70065x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Misschien moeten we even met ze alle roepen
en eindelijk een jasje gevonden en ja van winnie the pooh
Brad heeft een skipak van winnie
OOIEVAARRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lientjuh al zwanger?
heb ik iets gemist...???
heb ik iets gemist...???
hahahah nee maar het lijkt me dalijk geen verassing als het doosje ook zwanger is
Brad heeft een skipak van winnie
ik heb een zacht roze skipak..met een hele lieve beer die eruit kom zeg maaar
maaaaaaaaaaaaaagzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
bij mij zitten me vingers vol vocht
pfff ja hier nog een en laat ik maar stilhouden over mijn benen en voeten kan alleen me slippers nog maar aan kan me nikes nie meer an
jeetje...voor jou is het nog erger..
ik hoop dat je kleintje snel kom
Thnx
Ja ik hoop ook dat hij/zij zich snel laat zien
Jou kindje wil ook niet he
Nou ik zal ook eens vragen of de ooievaar langs wilt komen
Misschien moeten we even met ze alle roepen
Nou meid ik hoop dat ze snel komt.
Succes![]()
Thnx ik roep ook ff mee JOEHOE KLOTE BEEST WAAR BLIJF JE NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zucht ik heb gewoon een flesje wonderolie gekocht ze zeggen dat dat de weeen op kan wekken ik probeer strax gewoon 1 lepeltje ze zeggen dat je 2 moet maar doe eerst 1
Thnx ik roep ook ff mee JOEHOE KLOTE BEEST WAAR BLIJF JE NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zucht ik heb gewoon een flesje wonderolie gekocht ze zeggen dat dat de weeen op kan wekken ik probeer strax gewoon 1 lepeltje ze zeggen dat je 2 moet maar doe eerst 1
ze zeggen dat sex helpt
pfff ja hier nog een en laat ik maar stilhouden over mijn benen en voeten kan alleen me slippers nog maar aan kan me nikes nie meer an
ja me voeten ook maar kan nog wel me schoentjes aan
JOEHOE KLOTE BEEST WAAR BLIJF JE NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mischien geloof jou kind nie in die fabeltjes
maaaaaaaaaaaaaagzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
vanille vla of rennie...
JOEHOE KLOTE BEEST WAAR BLIJF JE NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahaha
ze zeggen dat sex helpt
lepeltje lepeltje houding...
maar kan je al vertellen dat het niet werkt
vanille vla of rennie...
of gewoon melk
lepeltje lepeltje houding...
maar kan je al vertellen dat het niet werkt
het ging toch niet op de houding, maar om de sperma???
ja dat zat de verloskundige tegen me te vertellen...
dus voorlopig wordt er nie geoefend
das balend voor je
ze zeggen dat sex helpt
mischien geloof jou kind nie in die fabeltjes
Ja dat zou ook kunnen
Geloof me het werkte bij mij en heel wat vriendinnen perfect
Ik hoop het maarja het is wel een laxeermiddel kreeg jij er geen erge buikpijn van dan?? en diaree want als dat het geval is begin ik er nie aan
het ging toch niet op de houding, maar om de sperma???
ja dat zat de verloskundige tegen me te vertellen...
mij vertelde ze van de lepeltje lepeltje...
Neej, ik zit met een schimmel thuis,dus voorlopig wordt er nie geoefend
AU !!! sterkte meid
chien even een boterham eten...
zulke dingen helpen niet, als ik gewoon even ga leggen...komt et er meestal uit..en zakt het weg..echt vervelend maar goed...
natasssssss???? gaat het goed met de kleintjes???
Jaaaa Nanceeeee?
