Partyflock

Forumonderwerp · 880924
68289x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Moet het toch ff kwijt!!

Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!:jaja: :D

Zo dat is eruit.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:30:
Zucht gaan we weer... Ik geloof dat de óude garde'het neit snapt ipv andersom

party ik denk dat jij het niet wil snappen en gewoon het laatste woord hier over wil en zal hebben

Waarschuw beheerder
JA doe maar lientjuh, wij weten beter.. Nou weet jij misshcien hoe ik dat beest vang :P.
Waarschuw beheerder
en ze zijn super trots op haar jammer dat er niet op gereageerd word als er iemand een kleintje heb...

VANDAAR ONS EIGEN FLOKKIE MET DE *OUDE*GARDE!!!!!

Ik kan alleen maar zeggen: :jaja:!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:32:
wij weten beter

:gaap:

tuurlijk jij weet beter hahaha lach me rot hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:32:
haha, nee, je hebt hem toch niet laten ontsnappen he!!

Nee gewoon lekker uit gelaten, maar ze is slim ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:31:
En daarom hou ik braaf mijn mond

hoeft niet lien JIJ bent toch degene geweest die het niet eerlijk vind en bla bla dus kom maar hoor zeg wat je zeggen wil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:33:

Ik ook :d

Waarschuw beheerder
Ober laatste woord gesproken......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op vrijdag 29 december 2006 om 22:27:
Jolan lieverd ik vind het lief dat je dit zegt

Weet je eigenlijk boeit het me geen ene moer want iemand van ons flockje vind !

Wij weten wat we willen en iedereen van de oude garden had het zelfde gevoel dus ja waarom moet er dan door andere zo moeilijk gedaan worden

Sorry maar ik word een beetje ziek van het gezeik hier

Wij van de oude garden delen alles met elkaar en dan ook echt alles, we hebben prive contact met elkaar enzo dus ik snap niet wat het probleem van andere is als wij gewoon ons clubbie weer terug willen.

Wen je hebt helemaal gelijk :yes: Ik kan het ook niet laten om even een berichtje hier te plaatsen hoor. Als ik iets vraag over mijn kindje of een opmerking neerzet dan zijn *de oude garde* de enigste die er wat op zeggen of mij antwoord geven. Ik werd daar zo moe van dat ik gewoon niet meer veel kwam...Ik heb geen zin om tegen een muur te gaan lopen lullen, want dat kan ik thuis ook doen :yes:

Het is verder niks persoonlijks hoor, want met de meeste meiden klets ik prive ook wel eens, maar het is gewoon niet leuk als mensen je negeren.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:29:
en ze zijn super trots op haar jammer dat er niet op gereageerd word als er iemand een kleintje heb...

Kijk en dat vindt ik nog het ergste :S:S

Zo ik heb mijn ding gezegt, verder heb ik er geen behoefte meer aan :no: Ik wens iedereen hier een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2007!!

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou ik dat nog doen Jolan, ik heb er geen kracht meer voor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op vrijdag 29 december 2006 om 22:27:
maar goed leuk voor de intresse
mijn meisje is 23-12-2006 geboren om 20:02, 50cm...3415...en heet marissa emily

He nance! van harte gefeliciteerd met je meissie!
Fijn dat ze morgen weer naar huis mag! kun je der helemaal optimaal van genieten toch! verder met jou nu ook alles goed?
en mooie naam hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natascha (K) op vrijdag 29 december 2006 om 22:36:
Zo ik heb mijn ding gezegt, verder heb ik er geen behoefte meer aan Ik wens iedereen hier een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2007!!

jij ook :)..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:33:

pffffffffffffff laat chickie ff met rust :D
laten we het lekker gezellig houden ja toch ipv zeiken op en tegen elkaar

Waarschuw beheerder
nance van harte :cheer: dikke (K) van An, jim en Angel :D
gaat het goed met jullie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:38:
pffffffffffffff laat chickie ff met rust

Haha, ha meis :knuffel: Weet jij hoe je een konijn vangt ;)>

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe dat andere zwanger forum is net weer open, en ik vrees toch dat deze een slotje gaat krijgen als we zo doorgaan.

