Partyflock

Forumonderwerp · 882273
Waarschuw beheerder
Hallo.

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de :nosmile:. emancipatie :nosmile:. te maken hebben.

Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt. Ten eerste omdat de vrouw wel van dergelijke aandacht houdt, punten dus. Ten tweede heeft de vrouw een lager testosteron-niveau en kan zich derhalve gemakkelijker inhouden. Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

Maargoed, de oplossing is duidelijk, de uitwerking kan meestal iets complexer zijn. De bitch moet natuurlijk niet ontdekken dat je er een spiegel-relatie erop nahoudt, want je bent immers een monogame stakker. Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Persoonlijk gebruik ik de truc van het vereningsleven. De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen over epileren of de nieuwste Swiffer. Ondertussen kun je de neukbitch volblaffen, zonder dat je argwaan wekt. Je kunt de telefoon immers niet beantwoorden in het verenigingsleven. Daarbij ben je natuurlijk uitgeput als je thuis komt, want het verengingsleven is zwaar! Dit zal de huishoud-bitch begrijpen.

Goede manier om een dubbele relatie erop na te houden dus. Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen om de bitches stil te houden.

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verenigingsleven is heel leuk maar dan niet voetbal, die zomer- en winterstop duren gewoon te lang!

Waarschuw beheerder
Hahaha :lol:

:respect:

Waarschuw beheerder
Niet alle eikels hangen aan de boom bewijst maar weer!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
hahahahah superrr geschreven :respect:

gewoon jezelf blijven:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op donderdag 22 juni 2006 om 11:04:
Verenigingsleven is heel leuk maar dan niet voetbal, die zomer- en winterstop duren gewoon te lang!

Dan ga je in het bestuur,die moeten veel eerder aan de gang dan dat je alleen aan voetbal doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:06:
Niet alle eikels hangen aan de boom bewijst maar weer!!!

Bewijsstuk A!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:01:
Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches.

Is je moeder ook een bitch??? Respectloze oetlul:yes:
Waarschuw beheerder
ik zou het niet kunnen behappen dat mijn vriendin/vrouw het met een ander zou doen, maar tergelijk zou ik het zelf wel fijn vinden :/ hoe komt dat nou?
laatste aanpassing

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehehe 8)

Waarschuw beheerder
Goed bezig :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Te hoog bitch gehalte, ff i.d.g.h. :yes:
Waarschuw beheerder
Whehehe..... :respect: :roflol:
Waarschuw beheerder
Dit zal de huishoud-bitch begrijpen

vrouwen en begrijpen? :nee:

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd met hoeveel mannen die huishoud-bitch jullie bed opmaakt als jij naar je neuk-bitch duidelijk probeert te maken dat zij de enige is.... 8)

Of begrijp ik het nu verkeerd!? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Persoonlijk pap ik aan met haar beste vriendinnen, die bitches durven het toch niet tegen haar te zeggen dat ik hun volblaf. Ze willen hun onderlinge relaties niet op het spel zetten. Ook een prima machtsmiddel als ze uit de school dreigen te klappen. Je wil niet weten hoe vaak ik schilderijtjes op moet gaan hangen (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van extreme audio op donderdag 22 juni 2006 om 11:10:
zou het niet kunnen behappen dat mijn vriendin/vrouw het met een ander zou doen, maar tergelijk zou ik het zelf wel fijn vinden hoe komt dat nou?

evolutie (y) b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
U en zijn stoere mannen legioen (y)

Er is er hier maar een een echte BITCH :yes: namelijk de TS.

En als die bitch aan goede sex kon doen had ie vreemdgaan niet nodig.

En let op, nu gaat ie zo zeggen tis maar humor :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:17:
Persoonlijk pap ik aan met haar beste vriendinnen

en vaak kost dat niet al te veel moeite aangezien er altijd wel een stiekeme onderlinge jaloezie heerst bij die tjikkies

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een raar topic :/

Zielige gast...

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 22 juni 2006 om 11:10:
Is je moeder ook een bitch??? Respectloze oetlul:yes:

Idd! had die hoer gewoon dichtgenaaid voordat ze jou eruit perste :gaap:
De zusters hebben je bij geboorte zeker hard op je hoofd laten vallen van de schrik?

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:16:
Ben benieuwd met hoeveel mannen die huishoud-bitch jullie bed opmaakt als jij naar je neuk-bitch duidelijk probeert te maken dat zij de enige is....

Dit vind ik weer zo'n enge geëmancipeerde gedachte, M@rit. Mannen horen geen bed op te maken. Dat doet de frigide huishoud-bitch zelf maar. Had ze er maar voor moeten kiezen om slet te worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:20:
En let op, nu gaat ie zo zeggen tis maar humor

Doe is niet zo serieus! :[

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:21:
Dit vind ik weer zo'n enge geëmancipeerde gedachte, M@rit. Mannen horen geen bed op te maken. Dat doet de frigide huishoud-bitch zelf maar. Had ze er maar voor moeten kiezen om slet te worden

Oke je heb gelijk! B)

Waarschuw beheerder
mijn tactiek is om in topics van deze aard waar ik het helemaal mee eens ben mee te lullen met de vrouwen die dit uiteraard een kansloos topic vinden.

dus OT :looser:

ps: wordt mascotte bij een vereniging

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:20:
En let op, nu gaat ie zo zeggen tis maar humor :-)

Vind er weinig humor aan... :/
Is het normaal om zo achterlijk te praten in limboland?

Of heerst daar gewoon deze bitch cultuur?
Afscheiden en toevoegen bij die belgische kneuzen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:22:
Doe is niet zo serieus!

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches

Zo, koekkie eigen deeg :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:21:
Idd! had die hoer gewoon dichtgenaaid voordat ze jou eruit perste
De zusters hebben je bij geboorte zeker hard op je hoofd laten vallen van de schrik?

:);)

Waarschuw beheerder
donateur
Dit vind ik weer zo'n enge geëmancipeerde gedachte, M@rit. Mannen horen geen bed op te maken. Dat doet de frigide huishoud-bitch zelf maar. Had ze er maar voor moeten kiezen om slet te worden

:roflol:

te goed Tim 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:25:
:);)

Met jou kan ik pratuh!

En dit soort denkt ooit nog een vriendin te kunnen scoren...
Denk maar niet dat ieder zinnig persoon zich zo laat behandelen :gaap: (of zulke grapjes over zich laat maken...want topicopener is natuurlijk 1 grote grap...)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:25:
Zo, koekkie eigen deeg

[img width=15 height=15 cacheid=0000082f0015cc7c3f3a99a11a0175b9dc]http://www.bluemonkeys.nl/images/smilies/emo.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:28:
Denk maar niet dat ieder zinnig persoon zich zo laat behandelen

jij bent gewoon nog nooit een echte vent tegengekomen

Waarschuw beheerder
Is je moeder ook een bitch??? Respectloze oetlul

:respect: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:31:
jij bent gewoon nog nooit een echte vent tegengekomen

:looser:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:32:
Togo moest naar huis, voor jou ook tijd? :cheer:

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:31:
Elleeeeeeeeennn zie je nu pas

Hoi hoi ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:36:
Ja die zit pik Scoorden je maatjes op het WK ook maar

:looser: het gaat niet om het winnen, maar om het meedoen.

Waarschuw beheerder
oud nieuws :gaap:

been there, done that :-p

er zijn weer veel nieuwere betere funcionelere en meer resultaatgerichtere methodes :-D

prbeer het anders eens met 3 vrouwen, ook leuk :-D 8)

Waarschuw beheerder
donateur
de mannen die vreemd gaan, zijn ten eerste grote respectloze hufters en ten tweede komen ze thuis blijkbaar wat te kort...

zit ik niet over in, de mijne heeft namelijk wel respect voor me.... (y)

en hij komt zeer zeker niks tekort!! zorg ik wel voor..
:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:40:
het gaat niet om het winnen, maar om het meedoen.

Klopt, maar jij snapt de zinsspeleing niet en das jammer Chris :( Ja die ZIT, scooren etc.
Waarschuw beheerder
Mannen horen geen bed op te maken. Dat doet de frigide huishoud-bitch zelf maar. Had ze er maar voor moeten kiezen om slet te worden.

Zielig voor je moeder! Weet meteen wat een kutleven ze heeft gehad. Hoop dat ze je vader aan de kant heeft gezet en dat niet de rest van je familie (broers en zusjes of wat je ook hebt) zo'n vertekend beeld heeft van een vrouw.

Er zijn volgens mij maar weinig vrouwen die zich alleen nog maar voor het huishouden en baren van kinderen laat gebruiken. Ik ken er geen in mijn omgeving.

En wat betreft de seks? Jij bent nooit goed geneukt.
Waarschuw beheerder
wat een mentaliteit..

:respect: mooi stukkie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:43:
Je grappen zijn zo dom dat zelfs Chris ze niet begrijpt

:D

Waarschuw beheerder
Mooi om te zien dat Ruige haar pyschologie van de koude grond weet te praktizeren (y)

chapeau :)
Waarschuw beheerder
ach mensen zie de grap er van in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:43:
oh je bent zo goed

nu begrijp ik waarom onze meneer of moet ik zeggen mevrouw Knibbel zo gefustreerd reageert.

hij is namelijk de huishoudbitch thuis en staat te koken terwijl zijn vrouw naar de "vereniging" gaat. dat vrouwtje gaat waarschijnlijk op zoek naar echte mannen.

Hahaha! Je slaat de spijker op zijn kop Chris! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:45:
Mooi om te zien dat Ruige haar pyschologie van de koude grond weet te praktizeren

chapeau

Dank u dank u! Heerlijk!!! Ga door met complimenteren!!!!!! :woop: Ik hou dr van!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij dwalen we af :s
Waarschuw beheerder
donateur
Hap hap de mensen hebben weer honger:lol:

Waarschuw beheerder
Jerry, Jerry, Jerry.

Waarschuw beheerder
Wat crusiaal is, is een 2e gsm, want je zal maar net ff gebeld worden als je zweet van je af staat te douche :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:49:
kom maar terug wanneer je grappig bent

hahahah :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
kom maar terug wanneer je grappig bent

Dit is toch een serieus topic? ;)

Waarschuw beheerder
Wat crusiaal is, is een 2e gsm, want je zal maar net ff gebeld worden als je zweet van je af staat te douche

Ik heb de gsm weer in de ban gedaan. Allemaal te lastig, kan je ook geen lastige sms-jes krijgen waar ze achter komt (y)
Waarschuw beheerder
Wat crusiaal is, is een 2e gsm, want je zal maar net ff gebeld worden als je zweet van je af staat te douche

Ondertussen kun je de neukbitch volblaffen, zonder dat je argwaan wekt. Je kunt de telefoon immers niet beantwoorden in het verenigingsleven.

Heeft ie al een oplossing voor

Waarschuw beheerder
hij is namelijk de huishoudbitch thuis en staat te koken terwijl zijn vrouw naar de "vereniging" gaat. dat vrouwtje gaat waarschijnlijk op zoek naar echte mannen.

Of ze is gezellig naar de vrienden van hem ;)..goh waar ken ik dat toch van.. whaha en bitches mogen geen commentaar geven.. jij weet dus blijkbaar niet wat sommige "bitches" wel allemaal niet kunnen ;).. je moet toch eens beter nadenken voordat je zo'n topic opent gekkerd.. jij ziet de wereld dus blijkbaar alleen maar uit je eigen doppen en je lul.. kan je zeggen de meeste vrouwen zullen hierop verontwaardigd reageren.. ik persoonlijk lach er alleen maar hard om.. eerst eens beter kijken.. hmm.. lijkt wel beetje op mijn leven.. :jaja: jaa, sommige "bichtes" breken meer mannelijke harten dan dat jij bij kunt houden.. ;).. heb geen huishoudster nodig heb ik mijn moeder voor nodig.. en die vereniging.. whaa kutsmoes.. dat hebben ze zo door hoor :) we zijn niet agterlijk :P..

nou veel plzr nog verder met je leuke reacties.. nogmaals denk niet altijd vanuit jezelf of je lul.. kom eens in de BITCHIE wereld ;) en dan niet jankend wegrennen he :P..
Adios

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:51:
kan je ook geen lastige sms-jes krijgen waar ze achter komt

Daarom ook een 2e gsm, die je nooit mee naar huis meeneemt :|

Waarschuw beheerder
Jerry, Jerry, Jerry.

Gezellig he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:47:
Ik maakte een leuk grapje over jou naam.

:roflol: :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 11:53:
Heeft ie al een oplossing voor

Doelde meer als je weer thuis komt, en je neukbitch wilde nog ff ik hou van je zeggen, en zeggen dat ze het zo fijn had :/

Waarschuw beheerder
Ach gossie jochie toch :aai: lastig he die hoogmoedswaanzin, maar goed dat het een kwaal is onder de meeste mannen. Dus het valt niet zo op dat je de emotionele rijkwijdte van een theelepeltje heb :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:54:
kom eens in de BITCHIE wereld en dan niet jankend wegrennen he ..
Adios

pfoe en dat heet sweetheard :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:51:
Ik heb de gsm weer in de ban gedaan. Allemaal te lastig, kan je ook geen lastige sms-jes krijgen waar ze achter komt

ach man, dubbele simkaart in je foon laten bouwen, 1 toestel, 2 nummers :-D 8)

enne je moet je huishoudbitch op allerlei avondcursussen en hobbies sturen.

ontvang dan je neukbitch (of bitches voor de gevorderderen onder ons) gewoon lekker thuis.

samen douchen, in je eigen bedje geil doen.
wel ff alle haren daaran opruimen als de haarkleur niet overeen komt 8)
je huishoudbitch zal maar eens wat verschillende kleuren haren tegenkomen bij het wisselen van het bedgoed :-P

enne bouw altijd een tijd-marge in met het weggaan van je neukbitch en het thuiskomen van de huishoudbitch :-D :respect:

Waarschuw beheerder
Gezellig he

ja echt super.

khad nog tips voor hem :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:57:
ja echt super.

khad nog tips voor hem

Nou als jij ook zo slecht bent knap ik af :nocheer:

:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Oke.

