Als hij de bedenker is van de wuppies, en daar patent op heeft aaangevraagd, tja dan geef ik hem gelijk.
Maar ik weet niet of het zo is
juist
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
Pierre heeft gewoon geld nodig....
Pierre is alcoholist
(permanent verbannen)
Foto's???
je weet toch wel hoe wuppies eruit zien ???
weg met de wuppie's, en leve Jan Johan de Smurfenman !!!!
Groeten van het wuppie-de -deur-uit-front
Hey, onze anti-wuppie groep wordt al steeds groter!
hij zegt dat hij alle rechten er van heeft van de liedjes en afbeeldingen
Iedereen weet zo'n beetje dat ze er "vroeger" ook al waren, je werd er mee doodgegooid.
Maar is er helemaal niemand die nog weet hoe die dingen vroeger heette, of waren het toen ook al wuppie's?????
laatste aanpassing
het is hem allemaal naar zijn hoofd gestegen.
Tja, toch vind ik dat niet helemaal eerlijk.
Die man heeft het bedacht, en indertijd veel geld gestopt in het bedenken, ontwikkelen, produceren, en vastleggen van de rechten.
Zou jij ook niet leuk vinden als anderen er parade mee gaan maken en (veel) geld mee verdienen
vader abraham gaat albert heijn aanklagen vanwege de wuppies , hij zegt dat hij alle rechten er van heeft van de liedjes en afbeeldingen ,hij zegt naar eigen zeggen recht te hebben op het deel van het sucses van albert heijn , Abraham wil weer geld zien ! ! ! !,hahahaha
Als hij de bedenker is van de wuppies, en daar patent op heeft aaangevraagd, tja dan geef ik hem gelijk.
Maar ik weet niet of het zo is
Iedereen heeft hier wel een stoer praatje over dat Piere Kartner niet moet zeiken enz. maar zouden jullie het er ook bij laten als jullie bijvoorbeeld de wuppie hadden verzonnen? en zag dat bij Albert Heijn binnen enkele weken alle wuppies uit het assortiment verdwenen zijn? (en ze er dus ziekelijk veel geld mee hebben verdiend)
(permanent verbannen)
veel geld mee hebben verdiend)
albert hein verdient zoiezo al veel,who cares , het gaar erom dat ie ouwe zeiksok ook weer s met face in de schijnwerpers wou staan , hij had er eerder mee moeten komen en niet nu het wk al weer op de helft zit er tegen aan lopen zeiken
het is gewoon een doorgeslagen rock ster
type sex drugs en rock en roll,...
het is hem allemaal naar zijn hoofd gestegen.
geld voor zien voor die dingetjes wat een randdebiel,..
gaat ie nog meer coke kopen
ouwe junk
een hij praat nog met smurfen ook.
zeg kunnen julie door een waterkraan
ja wij kunnen door een waterkraan

![[0251]](/images/user/106895_652536.jpg)
![[R.O.B.]](/images/user/392183_1768950.jpg)