Maargoed, voordat ik het vergeet natuurlijk iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar, en het beste toegewenst voor de kleintjes en de trotse mama's en papa's dat het nieuwe jaar ze maar veel liefde en gezondheid mag bregen!! En voor de zwangeren onder ons natuurlijk een hoop leuke baby's :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:29:

VANDAAR ONS EIGEN FLOKKIE MET DE *OUDE*GARDE!!!!!

uummm je moet niet over idereen spreken meid, ik reageer wel en feliciteer iedereen, En nancy ken ik persoonlijk.
pff kappen nu iedereen idd. het is goed zo toch??? maak me ook niet meer uit dat jullie je eigen flockje hebben, Als jullie dat graag willen snap ik dat nu wel. ik hou er nu echt over op want ik was het al weer vergeten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:36:
Waarom zou ik dat nog doen Jolan, ik heb er geen kracht meer voor

nou lien misschien omdat jij hier op dit forum bent begonnen met klagen over ons flockje...
en hoe raar het wel niet was enzo dat je er niet bij mocht...

en dan moet je die kracht bij elkaar rapen lien en het dus ook is tegen ons zelf zeggen ipv het op deze manier op te lossen..
jij vind ons heel onvolwassen en op een roze wolk leven nou mijne is al blauw niet roze..
en ja ik vind jullie erg onvolwassen hoe jullie reageren als wij onder elkaar een flock hebben gemaakt en ja om dan wen de schuld te geven ook niet geheel terecht IK heb namelijk met wen gesproken er over en we zzijn SAMEN een flock begonnen...

en IK ben degene die NEE heeft gezegt toen er werd gevraagt off je er bij mog en ook van een paar anderen ..
dit nadat ik een paar pagina's hier terug heb gekeken..
het viel MIJ heel erg op dat de meiden van het begin niet meer kwamen en ja dat vind IK erg.nl zo en verder gelukkig 2007

Waarschuw beheerder
donateur
Daar had ik al die kracht natuurlijk voor nodig, om hier een keer me bek open te trekken! En aangezien het voor mij nu klaar is heb ik geen zin meer om me in de discussie te mengen. dus hou erover op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:42:
uummm je moet niet over idereen spreken meid, ik reageer wel en feliciteer iedereen, En nancy ken ik persoonlijk

dat weet ik maar over de oude garde gaat het toch ook om iedereen of niet dan tja zijn jullie eigen woorden toch
Waarschuw beheerder
pffffffffffffff laat chickie ff met rust
laten we het lekker gezellig houden ja toch ipv zeiken op en tegen elkaar

Het is ook nooit de bedoeling geweest om het hier ongezellig te maken hoor. Maar het irriteerd Jolanda(en nog een paar anderen) dat Nance door sommige van jullie niet eens gefeliciteerd word en Jolan probeerd daarmee aan te geven dat daarom de flock geopend is. Dat doet ze niet om jullie uit te lokken maar om het NOGMAALS duidelijk te maken..

En voordat ik het ook vergeet: iedereen alvast een gelukkig en gezond 2007 :cheer:!

Waarschuw beheerder
lien dan moet je verder ook niet meer mekkeren over ons klaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:46:
eigen woorden toch

wat bedoel je nou? ik snap er geen reet meer van hahaahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:51:
lien dan moet je verder ook niet meer mekkeren over ons klaar

Ik mekker niet, ben geen schaap. ik loei liever :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady G-Force op vrijdag 29 december 2006 om 22:48:
daarmee aan te geven dat daarom de flock geopend is.

nee daar ging het toch niet om? Het ging omdat jullie vanaf begin af aan elkaar konden en lief en leed deelden, en dat jullie niet steeds als er een nieuwe kwam weer alles moet uitleggen en wat prive wilden!! Moet je het wel beter uitleggen anders komen er zo veel verschillende verhalen toch??
Waarschuw beheerder
nee daar ging het toch niet om? Het ging omdat jullie vanaf begin af aan elkaar konden en lief en leed deelden, en dat jullie niet steeds als er een nieuwe kwam weer alles moet uitleggen en wat prive wilden!! Moet je het wel beter uitleggen anders komen er zo veel verschillende verhalen toch??

En ze baalden er van dat als er iets over de kids/zwangere buikjes werd gezegd dat er dan niet op werd gereageerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
te veel hormonen hier !

ik kom u vrede en geluk brengen !

Waarschuw beheerder
pppfffffff weet je zoek het jullie uit!!!!

echt niet te geloven hoe dit forum even om zeep is geholpen bah bah

Waarschuw beheerder
Ik heb dr! heb het konijn in hok!

Waarschuw beheerder
met andere woorden zet maar in de gang dus

Waarschuw beheerder
heb het toch geprobeerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady G-Force op vrijdag 29 december 2006 om 22:56:
En ze baalden er van dat als er iets over de kids/zwangere buikjes werd gezegd dat er dan niet op werd gereageerd.laatste aanpassing 29 december 2006 22:56

nou meid mij is wat anders uitgelegt door wendy, dus kom niet iets zeggen wat niet waar is??!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:57:
te veel hormonen hier !

ik kom u vrede en geluk brengen !

Haha!! Nou, bedankt :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:57:
Ik heb dr! heb het konijn in hok!

