Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik studeer kuttologie
Zag hem anders toch echt in Franfurt
Die sjappie : Die kk indiaan je weet wel wie ik bedoel.... Jij ben voor mij...
maarten kroon?
ze hebben het niet over maarten maar over die jonge bij die pooltafel die over die indiaan lult
Zag hem anders toch echt in Franfurt
maarten kroon?
Respect voor indiaan
maarten kroon
"Hoe ver ben jij bereid te gaan?" Moord
ze hebben het niet over maarten maar over die jonge bij die pooltafel die over die indiaan lult
Hooligans verpesten het voetbal alleen maar
Als je naar Feyenoord of Ajax kijkt, dan zie je vlaggen waarop staat: Groeten uit Weert en Gorichem enz.. nou die vlaggen moet je niet bij ons hangen,want dan schoppen we ze terug naar Gorichem
en die gasten die bij het honk van de joden waren gearresteerd dan...die kwamen niet uit DH toch ???
ajaja....nou zijn het ineens hagenezen die ergens anders wonen..pffff haha
je vergeet stel dr voor te zetten
nu lijkt het een waar gebeurd verhaal dat dr hagenezen wegrende
ken dr ook 1 met northside op ze buik die nu dapper doet bij nec
uit tegen twente had ie het over..
twente ook..
psv zegt: wij zijn de gekste (de gjakste), dat zeggen ze dan.. hoe ze dr an komme weet ik niet!
die documentaire dat Den haag terug was met die paarse bus
was sowieso niet 1 nummer
ik heb laatst die afleveringe nog gezien
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/zembla/bb.20031120.asf
ik weet zeker van niet... je hoort ook stukkies van prodigy erdoorheen en op gegeven moment dat utreg bois door Eindhove rijde hoor je zo'n rustig nummer bijvoorbeeld.
ook als je die haagse graffity in beeld ziet hoor je zo'n rustig nummer.. klinkt wel tof