Ik hanteer de avondopleiding methode. Die bitch die voor de klas staat kan je dan met zijn alle lekker nemen als je eigen huis- tuin- en keuken bitch thuis de vaatwasser vult.

Op deze manier heb je en aan een gangbang meegedaan en als je thuis komt krijg je nog een extra toetje van je thuisbitch want die is trots op je dat je geleerd hebt :cheer:
Waarschuw beheerder
Je moet de vaste thuisvrouw gewoon afhankelijk van je maken. Dan kun je alles maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:59:
Nou als jij ook zo slecht bent knap ik af

haha wat denk je wel niet van me :-P

Waarschuw beheerder
pfoe en dat heet sweetheard

..
dan heb jij blijkbaar niet goed gekeken onder mijn foto ;)..
ze zeggen dat ik lief ben,, mja dan kennen ze mij blijkbaar gewoon niet :P en this geen sweetheard maar sweatheard ;).. beter lezen of leren overschrijven :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:02:
beter lezen of leren overschrijven

verbeter de wereld, begin bij jezelf :D

:: AbOuT mE :: ::
NaMe :: LiSaNnE
PlAce :: G, OmMeN
SeX :: HeTeRo
LoVe'S :: mE hOmIeS, mE sGaTjEs, UiTgAaN, bOyS..
VaAk Te ViNdEn :: VeChTdAlLcOlLeGe, VeChT, oLdEmIjEr, PoDiUm, DiJk..
:: :: ::WaNnA kNoW mOrE?? aSk Me ** ::

Waarschuw beheerder
Of ze is gezellig naar de vrienden van hem ..goh waar ken ik dat toch van.. whaha en bitches mogen geen commentaar geven.. jij weet dus blijkbaar niet wat sommige "bitches" wel allemaal niet kunnen ..

Tuurlijk mag je wel commentaar geven, bitch. Zolang het zinnig en onderbouwd is natuurlijk.

En waarom trekken jullie bitches altijd weer naar jullie toe? Het gaat niet om jullie, het gaat om de mannen die om moeten gaan met hun oerinsticten.

Leuk dat je jezelf zo'n topwijf vindt, maar zelf op topwijven ben je na verloop van tijd uitgekeken. Jullie gaan allemaal vervelen hoor, hoe goed je jezelf ook vindt. Beetje achterlijk om meteen te denken dat het aan jullie ligt.

we zijn niet agterlijk ..

Dat bleikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:57:
ach man, dubbele simkaart in je foon laten bouwen, 1 toestel, 2 nummers

enne je moet je huishoudbitch op allerlei avondcursussen en hobbies sturen.

ontvang dan je neukbitch (of bitches voor de gevorderderen onder ons) gewoon lekker thuis.

samen douchen, in je eigen bedje geil doen.
wel ff alle haren daaran opruimen als de haarkleur niet overeen komt
je huishoudbitch zal maar eens wat verschillende kleuren haren tegenkomen bij het wisselen van het bedgoed

enne bouw altijd een tijd-marge in met het weggaan van je neukbitch en het thuiskomen van de huishoudbitch

Een man met ervaring! Je brengt de mens nog op ideeen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op donderdag 22 juni 2006 om 12:00:
Je moet de vaste thuisvrouw gewoon afhankelijk van je maken. Dan kun je alles maken

wheheheh :roflol: (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:01:
haha wat denk je wel niet van me

Ja nu breng je me in twijfel :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:04:
we zijn niet agterlijk ..

Dat bleikt.

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:02:
en this geen sweetheard maar sweatheard .. beter lezen of leren overschrijven

Chris gaat ook nog naar de avondopleiding... Maar daar leert ie niet wat ie leren moet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:59:
Oke.

Ik hanteer de avondopleiding methode. Die bitch die voor de klas staat kan je dan met zijn alle lekker nemen als je eigen huis- tuin- en keuken bitch thuis de vaatwasser vult.

Op deze manier heb je en aan een gangbang meegedaan en als je thuis komt krijg je nog een extra toetje van je thuisbitch want die is trots op je dat je geleerd hebt

:nosmile:

Waarschuw beheerder
Leuk dat je jezelf zo'n topwijf vindt,

vind ik dat dan?
waar zie jij ergens staan dat ik dat vind.. heb ik niet gezegd.. een goedemorgen ;)..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op donderdag 22 juni 2006 om 12:04:
Een man met ervaring!

:x

Uitspraak van JaapieB12 op donderdag 22 juni 2006 om 12:04:
Je brengt de mens nog op ideeen.

ideeen zijn er om met je medemens te delen he :- 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:05:
Ja nu breng je me in twijfel

nee joh, komop zeg :-P

pb me maar es terug :-P ;-)

Waarschuw beheerder
Chris gaat ook nog naar de avondopleiding... Maar daar leert ie niet wat ie leren moet..

ligt er maar net aan wat voor avondcursus hij gaat,,
Waarschuw beheerder
Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.laatste aanpassing 22 juni 2006 11:03

Dan open jij eens geen onzin meer
Want ik lees zelden wat normaals van jou
Met je gebitsch, grow up zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:04:
Jullie gaan allemaal vervelen hoor, hoe goed je jezelf ook vindt.

True :|

wij mannen zijn altijd erg nieuwsgierig naar het onbekende, zodra dat bekend word, begint het cirkeltje weer opnieuw :|

Waarschuw beheerder
1-0

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik heb dr nog een (y)

Je zegt tegen je eigen bitch (naja eigen, eigenlijk zijn ze van ons mannen allemaal) ik ga ff naar de buurvrouw voor een pakje suiker. Maar je eigen bitch is dom, want alle bitches zijn dom, dus als je terug komt nadatje je buurvrouw flink doorgemeerd hebt en je bitch vraagt waarom het zolang duurde zeg je gewoon dat elke suikerkorreltje getelt moest worden.

Op die manier kom je ook nog eens ijverig over wat je eigen bitch ho wel weet te waarderen met neuken en sex!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:09:
wij mannen

hahahaha wij mannen??? Jullie zijn geen mannen!! Zielige figuurtjes!!
Waarschuw beheerder
geweldig dit :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:09:
wij mannen zijn altijd erg nieuwsgierig naar het onbekende, zodra dat bekend word, begint het cirkeltje weer opnieuw

Ik vind juist zulke mensen saai
Het wordt zo bekend waar je je mee bezig houdt
Mijn nieuwschierigheid komt niet eens van de grond af bij dit soort type man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:11:
hahahaha wij mannen??? Jullie zijn geen mannen!! Zielige figuurtjes!!

bemerk ik hier enige frustraties :aai:

ain't life an illusion

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:12:
Ik vind juist zulke mensen saai
Het wordt zo bekend waar je je mee bezig houdt
Mijn nieuwschierigheid komt niet eens van de grond af bij dit soort type man.

Zegt ze met een 2e account, beetje sex dates aan het ronselen, waar je vriendje niet achter mag komen :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:06:
nee joh, komop zeg

pb me maar es terug

Ja baas B-)

hahaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:14:
Zegt ze met een 2e account, beetje sex dates aan het ronselen, waar je vriendje niet achter mag komen

Ach kun je niks beters verzinnen?
Je doet je naam zo eer aan.
Of ben ik gewoon te oud voor jou
En heb je moeite met volwassen deel te nemen aan een discussie.
Sex date's regelen is misschien jouw stijl
Maar niet die van mij.
Grow op teeny
Waarschuw beheerder
Goed topic U. (Y)
En erg herkenbaar voor een player zoals ik, waar de vrouwtjes op af blijven rennen vanwege de looks en de money die ik heb, dus tja, het is eigenlijk oneerlijk en egoistisch tegenover zowel de evolutie als die gleuven zelf om ze niet te geven wat ze zo graag willen!

Anyway, ik doe het dus zo ongelofelijk mogelijk: relaties er op na houden die zo ongeloofwaardig zijn dat niemand het verwacht en de personen in kwestie het niet durven te zeggen. Zo doe ik het zowel met mijn meisje, haar moeder als haar zusje. Prima! Ik neuk x 3 en niemand van die dames durft het te zeggen omdat ze daarmee hun eigen relatie met zus/dochterlief op het spel zetten!
Suc6!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:16:
En heb je moeite met volwassen deel te nemen aan een discussie.

Volgens mij heb jij eerder moeite met het verschil maken tussen een volwassen discussie en een onvolwassen discussie te onderscheiden !!

Waarschuw beheerder
Nou zo'n kerel hoef ik iig niet dus tsja..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 22 juni 2006 om 12:18:
Volgens mij heb jij eerder moeite met het verschil maken tussen een volwassen discussie en een onvolwassen discussie te onderscheiden !!

hahahah goh :D

sommige mensen :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 22 juni 2006 om 11:55:
Ach gossie jochie toch lastig he die hoogmoedswaanzin, maar goed dat het een kwaal is onder de meeste mannen. Dus het valt niet zo op dat je de emotionele rijkwijdte van een theelepeltje heb

Om over de overmatige mate van zelfingenomenheid waar vrouwen toch enorm last van hebben te zwijgen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:11:
Jullie zijn geen mannen!! Zielige figuurtjes!!

Zei het powerpuff meisje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 22 juni 2006 om 12:18:

Ik benader mensen niet onvolwassen, Daar heb ik het over
En ik kan me niet herinneren dat ik jou aansprak

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:18:
nou nou niet zo kortzichtig gedrag vertonen meteen

Zou ik ook zeggen als ik de aanstichter was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:22:
Ik benader mensen niet onvolwassen, Daar heb ik het over
En ik kan me niet herinneren dat ik jou aansprak

tip van de dag :|

Soms moet je in het leven, dingen wat minder serieus nemen :o

Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:22:
Zou ik ook zeggen als ik de aanstichter was

Ik neem me woorden terug, kan me niet voorstellen dat zo'n gezelligert als jij een relatie heb :|

sorry (f)

Waarschuw beheerder
Die U topic's lokken altijd wel veel reacties uit :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:25:
Soms moet je in het leven, dingen wat minder serieus nemen

Ouwe tip, Die kon ik al

Ik neem me woorden terug, kan me niet voorstellen dat zo'n gezelligert als jij een relatie heb

Je zult je een hoop meer niet kunnen voorstellen als je naar 3 postings door hebt of iemand gezellig is of een relatie heeft

Wie is de kortzichtige dan??

Verder kijken dan je neus lang is is ook een tip van de dag :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is dit topic nu nog steeds open?

Dat uberhaubt nog iemand aandacht schenkt aan die bokkelul :/

Waarschuw beheerder
donateur
Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt. Ten eerste omdat de vrouw wel van dergelijke aandacht houdt, punten dus.

en dan vinden ze t gek dat wij achterdochtig worden
terwijl we dit soort uitspraken lezen :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die U topic's lokken altijd wel veel reacties uit :D

ja, wat wil je dan?
Hij spoort toch gewoon iet?

En als ik het me goed herinner had jij ook een reactie(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:27:
Ouwe tip, Die kon ik al

Uitspraak van Kansloos :$ op donderdag 22 juni 2006 om 12:25:
Ik neem me woorden terug, kan me niet voorstellen dat zo'n gezelligert als jij een relatie heb

Je zult je een hoop meer niet kunnen voorstellen als je naar 3 postings door hebt of iemand gezellig is of een relatie heeft

Wie is de kortzichtige dan??

Verder kijken dan je neus lang is is ook een tip van de dag

:gaap:

pfffffff vrouwen :x

maareh je hebt gelijk :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:30:
pfffffff vrouwen

Je kan niet zonder ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:30:
pfffffff vrouwen :x

ook een vriendje van topic opener? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:29:

een tik mei de molkeflesse hoan.. ontspoort
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:28:
bokkelul

Die heb ik niet eerder gehoord (y)
Onthouden :p

iet?

+ de N :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:28:
en dan vinden ze t gek dat wij achterdochtig worden
terwijl we dit soort uitspraken lezen

Gelukkig zijn niet alle mannen zo
Ik maak me niet druk

Als die denkt beter te kunnen krijgen
Dan moet die gaan, Klaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:31:
Je kan niet zonder

Ik kan heel goed zonder ze, als je je momenten maar kent (y)

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:31:
ook een vriendje van topic opener?

nog zo'n eentje :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:33:
Die heb ik niet eerder gehoord (y)
Onthouden :p

Meestal gebruik ik boktor, maar nu niet, want dan komt men er misschien achter wie er werkelijk onder dit account zit (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kut.... :/

Waarschuw beheerder
ja, wat wil je dan?

En als ik het me goed herinner had jij ook een reactie

Ja, dat was in een ander topic ja. Maar ik ga er niet meer op in, want hij weet het toch wel beter :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:35:
want dan komt men er misschien achter wie er werkelijk onder dit account zit

Ach lekker incognito fake moet kunnen :D hihi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:34:
nog zo'n eentje :x

hoe bedoel je, "Nog zo eentje"?

Zo'n frigide Bitch?
Ja, laat mij dan maar een frigide bitch zijn als ik in monogamie geloof. :gaap:
Waarschuw beheerder
Waar krijg je die geile zeep pompjes op jou flock??
Dat vind ik nou humor

Waarschuw beheerder
De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006.

hier stopte ik al met lezen!

ik heb zoiets van: wat u niet wilt dat u geschied .....

beetje ying yang idee zeg maar!

en het feit dat ik nog nooit ben vreemdgegaan is een stuk trots waar niemand aan kan komen ... alleen ik zelf, was het niet van plan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:41:
en het feit dat ik nog nooit ben vreemdgegaan is een stuk trots waar niemand aan kan komen

Zo is het maar net, en met jou nog vele andere mannen (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:41:
hier stopte ik al met lezen!

ik heb zoiets van: wat u niet wilt dat u geschied .....

beetje ying yang idee zeg maar!

en het feit dat ik nog nooit ben vreemdgegaan is een stuk trots waar niemand aan kan komen ... alleen ik zelf, was het niet van plan!

Kijk, een man naar mijn hart (y)

Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:40:
Waar krijg je die geile zeep pompjes op jou flock??
Dat vind ik nou humor

Je kan 74,90 overmaken op bankrekening 578263288 ten name van T. Pollewop te A'dam.
Waarschuw beheerder
:lol: heerlijk hoe mensen zich zo op laten jagen..

ps:
zijn er nog meer soorten bitches dan de huishoudt en neuk bitch???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patricia81 op donderdag 22 juni 2006 om 12:44:
heerlijk hoe mensen zich zo op laten jagen..

8)

ik wist niet dat ze hier nog vrij rondliepen :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ps:

ja, gewoon simpelweg "hoer"
voorbeeld te vinden op jouw profielfoto.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:47:
ja, gewoon simpelweg "hoer"
voorbeeld te vinden op jouw profielfoto

[img width=30 height=18 cacheid=00008cc00001012e778d020e1a0175c2d6]http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons6/24.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:15:
Ja baas

hahaha

:-P

je luister goed iig :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Beter tien bitches geneukt dan een aan de afwas :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het wel met de topic opener eens.
maar waarom moet het zo geheimzinnig?
behandel iedereen met respect en houd er meerdere relaties op na.
moet kunnen, je leeft maar 1x keer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 22 juni 2006 om 12:56:
behandel iedereen met respect en houd er meerdere relaties op na.

rara WAT klopt hier niet :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:08:
Dan open jij eens geen onzin meer
Want ik lees zelden wat normaals van jou
Met je gebitsch, grow up zeg

Sorry dat ik eerlijk ben. De meeste mannen durven er namelijk niet voor uit te komen, maar ze denken allemaal hetzelfde. Gelukkig zijn er ook nog échte mannen, die zich geen zorgen maken over de mening van hun bitch, zoals in dit topic vaker te lezen is.

Mannen die het niet met me eens zijn, zijn bang dat hun bitch ze gaat verlaten als ze ervoor uitkomen. Pure onzekerheid dus. Best zielig, op zich.

ps:

De afscheiding begint bij de huishoud-bitch en de neuk-bitch. Meer heb je immers niet te verlangen van een vrouw. Meer hebben ze ook niet te bieden overigens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:02:
Best zielig, op zich.

Ja jij!!!

Waarschuw beheerder
Persoonlijk prefereer ik boytoy. Hebben jullie mannen (of, om de vocabulaire van de TO aan te houden: "players") er wel eens aan gedacht dat sommige vrouwen ook neukertjes hebben? Het enige verschil is dat wij er niemand mee kwetsen, want neukertjes hebben wij alleen als we single zijn.

Meer hebben ze ook niet te bieden overigens.

Waarschuw beheerder
Mannen die het niet met me eens zijn, zijn bang dat hun bitch ze gaat verlaten als ze ervoor uitkomen. Pure onzekerheid dus. Best zielig, op zich.

En waarom zorg jij er dan voor dat ze er niet achterkomt?

Best zielig, op zich ;) :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:11:
Persoonlijk prefereer ik boytoy

zo mag ik het horen :-D

Hebben jullie mannen/players er wel eens aan gedacht dat sommige vrouwen ook neukertjes hebben?

:yes:

heet emancipatie :-D

Het enige verschil is dat wij er niemand mee kwetsen, want neukertjes hebben wij alleen als we single zijn.

geldt misschien voor jou, maar echt niet voor alles dames, vrouwen, meisjes etc onder jullie hoor.

Waarschuw beheerder
Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitche

zo WTF denk jij wel niet gek..!!!!
het is tijd dat een van JOUW "bitches" jou is ff goed op je plek zet..!!!!
zielig ventje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:17:
zo WTF denk jij wel niet gek..!!!!
het is tijd dat een van JOUW "bitches" jou is ff goed op je plek zet..!!!!
zielig ventje...

Hap Hap Hap :roflol:
Waarschuw beheerder
Is je moeder ook een bitch??? Respectloze oetlul

haha :d :d

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:28:
En dit soort denkt ooit nog een vriendin te kunnen scoren...
Denk maar niet dat ieder zinnig persoon zich zo laat behandelen

hehe benieuwd welke BITCH hierin trapt :/

Waarschuw beheerder
ach een beetje afwisseling kan geen kwaad toch ?

Waarschuw beheerder
donateur
kijk eens wat een mooie ik heb gevangen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:19:
Hap Hap Hap

snap niet dat jij lacht, jij valt ook onder de categorie vrouwen waar deze loser zo respectloos over praat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:15:
geldt misschien voor jou, maar echt niet voor alles dames, vrouwen, meisjes etc onder jullie hoor.

Okee, tuurlijk heb je "bitches" (en hier is de term wel op z'n plaats) die er wel mannen mee kwetsen, maar zo zit ik niet in elkaar. Net zoals er mannen zijn die het niet zo aanpakken, en hufters zijn die het wel zo aanpakken. Tsja, we kunnen het niet allemaal goed doen he? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:14:

Best zielig, op zich

Is ie mss bang dat z'n huishoudbitch de bloemetjes buiten zet met de lekkere tuinman? ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:23:
Okee, tuurlijk heb je "bitches" die er wel mannen mee kwetsen, maar zo zit ik niet in elkaar.

tja, zo is iedereen anders he :-P

Net zoals er mannen zijn die het niet zo aanpakken, en hufters zijn die het wel zo aanpakken. Tsja, we kunnen het niet allemaal goed doen he?

nee idd, maar degene die het verneuken, verneuken het wel voor de hele groep, snap je ?
Waarschuw beheerder
snap niet dat jij lacht, jij valt ook onder de categorie vrouwen waar deze loser zo respectloos over praat

maak je niet zo druk meid..

als hij dat wil.. laat m dan lekker.. hier stoor ik mij echt niet aan hoor.. en bovendien zegt het meer over hem dan over vrouwen in het algemeen..

en wat het over hem zegt moet je zelf invullen...

Waarschuw beheerder
speltip1: neem alleen neukerdjes die zelf ook in een relatie zitten, want die kunnen nooit praten.
speltip2: zorg altijd voor een alibi, een goede vriend of zo die je altijd zal dekken.
speltip3: neem een baan waarvoor je vaak naar het buitenland moet.
speltip4: vergeet niet de huishoudbitch ook regelmatig vol te yoghurden. anders wordt ze suspicious.
speltip5: wis altijd al je sms-jes.
speltip6: sms niet naar de verkeerde bitch! (haha, believe me I know)
speltip7: spreek met je neukbitch af dat jij altijd haar opbelt.
speltip8: deel je neukbitch met je vrienden. wel zo sociaal.
speltip9: praat er alleen met mannen over.
speltip10: verwijder ook MSN-logs

Heb ik allemaal ergens gelezen hoor...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zoals de player is vertrouwt hij zijn bitches :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:27:
speltip1: neem alleen neukerdjes die zelf ook in een relatie zitten, want die kunnen nooit praten.
speltip2: zorg altijd voor een alibi, een goede vriend of zo die je altijd zal dekken.
speltip3: neem een baan waarvoor je vaak naar het buitenland moet.
speltip4: vergeet niet de huishoudbitch ook regelmatig vol te yoghurden. anders wordt ze suspicious.
speltip5: wis altijd al je sms-jes.
speltip6: sms niet naar de verkeerde bitch! (haha, believe me I know)
speltip7: spreek met je neukbitch af dat jij altijd haar opbelt.
speltip8: deel je neukbitch met je vrienden. wel zo sociaal.
speltip9: praat er alleen met mannen over.
speltip10: verwijder ook MSN-logs

voeg eraan toe.
speltip 11. ontken altijd alles.
speltip 12. laat geen bewijzen achter. zoals gebruikte doekjes, tissues, bus slagroom.
speltip 13. zet altijd HAAR glas meteen in de vaatwasser en niet op het aanrecht. je huishoud-bitch ziet dan 1 glas teveel staan.
speltip 14. doe dit idem met je handdoeken mits je samen in bad/douche bent geweest.
speltip 15. zet de wcbril weer omhoog als je neuk-bitch is geweest.
speltip 16. zorg dat ze ongezien binnen en weer naar buiten gaat. de achterdeur is een goede oplossing. buren kunnen roddelen.

Waarschuw beheerder
Hallo.

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de . emancipatie . te maken hebben.

Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt. Ten eerste omdat de vrouw wel van dergelijke aandacht houdt, punten dus. Ten tweede heeft de vrouw een lager testosteron-niveau en kan zich derhalve gemakkelijker inhouden. Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

Maargoed, de oplossing is duidelijk, de uitwerking kan meestal iets complexer zijn. De bitch moet natuurlijk niet ontdekken dat je er een spiegel-relatie erop nahoudt, want je bent immers een monogame stakker. Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Persoonlijk gebruik ik de truc van het vereningsleven. De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen over epileren of de nieuwste Swiffer. Ondertussen kun je de neukbitch volblaffen, zonder dat je argwaan wekt. Je kunt de telefoon immers niet beantwoorden in het verenigingsleven. Daarbij ben je natuurlijk uitgeput als je thuis komt, want het verengingsleven is zwaar! Dit zal de huishoud-bitch begrijpen.

Goede manier om een dubbele relatie erop na te houden dus. Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen om de bitches stil te houden.

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.laatste aanpassing 22 juni 2006 11:03

Het leuke is altijd als het andersom gebeurd... Dan zijn het altijd de gevoelige jongens die altijd de dupe zijn! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:26:
maak je niet zo druk meid..

als hij dat wil.. laat m dan lekker.. hier stoor ik mij echt niet aan hoor.. en bovendien zegt het meer over hem dan over vrouwen in het algemeen..

en wat het over hem zegt moet je zelf invullen...

;)

Waarschuw beheerder
speltip17: nodig je neukbitch nooit bij je thuis uit, dan zijn speltip 12 t/m 16 overbodig...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:38:
speltip17: nodig je neukbitch nooit bij je thuis uit, dan zijn speltip 12 t/m 16 overbodig...

tis handig, spannend en o zo gemakkelijk om je neuk-bitch bij je thuis te laten komen.
je eigen bed, je eigen douche, iets kunnen eten , drinken wat je wil.
tv erbij.
lekker privacy.

dusse speltip 17 :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ohw jezus U. ben je weer aan tkutten ja :/

hoe krijg je het toch voor elkaar dat er in elk topic van jou wel ruzie ontstaat tussen mensen onderling of tussen mannen en vrouwen :\

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=120 height=30 cacheid=0000a43e0001364c9bfbaadf1a0175c962]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-rotopmetjeslotje.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat je huishoud-bitch ergens anders het "huishouden" gaat doen, en je een soa cadeau geeft! Respectloze gozer! Bah!

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:14:

Ik zie het eerder als een uitdaging, niet als angst. Leven op de rand, weet je!

Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 13:44:
hoe krijg je het toch voor elkaar dat er in elk topic van jou wel ruzie ontstaat tussen mensen onderling of tussen mannen en vrouwen

Het is een gave.

Een ander kan op zijn beurt weer water in wijn veranderen.

Waarschuw beheerder
ik lach hier eens kostelijk om
het is namelijk het soort man wat ik altijd een blauwtje laat lopen.
blijft er weinig meer over van hun ge-bitch :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 13:44:
hoe krijg je het toch voor elkaar dat er in elk topic van jou wel ruzie ontstaat tussen mensen onderling of tussen mannen en vrouwen

Omdat alle vrouwen zich meteen aangesproken voelen en op hun vrouw zijn zijn getrapt o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:50:
Omdat alle vrouwens zich meteen aangesproken voelen en op hun vrouw zijn zijn getrapt

ho ho, niet alle, van mij kun je schrijven wat je wilt, ik herken me niet in het type vrouw dat men vaak wil beschrijven. dus mijn tenen zijn niet geraakt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:52:
ho ho, niet alle, van mij kun je schrijven wat je wilt, ik herken me niet in het type vrouw dat men vaak wil beschrijven. dus mijn tenen zijn niet geraakt

Ok alle vrouwen die defensief reageren dan ;)

Waarschuw beheerder
Zijn jullie er al uit????? :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:50:
Omdat alle vrouwens zich meteen aangesproken voelen en op hun vrouw zijn zijn getrapt

hahaha ja dat denk ik ook wel ja

ach ik vind het aantal mensen dat nog serieus op U ingaat ook wonderbaarlijk hoog
(zie het kat vs vissen topic)
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:48:

Zo blijft je zielig en alleen hè.

Kun je voor je eigen verjaardag een ragbol halen om de spinnenwebben tussen je benen weg te borstelen. :aai:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:53:
Ok alle vrouwen die defensief reageren dan

adem in............adem uit.................
het grotendeel hier bestaat uit een hoop onzin
vaak al te herkennen aan wie de opener is
mijn tip: niet diepgaand lezen
en es flink lachen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:57:
en es flink lachen

En de aangereikte tips in je achterhoofd opslaan natuurlijk :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:57:
het grotendeel hier bestaat uit een hoop onzin
vaak al te herkennen aan wie de opener is

Voor de (N). bitches (N). wel ja. :jaja:.

De (Y). mannen (Y). weten dit wel te waarderen en begrijpen ook dat deze gedeelde informatie van essentieel belang is binnen een relatie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:59:
En de aangereikte tips in je achterhoofd opslaan natuurlijk

ik sla alles wat van belang is op in me harde schijf :D

het voordeel van de flock is dat er weinig van belang is om op te slaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:59:
Uitspraak van Black007 op donderdag 22 juni 2006 om 13:57:
en es flink lachen

En de aangereikte tips in je achterhoofd opslaan natuurlijk

Hahaha precies :roflol:

En voor Tim.. :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:48:
ik lach hier eens kostelijk om
blijft er weinig meer over van hun ge-bitch

Idd....en omdat ie zo vaak een blauwtje heeft gelopen...kan ie geen respect meer voor vrouwen tonen:p
Groot gelijk jongen...zou ik in jou geval ook niet doen..:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 14:02:
En voor Tim.. (F)

Solliciteer je naar neuk-bitch of huishoud-bitch?
Waarschuw beheerder
euhhhmm :/

eigenlijk op geen van beiden.. ik heb na een langdurige sollicitatieprocedure al een functie..

maar mocht ik om wat voor een reden dan ook van deze functie ontslagen worden laat ik het je weten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op donderdag 22 juni 2006 om 14:02:
Idd....en omdat ie zo vaak een blauwtje heeft gelopen...kan ie geen respect meer voor vrouwen tonen
Groot gelijk jongen...zou ik in jou geval ook niet doen

wil ik net gaan vragenm waar de antipathie voor bitches is gekomen, begon het al in je jeugd? zag je iets op tv? de eerste liefde die je koel liet staan?
de 2e liefde die jou als bitch gebruikte?
en bij de 3e dacht je ik ga een mislukte trend neer zetten??

deel je verhaal met ons :D ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:05:
deel je verhaal met ons

Idd dat gedrag komt toch ergens vandaan...vertel vertel...best nieuwschierig:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op donderdag 22 juni 2006 om 14:07:
Idd dat gedrag komt toch ergens vandaan...vertel vertel...best nieuwschierig

*zoekt in het dr phill boek naar oorzaken* :D

Waarschuw beheerder
deel je verhaal met ons

Je begrijpt er echt helemaal niks van, hè?

