Partyflock

Forumonderwerp · 884479
20281x bekeken
Waarschuw beheerder
Edit by: medicman

[img width=600 height=218]http://img125.imageshack.us/img125/9794/87614xi0.jpg[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• 20 Oktober 2006
Systeemeisen:

Minimaal:
Windows 98, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP
P4 2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features:

Er zitten enkele nieuwe, zeer handige features in het spel.

• Satteliet Clubs.
  • Éen van de nieuwe features in FM 2007 gaan sattelietclubs worden. Een sateliet club werkt net zoals in het echt; je kan er makkelijk spelers stallen, je hebt altijd de eerste optie op spelers opgeleid door de satteliet club en vriendschappelijke wedstrijden worden ieder seizoen automatisch geregeld.
  • De Jeugd.
  • Door een grote verandering bij de jeugdteams in FM 2007 is het mogelijk een veel beter rendement uit je jeugd te halen. Vooral managers die graag lange games spelen zullen hier hun voordeel mee hebben.
  • Het Scoutingsapparaat.
  • Ook een grote verandering wat betreft het scouten van spelers. Hoe vaker je scouts erop uit zijn hoe groter hun kennis wordt en dus hoe beter ze je kunnen adviseren. Tegelijkertijd is de informatie die ze je kunnen geven over een gescoute speler veel waardevoller dan voorheen.
  • Team Talks.
  • Nieuw in FM 2006, verbeterd met FM 2007. Meer uitgebreid dan voorheen kan je je spelers nu tijdens de rust en na de wedstrijd vertellen wat je van ze vond. Nieuw is dat je ook voor de wedstrijd instructies kan geven wat je precies van ze verlangt..
  • Speler Interactie.
  • Met de komst van FM 2007 kunnen we verwachten dat je als manager met iedere speler op de wereld - weliswaar via de media - kan communiceren. Dus ook met je eigen spelers en daar valt voor een goed manager groot voordeel mee te halen.
Patches:

Helaas is het elk jaar weer zo dat de 'first release' vol met bugs en foute data zit. Hier onder een overzicht van de officiële patches van SI games.

• Op moment zijn er (helaas) nog geen updates
Miscellaneous:

Nederlands elftal:
Je hebt het misschien al gemerkt, maar de namen van de spelers van het Nederlands elftal zijn gefaked in verband met rechten. Toch is het mogelijk om het Nederlands Elftal te spelen met de echte namen.

Wat moet je doen?

Ga naar de map Football Manager 2007/data/db/700/lnc/all . In die map zie je een bestandje met de naam fake.lnc. Dat bestandje kun je openen met kladblok en door de 1 achter Nederland te vervangen door 0 kun je met Oranje spelen met de echte namen. Deze zelfde truc werkt wanneer je bijvoorbeeld de naam van Jens Mustermann wil veranderen in Kahn en ook de echte namen van de Franse clubs zijn op deze manier in te stellen.

Je kunt er ook voor kiezen om het bestandje in z'n geheel te verwijderen. Games die al gestart zijn voor het wijzigen of verwijderen van fake.lnc zullen nog wel de foute gegevens bevatten.

Handige links:

SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
FMinside.net - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads en een FAQ.
MANutd.nl - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads etc.

Flockie:

Verder is er een flockie aangemaakt waar dieper op FM 2007 wordt ingegaan.
Deze kan je hier vinden; Football Manager 2007

Records:

Hier is een topic voor; Records

Hebben jullie verder nog iets wat je graag in de openings post terug wil zien? Links, iets onder miscellaneous etc. etc. klik dan HIER, dan pas ik het aan (f)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 14:31:
Dat met die satelietclubs spreekt me wel aan. Kan ik eindelijk me overbodige topspelers die ik altijd teveel koop ergens anders dumpen

:roflol: dat heb ik nou ook altijd! Zwaar irritant als je al een vervanger hebt aangetrokken, maar je vertrekkende speler alsnog niet weg gaat
Waarschuw beheerder
Iemand die cm 2006 speelt ?

Is moeilijker dan k d8 :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belvend... op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:00:
Iemand die cm 2006 speelt ?

FM is beter:P

en gewoon ff uitzoeken hoe het moet dan valt het wel mee;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op vrijdag 18 augustus 2006 om 02:50:
zwaar verslavend.. nachten zonder slaap als ie binnen is..

erg is dat he op een gegeven moment denk je alleen nog maar football manager
Waarschuw beheerder
donateur
demo? wanneer?
Waarschuw beheerder
donateur
geen nieuws?

