Partyflock

Forumonderwerp · 884603
1 volger · 21280x bekeken
Betreft: evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen te spreken over dit nieuwe festival?

Volgend jaar weer of niet?

....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FP op zondag 2 juli 2006 om 16:05:
Dus uit respect voor de overledenen vier jij een feestje? Als dat respect is....

Als ik een organisatie heb in de muziek entertaiment en ik moet een pakkende naam verzinnen, zou ik ook zeker aan deze naam en opzet hebben gedacht.

Uitspraak van FP op zondag 2 juli 2006 om 16:05:
Dus uit respect voor de overledenen vier jij een feestje?

Natuurlijk bedoel ik het niet op die manier maar ik denk dat jij zelf wel slim genoeg bent om dat te begrijpen.
Dodenherdenking en bevreidingsdag zijn toch ook een viering??? Zo moet je het zien.

Er is iets ingrijpends gebeurt en dat moet niet vergeten worden. En dat de muziek industie hier een voordeel uit wil pikken...goed toch.

P.s jij staat toch ook met ground zero op het feestje... wat deed jij daar dan...rouwen????
Waarschuw beheerder
donateur
heeft er eigenlijk nog iemand ufos zien vliegen??
ik weet zeker dat ze er waren
zag ook een hoop geesten daar
Waarschuw beheerder
Heb me best vermaakt..

Aan het begin beetje warrig waar alles een beetje stond en hoe je er makkelijk kon komen, maar daarna heerlijk staan stampuhh!!!

Ruffneck en Enzyme-X was goed te doen.
The Horrorist vond ik tegen vallen, veels te rustig.

Waarschuw beheerder
Goed vermaakt.

Alleen jammer dat bij early bass later andere styl gingen draaien en Franky Jones had behoorlijke fouten in zijn mix :S

Niet verwacht dat bij de classics/acid area veel leuke klappers werden gedraaien in de nacht :D

Ik ben volgend jaar weer van de party :cheer: :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl: IK WIL TERUG NAAR BUSSLOO !! :respect: voor UDC en Multigroove.

Wat een feest, deze komt absoluut in m´n top 5 aller tijde (en dat is al een hele tijd :P)

Zelfs de psychedelic tranve/goa/ambient stage was helemaal geweldig!
Echt ziets waar ik vroeger hard aan voorbij zou lopen..
Maar daar midden in de bosjes!! :jaja:
Echt vet, net een illegale houseparty in de bossen.
Ogen dicht en echt diep spacen op de muziek! Echt diep psychisch intimiderende muziek hoor!!
(je moet je d´r natuurlijk wel ff voor open stellen ;P)

Overal top behalve bij de hardcore :/
Bwa, wat een kutvolk zeg!!
En maar knokken! Gezellig hoor.. :no:
Verder overal sfeer helemaal top!

Kortom Muziek, geluid, lokatie, decor, entertainment en publiek (op n paar na dan;)) helemaal top.
Dit wordt een blijvertje als t aan mij ligt .jaja:
Waarschuw beheerder
jammer trouwens dat er maar 1 feest per jaar op Bussloo gegeven mag worden. Hakkuh in de achtertuin is toch optimaal relaxt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zondag 2 juli 2006 om 16:13:
heeft er eigenlijk nog iemand ufos zien vliegen??
ik weet zeker dat ze er waren
zag ook een hoop geesten daar

ja ckrs ik heb nog een lift gehad met zon ufo b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -{Gigi}- op zondag 2 juli 2006 om 16:13:
Aan het begin beetje warrig waar alles een beetje stond en hoe je er makkelijk kon komen, maar daarna heerlijk staan stampuhh!!!

Ik vind dat kunnen verdwalen altijd wel leuk 8)

Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 16:16:
Zelfs de psychedelic tranve/goa/ambient stage was helemaal geweldig!
Echt ziets waar ik vroeger hard aan voorbij zou lopen..
Maar daar midden in de bosjes!!
Echt vet, net een illegale houseparty in de bossen.
Ogen dicht en echt diep spacen op de muziek! Echt diep psychisch intimiderende muziek hoor!!
(je moet je d´r natuurlijk wel ff voor open stellen )

Ik vond idd die stage een hele mooie plek gegeven en ook qua inrichting :)

Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 16:16:
Overal top behalve bij de hardcore
Bwa, wat een kutvolk zeg!!
En maar knokken! Gezellig hoor..

