Ik ben in 2004 op Impulz geweest en dat was echt supervet, en dat kwam voor een groot deel door de lokatie. Voor dit feest was de lokatie ook heel mooi. Het leek allemaal wat kleiner opgezet dan Impulz in m'n herinnering. Ook leek er niet heel veel geld uit te zijn gegeven aan de decoratie, maar toch waren r voor weinig geld wel wat leuke dingetjes gedaan

Wat ik wel een redelijk groot minpunt vond was dat er nergens stromend water was. Zoiezo vind ik dat er op elk feest een drinkwatervoorziening moet zijn, maar met een buitenfestival moet je toch op z'n minst je handen kunnen wassen (stoffige handen, zweten --> zwart gezicht enz.) Nu kon dat alleen in t meertje... Ook was t best lastig om pleepapier te vinden..
Sfeer was op zich wel redelijk, maar voor m'n gevoel wel n beetje wisselvallig. Dan stond iedereen r weer als n zoutzak bij en dan gingen mensen weer leuk uit hun dak.. Maar goed kan ook aan mij gelegen hebben. Een vechtpartijtje gezien in de hardcore, maar ja, shit happens. Bij elkaar vond ik t op zich wel n vet feest. Hoop dat t volgend jaar weer terug gaat komen en dat de organisatie dan toch n paar kleine dingetjes verandert.
Kwam om 23:30 binnen en ben meteen naar Sven Wittekind gegaan, en hij was lekker aan t rammen

Van 12 tot 2 gewerkt, en gehoord dat r bij het oldstyle bos lekker gedraaid werd

Daarna naar Proteus vs Mark EG gegaan. Hij ging weer net zo lekker los achter de draaitafels als anders, en dat is toch z'n kwaliteit (en hij kan nog aardig draaien ook

)
Daarna begon Daniele Mondello. Vond m niet echt lekker draaien, en de rest ook niet. Bovendien voelde m'n vriendin zich ff niet zo lekker dus zijn we even bij t strandje gaan zitten.
Nog even bij het goa-bosje wezen kijken en dat was wel n relaxed plekje

Ook nog n stukje Hellfish geluisterd maar dat ging zo opgefokt snel dat m'n gezelschap t niet relaxed meer vond, en ik had ook liever iets langzamer rauw geram gehad dan dit opgefokte gebeuren. Hoopte dat Simon Underground iets langzamer / rauwer met hardere bassen zou draaien maar dat gebeurde ook niet.
Eventjes de stand opgeruimd en daarna naar the Horrorist gegaan. Tegen t eind van z'n set was daar n klein vechtpartijtje en zijn we naar Fausto vs JP gegaan die wel lekker bezig waren
Daarna naar t eind van Marc Acardipane die wel aardig draaide, en begin van Ruffneck gezien. Daarna weer ff op t strandje chillen en de zonsopgang bij t acid-strandje meegemaakt (wat trouwens echt vet was, the age of love

) overigens zou Jeroen Flamman daar volgens de timetable moeten draaien maar dat was iemand anders... Hij draaide iig wel hele lekkere klassiekers

Daarna Ruffneck zien afsluiten

Einde van Ruffneck was vet, en een beetje raar natuurlijk

Laat ze voor Mouth of Madness volgende keer een dranklimiet opstellen (alhoewel t ook wel vermakelijk was

)