
Wie kan me nog een keer de playlist geven van de set van Erik E+Roog ???
here you go
Roog & Erick E (B2B)
01. Gregor Salto - Viajar (Erick E Mix)
02. Rene Amesz & Peter Gelderblom - Climb the wall
03. Nightcrawlers - Push The Feeling (Belocca 2006 electro mix)
04. Erick E - The Beat is rocking (Unknown Remix)
05. Michael Gray - Weekend (Remix
06. Roger Sanchez - Lost (Filipanadian's D. Ramirez Lost Edit)
--. Deep Inside (vocal)
07. FLG - Put your hands up for detroit
08. Dark Mountain Group - Lose control
09. Kurd Maverick - The Rub (Dub Mix)
--. Music make your lose control (vocal)
10. Basement Jaxx Where's your head @? (Ericke Re-Rub)
11. Fred Pellichero - The Snake
--. Italian Stallion - Nasty (vocal)
12. Gregor Salto - Bouncing Harbour
--. Switch - A Bit Patchy (vocal)
13. Jan Driver - Ring My Balls
14. Sean Paul - Tempature (Erick E Edit)
15. Michel de Hey - Compound
16. DJ Supreme vs. Prodigy - Wildstyle Bootleg
17. Unknown - Unkown
--. That's right (vocal)
18. Unknown - Unkown
Trouwens even iets anders.Op de live stream van 8 uur lang die film zeg maar dus.Het openings lied is dar heel anders.Ik dacht al dat ik gek was geworden maar ik kan me nog heel goed herrinere dat Gregor Salto - Viajar (Erick E Mix) de openingssong was...terwijl het op die film met een heel ander liedje begint hoe kan dat?
Sommige liedjes kun je nergens de goeie versie van vinden zoals ze op sensation gedraaid zijn.Weet iemand iets waar ik ze wel kan vinden of moeten deze mixen gewoon nog allemaal uitkomen?
Het openings lied is dar heel anders.Ik dacht al dat ik gek was geworden maar ik kan me nog heel goed herrinere dat Gregor Salto - Viajar (Erick E Mix) de openingssong was...terwijl het op die film met een heel ander liedje beginthoe kan dat?
ik heb de live set geluiderd en het is wel Gregor Salto feat Helena Mendes - Viajar (Erick E Remix..
ook een gedeelte hebben ze zelf geremix.. en soms komen deze niet uit.. of komen pas een paar maand later uit.. moet je wachten.. maar welke platen zoek je dan?? misschien kan ik ze ergens vindne?
Bij die grote filmw at op internet is uitgezonden echt niet hoor! Je ziet het hele dreamcatcher verhaal van het begin en als de muziek begint spelen ze een ander liedje.Serieus.En is gewoon in de grote zaal.Vet raar.
wat kan zijn is dat het filmpje voor de dvd bestemd is...
dan zetten ze er andere/betere muziek onder...
betere qualiteit dat de andere live sets
ik kan me nog heel goed herrinere dat Gregor Salto - Viajar (Erick E Mix) de openingssong was
het zou ook een loepje kunnen zijn.. want hij duurt eignelijk wel erg lang
19 Augustus:
Is er al iemand achter de laatste plaat die gedraaid werd in de set van Benny Rodrigues
Uitspraak van House Makelaar op maandag 14 augustus 2006 om 23:26:
Is er al iemand achter de laatste plaat die gedraaid werd in de set van Benny Rodrigues
Die ben ik ook nog steeds aant zoeken
Bedoel je de eenerlaatste of de allerlaatste?
De eenerlaatste is Speedy J - Pull Over (1991) oudje dus
en de allerlaatste is Martyn Hare - to the Grim (2004)!!
btw Judii_ je weet waar je ze kunt krijgen!! laatste aanpassing 9 september 2006 15:09