Waarschuw beheerder
donateur
Neej :D (f)
Waarschuw beheerder
Kan haast niet wachten
Waarschuw beheerder
donateur
eerste dag dat ik hem heb, meteen New Game en beginnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
over 40 dagen de demo

bron: iemand op msn

Waarschuw beheerder
word tijd dat ie op een torrent site staat :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik las dat mensen mee kunnen doen voor de beta te testen
maar nu kan niemand meer mee doen
weet iemand of dat file te downloaden staat?

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee :( Ik kan echt niet wachten tot die uitkomt :D
Waarschuw beheerder
donateur
ikke ook niet
maar weer met ajax beginnen of met iemand anders?

Waarschuw beheerder
donateur
ajax juve westham en een x met chelskie (puur voor de spelers) en miss in frankrijk en spanje nog een teampie
Waarschuw beheerder
donateur
juve? nu zal het wel leuk zijn dat ze in de serie b spelen

Waarschuw beheerder
ik begin 2007 denk ik ook maar eens een keer met HSV, zeker een leuk team zo met een prima verdediging met Sorín, Atouba, Kompany en Mathijssen.. Nu maar wachten tot ie uitkomt.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Q: Met welk team begin jij FM 2007?

ehm, Ofi Kreta of Ajax

Waarschuw beheerder
over een weekje een nieuwe mac, en als de nieuwe fm voor kerst er is dan zit ik met de feestdagen helemaal gebakken:D

meteen maar eens met as roma beginnen, laatste jaren prul team, leuk om weer eens met zon team aan de top proberen te komen
Waarschuw beheerder
donateur
leuke idee
Waarschuw beheerder
Het is weer eens zover. SI Games presenteert over enkele maanden haar nieuwe managementgame ‘FM 2007’, Managers United zit op de voorste rij en heeft voor u tientallen screenshots in de gelederen. Zoals eerder gezegd zijn er vele nieuwe features toegevoegd die FM 2007 een stuk realistischer en leuker maken. Als u de screens wilt bewonderen zult u op de button ‘Read More’ moeten drukken. Uiteraard zal er bij het merendeel van de screens een stukje tekst met uitleg tips worden geplaatst.

Edit: Helaas is er iets fout gegaan waardoor u de zult moeten 'Kopieren en plakken'. Hier heb ik een oplossing voor gevonden, maar u zult wel even hier moeten klikken.

Allereerst geef ik uitleg over de term ‘Wizard’ zodat je straks weet waar het over gaat. ‘Wizard’ is een hulpprogramma voor de beginnelingen. Het is een programma wat alles zeer overzichtelijk en eenvoudig brengt. Je kunt deze optie in ‘instellingen’ en d.m.v door op ‘Advanced Mode’ te drukken uitschakelen.

Het menuscherm, spreekt voor zich.

Een game aanmaken via ‘Wizard’, door op ‘Advanced Mode’ te drukken verdwijnt het hulpprogramma.

Profiel aanmaken. Ook wéér via Wizard, maar dat kun je dus uitschakelen. Nieuwe opties: ‘Tweede nationaliteit’ en ‘Foto bijvoegen’
Het uiteindelijke ‘plaatje’ met als nieuwe features ‘Knowledge/Kennis’ en ‘Staff Roles/Positie’. Het is handig als je bijv scouts wilt aanstellen, die je natuurlijk als eerst stuurt naar het land waarvan hij het meeste verstand heeft, of als je een Scout/Assistent aanstelt.

Het inleidingsbericht, niet echt vernieuwend op je profiel na.
Een aanvraag naar een nieuwe optie: ‘Satelietclubs’. Je kunt dus geen heel rijk bouwen en hebt eerst toestemming nodig van het bestuur, die tevens de clubs uitzoeken.
Om over satelietclubs door te gaan. Satelietclubs plus de mogelijkheden van het verband eronder.
Nieuwe optie: ‘De scoutkennis van je club’.
Één scout op pad sturen, niet echt vernieuwend.

Totaal vernieuwd scoutsysteem.
Het uiteindelijk scoutingrapport met handige opties als ‘Hoeveel een speler ongeveer kost’, ‘Zijn potentie’ en nog meer zoals je kunt zien.

Media interactie, meer opties, maar niet echt vernieuwend.
Nog een voorbeeld.

Financieën van de club, het oude plaatje gewoon.
Een lijst met rijke clubs. Uiteraard wil jij aan kop staan.
Een lijst met de rijkste clubs uit jou geselecteerde competitie.