Dit topic gaat helemaal niet over jullie bitches, zoals ik dat al eerder aangaf. Het gaat over de mannen en hoe ze het beste om kunnen gaan met hun onnegeerbare oerdrangen. Ik heb niks tegen bitches. Sterker nog, ik zou echt niet zonder ze konnen, dus niets dan lof over de bitches.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:08:
Je begrijpt er echt helemaal niks van, hè?

Dit topic gaat helemaal niet over jullie bitches, zoals ik dat al eerder aangaf. Het gaat over de mannen en hoe ze het beste om kunnen gaan met hun onnegeerbare oerdrangen. Ik heb niks tegen bitches. Sterker nog, ik zou echt niet zonder ze konnen, dus niets dan lof over de bitches.

take it easy zeg
wel eens van humor gehoord
of was het de bedoeling diep en serieus op jouw topic te moeten ingaan?

Waarschuw beheerder
Bitches... schitterende terminologie hier!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:11:
Bitches

in de volgende uitgave van De Dikke van Dale, komt de term erin :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ow ja...

speltip 19: werk aan je pokerface!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:16:
speltip 18: werk aan je pokerface!

huppa de botox erin :D

Waarschuw beheerder
hahahaa gin :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:10:
take it easy zeg
wel eens van humor gehoord
of was het de bedoeling diep en serieus op jouw topic te moeten ingaan?

Waarom garpjes maken in zo'n serieus topic als deze? En ik val je toch niet aan. Ik leg alleen nogmaals uit wat de intentie van mijn topic is. Daar vroeg je toch om.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:23:
hahahaa gin

gin ?

als in gin-tonic :-s

bah :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patricia81 op donderdag 22 juni 2006 om 13:37:

Waarschuw beheerder
wil ik net gaan vragenm waar de antipathie voor bitches is gekomen, begon het al in je jeugd? zag je iets op tv? de eerste liefde die je koel liet staan?
de 2e liefde die jou als bitch gebruikte?
en bij de 3e dacht je ik ga een mislukte trend neer zetten??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:30:
Ja, want anders haal ik mijn pappa erbij, en die is kei sterk! laatste aanpassing 22 juni 2006 14:30

wel ja?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:29:
Het is echt niet zo dat je aanwezigheid hier gewaardeerd wordt, als je dat soms denkt

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)suzanne(k) op donderdag 22 juni 2006 om 14:34:
wel ja?

Jah. Laatst had ie een kei grote auto opgetild en zo bij die mensen in de tuin gekieperd. En toen werd die man dus boos, maar mijn pappa de held sloeg hem hard op zijn bek en toen moest de man huilen en toen kwam zijn vrouw om hem te troosten, maar die wist helemaal niet hoe dat moest en toen moest de man nog harder huilen... Jah...

dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:37:
Jah. Laatst had ie een kei grote auto opgetild en zo bij die mensen in de tuin gekieperd. En toen werd die man dus boos, maar mijn pappa de held sloeg hem hard op zijn bek en toen moest de man huilen en toen kwam zijn vrouw om hem te troosten, maar die wist helemaal niet hoe dat moest en toen moest de man nog harder huilen... Jah...

DUS!

hahahahah :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen om de bitches stil te houden.

Her en der in huis de libelle/margriet etc. rond laten slingeren zodat ook hún in hun behoeftes worden voldaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:37:

dus...

whahaha :lol: hehe ff lachen... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, geniaal topic (y):D

Maar er zit toch een inconsistent gegeven in jouw verhaal:
Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de :nosmile:. emancipatie :nosmile:. te maken hebben.

Even een rekensommetje:
-Er zijn 6 miljard mensen.
-Laten we ervan uitgaan dat er net zoveel mannen als vrouwen zijn (3 miljard).
-Homo's, lesbiennes, bi-seksuelen, vrijgezellen, kinderen en bejaarden rekenen we voor het gemak even niet mee. Het gaat immers om de verhoudingen.

Het probleem:
-Iedere man wil een huishoud-bitch en een neuk-bitch, maar vrouwen mogen (volgens jou) NIET polygaam zijn.
-Daarom moeten er in jouw verhaal 2 keer zoveel vrouwen als mannen op de wereld zijn.

De verschillende opties:
-Er moeten 1,5 miljard mannen dood.
-Er moeten ineens 3 miljard vrouwen bijkomen.
-Iedereen gedraagt zich monogaam (dus ook de mannen).
-Iedereen gedraagt zich polygaam (dus ook de vrouwen).

Hoe denkt de topicopener dit op te lossen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 22 juni 2006 om 14:40:
Hoe denkt de topicopener dit op te lossen?

Ho ho ho, je hebt me niet begrepen, denk ik. De neuk-bitches zijn niet 1-1 gekoppeld aan een man hoor. Die zijn natuurlijk breed inzetbaar! Die mogen neuken wat ze willen, daar zijn ze neuk bitches voor.

En tja, sommige mannen zullen het dan inderdaad zonder huishoud-bitch moeten doen, maar da's nevelschade.

Wel bedankt voor het inhoudelijk meedenken. Wordt gewaardeerd. (Y). Het is ook zeker geen eenvoudige kwestie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je moet je vrouwen het gevoel geven dat ze op nummer 1 staan!! Dat daar niemand tussen komt!!
En ze schreeuwd laten klaar komen en dan doen ze alles voor je! Hahaha!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:47:
Ho ho ho, je hebt me niet begrepen, denk ik. De neuk-bitches zijn niet 1-1 gekoppeld aan een man hoor. Die zijn natuurlijk breed inzetbaar! Die mogen neuken wat ze willen, daar zijn ze neuk bitches voor.

In dat geval heb ik niets gezegd. Ik kon dat niet opmaken uit de openingspost ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lola :lief: op donderdag 22 juni 2006 om 14:51:
Je moet je vrouwen het gevoel geven dat ze op nummer 1 staan!! Dat daar niemand tussen komt!!
En ze schreeuwd laten klaar komen en dan doen ze alles voor je! Hahaha!

Het gaat er niet om dat hij vrouwen alles voor zich wil laten doen.. :/ LEES!!! *zucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 15:02:
Het gaat er niet om dat hij vrouwen alles voor zich wil laten doen.. LEES!!! *zucht*

Ik moet zeggen dat je aardig verstandig over komt voor een bitch! :jaja:.

Waarschuw beheerder

Is het ooit wel s in je opgekomen dat de vrouwen precies hetzelfde bij jou doen?!

De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen over epileren of de nieuwste Swiffer.

Ik, als huishoud/ neukbitch, zou zeker blij zijn als ik n avondje alleen zou zijn!

Kan ik lekker mn gang gaan met mn neukertjes (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:11:
Ik, als huishoudbitch, zou zeker blij zijn als ik n avondje alleen zou zijn!

Kan ik lekker mn gang gaan met mn neukertjes

en gelijk heb je O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feestexpeditie Robinson B-) op donderdag 22 juni 2006 om 15:13:
en gelijk heb je

Wij laten die mannen maar in de waan dat ze ons helemaal in hun macht hebben en wij lekker naief zijn... Zo kunnen wij lekker ongestoord onze gang gaan! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:11:
Is het ooit wel s in je opgekomen dat de vrouwen precies hetzelfde bij jou doen?!

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006.

Ik heb het idee dat U. dat niet erg vind ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:19:
Wij laten die mannen maar in de waan dat ze ons helemaal in hun macht hebben en wij lekker naief zijn... Zo kunnen wij lekker ongestoord onze gang gaan

heeey :@

wil jij dat ff niet zo hard op melden
\
strx gaan mannen die 3 hersencellen die ze bezitten, gebruiken om ons te controleren ipv d'r eigen spelletje te spelen.
en dan kunnen wij het voortaan wel shaken met onze eigen gang

kom nou, mannen zijn hufters en hebben 2 bitches
vrouwen zijn netjes en zijn monogaam
(en hoe het in werkelijkheid zit, gaat de man nix aan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 15:23:
heeey

wil jij dat ff niet zo hard op melden
\
strx gaan mannen die 3 hersencellen die ze bezitten, gebruiken om ons te controleren ipv d'r eigen spelletje te spelen.
en dan kunnen wij het voortaan wel shaken met onze eigen gang

kom nou, mannen zijn hufters en hebben 2 bitches
vrouwen zijn netjes en zijn monogaam
(en hoe het in werkelijkheid zit, gaat de man nix aan)

Ohw ja oeps! :O

Ja ik lul wel s vaker onzin, komt door mn 3 hersencellen en mn IQ van n fruitvliegje o:)

Ik bedoel natuurlijk dat wij vrouwen heel netjes en monogaam zijn! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:25:
Ohw ja oeps!

Ja ik lul wel s vaker onzin, komt door mn 3 hersencellen en mn IQ van n fruitvliegje

geeft niet hor, we nemen het allemaal met een korreltje zout en hebben er later lol om
;)

Ik bedoel natuurlijk dat wij vrouwen heel netjes en monogaam zijn

uiteraard O:)
wij zijn heel naief en geloven nog in ware liefde (L)

O:) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 15:34:
geeft niet hor, we nemen het allemaal met een korreltje zout en hebben er later lol om

Heb jij die nieuwe dildo uhm... Swiffer trouwens al uitgeprobeerd met die neger uhm... die ik je heb gegeven?! o:)

Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 15:34:
uiteraard
wij zijn heel naief en geloven nog in ware liefde

Ik wacht nog steeds op die prins op t witte paard! *zucht* :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:47:
De neuk-bitches zijn niet 1-1 gekoppeld aan een man hoor. Die zijn natuurlijk breed inzetbaar! Die mogen neuken wat ze willen, daar zijn ze neuk bitches voor.

Volgens mij bestaat dit systeem al heel erg lang 8)
Prostituees O:) ?

Ik bedoel natuurlijk dat wij vrouwen heel netjes en monogaam zijn! :yes:

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:37:
Ik wacht nog steeds op die prins op t witte paard! *zucht* :lief:

Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, want ik heb een hekel aan paarden.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij die nieuwe dildo uhm... Swiffer trouwens al uitgeprobeerd met die neger uhm... die ik je heb gegeven?!

euhm :X
ja die dil...swiffer wel
beviel erg goed
die euhm neger...ja die zit nog ff verstopt onder t bed
de neukbitch van mn neukertje was niet thuis dus hij kwam eerder thuis
gooide heel de plannign weer in de war, gvd :@

Ik wacht nog steeds op die prins op t witte paard! *zucht

ik ook(L)
ik heb nu dat waterdrankje van de reclame
toen ze dat dronk kwam ie meteen aanrijden
zo wil ik het ook
*sjugd*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:19:
Wij laten die mannen maar in de waan dat ze ons helemaal in hun macht hebben en wij lekker naief zijn... Zo kunnen wij lekker ongestoord onze gang gaan!

Wij laten jullie denken dat wij zo over jullie denken dat wij uiteindelijk denken dat we aan het laatste eind denken:kots:

En de cirkel is weer rond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 22 juni 2006 om 15:41:

Ik had jou ook niet echt in gedachten als mijn prins op t witte paard! (F)

Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 15:45:
euhm
ja die dil...swiffer wel
beviel erg goed
die euhm neger...ja die zit nog ff verstopt onder t bed
de neukbitch van mn neukertje was niet thuis dus hij kwam eerder thuis
gooide heel de plannign weer in de war, gvd

Pfftt wat heb je ook aan die neukbitches?! :[

Ze heten toch niet voor niets zo... Is ze gewoon niet thuis?! Pfffttt :@

Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 15:45:
ik ook
ik heb nu dat waterdrankje van de reclame
toen ze dat dronk kwam ie meteen aanrijden
zo wil ik het ook
*sjugd*

Ja Crystal Clear! :lief:

Ik hoop ook steeds dat ie ineens op komt duiken als ik n slokje neem... Maar bij mij gebeurt t niet :(

Maar ik blijf hopen o:)

Uitspraak van Reemzter op donderdag 22 juni 2006 om 15:51:
Wij laten jullie denken dat wij zo over jullie denken dat wij uiteindelijk denken dat we aan het laatste eind denken

En de cirkel is weer rond.

Vandaar dat denken ook niet jullie sterkste vak is he?! :aai:

Jullie denken met je lul en zoals je ziet schiet je daar weinig mee op! B)
Waarschuw beheerder
Jeej mannen tegen de vrouwen. :woep:

Vrouwen heb je helemaal niks aan. :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blijs Blaas op donderdag 22 juni 2006 om 16:10:
Jeej mannen tegen de vrouwen.

Vrouwen heb je helemaal niks aan.

Nee jij hebt je rechterhand natuurlijk... Waar heb je dan nog n vrouw voor nodig?! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reemzter op donderdag 22 juni 2006 om 15:51:
Wij laten jullie denken dat wij zo over jullie denken dat wij uiteindelijk denken dat we aan het laatste eind denken

En de cirkel is weer rond

typisch geval van "spuit 11 denkt ook dat ie het begrijpt"

wij weten dat jullie denken dat wij denken dat jullie niet weten dat wij precies hetzelfde zijn als jullie
terwijl jullie niet weten dat wij weten datr jullie dat denken en daarom het zo spelen dat jullie eigelijk totaal geen flauw benul hebben van wat wij weten

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 16:05:
Pfftt wat heb je ook aan die neukbitches?!

Ze heten toch niet voor niets zo... Is ze gewoon niet thuis?! Pfffttt

ja echt he
heb je nix aan
de hoer :@
nou is mijn middag gewoon verpest

dus ik zeg nog tegen hem " kan je niet gewoon een neukbitch zoeken die gewoon thuis is"
zegtie " neukbitch? ik heb jou toch (L)"
mannen :@

en mijn neukvent is inmiddels al bijna gestikt.
kutbitches :@

Ik hoop ook steeds dat ie ineens op komt duiken als ik n slokje neem... Maar bij mij gebeurt t niet

Maar ik blijf hopen

bij mij wil ie ook niet echt
paard is de weg kwijt denk ik
en nou moet ie m toch wel snel gaan vinden want nog ff en ik besta alleen nog maaruit cristal clear

maar ooit...*zucht* dan zal ie er zijn (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 16:14:
Nee jij hebt je rechterhand natuurlijk... Waar heb je dan nog n vrouw voor nodig?!

idd
als je rechts zat bent
neem je toch gewoon links

heb je een huishoudbitch aan de ene kant en een neukbitch aan de andere

en als je neukbitch er neit achter mag komen, moet je gewoon ff je hand achter je rug houden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 16:15:
wij weten dat jullie denken dat wij denken dat jullie niet weten dat wij precies hetzelfde zijn als jullie
terwijl jullie niet weten dat wij weten datr jullie dat denken en daarom het zo spelen dat jullie eigelijk totaal geen flauw benul hebben van wat wij weten

maar als het zo is dat jullie denken dat wij het niet weten dat jullie het wel weten, waarom is dit onderwerp wederom door een man aangesneden en niet door een vrouw? Bovendien,
Waar heb je dan nog n vrouw voor nodig?!

Die vraag stel ik mezelf al eeuwen, en weet het antwoord nog steeds niet. Evenmin waarom jullie vrouwen mannen nodig hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reemzter op donderdag 22 juni 2006 om 16:43:
Evenmin waarom jullie vrouwen mannen nodig hebben

om het gras te maaien

Waarschuw beheerder
donateur
polygamie ?
nee :no:
is echt vrouw onvriendelijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb je dan nog n vrouw voor nodig?!

om te koken, tevreden?

Lekker kortzichtig(Y) Zo kan ik het ook:S
Waarschuw beheerder
bitches

Precies, allemaal bitches zijn het :[
Waarschuw beheerder
donateur
8)

nja feit is dat we niet met en niet zonder elkaar kunnen, zullen we dan maar zeggen.

maar als het zo is dat jullie denken dat wij het niet weten dat jullie het wel weten, waarom is dit onderwerp wederom door een man aangesneden en niet door een vrouw

zoals als eerder werd gezegd
weten jullie niet wat wij uitspoken als jullie zijn werken of naar de neukbiotch zijn
en dat bevalt ns prima omdat wij op die tijden ook onze eigen gang kunnen gaan.

en wij vinden dat wel best zo b)

Waarschuw beheerder
Maar ik blijf hopen

Ahhh Mel toch :'(

:aai:
Waarschuw beheerder
De bitch

B)

Waarschuw beheerder
allmaal stoer gelul. en straks weer huilen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 17:35:

daar komt het uiteindelijk toch op neer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 22 juni 2006 om 15:41:

Prins op het witte konijn :o ?

Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 16:44:
om het gras te maaien

Vuilnis buiten te zetten :[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 17:35:

En dan mogen wij jullie stoere mannen weer troosten en begrijpend zijn :aai: 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicnaamloos op donderdag 22 juni 2006 om 17:59:
En dan mogen wij jullie stoere mannen weer troosten en begrijpend zijn

in mn hart ben ik niet stoer. en ik schaam me daar niet voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op donderdag 22 juni 2006 om 17:53:
daar komt het uiteindelijk toch op neer

dan maar wat minder stoer

Waarschuw beheerder
Goede manier om een dubbele relatie erop na te houden dus. Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen

de beste truc is nooit wat om ze geven, dan doen ze alles voor je.

word nooit verliefd en laat haar betalen en geef nooit wat toe! worden ze zwanger op naar de volgende. haha!

succes gegarandeerd!

Waarschuw beheerder
:lol: wat een topic...

maar mannen, 1 ding: Vrouwen RUIKEN het gewoon als hun vent ze bedriegt!!

en het ligt aan de vrouw natuurlijk wat zij ermee zal doen als ze erachter komt... :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 16:15:
typisch geval van "spuit 11 denkt ook dat ie het begrijpt"

8) Had t niet beter kunnen zeggen (y)

Die vraag stel ik mezelf al eeuwen, en weet het antwoord nog steeds niet. Evenmin waarom jullie vrouwen mannen nodig hebben.

Gras maaien, vuilnis buiten te zetten, de kost te verdienen, noem maar op (y)

Uitspraak van Reemzter op donderdag 22 juni 2006 om 16:55:
om te koken, tevreden?

Lekker kortzichtig Zo kan ik het ook

Uhm volgens mij zei jij dat je niks aan vrouwen had, dus wie is er hier nou kortzichtig :looser:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 17:22:
Ahhh Mel toch

I need a hug! :(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 18:33:
word nooit verliefd en laat haar betalen en geef nooit wat toe! worden ze zwanger op naar de volgende. haha!

Heb nu al medelijden met jouw kinderen! :aai:
Waarschuw beheerder
U(Y)
Maar vind je het erg dat k mijn truuks niet met het pf-publiek deel?
Hou er niet van als m'n creaties worden gejat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:04:
Uhm volgens mij zei jij dat je niks aan vrouwen had

zo denk ik nog steeds:Aai: Vrouwen anno 2006 kunnen niet meer koken:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:09:
Ik moet zeggen dat je aardig verstandig over komt voor een bitch! .

thnx o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op donderdag 22 juni 2006 om 19:08:
zo denk ik nog steeds Vrouwen anno 2006 kunnen niet meer koken

Klopt :yes: Daar heb ik mn dienstmeid voor die betaald word door mn neukbitch B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:11:
Klopt Daar heb ik mn dienstmeid voor die betaald word door mn neukbitch

praat toch niet poep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:17:
praat toch niet poep

Jij zit zeker nog in de kleuterklas aan je taalgebruik te zien?! :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wats praat jij dan poep eeeehhhhh!?

Waarschuw beheerder
Watser met jou?! Tfoeeee jij praat egt zware poep! B)
Waarschuw beheerder
Wollah!
Wat praat jij eehhh,ik nak je bezem:rot:
Waarschuw beheerder
hehe doe normaal joh kinders..

Waarschuw beheerder
Ik zeg wollah! Iek zwier jij praat poep brada!

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 19:26:
hehe doe normaal joh kinders..

Ewa watser met jou?! B)

(Straks krijgen we weer strafpunten Gila! :O )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:27:
(Straks krijgen we weer strafpunten Gila! )

Ik heb nog nooit straf gehad! Ben altijd heel braaf weet je o:)
Waarschuw beheerder
Ik zeg wollah! Iek zwier jij praat poep brada!

Eeehhhh, doe niet groot bakra anders smack ik je bil!
(Straks krijgen we weer strafpunten Gila! )

Heb liever lijfstraf:Bloos:

Waarschuw beheerder
brada!

hoe weet je dat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:31:
hoe weet je dat?

Ben ik de enige die m zo irritant vind?! :[

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 19:30:
Ik heb nog nooit straf gehad! Ben altijd heel braaf weet je

Ik ook maar toch krijg ik straf :(

o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:33:
Ben ik de enige die m zo irritant vind?!

Ik vind dat hij n mooi matje heeft.
Ik ook maar toch krijg ik straf

Je vraagt er stiekem om.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 22 juni 2006 om 19:37:
Ik vind dat hij n mooi matje heeft.

Nou ik ook!

Ik ga morgen naar de kapper, misschien dat ik ook wel zoiets ga doen :yes:

Zou t me staan?! B)

Je vraagt er stiekem om

Eigenlijk wel ja! :$
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die m zo irritant vind?!

Ik ken m (nog) niet, kan ik dus neit over oordelen (hoe braaf)

Je vraagt er stiekem om.

Onbewust is het goede woord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:40:
Nou ik ook!

Ik ga morgen naar de kapper, misschien dat ik ook wel zoiets ga doen

Zou t me staan?!

Ja denk het wel, zijkanten ff goed bijscheren.
Rood, wit ,blauwe elastiekjes erin.
Fred Perry blouse aan(Y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:40:
Eigenlijk wel ja!

Moet je ook niet zeuren, want je ligt na de tijd altijd tevreden n jointje te roken.
O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 19:41:

Beetje té braaf hoor wijffie! ;)

Onbewust is het goede woord

Can't help myself o:)

Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 22 juni 2006 om 19:42:
Ja denk het wel, zijkanten ff goed bijscheren.
Rood, wit ,blauwe elastiekjes erin.
Fred Perry blouse aan

Volgens mij ben ik dan echt purno! B)

Waarschuw beheerder

en zo is het( een grapje moet toch kunnen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:47:
Volgens mij ben ik dan echt purno!

Ben je sowieso al maar dan ga k meteen op m'n knieenO:)

Waarschuw beheerder
en zo is het( een grapje moet toch kunnen)

Alleen als ze grappig zijn, mat.
Waarschuw beheerder
Clubkutje :cheer: is mijn Neukbitch maar die slet weet er nog steeds niets van...

Je moet gewoon als ze lastige vragen gaan stellen ff een paar tactische tikken uitdelen (Y)
En gewoon je tel uitzetten als je bij 1 vd 2 bent (Y)
Waarschuw beheerder
Beetje té braaf hoor wijffie!

als het je niet bevalt rot je maar op! :devil: zo beter?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:56:

wat ben jij hypocriet zeg! vind het zwaar egoistisch om zelf van 2 walletjes te eten en vervolgens van je huisvrouwtje (wat ik zowiezo al niet begrijp) te verwachten dat zij wel monogaam blijft..

Dat het stiekum leuker is, ben ik mee eens.. maar ga er nou niet vnauit dat ze niets door heeft of dat ze je trouw is.. zal wel niet! (teminste, hoop het niet voor haar!)

een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie.

Hier ben ik het wel helemaaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:11:
wat ben jij hypocriet zeg! vind het zwaar egoistisch om zelf van 2 walletjes te eten en vervolgens van je huisvrouwtje (wat ik zowiezo al niet begrijp) te verwachten dat zij wel monogaam blijft..

nou dit is een verfrissende kijk op de zaak :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 20:19:
nou dit is een verfrissende kijk op de zaak

ik zeg niet dat ik het erg vind dat ti vreemt gaat, maar vind het erg dat hij van haar verwacht dat ze trouw moet blijven..

Dan moet je het ook pikken dat zij met een ander aan rommelt toch!?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:11:

hij zegt volgens mij niet dat hij van zijn huisvrouwtje verwacht dat ze monogaam moet zijn.
misschien is het voor hem o.k. als zijn huisvrouwtje hem ook voor de gek houdt en de rol speelt die hij van haar verwacht.
het is allemaal een spelletje
en dat houd de relatie gezond en kom je toch allebei aan je trekken.
Waarschuw beheerder
Punt een ga dr niet zo serieus op in hier.. daar is pf niet echt voor heb ik geleerd.. misschien is Fok! iets?

ten tweede als je goed leest laat hij dat deel de tekst vrij ter interpretatie.

maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is.

Je kunt het op verschillende manieren opvatten wat hij hiervan vind..

Ik persoonlijk interpreteer het niet als dat hij het niet pikt dat vrouwen aanrommelen maar dat hij het lastig vind wanneer vrouwen over polygamie na gaan denken.

Waarschuw beheerder
Hmm, weet niet of hij overtuigd is (iig wel van zichzelf haha).
Hij is er volgens mij van overtuigd dat ze braaf is..............hulde aan z'n vriendin hahaha

" Hij vind waarsch. dat dat niet kan...."
Blijkbaar toch niet zo'n zelfverzekerd mannetje als hij wil doen overkomen.

Met als toevoeging.......(evolutie?!?!) zonder 't een is er echt geen ander. Heb je een voortplantingsprobleem?
Wel leuk dat je de boel aan 't rommelen hebt gekregen haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:32:
Hmm, weet niet of hij overtuigd is (iig wel van zichzelf haha).
Hij is er volgens mij van overtuigd dat ze braaf is..............hulde aan z'n vriendin hahaha

" Hij vind waarsch. dat dat niet kan...."
Blijkbaar toch niet zo'n zelfverzekerd mannetje als hij wil doen overkomen.

zo interpreteer ik het ook..

Uitspraak van sportfriek op donderdag 22 juni 2006 om 20:26:
hij zegt volgens mij niet dat hij van zijn huisvrouwtje verwacht dat ze monogaam moet zijn.

>
maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de . emancipatie . te maken hebben.

Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest

Waarschuw beheerder
Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen

Waarschuw beheerder
[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 20:29:
maar dat hij het lastig vind wanneer vrouwen over polygamie na gaan denken.

Volgens mij vindt hij het zowieso lastig als vrouwen nadenken...

Waarschuw beheerder
Zijn maar weinig mensen waar een affaire niet bij uitkomt, al denk je het nog zo goed voor elkaar te hebben. er is altijd iemand die op de loer ligt.

ik snap ook niet wat veel mannen proberen te bereiken die er een 2e vriendin op nahouden.

ze willen hun vriendin niet kwijt (anders ga je wel weg bij haar) en met de 2e willen ze geen vastigheid.

als je samen een goeie relatie vormt, en goed communiceert kun je je wilde plannen van je 2e vriendin zeker ook thuis uitvoeren bij je vriendin/vrouw.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:40:
als je samen een goeie relatie vormt, en goed communiceert kun je je wilde plannen van je 2e vriendin zeker ook thuis uitvoeren bij je vriendin/vrouw.

volgens mij gaat het niet alleen om de sex maar vooral om de spanning erom heen.. een spanning die je niet hebt als je altijd met de zelfde man/vrouw in bed ligt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:48:
een spanning die je niet hebt als je altijd met de zelfde man/vrouw in bed ligt!

niet? nou dan zal ik wel geboft hebben dat wel te mogen ervaren met dezelfde persoon. het is maar wat je er zelf van maakt.
Waarschuw beheerder
De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006

Sukkels! :looser:
Waarschuw beheerder
Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.