Tja gewoon niet naar de hardcore gaan dan ;)

Ik kon gelukkig op het einde daar nog mooi ff Butterfly meekrijgen :D (L)
Waarschuw beheerder
Ja hoor was een goed feesje:D
Mag volgend jaar wel weer van mij :jaja: :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:05:
vindt dat zoiets naars niet in een feest moet worden verwerkt je ben er immers om te feesten en niet om 11 sept te herdenken.
dan moeten ze daar maar een herdenkingsdag voor organiseren laatste aanpassing 2 juli 2006 16:05

Ik wil alleen aantonen dat het feest geen negatieve lading moet hebben alleen omdat er beelden werden getoont.
Bij de naam en de aankleding moet gewoon niet zo veel bij nagedacht worden.

Bij hellraiser denk je toch ook niet dat het meteen een feestje is waar de muziek entertainemt de bezoekers wil overhalen tot het geloof in satan.

Vind het jammer gewoon dat het concept door mensen als negatief wordt gezien.
Je gaat naar een feest met de naam ground zero. Dan kan je verwachten dat het een feest met een achterliggende gedachten is..waarbij aankleding wordt meegenomen in het totaal.
Waarschuw beheerder
Sisje:

zoals gezegd: ieder zn eigen mening

Dat het feest Ground Zero wordt gedoopt (waarvan de naam overigens al bestond voordat het WTC incrashte) is 1 ding, dat je er een rampgebied van maakt...ok, maar dat je dan ook nog beelden laat zien van het wtc dat instort, terwijl er dus op dat moment op die beelden mensen aan het doodgaan zijn, dat gaat voor mij te ver!

Bevrijdingsdag heeft ook een hele andere lading, daar staan geen 15.000 mensen onder invloed van drugs te feesten tot ze er bij neervallen. Dan is de lading meer dat je de overledenen eert en er even bij stilstaat en dat is niet het geval op een party. En dat hoeft ook niet, want als ik iemand wil eren doe ik dat inderdaad wel op bevrijdingsdag.
Maarja ik vind het nogal dubbelzinnig om op die beelden te gaan feesten.

Zullen we anders op het volgende feestje beelden laten zien van bomaanslagen in de gaza-strook? Of wat dacht je van de atoomaanslag op Nagasaki?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben wel ff benieuwd wie nog ruzietje heeft meegekregen rond kwart voor 6 op het strand
Waarschuw beheerder
Pfff wat een gezeik zeg.

Ja, die beelden waren er.. Je vond het respectloos, nou jammer dan.

Je kunt er ook over blijven doormalen, schiet ook niet op.

Ik stond er ook wel ff van te kijken, maar om er nou over door te blijven zagen.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:21:
Ik wil alleen aantonen dat het feest geen negatieve lading moet hebben alleen omdat er beelden werden getoont.
Bij de naam en de aankleding moet gewoon niet zo veel bij nagedacht worden.

Bij hellraiser denk je toch ook niet dat het meteen een feestje is waar de muziek entertainemt de bezoekers wil overhalen tot het geloof in satan.

Vind het jammer gewoon dat het concept door mensen als negatief wordt gezien.
Je gaat naar een feest met de naam ground zero. Dan kan je verwachten dat het een feest met een achterliggende gedachten is..waarbij aankleding wordt meegenomen in het totaal.

ach ik heb heel die beelden niet gezien.
en waarscheinlijk als ik ze wel had gezien was t toch niet tot me doorgedrongen..
maar ja iig lekker boeiend...
ja t zal niet best wezen neej hihi als je naar hellraiser gaat dat je dan meteen maar satanistisch moet gaan worden.of beter nog ook gewoon lekker jezelf laten doorboren met van die slagers haken :S toch de beste ontspanning die je maar kan wensen op een feest

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:22:
Ben wel ff benieuwd wie nog ruzietje heeft meegekregen rond kwart voor 6 op het strand

zag wel wat gekrieoel ( als je het zo schrijft ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 2 juli 2006 om 16:11:
heb wel gelachen bijna iedereen liep me zo voorbij

ziet er ook heeeeeel anders uit met een pony ... is dat je aron aansprak .. anders had ik je ook niet herkend :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:22:

Toen was ik veeeeeeeel te druk bezig met mezelf de pletter in hakkuh/voorbereiding voor het laatste uurtje (dat uurtje is heilig voor mij :X )

Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 16:27:
gekrieoel ( als je het zo schrijft )

volgens mij is het gekrioel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FP op zondag 2 juli 2006 om 15:44:
Ja d'uhh dat snapt men neus ook nog wel, maar je verwacht tog niet dat ze er echt een rampgebied van maken en dan ook nog beelden van het ingecrashte wtc laten zien ook, vind ik echt respectloos! Er zijn daar ik weet niet hoeveel mensen gestorven en daar gaan wij op staan feesten, gaat te ver!

