Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(weet je niet de doodsorzaak)
hij ligt nu op een dierenbegraafplaats hier in de buurt
natascha ik heb het al gezegt vanmorgen maar meissie heel veel sterkte
Nee helaas niet
Het enigste wat we gemerkt hebben is dat ze ineens heel raar deed tegen onze andere poes en wat rare sprongen maakte
ze is overleden in de armen van mijn vriend
Veel mensen denken van "ach het is maar een poes" maar we zijn er echt kapot van, het was ons kindje, ons eerste meissie in huis.
ik loop de hele dag al te huilen
Veel mensen denken van "ach het is maar een poes" maar we zijn er echt kapot van, het was ons kindje, ons eerste meissie in huis...ik loop de hele dag al te huilen
ik heb een keelontsteking
ik heb een keelontsteking dus dat is ontzettend fijn
ik heb een keelontsteking
ben me beroerd zeg
![[img width=636 height=483]http://manonenrene.web-log.nl/photos/uncategorized/29wk.jpg[/img]](http://manonenrene.web-log.nl/photos/uncategorized/29wk.jpg)
hier even een duidelijkere foto van der trots
PDATE!!
Crazy develin: 7 December BEVALLEN!!!!
jessje: 12 December BEVALLEN!!!!
Marieke18: 12 December BEVALLEN!!!!
Nance:28 December BEVALLEN!!!!
Tammy: 27 Januari
kimmdo: 4 Februari
Suus: 10 Februari
Tintelfresh: 19 Februari
Annie:
JeswordtMama: 5 Maart
Tamara: 5 Maart
LadyXtreme: 13 Maart
Gatoena: 14 April
Miertje: 17 Mei
Karin word mama: 25 Mei
Psycho Kid wordt Mama: 27 Mei
Nog 3 wachtende voor me, schiet al op!
Tammy, jij ben idd de volgende, spannend!!!!!!!!
En daan je blijft toch wel ook nog langs komen in het topic he
hoe was jullie 1e kerst dag?
Ik krijg de laatste tijd de indruk dat ik hier tegen de muur sta te lullen, op de meeste dingen die ik in het topic zet krijg in niet eens een reactie
heb op ditmoment niezoveel zin om alles te citeren enzo
Anyway fijne avond iedereen en bianc suc6 met de verbouwing
Ik krijg de laatste tijd de indruk dat ik hier tegen de muur sta te lullen, op de meeste dingen die ik in het topic zet krijg in niet eens een reactie
Maar mark heeft ff de pc hier beneden in de huiskamer gezet midden op de salon tafel ( er is geen ruimte anders hahaha)
speciaal om ff met jullie te kletsen
sorry hoor, maar ik ga echt even klagen!!!!!!!
Ik vond het al wat minder worden, omdat er een aantal mensen niet meer online zijn...helaas. En dat er een heleboel nieuwe bij gekomen zijn, (iedereen welkom natuurlijk)
sorry hoor, maar ik ga echt even klagen!!!!!!!
Ik vond het al wat minder worden, omdat er een aantal mensen niet meer online zijn...helaas. En dat er een heleboel nieuwe bij gekomen zijn, (iedereen welkom natuurlijk)
Heb ontzettend veel last van pacmannen, maar als het zo door gaat dan zie je me hier niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus ja ik denk er net zo over als tintel en suzanne en ja ook als natascha
ik zie er geen probleem in.blijf gezellig door praten ook als er niet naar je zin wordt gereageerd.
probleem weg dan