:GAAP:
Waarschuw beheerder
De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen

of met andere mannen :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:48:
volgens mij gaat het niet alleen om de sex maar vooral om de spanning erom heen

en om stoer te praten tegen je vrienden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:04:
medelijden met jouw kinderen!

hahaha hap hap!
Nou dat hebben we niet nodig. LB!!

tis maar hoe je t opvat, serieus of grappig maakt een wereld van verschil.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:49:
niet? nou dan zal ik wel geboft hebben dat wel te mogen ervaren met dezelfde persoon. het is maar wat je er zelf van maakt.

het is maar waar je genoegen mee neemt he.. ;P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 00:13:
en om stoer te praten tegen je vrienden!

hahaha dat zijn jou worden :X

Waarschuw beheerder
U, je bent homo ... dus wat loop je nou te zeiken en te stoken in de heterowereld :aai:
Waarschuw beheerder
vind het wel geinig hoe de gebeten meiden hierop reageren,en er meteen alles uitgooien...hahaha...
en las ook een aantal reacties van meiden van 16, die beweren dat ze zelf playettes zijn....erg stoer :yes:

anyway...als je niet trouw kan zijn, neme dan een sexrelatie(s) heb je ook geen gezeik;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:23:
Volgens mij vindt hij het zowieso lastig als vrouwen nadenken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:06:
het is maar waar je genoegen mee neemt he..

ik ben tevreden met wat ik heb, een slippertje is het mij niet waard om alles naar de klote te helpen :nee:
zijn zat mannen die hun vrouw altijd kunnen plezieren
en waarbij geen ander te pas hoeft te komen.

Waarschuw beheerder
donateur

Nou, ik weet bijvoorbeeld dat ze bij de marine het zo hebben geregeld dat degene die niet varen de vrouwen onderhouden van de varenden. Dat er toch binnen een bepaalde groep wordt geneukt en aangezien deze groep steeds wijzigt blijft het leuk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 juni 2006 om 10:10:
Nou, ik weet bijvoorbeeld dat ze bij de marine het zo hebben geregeld dat degene die niet varen de vrouwen onderhouden van de varenden. Dat er toch binnen een bepaalde groep wordt geneukt en aangezien deze groep steeds wijzigt blijft het leuk.

dat is ook een manier om er mee om te gaan... ;)

bovendien kun je onderling ervaringen uitwisselen.. (Y)

Kan heel leerzaam zijn voor somiggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 23 juni 2006 om 10:10:

echt waar?
Klinkt heel redelijk, eigenlijk.
zitten veel voordelen aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op vrijdag 23 juni 2006 om 08:30:
anyway...als je niet trouw kan zijn, neme dan een sexrelatie heb je ook geen gezeik

ja maar WIE doet dan het huishouden?? wie maakt dan het eten klaar?? Want niet elke man wil bij zijn moeder blijven wonen till the end of time... ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:34:
ja maar WIE doet dan het huishouden?? wie maakt dan het eten klaar?? Want niet elke man wil bij zijn moeder blijven wonen till the end of time...

oja das waar...
kuttt...
doe jij dat voor me 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op vrijdag 23 juni 2006 om 10:35:
doe jij dat voor me

hihi tuurlijk schat voor jou wel hoor! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:49:

Nou he meid, dan mogen we onszelf gelukkig
prijzen dat wij dat wel hebben 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:34:
ja maar WIE doet dan het huishouden?? wie maakt dan het eten klaar?? Want niet elke man wil bij zijn moeder blijven wonen till the end of time...

Hear hear!
Sommige zaken moet je gewoon kunnen scheiden.
Zoals liefde en sex.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:37:
hihi tuurlijk schat voor jou wel hoor!

das mooi...
ps: kan je metene me kleren ff strijken, wnat dat heb ik neit kunnen halen vanochtend:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 23 juni 2006 om 10:20:
Klinkt heel redelijk, eigenlijk.
zitten veel voordelen aan

voornamelijk ook geen rare ziektes en zo he als het binnen de groep blijft

het is geen mens het is geen dier het is een marinier mentaliteit

dus geen jaloezie dingen ook

Waarschuw beheerder
De marine, helemaal zo gek nog niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 juni 2006 om 10:55:
voornamelijk ook geen rare ziektes en zo

Tja, als je zeeziek bent geweest, dan kan de rest natuurlijk ook weinig meer boeien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 juni 2006 om 10:55:
oornamelijk ook geen rare ziektes en zo he als het binnen de groep blijft

het is geen mens het is geen dier het is een marinier mentaliteit

dus geen jaloezie dingen ook

En de ziektes die de marinier oploopt als zijn schip aanmeert op een of ander exotisch strand? daar valt ook wel wat te neuken hoor.. en na zo lang op zee kan ik me voorstellen dat men wel zin heeft aan eens iets anders dan die enige vrouwlijke marinier waar dagelijk een stuk of 20 mannen over heen gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 11:09:
en na zo lang op zee kan ik me voorstellen dat men wel zin heeft aan eens iets anders

Ja, inderdaad. Als je 4 maanden vis hebt geroken dan wil je het ook wel een proeven!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:11:
Ja, inderdaad. Als je 4 maanden vis hebt geroken dan wil je het ook wel een proeven

maar nu is er nog geen oplossing voor de ziektes :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:11:
Ja, inderdaad. Als je 4 maanden vis hebt geroken dan wil je het ook wel een proeven

hahahah, wat een gozer ook (y)

Waarschuw beheerder
donateur
En de ziektes die de marinier oploopt als zijn schip aanmeert op een of ander exotisch strand? daar valt ook wel wat te neuken hoor.. en na zo lang op zee kan ik me voorstellen dat men wel zin heeft aan eens iets anders dan die enige vrouwlijke marinier waar dagelijk een stuk of 20 mannen over heen gaan

vooral die in de west zijn gestationeerd, die hebben daar allemaal hun schatje voor die paar maanden
en na zo lang op zee kan ik me voorstellen dat men wel zin heeft aan eens iets anders dan die enige vrouwlijke marinier waar dagelijk een stuk of 20 mannen over heen gaan

wheheheheh ze staan ook wel bekend als bordeelboten hierzo :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
en na zo lang op zee kan ik me voorstellen dat men wel zin heeft aan eens iets anders dan die enige vrouwlijke marinier waar dagelijk een stuk of 20 mannen over heen gaan

worden de vrouwelijke mariniers dan structureel zo vaak genaait dan?
dacht dat ze daar wel strenge regeltjes voor hadden.
ik las laatst ook een interview van een nederlandse generaal die wil verbieden dat vrouwen op Duikboten mogen werken. (of het was al verboden weet niet percies, maar hij was in iedergeval een groot voorstander van dat verbod)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 23 juni 2006 om 11:40:
worden de vrouwelijke mariniers dan structureel zo vaak genaait dan?

Ik denk dat er meer genaaid wordt dan wij ooit zullen weten

Waarschuw beheerder
donateur
dacht dat ze daar wel strenge regeltjes voor hadden.

ik las laatst ook een interview van een nederlandse generaal die wil verbieden dat vrouwen op Duikboten mogen werken

te duur, aparte wc's in een krappe u-boot
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 12:02:
Ik denk dat er meer genaaid wordt dan wij ooit zullen weten

halve familie zit in het leger of heeft erin gezeten

echte bordeelboten zijn dat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 juni 2006 om 12:10:
halve familie zit in het leger of heeft erin gezeten

Ik hoorde van een kennis van me die mee was met Parijs-Dakar dat daar in drie weken ook een half bordeel ontstond.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 12:13:
Ik hoorde van een kennis van me die mee was met Parijs-Dakar dat daar in drie weken ook een half bordeel ontstond..

ach laat ze lekker neuken...
je moest s weten hoeveel er geneukt word tijdens olympische spelen(Y)

allemaal top atleten, en neit alleen tijdens wedstrijden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op vrijdag 23 juni 2006 om 12:15:
allemaal top atleten, en neit alleen tijdens wedstrijden...laatste aanpassing 23 juni 2006 12:15

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 23 juni 2006 om 12:10:

Als ze daarmee reclame gaan maken bij de Marine dan krijgen ze vast een stuk meer aanmeldingen. :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 02:19:
hahaha hap hap!
Nou dat hebben we niet nodig. LB!!

tis maar hoe je t opvat, serieus of grappig maakt een wereld van verschil.

Het is maar hoe jij mijn opmerking opvat, serieus of grappig maakt n wereld van verschil! (y)

Waarschuw beheerder
Word je niet begrepen, ClubKutje? :aai:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:11:
Word je niet begrepen, ClubKutje?

Mannen zijn er ook niet om vrouwen te begrijpen :no:

Die zijn er alleen maar voor hun dikke lul en hun dikke portemonnee (y)

Waarschuw beheerder
donateur
hey clubkutje

zet deze effe op je profiel, past wel bij je

[img width=250 height=250 cacheid=000c8bf400241cf0b9ce9c3b1a017638d1]http://pic20.picturetrail.com/VOL1352/5175515/10524081/151489813.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:13:
Die zijn er alleen maar voor hun dikke lul en hun dikke portemonnee

right girl! :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:11:
Word je niet begrepen, ClubKutje? .

Door mij altijd wel B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 juni 2006 om 13:28:
hey clubkutje

zet deze effe op je profiel, past wel bij je

Uhuh B)

Uitspraak van (Cinderella). op vrijdag 23 juni 2006 om 13:34:
Door mij altijd wel

Ja jij begrijpt me altijd! :yes:

Als ik jou niet had! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:49:
Ja jij begrijpt me altijd!

Als ik jou niet had!

*zucht:bloos::lief:

Waarschuw beheerder
Alles in overleg :D

Waarschuw beheerder
Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie

Zorg jij eerst maar dat je uberhaubt 1 vrouwe kan krijgen en houden lapzwans :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:05:
Zorg jij eerst maar dat je uberhaubt 1 vrouwe kan krijgen en houden lapzwans

U. heeft er meerdere :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op vrijdag 23 juni 2006 om 13:55:
*zucht

Het is ware liefde! :lief:

Ik zoek niet meer langer naar mijn prins op t witte paard! :no: Ik heb mijn prinsesje op t witte paard gevonden! 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:59:
Alles in overleg

Als jij dat op die foto bent, wil ik best wel ff wat met jou overleggen o:)

Waarschuw beheerder

Vind je het erg als ik je niet in die categorie reken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:08:
Ik zoek niet meer langer naar mijn prins op t witte paard! Ik heb mijn prinsesje op t witte paard gevonden

Wat als de prins van je leven nou naar jou op zoek is..?? o:)

Het is mijn tweelingbroer op de foto... :P tuurlijk ben ik dat!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:10:
Wat als de prins van je leven nou naar jou op zoek is..??

Het is mijn tweelingbroer op de foto... tuurlijk ben ik dat!!!

Dan moet ie even een Tom Tom navigatie systeem kopen, want hij heeft me nog steeds niet gevonden! (y)

Het had je tweelingbroer toch kunnen zijn :9 Heb jij toevallig n wit paard?! o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:14:
Dan moet ie even een Tom Tom navigatie systeem kopen, want hij heeft me nog steeds niet gevonden!

Zonder een adres te hebben heeft de Tom Tommy geen werking...
of word dit automatisch ingestraald?? ;-)

Ik heb geen wit paard...wel een stalen ros, geldt dat ook???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:15:
Zonder een adres te hebben heeft de Tom Tommy geen werking...
of word dit automatisch ingestraald??

Ohw ja das waar!

Maar als de ware zou je dat toch aan moeten voelen lijkt mij... Maar goed, ik wil t lot best n beetje helpen! o:)

Zo ben ik dan ook wel weer B)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:15:
Ik heb geen wit paard...wel een stalen ros, geldt dat ook???

Hmmm weet niet of dat ook telt... Je kan ook t paard van Sinterklaas ff lenen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:19:
Maar goed, ik wil t lot best n beetje helpen!

Sociaal van je ;-)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:19:
Je kan ook t paard van Sinterklaas ff lenen

Ga je dan mee na Spanje om hem op te halen??
Maar mijn stalen ros telt trouwens ook, krijg je adrenaline van ;-)
Waarschuw beheerder

haha blijkbaar lukt m dat al aardig, maar heeft ie nog wat tips nodig om t makkelijker te maken.. :roflol: (dis toch de leukste smiley vind je niet? )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 14:24:
dis toch de leukste smiley vind je niet? )

ja :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:10:
Vind je het erg als ik je niet in die categorie reken?

:'( Je hebt me hartje gebroken :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:27:
ja

Rot op met je kut smiley :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:08:
Het is ware liefde!

Ik zoek niet meer langer naar mijn prins op t witte paard! Ik heb mijn prinsesje op t witte paard gevonden!

Daarom B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:23:
Sociaal van je

Ja, zo ben ik! ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:23:
Ga je dan mee na Spanje om hem op te halen??
Maar mijn stalen ros telt trouwens ook, krijg je adrenaline van

Maken we dr meteen n vakantie van! :cheer:

Adrenaline is altijd goed, neem die ook maar mee dan! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ten tweede heeft de vrouw een lager testosteron-niveau en kan zich derhalve gemakkelijker inhouden. Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

Bull shit.

Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.

nee hoor

dat laten wij jullie denken en omdat jullie niet de snuggersten zijn.....
geloven jullie het heilig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 14:33:
Rot op met je kut smiley

:aai:

deze wel goed dan o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:37:
deze wel goed dan

Ja die is lief :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:35:
Maken we dr meteen n vakantie van!

Jij hebt leuke ideën...Ben wel toe aan vakantie... ;-)
Gaan we dan ook samen jet-skieën??? o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:45:
Jij hebt leuke ideën...Ben wel toe aan vakantie...
Gaan we dan ook samen jet-skieën???

