| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00 |
Dus uit respect voor de overledenen vier jij een feestje? Als dat respect is....
Dus uit respect voor de overledenen vier jij een feestje?
heeft er eigenlijk nog iemand ufos zien vliegen??
ik weet zeker dat ze er waren
zag ook een hoop geesten daar
Aan het begin beetje warrig waar alles een beetje stond en hoe je er makkelijk kon komen, maar daarna heerlijk staan stampuhh!!!
Zelfs de psychedelic tranve/goa/ambient stage was helemaal geweldig!
Echt ziets waar ik vroeger hard aan voorbij zou lopen..
Maar daar midden in de bosjes!!
Echt vet, net een illegale houseparty in de bossen.
Ogen dicht en echt diep spacen op de muziek! Echt diep psychisch intimiderende muziek hoor!!
(je moet je d´r natuurlijk wel ff voor open stellen )
Overal top behalve bij de hardcore
Bwa, wat een kutvolk zeg!!
En maar knokken! Gezellig hoor..
vindt dat zoiets naars niet in een feest moet worden verwerkt je ben er immers om te feesten en niet om 11 sept te herdenken.
dan moeten ze daar maar een herdenkingsdag voor organiseren laatste aanpassing 2 juli 2006 16:05
Ik wil alleen aantonen dat het feest geen negatieve lading moet hebben alleen omdat er beelden werden getoont.
Bij de naam en de aankleding moet gewoon niet zo veel bij nagedacht worden.
Bij hellraiser denk je toch ook niet dat het meteen een feestje is waar de muziek entertainemt de bezoekers wil overhalen tot het geloof in satan.
Vind het jammer gewoon dat het concept door mensen als negatief wordt gezien.
Je gaat naar een feest met de naam ground zero. Dan kan je verwachten dat het een feest met een achterliggende gedachten is..waarbij aankleding wordt meegenomen in het totaal.
Ben wel ff benieuwd wie nog ruzietje heeft meegekregen rond kwart voor 6 op het strand
gekrieoel ( als je het zo schrijft )
Ja d'uhh dat snapt men neus ook nog wel, maar je verwacht tog niet dat ze er echt een rampgebied van maken en dan ook nog beelden van het ingecrashte wtc laten zien ook, vind ik echt respectloos! Er zijn daar ik weet niet hoeveel mensen gestorven en daar gaan wij op staan feesten, gaat te ver!
Al Qaida zal er smakelijk om lachen als ze dit zouden zien!
WAAAAAAAAAAAH MYSTERYLAND WAS ECHT WEER DE ALLERBEST`NG!!!!!!!!
en SLECHTS 32 aanhoudingen!!!!
uhmm volgens mij zit je met het verkeerde feest in je hoofd
het was ECHT WEL mysteryland hooah!!!!!
HUH???? waddanèh???? het was ECHT WEL mysteryland hooah!!!!!
jah ben ik met je eens ...
mysteryland is herboren
enzyme X, had gehoopt dat ze Illuminati, dissonant poetry, travellers of the mind of syskwahor zouden draaien
zow echt wel alleen had ik nu last van allerlei mensen die hoi zeiden geef je als antw heb liever stro staan ze je met een bek aan te kijken rare mensen heb je ook
ja wat was er nou zo anders dan bij ML dan??
precies op de zelfde plek als VROEGAH, er was n AMBIENT forest, sommige tenten waren net tunnels of terror om over het sfeertje nog maar te zwijgen
echt mysteryland!!!
staan ze je met een bek aan te kijken rare mensen heb je ook
ja wat was er nou zo anders dan bij ML dan??
dissonant poetry is gedraaid hoor
Na de eerste 4 nummers was ik er helemaal klaar mee. Wat een kutzooi Dat is gewoon geen muziek meer, maar alleen maar veel te harde bassen
mensen die mij nu aanspreken met ben jij ... die ken ik ook ... scheelt een hoop geen foto's
Moest bij jou ook ff kijken van uuuhmmm heeeeeeeejjjjj Naomi
whehe denk dat dat bij mij geen zin meer heeft sta bij de meeste pf-ers wel op het netvlies gebrand
maar ik hou er niet van om bijna met mn vingers in mn oren te moeten staan.