17163x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00 |
Vond het toch wel geslaagd hoor.
Muziek was prima (beste van afgelopen jaren..), publiek wel wat mat (opvallend genoeg gingen een hoop mensen die bij ons stonden wel 'opeens' dansen, toen wij met een groepje losgingen..) en voor de rest had ik niks te klagen.
Geluid was ook goed in orde, geen last van m'n oren gehad enzo.
O ja, Limo, ik zag je nog ergens lopen volgens mij, met nog een andere kerel en een blonde dame. Alleen moet je niet gaan hakken op Sensation White.
Muziek was prima (beste van afgelopen jaren..), publiek wel wat mat (opvallend genoeg gingen een hoop mensen die bij ons stonden wel 'opeens' dansen, toen wij met een groepje losgingen..) en voor de rest had ik niks te klagen.
Geluid was ook goed in orde, geen last van m'n oren gehad enzo.
O ja, Limo, ik zag je nog ergens lopen volgens mij, met nog een andere kerel en een blonde dame. Alleen moet je niet gaan hakken op Sensation White.
laatste aanpassing
donateur
hier anderen af te zitten zeiken.
denk niet dat er iemand afgezeken word... iedereen heeft er alleen zijn eigen ideeen over waarom het voor hem of haar zo tegengevallen is..
en degene die het naar hun zin gehad hebben.. das mooi, kunnen zij volgende jaar gewoon weer gaan..
iedereen mag hier zijn mening geven en dat heeft niks te maken met afzeiken of mensen geen leuke avond gunnen
Sensation heeft gewoon een Trance naam. Maar dit jaar is het dus helemaal omgeslagen, wat ik wel jammer vind.
Volgens mij is dat al een jaartje of 3 aan het omslaan hoor. Maar op zich maakt het geen bal uit, als er genoeg mensen zijn die het kunnen waarderen.
Doe je dat niet, moet je ook niet gaan.
denk niet dat er iemand afgezeken word... iedereen heeft er alleen zijn eigen ideeen over waarom het voor hem of haar zo tegengevallen is..
en degene die het naar hun zin gehad hebben.. das mooi, kunnen zij volgende jaar gewoon weer gaan..
iedereen mag hier zijn mening geven en dat heeft niks te maken met afzeiken of mensen geen leuke avond gunnen
nee maar ik bedoel als iemand zegt dat het vet was gaan dr meteen 3 anderen over heen dat kan niet blabla twas zwaar bagger.Kijk dat je het niet leuk vond oke.
Maar ga anderen niet aanpraten dat het niet vet kan zyn geweest.Zo bedoelk ik dat.
Nee, dan behoor je te shuffelen. Zoals die Australiërs deden in die zwaar oversized broeken. Weet niet of iemand die gezien heeft?
shuffelen moet je op techno doen
dus.....
en hakken kan best op sensation
heb het ook op trance energy gedaan
verder aan iedereen gevraagd wanneer paul elstak moest draaien
nouk heeft iedereen die ze tegen kwam met een ballon op zijn of haar hoofd geslagen
achteruit hakken
etc etc
oh ja met een beetje geluk staan we hakkend op de sensation dvd
Sensation was hardcore
ik had me neophyte waaier bij me
mijn eerste sensation white en zeker niet me laatste! ik heb me super vermaakt samen met me moeder
megamix was vet! vooral dat laatste nummer goeie afsluiter
Trouwens las strax ergens dat iemand die foto site zocht.
www.worlddj.com is het geloofk.Dat zei die man tenminste tegen mij.
www.worlddj.com is het geloofk.Dat zei die man tenminste tegen mij.
Heeft iemand de set van Sander Kleinenberg al ergens gespot? Die uitgerekte, zintuigenprikkelende, moddervette remix van Queen's Bohemian Rapsody zou ik graag nog eens horen! Iemand een idee of dat een speciaal voor Sensation gemaakte (video)mix was of een white label van Sander? "Ooooooooooh Babbbbbbby"
Lul niet, dat is gewoon de sound van z'n nieuwe album L.E.F. dat ie ff komt promoten op white
TJa dat zal dan wel, er zullen verschillende nummers staan op LEF, maar ik had het ook maar op FOK gelezen.
Ik ben toch ook op redelijk wat feesten geweest, maar voor mij staat dit feest toch echt bovenaan!
Wat een sfeer, show, heerlijke muziek (vond geen enkele dj echt tegenvallen!) en de megamix...
Raar dat er velen hier zo negatief zijn
Omdat het nog veel beter dan als wat we vannacht hebben gezien, ik denk dat de ooiste sensations geschiednis zijn, of ID&T moeten eens oren krijgen en luisteren naar wat de sensation-liefhebbers echt willen....
47 aanhoudingen bij Sensation White
2-7-2006 De politie heeft zaterdagavond 47 mensen aangehouden bij het dancefeest Sensation White in de ArenA. Alle personen hadden drugs in hun bezit. Eén aanhouding werd verricht vanwege mishandeling.
Twee personen hadden zoveel drugs bij zich, dat ze worden verdacht van drugshandel. Deze personen zaten zondagmiddag nog vast en worden voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die bepaalt of ze langer vast blijven zitten.
Veel zaken werden direct geschikt, waardoor de politie een bedrag binnenhaalde van 9600 euro. Verder is het evenement rustig verlopen.
2-7-2006 De politie heeft zaterdagavond 47 mensen aangehouden bij het dancefeest Sensation White in de ArenA. Alle personen hadden drugs in hun bezit. Eén aanhouding werd verricht vanwege mishandeling.
Twee personen hadden zoveel drugs bij zich, dat ze worden verdacht van drugshandel. Deze personen zaten zondagmiddag nog vast en worden voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die bepaalt of ze langer vast blijven zitten.
Veel zaken werden direct geschikt, waardoor de politie een bedrag binnenhaalde van 9600 euro. Verder is het evenement rustig verlopen.
Gay-parade nummero uno
lol, so true. Toen het afgelopen was stonden we buiten nog een bakkie koffie te drinken, komen er ineens 4 franse homo's naar een vriend van me toe "whats your name?" "Where are you from?" "This is Fabrice, he thinks you are very cute!"
het enige dat ik deed was keihard lachen, en een maat was alles aant filmen
Ach en hakken, kan zeker. Heb ook lichtjes staan hakken bij Benny op het allerlaatste
en wat moet ik me voorstellen bij dat shuffelen? Er was namelijk wel een meisje dat wel een half uur lang (misschien langer, maar toen was ik zelf te druk bezig) met dezelfde move aan het dansen was, voetjes schuifelen, benen overkrui achterlangs neerzetten. Totale vaagheid, maar zag er best cool uit. Shuffelen zou daar wel een goede naam voor zijn lijkt me, maar is het het ook?
Ik vond Sensation echt tegenvallen, was vorig jaar 10 keer beter. Ik hou toch het meest van echte trance.
Opmerking over TE klopt niet vind ik (dat trance liefhebbers maar naar TE moeten gaan van Q-BALL), Sensation heeft gewoon een Trance naam. Maar dit jaar is het dus helemaal omgeslagen, wat ik wel jammer vind. Ben dit jaar wel naar TE geweest, daar heb ik wel de hele avond gedanst. Bij Senstion heb ik dit jaar maar weinig gedanst, lag aan de muziek en het was ook zo warm
Vindt ik ook.
En ID&T is niet consequent, want in de aanloop naar Innercity in december 2005 werd er ook geen trance meer grogrammeerd, en Olga van ID&T zei toen in een interview dat de trance-liefhebbers nog altijd kunnen uitwijken naar Trance energy EN SENATION WHITE, nopu er viel voor de echte tranceliefhebbers niet veel uit te wijken. TE was wel heel erg goed in februari, misschien wel de beste van de laatste 6 jaar. En toch die lijn / vernieuing niet doortrekken naar sensation
ID&T moeten eens oren krijgen en luisteren naar wat de sensation-liefhebbers echt willen....
Ook gelul.
Wat wil die bezoeker dan?
Het merendeel maakt het geen ruk uit welke dj's er zijn. Dat merendeel gaat eens in de zoveel tijd naar een (groot)feest, en vindt het geweldig om te kunnen zeggen: ik ga naar Sensation White! Maar bovenal, zij vermaken zich prima!
