Partyflock

Forumonderwerp · 882273
Waarschuw beheerder
Hallo.

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de :nosmile:. emancipatie :nosmile:. te maken hebben.

Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt. Ten eerste omdat de vrouw wel van dergelijke aandacht houdt, punten dus. Ten tweede heeft de vrouw een lager testosteron-niveau en kan zich derhalve gemakkelijker inhouden. Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

Maargoed, de oplossing is duidelijk, de uitwerking kan meestal iets complexer zijn. De bitch moet natuurlijk niet ontdekken dat je er een spiegel-relatie erop nahoudt, want je bent immers een monogame stakker. Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Persoonlijk gebruik ik de truc van het vereningsleven. De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen over epileren of de nieuwste Swiffer. Ondertussen kun je de neukbitch volblaffen, zonder dat je argwaan wekt. Je kunt de telefoon immers niet beantwoorden in het verenigingsleven. Daarbij ben je natuurlijk uitgeput als je thuis komt, want het verengingsleven is zwaar! Dit zal de huishoud-bitch begrijpen.

Goede manier om een dubbele relatie erop na te houden dus. Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen om de bitches stil te houden.

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:01:
Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Tips zijn welkom?

SICK :vaag:

Get a life

Waarschuw beheerder
en soms ben ik t zat om te pompen dan laat ik me ....
........ vol blaffen met ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:01:
Hallo.

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de . emancipatie . te maken hebben.

Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt. Ten eerste omdat de vrouw wel van dergelijke aandacht houdt, punten dus. Ten tweede heeft de vrouw een lager testosteron-niveau en kan zich derhalve gemakkelijker inhouden. Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

Maargoed, de oplossing is duidelijk, de uitwerking kan meestal iets complexer zijn. De bitch moet natuurlijk niet ontdekken dat je er een spiegel-relatie erop nahoudt, want je bent immers een monogame stakker. Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Persoonlijk gebruik ik de truc van het vereningsleven. De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen over epileren of de nieuwste Swiffer. Ondertussen kun je de neukbitch volblaffen, zonder dat je argwaan wekt. Je kunt de telefoon immers niet beantwoorden in het verenigingsleven. Daarbij ben je natuurlijk uitgeput als je thuis komt, want het verengingsleven is zwaar! Dit zal de huishoud-bitch begrijpen.

Goede manier om een dubbele relatie erop na te houden dus. Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen om de bitches stil te houden.

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen

meesterlijk topic :respect: :bier:

maar hoe pakt de topic opener het aan als het om 4 vrouwen gaat :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je heb ook altijd baas boven baas he...!! :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:40:
Je heb ook altijd baas boven baas he...!!

ze zullen er vast zijn meis
wil weleens weten hoe ze dat voor elkaar krijgen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:42:
ze zullen er vast zijn meis
wil weleens weten hoe ze dat voor elkaar krijgen

B) :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:52:
hoe pakt de topic opener het aan als het om 4 vrouwen gaat

komt daar de aap uit de mouw?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:47:
komt daar de aap uit de mouw

4 is wel weinig hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:47:
4 is wel weinig hoor

:bye:

je weet wat ze zeggen over jongetjes met een grote mond he!? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:50:
je weet wat ze zeggen over jongetjes met een grote mond he!?

nee weet ik niet doe het eens vertellen dan :D

Waarschuw beheerder
grote mond, klein pikkie toch!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 17:53:
grote mond, klein pikkie toch!?

je bent homo he (Y)

:D

Waarschuw beheerder
hahaha

geslacht: vrouw

nee ben geen homo, ben hetro..