Goedzo!! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:59:
nou meid mij is wat anders uitgelegt door wendy, dus kom niet iets zeggen wat niet waar is??!!

er is gezegt dat er meiden zijn die er geen andere meer bij willen toch..
nou ik ben er 1 van klaar laatste woord niks persoonlijks tegen jou weet ook van nance dat jullie oude klasgenootjes zijn enzo maar ja aals we er nu 1 bij doen komen er meer en dan komt er iedere x gezeik toch
Waarschuw beheerder

Dan moet je ff terug lezen, want er is wel degelijk gezegd volgens mij door Suus dat ze ervan baalde dat er bijna niet op haar gereageerd werd als ze vertelde over der zwangere buikje! Maar dat doet er verder ook niet toe vind ik :no:! Dat flockje dat is aangemaakt en dat is gezellig. En laten we het dan hier ook gezellig houden toch?

Hoe is het verder met je Kimmdo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 22:59:
Goedzo!!

Ja ben zelf ook erg tevreden, nu kan ik zo lekker naar bed want maureen die wordt teleksn wakker dus kan me slaap wel gebruiken ;).

Waarschuw beheerder
vind ik ook !!

en als dit gezeik door gaat ga ik kerkliedjes zingen tot het ophoud :P

dus lief zijn voor elkaar nu mammas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady G-Force op vrijdag 29 december 2006 om 23:03:
Hoe is het verder met je Kimmdo?

hahah ja gaat goed hoor, nog 4 weekjes te gaan erg spannend veel voorweeen.
Uitspraak van Lady G-Force op vrijdag 29 december 2006 om 23:03:
mij door Suus dat ze ervan baalde

ja ik kijk nooit vaak terug omdat ik niet vaak op de computer bent,

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg slotje (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 23:06:
en als dit gezeik door gaat ga ik kerkliedjes zingen tot het ophoud

misschien de hormonen, ik hou er over op echt!!!!!!!!!!! als ik wat te zeggen heb tegen de andere meiden van het andere flockje zeg ik dat wel prive, dan zijn er ook geen iritaties meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 23:09:
ik zeg slotje

Komt er al aan
Waarschuw beheerder
hahah ja gaat goed hoor, nog 4 weekjes te gaan erg spannend veel voorweeen.

Nou meid ben echt reuze benieuwd :jaja:!

Waarschuw beheerder
verstandig meid die kimmdo !

Waarschuw beheerder
donateur
"en de rust is wedergekeerd, de herdertjes en de schaapjes zijn gaan slapen, zodat zij morgen weer gezond op kunnen staan"
Waarschuw beheerder
donateur
yana krijgt een paarse kamer:D:D
echt vte :P
is me lievelings kleur haha:P:P

hoest met alle zwangere dames hier
pff ben net pas beter:(

morgen is pascal zijn oma jarig we zouden er naartoe gaan
maar wij mogen komen maar van zijn tante is riccie niet welkom
omdat haar dochter (pascal zijn nicht) haar baby is overleden die zou 2 weken ouder geweest zijn als ricje
ik ben hier erg boos over
maar kweet niet of dat wel terecht is :(

wat is jullie mening als ik vragen mag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darkangel // Angelic op zaterdag 30 december 2006 om 00:22:
omdat haar dochter (pascal zijn nicht) haar baby is overleden die zou 2 weken ouder geweest zijn als ricje

dit is de grootste onzin die ik ooit gehoort heb
omdat zei helaas haar kindje is verloren mag jij niet komen met ricci...

maar kweet niet of dat wel terecht is

ik zeg duidelijk terecht

ik zou het gevoel hebben dat me kindje afgewezen wordt doordat haar kindje helaas is overleden

Waarschuw beheerder

dat is volkomen terecht en ik zou helemaal niet meer komen als mijn kindje niet welkom is dan ik ook niet....

Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen meiden, hoe staat het ervoor vandaag?? Wat een schijtweer is het zeg :S

Ik kan me voorstellen dat het voor de moeder van dat kindje moeilijk is, maar dat is dan nog geen reden om te zeggen dat Ric niet welkom is hoor! Ik zou idd dan zelf ook nie komen....:flower:

Waarschuw beheerder
Ik zou ook absoluut neit komen. Het is natuurlijk heel erg, maar je meot je dus bijna schuldig voelen Dat jou kindje wel leeft, das toch belachelijk? :s...

Waarschuw beheerder
Pff wat een gezeik hier zeg..
Ik heb anders ontzettend veel felicitaties gezien voor Nance, misschien dat sommigen het gemist hebben? moet daar nou zo'n drama over gemaakt worden..
En op mij werd 9 van de 10 keer helemaal niet gereageerd ik loop toch ook niet te klagen..

morgen is pascal zijn oma jarig we zouden er naartoe gaan

Ik zeg ook terecht..
Jou kindje en pascal's nichtje zijn toch 2 verschillende mensjes..Vind dat ze jou dan tekort doen..
:flower: