Partyflock

Forumonderwerp · 882273
Waarschuw beheerder
Hallo.

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de :nosmile:. emancipatie :nosmile:. te maken hebben.

Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt. Ten eerste omdat de vrouw wel van dergelijke aandacht houdt, punten dus. Ten tweede heeft de vrouw een lager testosteron-niveau en kan zich derhalve gemakkelijker inhouden. Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

Maargoed, de oplossing is duidelijk, de uitwerking kan meestal iets complexer zijn. De bitch moet natuurlijk niet ontdekken dat je er een spiegel-relatie erop nahoudt, want je bent immers een monogame stakker. Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Persoonlijk gebruik ik de truc van het vereningsleven. De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen over epileren of de nieuwste Swiffer. Ondertussen kun je de neukbitch volblaffen, zonder dat je argwaan wekt. Je kunt de telefoon immers niet beantwoorden in het verenigingsleven. Daarbij ben je natuurlijk uitgeput als je thuis komt, want het verengingsleven is zwaar! Dit zal de huishoud-bitch begrijpen.

Goede manier om een dubbele relatie erop na te houden dus. Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen om de bitches stil te houden.

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 22 juni 2006 om 12:56:
behandel iedereen met respect en houd er meerdere relaties op na.

rara WAT klopt hier niet :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 22 juni 2006 om 12:08:
Dan open jij eens geen onzin meer
Want ik lees zelden wat normaals van jou
Met je gebitsch, grow up zeg

Sorry dat ik eerlijk ben. De meeste mannen durven er namelijk niet voor uit te komen, maar ze denken allemaal hetzelfde. Gelukkig zijn er ook nog échte mannen, die zich geen zorgen maken over de mening van hun bitch, zoals in dit topic vaker te lezen is.

Mannen die het niet met me eens zijn, zijn bang dat hun bitch ze gaat verlaten als ze ervoor uitkomen. Pure onzekerheid dus. Best zielig, op zich.

Uitspraak van Patricia81 op donderdag 22 juni 2006 om 12:44:
ps:
zijn er nog meer soorten bitches dan de huishoudt en neuk bitch???

De afscheiding begint bij de huishoud-bitch en de neuk-bitch. Meer heb je immers niet te verlangen van een vrouw. Meer hebben ze ook niet te bieden overigens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:02:
Best zielig, op zich.

Ja jij!!!

Waarschuw beheerder
Persoonlijk prefereer ik boytoy. Hebben jullie mannen (of, om de vocabulaire van de TO aan te houden: "players") er wel eens aan gedacht dat sommige vrouwen ook neukertjes hebben? Het enige verschil is dat wij er niemand mee kwetsen, want neukertjes hebben wij alleen als we single zijn.

Meer hebben ze ook niet te bieden overigens.

:roflol:
Waarschuw beheerder
Mannen die het niet met me eens zijn, zijn bang dat hun bitch ze gaat verlaten als ze ervoor uitkomen. Pure onzekerheid dus. Best zielig, op zich.

En waarom zorg jij er dan voor dat ze er niet achterkomt?

Best zielig, op zich ;) :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:11:
Persoonlijk prefereer ik boytoy

zo mag ik het horen :-D

Hebben jullie mannen/players er wel eens aan gedacht dat sommige vrouwen ook neukertjes hebben?

:yes:

heet emancipatie :-D

Het enige verschil is dat wij er niemand mee kwetsen, want neukertjes hebben wij alleen als we single zijn.

geldt misschien voor jou, maar echt niet voor alles dames, vrouwen, meisjes etc onder jullie hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:01:
Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitche

zo WTF denk jij wel niet gek..!!!!
het is tijd dat een van JOUW "bitches" jou is ff goed op je plek zet..!!!!
zielig ventje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:17:
zo WTF denk jij wel niet gek..!!!!
het is tijd dat een van JOUW "bitches" jou is ff goed op je plek zet..!!!!
zielig ventje...

Hap Hap Hap :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 22 juni 2006 om 11:10:
Is je moeder ook een bitch??? Respectloze oetlul

haha :d :d

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:28:
En dit soort denkt ooit nog een vriendin te kunnen scoren...
Denk maar niet dat ieder zinnig persoon zich zo laat behandelen

hehe benieuwd welke BITCH hierin trapt :/

Waarschuw beheerder
ach een beetje afwisseling kan geen kwaad toch ?