Al Qaida zal er smakelijk om lachen als ze dit zouden zien!

ik weet niet hoelaat het precies was maar in de hardcore tent (op die hoop van brokken/gruis waar ook een hek omheen geplaatst was) daar hebben als act ook nog bush & bin laden staan springen. ik weet niet of ik de enige was die dat gezien heeft? het viel nl. niet zo op achterin de zaal.
Waarschuw beheerder
Toffe locatie. (y)

Goed geluid, relaxte sfeer, vette line up, leuke aankleding.

Ik vond het helemaal super. (y)

Als het volgend jaar weer is, ga ik zeker heen.

Hellfish & The speedfreak. :respect:

Area 05 :bounce:

Plees waren ook geen ontzettend lange wachrijen, muntjesrij ging ook vrij snel, eigenlijk alles (y).

:D
Waarschuw beheerder
best wel tof eigenlijk

stiekem beter dan verwacht
Waarschuw beheerder
Owja, toch 1 minpuntje. ;P

We hadden nog ff naar de goa gewild, maar niet kunnen vinden. :frusty:

Helemaal extra balen als je dan hier de reacties leest, hoe vet het was. :cry:
Waarschuw beheerder
WAAAAAAAAAAAH MYSTERYLAND WAS ECHT WEER DE ALLERBEST`NG!!!!!!!!

echt SUPER gehad!!!!!!!!

:respect: GEEN ruzie gezien!!!!!!
:respect: REPS security fouilleer`ng?? nee loop maar door :D
:respect: VETTE piep in mn deventerreurEUR!! :D

in 1 woord FANTASTISCH!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feestje! :respect: Ik had niet verwacht dat het zo'n super feestje zou worden. Mainstage zag er echt onwijs mooi uit. Werd super gedraaid!
Lekker uit m'n dak met Sven Wittekind :respect:

Waarschuw beheerder
"O:)"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op zich was het wel heel cool, alleen ik miste wel iets.. Wat weet ik niet, misschien kwam dat ook omdat ik nuchter was.. Maar was wel benieuwd naar enzyme X, had gehoopt dat ze Illuminati, dissonant poetry, travellers of the mind of syskwahor zouden draaien. Na de eerste 4 nummers was ik er helemaal klaar mee. Wat een kutzooi (n)Dat is gewoon geen muziek meer, maar alleen maar veel te harde bassen. Beasty Boy en Da Vinci keek ik ook naar uit. Yeah Atmos-Fear, die kennen we nog niet, chronic disorder, vette early rave (n), dancefloor hardcore, gelukkig nog de remix, maar dan nog weer niet echt early, dus toen ben ik m ook maar weer genokt. De enige hardcore die ik tof vond(voor wat ik gehoord heb) was gangsta alliance, (ik dacht trouwens dat het predator was ipv lyrix, maar goed) maar die moest ook op gang komen qua toffe tracks, op den duur ging t goed :)
Maar goed, das natuurlijk een kwestie van smaak.
Acid was cool(maar soms jammer van t geluid), open air ook wel relaxed op zn tijd. Beetje jammer dat Mondello steeds hetzelfde stukje van zn derde plaat gebruikte om te scratchen.

Al met al wel een goed feest hoor, voor de dames waren de wc's wel kut geregeld, maar net wat ik zei, ik miste iets.
Ook vooral dat in t begin de platenspelers in de hardcoretent zo resoneerden, damn dat was echt niet normaal en toen werd er wèl lekker gedraaid..

Nou ja, jammer dan, denk dat ik volgend jaar wel weer heen ga, alleen dan mag een ander de bob zijn en moeten we gewoon met een groep ipv met 2 man :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 16:29:
ziet er ook heeeeeel anders uit met een pony ... is dat je aron aansprak .. anders had ik je ook niet herkend

whahaha ge-wel-dig 8)
heb nu ook niet 1 keer gehoord hey jij bent toch :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 2 juli 2006 om 16:38:
whahaha ge-wel-dig
heb nu ook niet 1 keer gehoord hey jij bent toch

whahahahaah lekker is dat he :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 16:37:
Ja sorry dat ik het nog steeds niet kan bevatten! Zou jou is moeten overkomen dan praat je echt wel anders hoor

Heb je het er nou over dat je gezeik had met die kerel, of over die beelden van het WTC.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 16:41:
whahahahaah lekker is dat he

zow echt wel :9 alleen had ik nu last van allerlei mensen die hoi zeiden :/ geef je als antw heb liever stro :9 staan ze je met een :vaag: bek aan te kijken :/ rare mensen heb je ook :x ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 16:42:
jah ben ik met je eens ...