Ik zit vol met goede ideeën! ;)

Ik hou van jet-skieën! :cheer: Jij zit ook vol met goede ideeën zeg!

Het is n match! ;)
Waarschuw beheerder
Er bloeit hier iets!

Giddo!! :lief: Clubkutje :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:01:
Jij zit ook vol met goede ideeën zeg!

De mooiste ideeën hou ik nog voor me... o:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:01:
Het is n match!

Dus het word een dreamdate??? ;-)

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 15:02:
Er bloeit hier iets!

't klinkt alsof je er tussen wilt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:03:
De mooiste ideeën hou ik nog voor me...

Goh en je zit ook nog s vol verrassingen! :O

Dus het word een dreamdate???

Denk t wel... Volop temptation ;)

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 15:02:
Er bloeit hier iets!

Giddo!! Clubkutje

8)

Ze wil ff tussen ons in liggen denk ik ;)
Waarschuw beheerder

Klinkt dat zo jah? dan heb jij een rijkelijke fantasie.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 15:09:
Klinkt dat zo jah? dan heb jij een rijkelijke fantasie..

Beter een fantasie dan helemaal geen fantasie... ;-)
Geeft niet hoor die ontkenningsfase, daar ben ik ook al overheen!! o:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:08:
Goh en je zit ook nog s vol verrassingen!

Jong geleerd is oud gedaan ;-)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:08:
Denk t wel... Volop temptation

Ik zal mijn handjes wel uitsteken... maak je borst(en) maar nat.. ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:13:
Beter een fantasie dan helemaal geen fantasie...
Geeft niet hoor die ontkenningsfase, daar ben ik ook al overheen!!

Ben jij al uit de kast?! :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:13:
Ik zal mijn handjes wel uitsteken... maak je borst(en) maar nat..

Dan zal ik mn handjes ook wel uitsteken o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:15:
Ben jij al uit de kast?!

:9 Voor jou wel...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:15:
Dan zal ik mn handjes ook wel uitsteken

:O :O mag dat zomaar?? Je mag me wel voorbereiden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:22:
Voor jou wel...

*zucht*

Je zegt ook precies de juiste dingen op t juiste moment! :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:22:
mag dat zomaar?? Je mag me wel voorbereiden

Ik mag alles! B)

Bereid je maar vast voor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:29:
Je zegt ook precies de juiste dingen op t juiste moment!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:29:
Ik mag alles!

Als jij dat zegt, dan zeg ik dit....Alleen alsgeilismagalles :9 so wanna try it again??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:35:
Als jij dat zegt, dan zeg ik dit....Alleen alsgeilismagalles so wanna try it again??

Alsmaargeilismagalles is mijn motto :yes: (y)

Dus bereid je maar voor! :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:36:
Alsmaargeilismagalles is mijn motto

Jij bent ook een doorzetster... :9
Ik ben al voorbereid, ik wacht op jou voorbereiding ;-)

Jou motto samen de lotto....*BOEM* jackpot ;-)

Dus nu is het tijd voor???? :woep:

Waarschuw beheerder
Hallo.

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de . emancipatie . te maken hebben.

Bla bla bla bla, hoor ik daar een klein pikkie op pootjes praten?? Je beseft wel dat je moeder ook een vrouw is?? Zou je willen dat je pa (die je blijkbaar niks nuttigs heeft geleerd) haar ook hard verneukt?of je zusjes, nichtjes of tante?

Je bent zelf vast eens verneukt door een vriendinnetje vandaar dat je zo zielig denkt en doet, jammer hoor, zo'n smet op het mannenras.. castreren die handel (als er al wat zat tenminste)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:38:
Jij bent ook een doorzetster...
Ik ben al voorbereid, ik wacht op jou voorbereiding

Jou motto samen de lotto....*BOEM* jackpot

Dus nu is het tijd voor????

Zo ben ik B)

Nu is t tijd voor je witte paard of je stalen ros?! o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mannen zijn er ook niet om vrouwen te begrijpen

Topwijf (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:42:
Nu is t tijd voor je witte paard of je stalen ros?!

Wees origineel ;-) ik heb al zoveel voor je bedacht intussentijd.... :9

Mannen zijn er ook niet om vrouwen te begrijpen

Wat lezen mijn ogen nu pas... :O clubkutje...misschien trek ik me maar terug... :( :(
Of je moet je toch van je andere kant laten zien..?? Naakt graag? :P

:lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:45:
Wees origineel ik heb al zoveel voor je bedacht intussentijd....

Woorden schieten me gewoon ff tekort op dit moment! :O

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:38:
Jou motto samen de lotto....*BOEM* jackpot

Dus nu is het tijd voor????

Laat de balluuhh maar valluuuhh! :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:45:
Wat lezen mijn ogen nu pas... clubkutje...misschien trek ik me maar terug...

Uhm :$

Dat zei ik toen ik mijn prins op t witte paard nog niet had ontmoet!

Bij jou denk ik er niet zo over! :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:50:
Woorden schieten me gewoon ff tekort op dit moment!

:O Jou tekort?? We kunnen ook communiceren met lichaamstaal? Als je dat liever hebt?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:50:
Dat zei ik toen ik mijn prins op t witte paard nog niet had ontmoet!
Bij jou denk ik er niet zo over!

Je weet me gevoelige snaar even te raken... o:)
Maar vooralsnog naakt vooruit sexy mag ook, ik wil zien dat je er anders overdenkt :devil:

;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:54:
Je weet me gevoelige snaar even te raken...
Maar vooralsnog naakt vooruit sexy mag ook, ik wil zien dat je er anders overdenkt

Get a room!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Jou tekort?? We kunnen ook communiceren met lichaamstaal? Als je dat liever hebt?

Ja zelfs ik kan er af en toe ff stil van zijn! :O

En dat gebeurt niet vaak! :9

Je weet me gevoelige snaar even te raken...
Maar vooralsnog naakt vooruit sexy mag ook, ik wil zien dat je er anders overdenkt

Weet ik o:)

Dus ik moet laten zien dat ik er anders over denk?!

Zal ik dan de jet-skies op vakantie betalen om te laten zien dat t me niet alleen om je dikke portemonnee gaat?! o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:57:
Get a room!!!!!!!!!!!!

Is al geboekt...Screw YOU!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:58:
En dat gebeurt niet vaak!

Bloos je ook al dan??

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:58:
Zal ik dan de jet-skies op vakantie betalen om te laten zien dat t me niet alleen om je dikke portemonnee gaat?!

:aai: Is goed!! De rest van de rekeningen worden wel naar je huis gestuurd ;-) (K)
De massage die is gratis....maargoed die krijg je van mij natuurlijk :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu wordt het een beetje saai hoor jongens..

:zz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:57:
Get a room!!!!!!!!!!!!

Er voelt zich weer iemand buiten gesloten! :O

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:02:
Is al geboekt...Screw YOU!!

8)

Bloos je ook al dan??

Nee nog niet! Maar wat niet is, kan nog komen! ;)

Is goed!! De rest van de rekeningen worden wel naar je huis gestuurd
De massage die is gratis....maargoed die krijg je van mij natuurlijk

Uhm de rest vd rekeningen betaal jij... Mijn aanwezigheid is natuurlijk al van onschatbare waarde! o:)

En in ruil voor die massage, krijg jij ook n massage van mij! :9

Wij zijn echt t voorbeeld voor n ideale relatie... Geven en nemen! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:05:

Komt omdat we weten dat jij mee leest... :X

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:06:
Mijn aanwezigheid is natuurlijk al van onschatbare waarde!

Ik hou je in je waarde schat, toch heb je een beetje gelijk... ;-)
Wat was je adres ook alweer?? Volgens mij heb ik een postcode fout gemaakt... o:)

Wij zijn echt t voorbeeld voor n ideale relatie... Geven en nemen!

Absoluut :lief: meer nemen als geven... :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:05:

z

Jullie zijn gewoon jaloers! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:08:
Komt omdat we weten dat jij mee leest...

houd je je daarom in? of blijf je daarom maar doormelken over het zelfde?

1 voordeel voor jou, ik ben zo vrij van werk, dus gesprek zal eindigen hier...!!

Ik ook.. zo te zien ben jij ook heel productief bezig geweest vandaag (wat je functieomschrijving betreft dan)
maja het laatste half uurje kun je wel ff iets verrassend doen toch?

Jullie zijn gewoon jaloers!

zo ben ik niet b)

Waarschuw beheerder
Er voelt zich weer iemand buiten gesloten

Nee hoor wil niet eens met jullie op een kamer :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:11:
Ik ook.. zo te zien ben jij ook heel productief bezig geweest vandaag (wat je functieomschrijving betreft dan)
maja het laatste half uurje kun je wel ff iets verrassend doen toch?

Bla bla bla bla bla...zoek jij eerst maar een baan...Gatver wat een sarcastisch iets ben je!!

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:11:
houd je je daarom in? of blijf je daarom maar doormelken over het zelfde?

Ik wou nu dat ik haar melk kon drinken... :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:12:
Nee hoor wil niet eens met jullie op een kamer

Niet?? :/ ik wel hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:13:
Bla bla bla bla bla...zoek jij eerst maar een baan...Gatver wat een sarcastisch iets ben je!!

Hahaha dat was helemaal niet sarcastisch bedoeld hoor!.. Ik heb ook niets productiefs gedaan op mn werk vandaag..:hug: ik heb dus al een baan..hoef ik niet meer te zoeken.. hoe bevooroordeeld kun je zijn..:vaag:

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:16:
hoe bevooroordeeld kun je zijn..

Mensen maken iemand bevooroordeeld door eerst gemelde mededelingen... ;-)
Ben blij dat je werk hebt (Y) misschien wordt jij ooit ook wel eens bedrijfsleid(st)er o:)

Clubkutje :lief: ik ga even de boel voorbereiden, voordat ik de toko hier ga sluiten!!!

Tot de volgende keer ;-) (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:19:
bedrijfsleid(st)er

Whahaha jees wat goed van je!! (Y)

de toko

Ben wel benieuwd wat voor een toko.. dus als je toch bezig bent.. vertel dat ook even misschien vind ik je nog wel stoerder.. ;)

Ik hoor t al jij hebt t al gemaakt in het leven..

Ik ga hier niet lopen pochen wat voor een functie ik heb.. dat vind ik zielig gedrag..
maar je stelt niet zo heel meer veel voor hoor.. b)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:23:
Ik ga hier niet lopen pochen wat voor een functie ik heb.. dat vind ik zielig gedrag.. maar je stelt niet zo heel veel meer voor hoor..

Grapjas....ik vraag ook niet om jou aandacht!! :P

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:23:
Ik ga hier niet lopen pochen wat voor een functie ik heb.. dat vind ik zielig gedrag.. maar je stelt niet zo heel veel meer voor hoor.

Wie zegt dat ik het over mij had?? Ook kan ook meervoudig worden opgevat.. :looser:
Have fun met neuspeuteren... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha nou dan stel je nog minder voor dan ik al dacht..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:26:
Have fun met neuspeuteren... laatste aanpassing 23 juni 2006 16:27

daar houd ik me niet zo mee bezig.. maar ik wens je niets minder!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:13:
Ik wou nu dat ik haar melk kon drinken...

Oef :kwijl:

Clubkutje ik ga even de boel voorbereiden, voordat ik de toko hier ga sluiten!!!

Tot de volgende keer

Dag prins op t witte paard! :lief:

;) (K)

Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 23 juni 2006 om 16:31:
Haha nou dan stel je nog minder voor dan ik al dacht..

Waarom zitten jullie mijn prins op t witte paard nou zo af te zeiken?! :(

Gunnen jullie me t niet ofzo?! :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
:gaap: zeg dat wel....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 17:09:
Waarom zitten jullie mijn prins op t witte paard nou zo af te zeiken?!

Gunnen jullie me t niet ofzo?!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 17:09:
Dag prins op t witte paard!

slet8)
je hebt wel veel prinsesjes he....je verzamelt ze zeker8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op zaterdag 24 juni 2006 om 05:38:
je hebt wel veel prinsesjes he....je verzamelt ze zeker

O:) Ik weet niet hoeveel prinsesjes zij heeft.... O:) hoeveel eigenlijk?? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen

:gaap: :z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op zaterdag 24 juni 2006 om 05:38:
slet
je hebt wel veel prinsesjes he....je verzamelt ze zeker

Ik heb t hier over mijn prins op t witte paard!

Wel ff opletten he slet?! (y)

Jaloers zeker :looser:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 05:49:
Ik weet niet hoeveel prinsesjes zij heeft.... hoeveel eigenlijk??

Je weet toch dat ik maar 1 prins heb?! o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je wat ik niet snap als ik dit topic zo lees? WAAROM in godsnaam willen mensen altijd een relatie?

je verzet je wel tegen het in jouw ogen door de kerk opgelegde idee van monogamie, maar gaat dus wel mee in het door de hele maatschappij EN de kerk opgelegde idee van het delen van je leven met iemand. Je kunt toch ook gewoon lekker single blijven en zorgen dat je liefde en sex genoeg om je hene verzameld, zonder dat je daarbij mensen hoeft te kwetsen?

Ik geloof niet dat de mens monogaam is, dat ten eerste. In de dierenwereld komt monogamie ook amper voor. Op de een of andere manier zoeken veel mensen naar thrilss. Naar chemische ontploffinkjes in hun hoofd. Verliefdheid is ook zo'n chemische disbalans. Na een paar jaar zijn de kriebels over en dan zie je dus vaak dat mensen het buiten de deur gaan zoeken.

Ik ben echt zo totally different gaan denken over de liefde. Ik wil genieten van het moment. Zonder me vast te leggen aan een persoon. Er lopen fucking miljarden mensen op de aardkloot. Er lopen wel duizenden "waren" rond. Iemand is de "ware" for the time being. Zolang het leuk is, is het leuk. Maar als de lol ervan af is, dan houdt het verder gewoon op.

Waarom zou je uberhaupt een relatie willen? Als je zogenaamd zo denkt als bovenstaand, dan vind ik het eigenlijk erg laf dat je niet gewoon voor jezelf durft te kiezen. Maar dat is het he, want die relatie biedt stabiliteit en zekerheid. Want alleen is ook maar zo alleen.