Waarschuw beheerder
donateur
kijk eens wat een mooie ik heb gevangen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:19:
Hap Hap Hap

snap niet dat jij lacht, jij valt ook onder de categorie vrouwen waar deze loser zo respectloos over praat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:15:
geldt misschien voor jou, maar echt niet voor alles dames, vrouwen, meisjes etc onder jullie hoor.

Okee, tuurlijk heb je "bitches" (en hier is de term wel op z'n plaats) die er wel mannen mee kwetsen, maar zo zit ik niet in elkaar. Net zoals er mannen zijn die het niet zo aanpakken, en hufters zijn die het wel zo aanpakken. Tsja, we kunnen het niet allemaal goed doen he? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:14:

Best zielig, op zich

Is ie mss bang dat z'n huishoudbitch de bloemetjes buiten zet met de lekkere tuinman? ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:23:
Okee, tuurlijk heb je "bitches" die er wel mannen mee kwetsen, maar zo zit ik niet in elkaar.

tja, zo is iedereen anders he :-P

Net zoals er mannen zijn die het niet zo aanpakken, en hufters zijn die het wel zo aanpakken. Tsja, we kunnen het niet allemaal goed doen he?

nee idd, maar degene die het verneuken, verneuken het wel voor de hele groep, snap je ?
Waarschuw beheerder
snap niet dat jij lacht, jij valt ook onder de categorie vrouwen waar deze loser zo respectloos over praat

maak je niet zo druk meid..

als hij dat wil.. laat m dan lekker.. hier stoor ik mij echt niet aan hoor.. en bovendien zegt het meer over hem dan over vrouwen in het algemeen..

en wat het over hem zegt moet je zelf invullen...

Waarschuw beheerder
speltip1: neem alleen neukerdjes die zelf ook in een relatie zitten, want die kunnen nooit praten.
speltip2: zorg altijd voor een alibi, een goede vriend of zo die je altijd zal dekken.
speltip3: neem een baan waarvoor je vaak naar het buitenland moet.
speltip4: vergeet niet de huishoudbitch ook regelmatig vol te yoghurden. anders wordt ze suspicious.
speltip5: wis altijd al je sms-jes.
speltip6: sms niet naar de verkeerde bitch! (haha, believe me I know)
speltip7: spreek met je neukbitch af dat jij altijd haar opbelt.
speltip8: deel je neukbitch met je vrienden. wel zo sociaal.
speltip9: praat er alleen met mannen over.
speltip10: verwijder ook MSN-logs

Heb ik allemaal ergens gelezen hoor...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zoals de player is vertrouwt hij zijn bitches :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:27:
speltip1: neem alleen neukerdjes die zelf ook in een relatie zitten, want die kunnen nooit praten.
speltip2: zorg altijd voor een alibi, een goede vriend of zo die je altijd zal dekken.
speltip3: neem een baan waarvoor je vaak naar het buitenland moet.
speltip4: vergeet niet de huishoudbitch ook regelmatig vol te yoghurden. anders wordt ze suspicious.
speltip5: wis altijd al je sms-jes.
speltip6: sms niet naar de verkeerde bitch! (haha, believe me I know)
speltip7: spreek met je neukbitch af dat jij altijd haar opbelt.
speltip8: deel je neukbitch met je vrienden. wel zo sociaal.
speltip9: praat er alleen met mannen over.
speltip10: verwijder ook MSN-logs

voeg eraan toe.
speltip 11. ontken altijd alles.
speltip 12. laat geen bewijzen achter. zoals gebruikte doekjes, tissues, bus slagroom.
speltip 13. zet altijd HAAR glas meteen in de vaatwasser en niet op het aanrecht. je huishoud-bitch ziet dan 1 glas teveel staan.
speltip 14. doe dit idem met je handdoeken mits je samen in bad/douche bent geweest.
speltip 15. zet de wcbril weer omhoog als je neuk-bitch is geweest.
speltip 16. zorg dat ze ongezien binnen en weer naar buiten gaat. de achterdeur is een goede oplossing. buren kunnen roddelen.

Waarschuw beheerder
Hallo.

De meeste mannen zullen het met me eens zijn dat een monogame relatie compleet passé is anno 2006. Monogamie is een utopie wat ooit door de kerk opgelegd is, om de bitches van de priesters in het gareel te houden. Tegenwoordig wordt er steeds vaker gekozen voor polygamie. Op zich prima natuurlijk, maar de keerzijde van de medaille is dat vrouwen ook menen dat diezelfde polygamie op hun van toepassing is. Geen idee hoe ze dat durven te denken, maar het zal wel iets met de . emancipatie . te maken hebben.

