Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Wat een schatje zeg
Ik was ff met me vent naar me schoonvader ff de nieuwe auto showen!
Nou de mijne zijn lekker op de hobbel..
het ene moment ben ik super vrolijk dan weer vet chagrijnig en dan weer vet verdrietig
hij loopt al weken te zeuren dat hij er geen fans bij krijgt
Haha zulke dingen heb ik ook.. volgens mij moeten wij ook niet meer te lang wachten met kinderen hahaha!
Terwijl ik toch een van z'n grootste fans ben hihi Heb em toegevoegd hoor
Nou ja als hij er happy van word dan zal ik hem ook toevoegen.
Nou met mij wat minder vandaag,net een half uur op de pot gezeten,moest rollend de bank af,en toen ik op zn hondjes op de grond lag wist ik niet meer hoe ik op moest staan van de pijn.Zo'n vreselijke pijn in mn maag,steken gewoon!Gelukkig gaat het nu wat beter,maar voelt nog steeds niet ok.Ppff ben er helemaal kapot moe van
lieve mensjuhs mag t eigenlijk niet vraagen maar zouden jullie me vriend willen toevoegen als favo
https://partyflock.nl/artist/18943
dank je wel
haha ga ik een super weekend tegemoet
bij ieder fan die drbij komt word ie altijd harstikke happy
haha
hallo iedereen
hier ben ik dan eindelijk weer.
heb weer een computer die het wel doet!
lieve mensjuhs mag t eigenlijk niet vraagen maar zouden jullie me vriend willen toevoegen als favo
Hallo meiden, hier ben ik weeer, ga weer voor me werkkdagje.. Pf 5 uur opstaan is neit leuk
Nog steeds geen mini me helaas
k moet zo naar de dokter, blaasontsteking..
pff duurt wel lang zeg
hou je t nog beetje vol?
Die wacht vast tot het weekend
Hier gaat het goed, alleen beetje hoofdpijn omdat ik te vast heb geslapen.
Even een oproep voor de mini me van Daantje:
Wij (alle meiden hier op pf topic) zouden het fijn vinden als jij je vandaag zou melden bij ons door middel van een foto! Je moeder en je vader willen je zo graag zien (en wij natuurlijk ook)
Lieve mini me van Daantje en Marc wij wachten met smart op je!
Zo Daan hoop dat het helpt!
Wij (alle meiden hier op pf topic) zouden het fijn vinden als jij je vandaag zou melden bij ons door middel van een foto! Je moeder en je vader willen je zo graag zien (en wij natuurlijk ook)
Lieve mini me van Daantje en Marc wij wachten met smart op je!
Zo Daan hoop dat het helpt !
trouwens leuke forum foto lien
En dan nu zelf ff spammen met mijn lease-baby Nena
hallo iedereen
hier ben ik dan eindelijk weer.
heb weer een computer die het wel doet!
Dus bij deze allemaal fijn weekend!!!!!
Ja en dat willen we natuurlijk niet. Dus Daan lees de tekst maar ff een paar keer voor aan je kleintje in de hoop dat het helpt. Zo niet, dan gaan we een plan B bedenken!
Ja meid, het wordt vast een jochie, die zijn zo heerlijk eigenwijs
Nou, ik ga nog ffies werken vandaag en dan lekker weekendGa vanavond gelijk naar Enschede,dus ben er het weekend niet zo veel!! Dus bij deze allemaal fijn weekend!!!!!
![]()
Nog ff geduld............
want ik was tegendraads en zei dat het een meisje zou worden!
meiden waar hangen jullie allemaal uit?
heb een lekker saucijzen broodje gehad hmm
heb een lekker saucijzen broodje gehad hmm
Dat is ook lekker