Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik studeer kuttologie
Zag hem anders toch echt in Franfurt
Die sjappie : Die kk indiaan je weet wel wie ik bedoel.... Jij ben voor mij...
maarten kroon?
ze hebben het niet over maarten maar over die jonge bij die pooltafel die over die indiaan lult
Zag hem anders toch echt in Franfurt
maarten kroon?
Respect voor indiaan
maarten kroon
"Hoe ver ben jij bereid te gaan?" Moord
ze hebben het niet over maarten maar over die jonge bij die pooltafel die over die indiaan lult
Hooligans verpesten het voetbal alleen maar
Als je naar Feyenoord of Ajax kijkt, dan zie je vlaggen waarop staat: Groeten uit Weert en Gorichem enz.. nou die vlaggen moet je niet bij ons hangen,want dan schoppen we ze terug naar Gorichem
en die gasten die bij het honk van de joden waren gearresteerd dan...die kwamen niet uit DH toch ???
ajaja....nou zijn het ineens hagenezen die ergens anders wonen..pffff haha
je vergeet stel dr voor te zetten
nu lijkt het een waar gebeurd verhaal dat dr hagenezen wegrende
ken dr ook 1 met northside op ze buik die nu dapper doet bij nec
uit tegen twente had ie het over..
twente ook..
psv zegt: wij zijn de gekste (de gjakste), dat zeggen ze dan.. hoe ze dr an komme weet ik niet!
die documentaire dat Den haag terug was met die paarse bus
was sowieso niet 1 nummer
ik heb laatst die afleveringe nog gezien
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/zembla/bb.20031120.asf
ik weet zeker van niet... je hoort ook stukkies van prodigy erdoorheen en op gegeven moment dat utreg bois door Eindhove rijde hoor je zo'n rustig nummer bijvoorbeeld.
ook als je die haagse graffity in beeld ziet hoor je zo'n rustig nummer.. klinkt wel tof
Die heb ik laatst op video opgenomen. Was wel lachen om te zien: Haagse Johnny. Gooit ie op het strand van Blannes zijn telefoon in het zand. Ik wil terug naar Nederland, want zonder telefoon ken ik echt niet leven,ghehe.
Uitspraak van Delta 9-THC Banisch! op dinsdag 27 juni 2006 om 14:13:
ik heb alleen die van FCGrunn kunnen online kunnen vinden, meer niet
link ?
volgens mij was het trotsvanhetnoorden.nl maar kan hem daar nergens terugvinden
deel1:50.7mb
deel2 40.0mb
http://www.putfile.com/browse.php staan n hoop geinege filmpies op bij search : football hooligans invoeren
op youtube.com en video.google.com ook
http://www.putfile.com/browse.php staan n hoop geinege filmpies op bij search : football hooligans invoeren
ik denk dat ej eff moet drukken op t linkie want is niet die docu over sjohhnie .ik persoonlijk heb weinig met sjohhnie
jake geen ado he gewoon fc
mooi he ik ben van de orde dienst waarom sta je dan een paar 100 meter van t stadion jasjes uittedelen? ik heb een stadion verbod. schitterend!
En dan moet je voorstellen dat Wij zouden gaan rennen...maar dat Bestaat helemaal niet joh..en dat weet ajax ook
wij zijn de enigste van nederland die Casual loopt.. de andere lopen nog in trainingspakken en matjes.. op deze manier omzijlen we de politie.. hahahahah
Zit vast meer achter
Wordt moe van al die Haagse mediageilheid om maar te kenne zegge hoe gek ze wel niet zijn.....
Maar tis zeker leuk om te zien, zeker die ouwe ado boys....
Alles is al in die 300 documantaires verteld
Ik weet wel wat het is, het is ook niet normaal.
"Deeze man is .... , We mogen blij zijn dat ratjes als ons dat nog halen!"
Dat is voor de echte mannen
we roken een jointje,drinken een biertje eten een broodje bij bakker bart..