Dit brengt me op m.i. de beste en enige oplossing; de vrouw laten geloven dat je een monogame relatie verkiest en dat je aan haar genoeg hebt. Ten eerste omdat de vrouw wel van dergelijke aandacht houdt, punten dus. Ten tweede heeft de vrouw een lager testosteron-niveau en kan zich derhalve gemakkelijker inhouden. Mannen hebben het veel zwaarder natuurlijk.

Maargoed, de oplossing is duidelijk, de uitwerking kan meestal iets complexer zijn. De bitch moet natuurlijk niet ontdekken dat je er een spiegel-relatie erop nahoudt, want je bent immers een monogame stakker. Hoe kun je ervoor zorgen dat je de ene bitch (Van de liefde, gesprekken, koken en andere huishoudelijke taken) tevreden houdt, maar vervolgens ook nog genoeg tijd hebt om met de neuk-bitch door te brengen, zonder dat deze het van elkaar weten natuurlijk? Tips zijn welkom!

Persoonlijk gebruik ik de truc van het vereningsleven. De huishoud-bitch is immers content dat ze enkele avondjes alleen is, zodat ze met anderee huishoudbitches kan kleppen over epileren of de nieuwste Swiffer. Ondertussen kun je de neukbitch volblaffen, zonder dat je argwaan wekt. Je kunt de telefoon immers niet beantwoorden in het verenigingsleven. Daarbij ben je natuurlijk uitgeput als je thuis komt, want het verengingsleven is zwaar! Dit zal de huishoud-bitch begrijpen.

Goede manier om een dubbele relatie erop na te houden dus. Nu wil ik van de mannen hier wel eens horen welke truuks jullie toepassen om de bitches stil te houden.

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches. Deze informatie is van grote relevantie voor ons mannen er derhalve ook voor de evolutie, aangezien wij deze aansturen.laatste aanpassing 22 juni 2006 11:03

Het leuke is altijd als het andersom gebeurd... Dan zijn het altijd de gevoelige jongens die altijd de dupe zijn! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:26:
maak je niet zo druk meid..

als hij dat wil.. laat m dan lekker.. hier stoor ik mij echt niet aan hoor.. en bovendien zegt het meer over hem dan over vrouwen in het algemeen..

en wat het over hem zegt moet je zelf invullen...

:respect:

;)

Waarschuw beheerder
speltip17: nodig je neukbitch nooit bij je thuis uit, dan zijn speltip 12 t/m 16 overbodig...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:38:
speltip17: nodig je neukbitch nooit bij je thuis uit, dan zijn speltip 12 t/m 16 overbodig...

tis handig, spannend en o zo gemakkelijk om je neuk-bitch bij je thuis te laten komen.
je eigen bed, je eigen douche, iets kunnen eten , drinken wat je wil.
tv erbij.
lekker privacy.

dusse speltip 17 :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ohw jezus U. ben je weer aan tkutten ja :/

hoe krijg je het toch voor elkaar dat er in elk topic van jou wel ruzie ontstaat tussen mensen onderling of tussen mannen en vrouwen :\

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=120 height=30 cacheid=0000a43e0001364c9bfbaadf1a0175c962]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-rotopmetjeslotje.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat je huishoud-bitch ergens anders het "huishouden" gaat doen, en je een soa cadeau geeft! Respectloze gozer! Bah!

Gelieve geen onzinnig commentaar te plaatsen, bitches

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:14:

Ik zie het eerder als een uitdaging, niet als angst. Leven op de rand, weet je!

Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 13:44:
hoe krijg je het toch voor elkaar dat er in elk topic van jou wel ruzie ontstaat tussen mensen onderling of tussen mannen en vrouwen

Het is een gave.

Een ander kan op zijn beurt weer water in wijn veranderen.

Waarschuw beheerder
ik lach hier eens kostelijk om
het is namelijk het soort man wat ik altijd een blauwtje laat lopen.
blijft er weinig meer over van hun ge-bitch :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 22 juni 2006 om 13:44:
hoe krijg je het toch voor elkaar dat er in elk topic van jou wel ruzie ontstaat tussen mensen onderling of tussen mannen en vrouwen

Omdat alle vrouwen zich meteen aangesproken voelen en op hun vrouw zijn zijn getrapt o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:50:
Omdat alle vrouwens zich meteen aangesproken voelen en op hun vrouw zijn zijn getrapt

ho ho, niet alle, van mij kun je schrijven wat je wilt, ik herken me niet in het type vrouw dat men vaak wil beschrijven. dus mijn tenen zijn niet geraakt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:52:
ho ho, niet alle, van mij kun je schrijven wat je wilt, ik herken me niet in het type vrouw dat men vaak wil beschrijven. dus mijn tenen zijn niet geraakt

Ok alle vrouwen die defensief reageren dan ;)

Waarschuw beheerder
Zijn jullie er al uit????? :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:50:
Omdat alle vrouwens zich meteen aangesproken voelen en op hun vrouw zijn zijn getrapt

hahaha ja dat denk ik ook wel ja

ach ik vind het aantal mensen dat nog serieus op U ingaat ook wonderbaarlijk hoog
(zie het kat vs vissen topic)
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:48:

Zo blijft je zielig en alleen hè.