De rest, sja, die kunnen kiezen, wél of niet gaan.
Zeg gewoon: dit is niks (meer)voor mij, volgend jaar geen SW meer!
ID&T gaat echt dit concept niet veranderen, zolang het blind uitverkoopt.
Niks van waar. Ferry heeft gewoon z'n eigen ding gedaan op Sensation White en volgens mij niet zonder succes
Gelukkig maar, Nee ferry was juist het beste vond ik
Wat vonden jullie van de live versie van 'Galaxia' trouwens? Kippenvel voor mij!
Was idd zeer vet
ID&T gaat echt dit concept niet veranderen, zolang het blind uitverkoopt.
Dat hebben ze dit jaar dus juit wel gedaan, het is blind uitverkocht, toch op het imago van feest waar trance een duidelijk boventoon voert.
Uiteindelijk snijdt ID&T zichzelkf ermee in de vingers, dit kan nooit lang goed blijven gaan, negatyieve recenties en collums duiken steeds meer op, en sensation kan qua muziekale euforie geen tegenwicht hieraaan bieden, zelfs op de frontpage hier staat al een collum met de titel "teloorgang van sensation"
Wat wil die bezoeker dan?
Ik denk dat de gemiddelde bezoeker voor die 60 euro toch ook wel een beetje euforische muziek verwacht waarop je lekker uit je dak kan gaan, zodat je je weekelijkse beslomeringen eruit kan dansen
Decoor en show zijn ook zeker niet onbelangrijk, maar toch is de nu gekozen muziekstijl niet echt iets om sensation de hele avond mee te vullen, daarvoor is groovy gewoon domweg veels te saai, ermee openen / opwarmen vindt ik perfect, daarna mag het wat mij betreft echt wel een tandje harder.
Steve angello was trouwens echt bagger zeg....
steve angello was geen bagger, was gewoon niet jouw stijl.
Als ze er een trance dj zoals armin van buuren hadden neergezet had ik nu geroepen dat zn set klote was
Ik vind dat er maar veel gezeurd word, je ziet van te voren een line-up en kunt dus zien wat voor stijl er gedraaid wordt. Dan beslis je toch of je wel of niet gaat, afgelopen jaar zou ik bijvoorbeeld niet gegaan zijn, het jaar ervoor wel Erick Morillo en Brian S
. Daarvan weet ik gewoon al van te voren dat het helemaal geweldig gaat zijn.
Al dat gezeur, bah
Als ze er een trance dj zoals armin van buuren hadden neergezet had ik nu geroepen dat zn set klote was
Ik vind dat er maar veel gezeurd word, je ziet van te voren een line-up en kunt dus zien wat voor stijl er gedraaid wordt. Dan beslis je toch of je wel of niet gaat, afgelopen jaar zou ik bijvoorbeeld niet gegaan zijn, het jaar ervoor wel Erick Morillo en Brian S
Al dat gezeur, bah
Dat hebben ze dit jaar dus juit wel gedaan
Niet mee eens. Is al minstens 3 jaar zo.
Trance op SW is in de minderheid.
Gelukkig zijn er genoeg andere heel mooie trancefeestjes voor veeeeel minder geld
Afijn, ik veroordeel en beoordeel niemand.
Maar als je veel euforische trance verwacht op sensation white, dan heb je oogkleppen op.
Steve Angello is een heel goede dj, maar hoort niet op SW.
Ik ben zeer benieuwd naar zijn set over 2 weken op Extrema, denk dat ie daar veel meer tot zijn recht komt.
Pff wat was het warm! Ik heb me als runner de tering gezweet. Morgen weer lekker werken in de arena, en op black natuurlijk. Als ze nog wat leuks veranderen aan de decoraties zal ik nog wel een paar foto's maken
Ik hoop het wel eerlijk gezegd, maar verwachten doe ik het niet, dan kan het aleen maar mooier worden.
Mogen ze tegenwoodig minder lichten / gewicht ophangen aan het dak i.v.m. de geluidsverbeterende doeken???
het jaar ervoor wel Erick Morillo en Brian S . Daarvan weet ik gewoon al van te voren dat het helemaal geweldig gaat zijn
in 2004 werd de line-up pas bekend gemaakt toen alles uit was verkocht, dat was toen ook wel een echte domper voor me, want ik verwachte na de te gekke 2003 editie wel ongeveer dezelfde lijn in 2004 en daar kocht ik een kaartje voor, maar helaas viel de line-up tegen, maar het feest was wel okay, maar niet echt spetterd.
Niet mee eens. Is al minstens 3 jaar zo.
Trance op SW is in de minderheid
In 2004 was het ongeveer net als dit jaar, maar toch wel opzepender, en in 2004 was het voor de mix groovy en na de mix (hard)trance, en dat geeft wel een heel ander feest dan wat we nu diot jaar hebben gezien.
Gelukkig zijn er genoeg andere heel mooie trancefeestjes voor veeeeel minder geld
maar sensation (met trance) blijft wel speciaal.
Maar als je veel euforische trance verwacht op sensation white, dan heb je oogkleppen op.
Toch kan het wel, zie armin en marco V vorig jaar.
Steve Angello is een heel goede dj, maar hoort niet op SW
idd, hij is meer iets voor in een club of kleinere events, maar dat vindt ik met groovy over het algemeen.
donateur
Dat hebben ze dit jaar dus juit wel gedaan, het is blind uitverkocht, toch op het imago van feest waar trance een duidelijk boventoon voert.
Dit is vanaf de eerste Sensation white al niet zo. Daar stonden Michel de Hey en Roog. Kan dat geen Trance noemen.
Sensation White is door ID&T nooit de markt ingebracht als trance feest. Als je de line ups van alle jaren terug kijkt, dan zie je dat er van alles wat staat. En ja, er staan ook trance DJ's, maar dat wil niet zeggen dat het hele concept dan ineens trance is. Het enige feest van ID&T wat 100% gefocussed is op trance is natuurlijk Trance Energy. Dat mensen trance verwachten op Sensation White is natuurlijk een ander verhaal...
Uitspraak van Duckster op zondag 2 juli 2006 om 21:37:
Dit is vanaf de eerste Sensation white al niet zo. Daar stonden Michel de Hey en Roog. Kan dat geen Trance noemen
Daarom zeg ik ook dat trance de boventoon voert(voerde) , trance anthems, veel trance DJ's enz.
huh?
Sensation White is door ID&T nooit de markt ingebracht als trance feest. Als je de line ups van alle jaren terug kijkt, dan zie je dat er van alles wat staat. En ja, er staan ook trance DJ's, maar dat wil niet zeggen dat het hele concept dan ineens trance is.
Juist.
*luistert nu naar die set*
ik ben hem nu ook aan het luisteren, en damn wat lekker zeg. Waren gister ff gaan eten en op de tribune zitten tijdens zn set, kon niet stil blijven zitten, maar van zijn set had ik niet veel mee gekregen. Nu had ik toch graag op de dansvloer willen staan tijdens zn set
Gay-parade nummero uno
jij moet al helemaal niks er over zeggen en dat zeg ik tegen die gene ook die sensation dit jaar niet hebben meegemaak verwachten wij ook gewoon geen commentaar hoe het nu was en allerlei soorten dingen ik blijf er bij was voor mij ook weer dit jaar een geslaagd feestje en de versiering was ook perfect en jullie moeten ma zo denken het is niet zo gemakkelijk een thema en de versiering te verzinnen
T zag er wel mooi uit vanaf de tribune
Ga dan niet op de tribune zitten
Ik heb een half uurtje daar gezeten omdat kameraden dat wilden en ik geen zin had om alleen te gaan staan daarow. Maar ow wat kriebelde het om te gaan dansen en te gaan feesten.
Ik zie er volgens mij wel uit alsof ik xtc gebruik, ben gewoon drie keer gevraagd of ik xtc bij me had door Polen en Engelsen
zeg ik tegen die gene ook die sensation dit jaar niet hebben meegemaak verwachten wij ook gewoon geen commentaar hoe het nu was
Heb ik ook niet.
Ik gun iedereen een mooi feest, maar ga geen dingen verwachten die er gewoon niet zijn, of zullen komen.
Ga er dan niet heen, dan kunnen anderen, die nu naast de pot pisten er wél heen.
Ieder zijn smaak, ieder zijn feest, ieder zijn plezier.