Informatie over de club. Kleine opties toegevoegd zoals ‘Gemiddelde leeftijd van je team’ en ‘Prognose’
Je selectie.
Profiel van spelen, optie 1
Profiel van speler, optie 2. Vernieuwend, het lijkt op PES. Toch lijkt me optie 1 handiger.
De ranglijst, kleine vernieuwing.
En uiteindelijk: ‘Snapshot’

Hopelijk stelt u dit op prijs en laat u dit weten op het forum, zodat we dit volgend jaar eventueel wéér kunnen herhalen. Waarschijnlijk zullen we in de loop der week nog wat screens plaatsen dus blijf Managers United bezoeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 09:27:
Nu maar wachten tot ie uitkomt

09.11.2006 komt die uit duss , eigenlijk veel te lang om te wachten !!!
Waarschuw beheerder
donateur
**wacht**
Waarschuw beheerder
soww in die tekst van .­.­.­l­oar:respec­t:.­.­.­ staan leuke dingen in :D

vooral dat van een sataliet-club , en dat van je scout kijke in welk land die het meeste kennis heeft.
en het scoutingsrapport is ook (Y)

en nu maar wachten tot
Uitspraak van VN op vrijdag 8 september 2006 om 21:23:
09.11.2006

Waarschuw beheerder
donateur
kan niet meer wachten
Waarschuw beheerder
ik kan ook eigenlijk niet meer w8te met die sateliet clubs lijkt me wel relaxx hopen dat et snell 9 nov is

en dan nog een vraag

kopen jullie hem

of w8te jullie liever een paar dagen en het dan op de niet legale manier doen
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij kan je hem sneller niet legaal vinden dan wel :D

en voor zo'n spel is het geld wel waard, maar ga nu niet mee beginnen :D:D:D

mds, mdf file van 700/800mb en installeren da shit :D

Waarschuw beheerder
ik gewoon illegaal iig, veel makkelijker en goedkoper
Waarschuw beheerder
donateur
wie niet?
Werkzaam bij tech.fabrik
Waarschuw beheerder
Zal deze editie vast wel gaan spelen, grappig dat ze de optie van sattelietclubs erin verwerkt hebben. Maar dat is volgens mij ook het meest vernieuwende aan dit spel. Dat wordt dus downloaden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bacolul :/ op zaterdag 9 september 2006 om 21:26:
op de niet legale manier doen

)-0
Uitspraak van Bacolul :/ op zaterdag 9 september 2006 om 21:26:
kopen jullie hem

ja koop hem gewoon , lekker makkelijk en heb hem direct , en het tis uiteindelijk het geld wel waard !!
dat downloaden en dan regelen voor copieren duurt me te lang
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op maandag 11 september 2006 om 19:50:
dat downloaden en dan regelen voor copieren duurt me te lang

:s downloaden, instaleren klaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 22:21:
downloaden, instaleren klaar

zult um toch eerst moeten hebben , voordat je kunt instaleren.

of op welke site download je de het complete spel.?

Waarschuw beheerder
dr zijn genoeg bittorent sites dude....
Waarschuw beheerder
donateur
dus wachten...

Traxx, gaan we online spelen? jij met palermo ik met ofi kreta :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil gamen :yes:
Waarschuw beheerder
Championship Manager 01/02 :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op dinsdag 12 september 2006 om 18:00:
Traxx, gaan we online spelen? jij met palermo ik met ofi kreta

ik heb 2006 allang eraf gegoord man :d
Als je met fortuna sittard de CL wint, dan heb je het uitgespeeld vind ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heb het over 2007 fm

ps. hoeveel jaar geduurd tot dat fortuna de cl won?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 17:43:
Als je met fortuna sittard de CL wint, dan heb je het uitgespeeld vind ik

Alleen Fortuna of telt Exeter ook mee?
Na 7 Seizoenen de CL gewonnen + Europese Supercup.

Waarschuw beheerder
staat de beta versie niet op één of andere torrent site :P ?
Waarschuw beheerder
donateur
dat vroeg ik me ook af
of de test versie online stond
Waarschuw beheerder
[img width=283 height=400 cacheid=000ce6a000251caba0df7ca31a0192955f]http://img20.imageshack.us/img20/7871/coverfm7al4.png[/img]

dit is de nieuwe cover die uitgelekt is :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb ff fm06 geinstalleerd

Waarschuw beheerder
nergens de beta versie te downloaden :/ verveel me :P
Waarschuw beheerder
donateur
dat vroeg ik me ook af, niemand die mee doet aan de test version

Waarschuw beheerder
:'(
Waarschuw beheerder