Kun je voor je eigen verjaardag een ragbol halen om de spinnenwebben tussen je benen weg te borstelen. :aai:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 13:53:
Ok alle vrouwen die defensief reageren dan

adem in............adem uit.................
het grotendeel hier bestaat uit een hoop onzin
vaak al te herkennen aan wie de opener is
mijn tip: niet diepgaand lezen
en es flink lachen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:57:
en es flink lachen

En de aangereikte tips in je achterhoofd opslaan natuurlijk :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:57:
het grotendeel hier bestaat uit een hoop onzin
vaak al te herkennen aan wie de opener is

Voor de (N). bitches (N). wel ja. :jaja:.

De (Y). mannen (Y). weten dit wel te waarderen en begrijpen ook dat deze gedeelde informatie van essentieel belang is binnen een relatie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:59:
En de aangereikte tips in je achterhoofd opslaan natuurlijk

ik sla alles wat van belang is op in me harde schijf :D

het voordeel van de flock is dat er weinig van belang is om op te slaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:59:
Uitspraak van Black007 op donderdag 22 juni 2006 om 13:57:
en es flink lachen

En de aangereikte tips in je achterhoofd opslaan natuurlijk

Hahaha precies :roflol:

En voor Tim.. :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:48:
ik lach hier eens kostelijk om
blijft er weinig meer over van hun ge-bitch

Idd....en omdat ie zo vaak een blauwtje heeft gelopen...kan ie geen respect meer voor vrouwen tonen:p
Groot gelijk jongen...zou ik in jou geval ook niet doen..:aai:
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op donderdag 22 juni 2006 om 14:02:
En voor Tim.. (F)

Solliciteer je naar neuk-bitch of huishoud-bitch?
Waarschuw beheerder
euhhhmm :/

eigenlijk op geen van beiden.. ik heb na een langdurige sollicitatieprocedure al een functie..

maar mocht ik om wat voor een reden dan ook van deze functie ontslagen worden laat ik het je weten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op donderdag 22 juni 2006 om 14:02:
Idd....en omdat ie zo vaak een blauwtje heeft gelopen...kan ie geen respect meer voor vrouwen tonen
Groot gelijk jongen...zou ik in jou geval ook niet doen

wil ik net gaan vragenm waar de antipathie voor bitches is gekomen, begon het al in je jeugd? zag je iets op tv? de eerste liefde die je koel liet staan?
de 2e liefde die jou als bitch gebruikte?
en bij de 3e dacht je ik ga een mislukte trend neer zetten??

deel je verhaal met ons :D ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:05:
deel je verhaal met ons

Idd dat gedrag komt toch ergens vandaan...vertel vertel...best nieuwschierig:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op donderdag 22 juni 2006 om 14:07:
Idd dat gedrag komt toch ergens vandaan...vertel vertel...best nieuwschierig

*zoekt in het dr phill boek naar oorzaken* :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:05:
deel je verhaal met ons

Je begrijpt er echt helemaal niks van, hè?

Dit topic gaat helemaal niet over jullie bitches, zoals ik dat al eerder aangaf. Het gaat over de mannen en hoe ze het beste om kunnen gaan met hun onnegeerbare oerdrangen. Ik heb niks tegen bitches. Sterker nog, ik zou echt niet zonder ze konnen, dus niets dan lof over de bitches.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:08:
Je begrijpt er echt helemaal niks van, hè?

Dit topic gaat helemaal niet over jullie bitches, zoals ik dat al eerder aangaf. Het gaat over de mannen en hoe ze het beste om kunnen gaan met hun onnegeerbare oerdrangen. Ik heb niks tegen bitches. Sterker nog, ik zou echt niet zonder ze konnen, dus niets dan lof over de bitches.

take it easy zeg
wel eens van humor gehoord
of was het de bedoeling diep en serieus op jouw topic te moeten ingaan?