Nou zo heb ik ook jarenlang gedacht en zo denken veel mensen. Waardoor ze tegen beter weten in bij elkaar blijven en elkaar bedonderen bij het leven. Ik pas daarvoor. Ik rooi het namelijk prima in mn eentje en als ik ergens aan begin, is het omdat ik op dat moment bij diegene wil zijn. Dan zijn er ook geen anderen.

Ik vind heel veel mensen heel gezapig. Ze blijven maar wat hangen in hun relatie waar het vuur en de passie uit is. En yep, dan krijg je dus bovenstaande situaties.

Wat ik daar van vind? Eerlijk gezegd vind ik het laf. Want je kwetst er anderen mee. Als jij twee wijven tegelijk wilt neuken, prima. Blijf dan lekker single of zorg dat je twee meiden treft die 't allebei ok vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 24 juni 2006 om 23:34:
WAAROM in godsnaam willen mensen altijd een relatie?

Niet altijd :)

Waarschuw beheerder
WAAROM in godsnaam willen mensen altijd een relatie?

omdat mensen daar behoefte aan hebben, en wel met 1 iemand hun leven willen delen, ipv rond te scharrelen.
en sommigen het wel tig jaar met elkaar uithouden en het vuur brandende blijft.

niks raars aan dat mensen een relatie willen, het is maar wat je voorkeur heeft, voor de één is dat vastigheid met 1 partner, voor de ander is het scharrelen, of vaker variatie tussen partners.

ieder zijn ding.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 01:36:
en het vuur brandende blijft.

dat komt door mn element hout die houdt t vuurtje aan, snappie?
ieder zijn ding.[/quote]

zeg ik!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
ieder zijn ding.

Waarschuw beheerder
omdat mensen daar behoefte aan hebben, en wel met 1 iemand hun leven willen delen, ipv rond te scharrelen.
en sommigen het wel tig jaar met elkaar uithouden en het vuur brandende blijft.

niks raars aan dat mensen een relatie willen, het is maar wat je voorkeur heeft, voor de één is dat vastigheid met 1 partner, voor de ander is het scharrelen, of vaker variatie tussen partners.

ieder zijn ding.

Ik heb het niet over de mensne die een relatie willen en er ook echt achterstaan en er voor gaan.

maar over de mensen die het gevoel hebben dat het zo hoort, erin duiken maar vervolgens alsnog vreemdgaan of gek worden van hun twijfels. Waarom ga je er dan voor kiezen er twee relaties op na te houden, waarbij je niet eerlijk bent en dus die ander pijn moet doen?

Ik heb het dus over wat er in de openingspost van dit topic besproken wordt. Voordat iedereen met een relatie zich gelijk aagevallen voelt.

Want allicht zijn er mensne die wel monogaam kunnen zijn en er ook voor kiezen. Ik doel echter op al die anderen, die dat NIET kunnen, zich in allerlei bochten wringen, eigenlijk niet gelukkig zijn in hun relatie en vast blijven houden aan een illusie. :)

Waarschuw beheerder
Als jij twee wijven tegelijk wilt neuken, prima. Blijf dan lekker single of zorg dat je twee meiden treft die 't allebei ok vinden.

hoe kun je nou een relatie opbouwen met iemand en tegelijkertijd ook een "neuk bitch"hebben?
als je een relatie hebt metg iemand neem ik aan dat je veel om diegene geeft en van houd?
dat laat je niet egt blijken door iemand ontzettend veel pijn te doen.. vertrouwen moet je hebben in een relatie..
geloof me, t doet zeker veel pijn als je moet merken dat je vriend niet eerlijk is tegen je en er een vriendinnetje op na houd..
of dat iemand je dat gevoel doet geven..
wees gewoon eerlijk tegen elkaar anders kan je beter stoppen met je relatie!!

jonguhs of meisjes (die zijn ook niet altijd heilig) die 2 sexobjecten willen hebben blijf gewoon single dan is er niets aan de hand..
Waarschuw beheerder
:respect: wereld stukkie tekst (y)
Waarschuw beheerder
uhhh :O U. uit onderzoek is gebleken dat wij Bitches beter zijn in het geheim houden van onze sexuele escapades dan de heren :devil: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 26 juni 2006 om 11:21:
U. uit onderzoek is gebleken dat wij Bitches beter zijn in het geheim houden van onze sexuele escapades dan de heren

klopt, vrouwen l..... beter :X
Waarschuw beheerder
Hallo.

vind het een zeer goed stuk! heb geen tips, volgens mij gaat het je prima af zo!

(alleen jammer dat je dit nu pas ontdenkt hebt, wij vrouwen regelen het zo al jaren,

want iedereen weet immers wel dat vrouwen langer sex nodig hebben wil het bevredigend zijn,

en als 1 vent daar niet voor kan zorgen, tja, dan maar meerdere he ....)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op maandag 26 juni 2006 om 16:34:
alleen jammer dat je dit nu pas ontdenkt hebt, wij vrouwen regelen het zo al jaren,

want iedereen weet immers wel dat vrouwen langer sex nodig hebben wil het bevredigend zijn,

en als 1 vent daar niet voor kan zorgen, tja, dan maar meerdere he

Amen :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 26 juni 2006 om 18:14:
Amen

He Linda schatje!
En waarom merk ik daar dan niks van? :)

:kusje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 19:53:
He Linda schatje!
En waarom merk ik daar dan niks van?

Jij bent slechts mijn huihoudbitch, dus stofzuigen kreng :[

;) :kusje2:

Waarschuw beheerder
:) I rest my case...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 20:02:
I rest my case...

Waarschuw beheerder
:(

Nou ja, dan maar geen steengeile sex voor jou he. Dan maar niet smeken of ik wil stoppen omdat 26x klaarkomen wel genoeg is voor één avond...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt

ja kut he! dat een man niet eerlijk meer kan zijn tegenwoordig.

maar vroeger toen de mannen van staal waren en de boten van hout toen ....... nou echt wel ff wat anders toen, hey!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 25 juni 2006 om 13:42:
maar over de mensen die het gevoel hebben dat het zo hoort, erin duiken

Ik vraag het me ook al een tijdje af, hoor wackyjacky...

Zie om me heen toch ook veel mensen ergens in 'duiken' en het is meteen halleluja, ik heb een :respect: vriend :respect: en nu hoor ik er weer bij...(ik zie het vooral bij de vrouwen namelijk :$)

Ondanks deze 'moderne' wereld lijkt het wel alsof het hebben van een relatie 'hoort' en als je het niet hebt, pas je niet in het plaatje.

Wat ik ook niet begrijp is dat mensen blijkbaar genoegen nemen met minder, om maar niet alleen te willen zijn...
Maargoed, ik ben ook 3 jaar bij een idioot gebleven :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 20:38:
Nou ja, dan maar geen steengeile sex voor jou he. Dan maar niet smeken of ik wil stoppen omdat 26x klaarkomen wel genoeg is voor één avond...

En jij had het nog steeds over jezelf, of heb je het nu weer over je denkbeeldige vriendje? ;)

Waarschuw beheerder
soltanto me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 20:54:
soltanto me

Verklaar je nader :S

Waarschuw beheerder
Dat ik het nog steeds over mezelf heb. Maar denk je nu al in te kunnen schatten of ik daar wel capabel genoeg voor ben?

Waarschuw beheerder

:/ GRAPJAS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:00:
Dat ik het nog steeds over mezelf heb. Maar denk je nu al in te kunnen schatten of ik daar wel capabel genoeg voor ben?

Naja, ik ken mezelf, dus verwacht niet dat je gelijk gaat krijgen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:09:
:/ GRAPJAS

je toetsenbord is naar de klote :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 26 juni 2006 om 21:10:
ik ken mezelf,

Moeilijk komertje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:14:
je toetsenbord is naar de klote

Knap zeg, dat je dat kan constateren van zo'n afstand!
:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:14:
Moeilijk komertje?

Whaha, ik zeg: Probeer me eerst maar eens te strikken ;) Dat lukt je al noooooooooit....

Waarschuw beheerder
ook al in de ontkenningsfase? jij bent toch geen 17 meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:20:
ook al in de ontkenningsfase? jij bent toch geen 17 meer?

Whaha, ik ontken niks, ik stel dingen vast :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 10:46:
hoe kun je nou een relatie opbouwen met iemand en tegelijkertijd ook een "neuk bitch"hebben?
als je een relatie hebt metg iemand neem ik aan dat je veel om diegene geeft en van houd?
dat laat je niet egt blijken door iemand ontzettend veel pijn te doen.. vertrouwen moet je hebben in een relatie..
geloof me, t doet zeker veel pijn als je moet merken dat je vriend niet eerlijk is tegen je en er een vriendinnetje op na houd..
of dat iemand je dat gevoel doet geven..
wees gewoon eerlijk tegen elkaar anders kan je beter stoppen met je relatie!!

Ik kan me deels in je reply vinden. Echter, ik merk ook dat jij het hebben van twee relaties per definitie als iets ziet dat niet hoort of verkeerd is.

Dat het in jouw ogen zo is, wil nog niet zeggen dat andere mensen het niet kunnen. Ik weet voor mezelf niet of ik het zou trekken. Heb bijv. wel meegemaakt dat een meisje waar ik diepe gevoelens voor had toch ook de mannen ging missen (zoals ik zelf ook heel goed ken) en dat kostte me toch veel moeite. Al denk ik, dat in the end, als er eerlijk over gepraat zou zijn en ik dat stukje zekerheid gehad zou hebben dat het wel goed zat, ik 't misschien wel zou kunnen.

Weet het niet.

Ik zie het om me heen wel overal gebeuren moet ik zeggen. Zoveel mensen raken in hun relatie in een soort sleur, maar willen toch dat stuikje zekerheid niet kwijt. De spanning zoeken ze dan maar buiten de deur. waarmee ze niet eerlijk zijn tegen degene waar ze mee verder willen, en niet respectvol naar de meiden die enkel dienen als lustobject (mist de vrouwen daar zelf mee instemmen en het wel prima vinden zo). Andersom zal het uiteraard ook wel gebeuren, al gaan vrouwen toch vaker om andere redenen vreemd dan mannen.

Ik kom iig weinig mannen tegen die echt vrij als een vogeltje zijn. Ik kijk er ook niet meer van op. Ben alleen door al die ervaringen zelf wel anders gaan denken. Ik ga me niet meer krampachtig vasthouden aan iets als ik de spanning teveel ga missen. Danwel vecht ik voor wat ik heb en negeer ik al het andere gevoel, danwel heb ik een toffe tijd met iemand en is het gewoon na een tijdje klaar om weer verder te gaan. :)

Maar eerlijk, dat tracht ik wel te zijn ja. Zeker tegen mezelf. :)

Waarschuw beheerder
De bitch moet natuurlijk niet ontdekken dat je er een spiegel-relatie erop nahoudt, want je bent immers een monogame stakker. Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHA :lol::lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 20:39:
ja kut he! dat een man niet eerlijk meer kan zijn tegenwoordig.

maar vroeger toen de mannen van staal waren en de boten van hout toen ....... nou echt wel ff wat anders toen, hey!

Het is vreselijk. We worden gewoon een hoekje in gedrukt en een kat in het nauw maakt schijnbaar rare sprongen. Als we wisten dat de huishoud-bitch deze alternatieve omgangsvormen kon accepteren, zonder zichzelf ook van enige privileges te voorzien, dan was er niks aan het spreekwoordelijke handje geweest. Maar nee, daar moet natuurlijk weer moeilijk over gedaan worden en vervolgens moet de man weer gaan liegen. Net of wij dat leuk vinden om altijd te moeten liegen. We hebben ook gevoel! :(.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:27:
HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHA

Hihi.

Waarschuw beheerder
Topic hoort niet meer onder liefde, maar onder humor!

Lachwekkend gewoon :|

Waarschuw beheerder
donateur
Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

:yes: jullie moeten echt nadenken hoe je t gaat fixen...WE JUST DO IT (Y)
Waarschuw beheerder
Hoe succesvol 2 relaties erop nahouden?
Vraag t Harry Mens :/

Waarschuw beheerder
donateur
jemig, nog iemand die in paradijs woont 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 28 juni 2006 om 09:58:
jemig, nog iemand die in paradijs woont

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BYE] op woensdag 28 juni 2006 om 09:41:
Vraag t Harry Mens :/

Die was nou niet echt succesvol. Beter lezen :[
Waarschuw beheerder
Liefde is een ruim begrip. Je kan het met veel mensen op verschillende manieren delen.

Ik denk dat als je je daarbij beperkt tot 1 persoon er wel iets moet zijn als 1 + 1 = 1. Anders ga je elkaar in de weg zitten.

Waarschuw beheerder
Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Tips zijn welkom?

SICK :vaag:

Get a life

Waarschuw beheerder
en soms ben ik t zat om te pompen dan laat ik me ....
........ vol blaffen met ....

Waarschuw beheerder
Hallo.

meesterlijk topic :respect: :bier:

maar hoe pakt de topic opener het aan als het om 4 vrouwen gaat :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je heb ook altijd baas boven baas he...!! :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:40:
Je heb ook altijd baas boven baas he...!!

ze zullen er vast zijn meis
wil weleens weten hoe ze dat voor elkaar krijgen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:42:
ze zullen er vast zijn meis
wil weleens weten hoe ze dat voor elkaar krijgen

B) :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:52:
hoe pakt de topic opener het aan als het om 4 vrouwen gaat

komt daar de aap uit de mouw?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:47:
komt daar de aap uit de mouw

4 is wel weinig hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:47:
4 is wel weinig hoor

:bye:

je weet wat ze zeggen over jongetjes met een grote mond he!? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:50:
je weet wat ze zeggen over jongetjes met een grote mond he!?

nee weet ik niet doe het eens vertellen dan :D

Waarschuw beheerder
grote mond, klein pikkie toch!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:53:
grote mond, klein pikkie toch!?

je bent homo he (Y)

Waarschuw beheerder
hahaha

geslacht: vrouw

nee ben geen homo, ben hetro..