mysteryland is herboren

ja wat was er nou zo anders dan bij ML dan??

precies op de zelfde plek als VROEGAH, er was n AMBIENT forest, sommige tenten waren net tunnels of terror om over het sfeertje nog maar te zwijgen 8)

echt mysteryland!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 2 juli 2006 om 16:38:
enzyme X, had gehoopt dat ze Illuminati, dissonant poetry, travellers of the mind of syskwahor zouden draaien

dissonant poetry is gedraaid hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 2 juli 2006 om 16:43:
zow echt wel alleen had ik nu last van allerlei mensen die hoi zeiden geef je als antw heb liever stro staan ze je met een bek aan te kijken rare mensen heb je ook

mensen die mij nu aanspreken met ben jij ... die ken ik ook ... scheelt een hoop geen foto's :yes: :cheer: ...

allemaal bek houden .. laat me met rust :devil: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op zondag 2 juli 2006 om 16:46:

precies op de zelfde plek als VROEGAH, er was n AMBIENT forest, sommige tenten waren net tunnels of terror om over het sfeertje nog maar te zwijgen

echt mysteryland!!!

niets .. ben het helemaal met je eens :yes: ... hoopte daar al op .. vandaar ik gegaan ben ...

zelfs boven mijn verwachting :yes: ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 2 juli 2006 om 16:43:
staan ze je met een bek aan te kijken rare mensen heb je ook

Ik heb soms ernstige problemen mensen te herkennen :X

Iemand die ik echt al jaren op feesten tegenkom, moet zich nog steeds telkens voorstellen :X:X:X:X

Geheugen van een goudvis he :X

Moest bij jou ook ff kijken van uuuhmmm heeeeeeeejjjjj Naomi :$

Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op zondag 2 juli 2006 om 16:46:

Ik heb helaas geen ML mee mogen maken :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 16:46:
dissonant poetry is gedraaid hoor

Uitspraak van megalomania op zondag 2 juli 2006 om 16:38:
Na de eerste 4 nummers was ik er helemaal klaar mee. Wat een kutzooi Dat is gewoon geen muziek meer, maar alleen maar veel te harde bassen

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 16:47:
mensen die mij nu aanspreken met ben jij ... die ken ik ook ... scheelt een hoop geen foto's

whehe denk dat dat bij mij geen zin meer heeft :no: sta bij de meeste pf-ers wel op het netvlies gebrand :devil: ;p

Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 16:48:
Moest bij jou ook ff kijken van uuuhmmm heeeeeeeejjjjj Naomi

scheeld dit keer was je niet de enige hahaha

Waarschuw beheerder
gvd de eerste keer (mysteryland) was et blubber en nu stof
maar geweldigenoten.
alleen dat gelul de hele tijd geef die mouth of madness nog een pilsie ofzo
vond et een beetje zonde van de ruffneck set dat gelul gewoon stampen voor de rest niks :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moest bij aankomst wel even wennen aan het geheel, maar naarmate de avond vorderde had ik me plekje gevonden:) --> Open air stage

Mondello:kwijl::respect:
Waarschuw beheerder
Net geluid wezen afbreken daar ,goeie bende van gemaakt jullie hehe maar zag er goed uit daar ...
Waarschuw beheerder
ow ja en trouwens, het geluid stond veel te hard bij de hardcore en industrial en schranz. Het klonk wel goed, maar ik hou er niet van om bijna met mn vingers in mn oren te moeten staan. Dus mensen die het te zacht vonden staan zijn niet wijs :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 2 juli 2006 om 16:51:
whehe denk dat dat bij mij geen zin meer heeft sta bij de meeste pf-ers wel op het netvlies gebrand

och ja dat wel ... maar dan ken ik hun ook ... ipv mensen die je met vissenogen staan aan te kijken ... hey hey jij bent op partyflock he :dood: ... flikker op :[ onbekend niets zeggend volk ... schiet niet op :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 2 juli 2006 om 16:53:
maar ik hou er niet van om bijna met mn vingers in mn oren te moeten staan.

wow, nou je het zegt!

zo stond ik bij de mainstage vooraan op het einde!

Echt mijn trommelvliezen trilden mijn kop haast uit!

is echt niet goed :d
Waarschuw beheerder
donateur
kvonnet echt kick'ng, keihàt bezatt'n in de achtertuin :bier: & kwas echt bezoop'm..

uiteraard de taxi netjes de dag van tevoren geregeld, net zo zuiver :9 altijd handig als je uit de buurt komt 8)

en daantjuh wil je mij buiten je onderlinge discussies houden.. zo interessant ben ik niet hoor :[