Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 03:46:"Hele hoge airmiles heeft ie nou"
hahahahaha lache woar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 13:22:kan iemand mij trouwens vertellen waar ik een lijst ofzo kan vinden met muziek die erin voorkwam?
sommige echt toffe nummers
Was maar 1 nummer.... Lunatic Calm - Leave you far behind
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juni 2006 om 14:13:stuur die eens roennoe
Heb m niet meer op computer staan joekkie... Beter zoek ff op Limewire ofzo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:17:was sowieso niet 1 nummer
ik heb laatst die afleveringe nog gezien
Was wel 1 nummer.... Alleen allemaal andere stukkies uit dat nummer. De theme was het hardere gedeelte en als die Bas van Hout een verhaaltjhe deed waar ie was en met wie hoorde je een rustig deel van dat nummer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 02:52:http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/zembla/bb.20031120.asf
Die heb ik laatst op video opgenomen. Was wel lachen om te zien: Haagse Johnny. Gooit ie op het strand van Blannes zijn telefoon in het zand. Ik wil terug naar Nederland, want zonder telefoon ken ik echt niet leven,ghehe.
Over de harde kern:
Ken dat stukje nog wel met die Hagenees: kom is ffkes hier met die camera, zal ik je het precies uitleggen. Kijk, als je terug kijkt in de tijd, zijn wij met alles begonnen. Fragmentatiebommetjes hier, stadionnetje in brand daar. Kijk PSV roept wij zijn de gekste, maar ik weet niet waar ze dat vandaan halen, want ze zijn nog nooit de gekste geweest.
Ook nog: Als ik naar Beverwijk ga, dan neem ik een prikker of pistool mee. Niet omdat ik bang ben, maar omdat ik die gasten wil aanpakken.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:43:ook als je die haagse graffity in beeld ziet hoor je zo'n rustig nummer.. klinkt wel tof
Die is vet man!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:43:ik weet zeker van niet... je hoort ook stukkies van prodigy erdoorheen en op gegeven moment dat utreg bois door Eindhove rijde hoor je zo'n rustig nummer bijvoorbeeld.
ook als je die haagse graffity in beeld ziet hoor je zo'n rustig nummer.. klinkt wel tof
Downoad dat nummer waarvan ik zei dat 't m was nou maar joekkie, dan zal je t horen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:48:is m zeker niet.. een of ander hard rock nummer... echt kk
Lunatic C en dat is niet de plaat uit de Harde Kern???? Groningse eigenwijzigheid zeker
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:27:ik hat eeng gasmasker op
en je bent geeneens van ajax
Die heb ik laatst op video opgenomen. Was wel lachen om te zien: Haagse Johnny. Gooit ie op het strand van Blannes zijn telefoon in het zand. Ik wil terug naar Nederland, want zonder telefoon ken ik echt niet leven,ghehe.
ik denk dat ej eff moet drukken op t linkie want is niet die docu over sjohhnie .ik persoonlijk heb weinig met sjohhnie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:49:ik persoonlijk heb weinig met sjohhnie
hahahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:49:ik persoonlijk heb weinig met sjohhnie
heb wel gelachen om die gast
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:50:heb wel gelachen om die gast
negen van de tien woorden kanker ?
zo ken ik ook zembla vullen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:53:negen van de tien woorden kanker ?
idd
zo ken ik ook zembla vullen
denk dat jij sowieso wel progamma kan vullen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:55:denk dat jij sowieso wel progamma kan vullen
ik houd niet op beeld
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:59:groen geel,15 planten op elk balkon zodat ze toch nog kenne zien dat er een gek woont
idd
hahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 16:00:mag die wel een growshop keten openenvoor zon huis
was idd een aardig optrekje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 16:00:mag die wel een growshop keten openen
haha hij verkocht nog geen weegschaal
is leuk om te lachen maar snugger was die nie nee
kom je uit den haag..? jah dan ben je een schande kankekop je bent geen echte hagenees zoals ik
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:13:ik heb alleen die van FCGrunn kunnen online kunnen vinden, meer niet
link ?
Uitspraak van actief op dinsdag 27 juni 2006 om 16:39:Uitspraak van Delta 9-THC Banisch! op dinsdag 27 juni 2006 om 14:13:
ik heb alleen die van FCGrunn kunnen online kunnen vinden, meer niet
link ?
volgens mij was het trotsvanhetnoorden.nl maar kan hem daar nergens terugvinden
deel1:50.7mb
deel2 40.0mb
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 17:36:volgens mij was het trotsvanhetnoorden.nl maar kan hem daar nergens terugvinden
deel1:50.7mb
deel2 40.0mb
degroenehel.nl en dan beeldfragmenten
Edit :
fragment 1
http://rapidshare.de/files/11211154/hardekernfcg1.wmv.html
fragment 2
http://rapidshare.de/files/11212391/hardekernfcg2.wmv.html
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 17:55:degroenehel.nl en dan beeldfragmenten
Edit :
fragment 1
http://rapidshare.de/files/11211154/hardekernfcg1.wmv.html
fragment 2
http://rapidshare.de/files/11212391/hardekernfcg2.wmv.htmllaatste aanpassing 27 juni 2006 17:56
die was het idd