| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00 |
Delta 9 zwaaaaaar vette set jammer dat niemand erop reazgeerde en stilstond maar ben zwaar uit me naad gegaan ook jammer dat ie ff wat 'hitjes' ging draaien en dan pas de zaal in actie kwam heb wel 10 x gezegdf d&at ie vlugger moest draaien maar hij vond dat de zaal aant slapen was en da was ook zo maar dan is ie toch sneller gaan draaien VET !!!!!!!!!!!!
cker goed vermaakt!
mag van mij volgende keer wel weer!!
ie heeft vorige week ook al klappen gehad, vond het nodig zomaar een auto te bekrassen.. zielig ventje
gelukkig trekken die houthakkende stakker geen industrial hardcore en kon je in Area 05 zonder enige last prima uit je plaat gaan
gelukkig trekken die houthakkende stakker geen industrial hardcore en kon je in Area 05 zonder enige last prima uit je plaat gaan
Uitspraak van Trip_O op maandag 3 juli 2006 om 22:51:
is dat zo ?
vond de muziek daar eg zwaar vet
dus jij vind jezelf een houthakkende stakker?
Mensjes kon er niet bij zijn tot mijn grote spijt maarre hoe waren Daisy, Daniele Mondello
, Proteus, Trance Generators, Brain Ovulation, Tommy Pulse, Delta 9, Dano, Buzz Fuzz, Placid K, Leviathan
, The Horrorist, Lenny Dee, Sven Wittekind
, The Outside Agency
, Hellfish
, the Speedfreak
en Ruffneck?
Uitspraak van![]()
LUCIFER
Anti APC
op maandag 3 juli 2006 om 22:56:
Uitspraak van Trip_O op maandag 3 juli 2006 om 22:51:
is dat zo ?
vond de muziek daar eg zwaar vet
dus jij vind jezelf een houthakkende stakker?
Uitspraak van OfNietDan op maandag 3 juli 2006 om 19:23:
Wil nu graag weten hoe dat nummer heet. 'Cause there ain't no harder harder style, zoiets zat erin..iemand?
Echt niemand?
Nou weet in ieder geval zeker dat 'Cause there ain't no harder harder style erin zat. Het was trouwens bij de mainstage waar op dat moment volgens mij Showtek aan het draaien was..
dan zal het wel weer een nare hardstyle rip off van een oude hardcore track zijn
Ja, die heb ik ook gezien volgensmij. Zo'n klein neger nazitje die werd een keer goed neergeslagen
Ik hoorde dat ie goed K.O. ging,
Moeten ze allemaal gaan
Groot genoeg in ieder geval dus om lekker neergeslagen te worden
dat snap je toch niet?
tsja, maar de definitie "nazi" is ook voor iedereen weer anders he...
tsja, maar de definitie "nazi" is ook voor iedereen weer anders he...
Wazi's alleen aandacht geven als ze er om vragen is ons motto hier
Maar misschien dat die gene al zo kortzichtig is door iemand met een lonsdale trui voor nazi aan te zien
Kijk, iemand kan hier wel zeggen: jah ik heb een nazi negertje in elkaar gebeukt!
Maar misschien dat die gene al zo kortzichtig is door iemand met een lonsdale trui voor nazi aan te zien...
Uitspraak van OfNietDan op maandag 3 juli 2006 om 19:29:
Wazi's alleen aandacht geven als ze er om vragen is ons motto hier
Als ze laten merken dat soort ideeen wel te waarderen weet je genoeg.
Maar misschien dat die gene al zo kortzichtig is door iemand met een lonsdale trui voor nazi aan te zien...
mooie roodwitblauwe-polo had je aan zaterdag trouwens![]()
ik bijt gewoon mensen in hun arm... veullll stoerder
een neger met een moh tatoo een nazi
dit was echt zo'n bepaald ''hitlerjugend type'' zeg maar
En waaraan was dat precies zichtbaar? Extreem rechtse uitingen?
En waaraan was dat precies zichtbaar? Extreem rechtse uitingen?
goed gedaan dekx
oh je kent hem?