De kleine ligt lekker boven in haar bedje te slapen. Ze heeft vanaf gisteravond een uur of 2 tot vanmorgen 11 geslapen...heeeeerlijk
dames willen jullie misschien op men binkie stemmen
Allang gedaan mop
gestemd!
ooh heerlijk!
ik geef mijn ventje meestal tussen half 10 en half 11 de laatste voeding en dan komt hij meestal tussen 8 en 10 uur sochtends. Hij sliep eigenlijk vanaf week 3 al door maar das echt heerlijk je rust weer terug etc!
maar zoals de kleine bradley van wendy zo lang slaapt die van mij nog niet
Ze heeft vanaf gisteravond een uur of 2 tot vanmorgen 11 geslapen...heeeeerlijk
ooh heerlijk!
ik geef mijn ventje meestal tussen half 10 en half 11 de laatste voeding en dan komt hij meestal tussen 8 en 10 uur sochtends. Hij sliep eigenlijk vanaf week 3 al door maar das echt heerlijk je rust weer terug etc!
maar zoals de kleine bradley van wendy zo lang slaapt die van mij nog niet
donateur
AU !!! sterkte meid
Ja tnx, valt op zich nog wel mee, heb van die eieren meegekregen van de dokter, wat een klote dingen zijn dat zeg
Ik hoop het maarja het is wel een laxeermiddel kreeg jij er geen erge buikpijn van dan?? en diaree want als dat het geval is begin ik er nie aan
Als ik het nu zijn nemen nu ik niet zwanger ben, dan zou ik aan de diaree raken idd, of bijv in het begin van de zwangerschap ook, dan werkt het op je darmen
Hey meiden!
Alles goed hier!?
Ik ben gister lekker ff bij me moeder geweest en vandaag ff bij me oma gekeken. Mijn oma is dementerend dus net verhuist naar een verzorgingshuis... ben daar huilend weggegaan zo triest vond ik het om haar zo te zien
! Maar ja was wel fijn om haar weer ff te zien!
Daan, je mag nu wel opschieten hoor krijg net als Jolan blaren enzo op mijn vingers van het duimen
!
Alles goed hier!?
Ik ben gister lekker ff bij me moeder geweest en vandaag ff bij me oma gekeken. Mijn oma is dementerend dus net verhuist naar een verzorgingshuis... ben daar huilend weggegaan zo triest vond ik het om haar zo te zien
Daan, je mag nu wel opschieten hoor krijg net als Jolan blaren enzo op mijn vingers van het duimen
donateur
Meiden bedankt voor jullie berichtjes 
Ben blij dat ik weer wat zin krijg om dingetjes te doen die ik leuk vind.
't kost me nog steeds wel veel moeite maar de zin is er tenminste weer af en toe
Bij mij werkte het helemaal niet. Halve fles ervan opgezopen! (echt ranzig...) Was ook bang dat ik leegzou lopen maar kon juist helemaal niet!!
Ramiro krijgt zijn laatste rond 11 uur en komt dan tussen 7 en 8
Onze ventjes schelen trouwens maar 3 dagen met elkaar zie ik
Ben blij dat ik weer wat zin krijg om dingetjes te doen die ik leuk vind.
't kost me nog steeds wel veel moeite maar de zin is er tenminste weer af en toe
Bij mij werkte het helemaal niet. Halve fles ervan opgezopen! (echt ranzig...) Was ook bang dat ik leegzou lopen maar kon juist helemaal niet!!
ik geef mijn ventje meestal tussen half 10 en half 11 de laatste voeding en dan komt hij meestal tussen 8 en 10 uur sochtends
Ramiro krijgt zijn laatste rond 11 uur en komt dan tussen 7 en 8
Je hoort er soms wel eens andere verhalen over idd
of bitter lemon drinken daar zit kinine ofzo in haha.
Heb ik toen ook gedaan maar werd er alleen maar misselijk van.
Hihi ja ik zag het! die van jou is 3 daagjes ouder
Jemig he!
dat is echt lang! maar wel lekker heb je in ieder geval een goeie nachtrust voor je zelf plus de ochtend nog 
Heb ik toen ook gedaan maar werd er alleen maar misselijk van.
Hihi ja ik zag het! die van jou is 3 daagjes ouder
20.00 a 20.30 de laatste fles en dan slapen tot 11.00 a 11.30.
Jemig he!
maar mams is zo gewent er uit te moeten tussen half 4 en 5 dat ik klaar wakker binnen zat en niet meer kon slapen
Haha ja dat heb ik ook heel vaak nog
ik word altijd wakker tussen 6 en 7 en dan slaap ik heeeel slecht want elke keer denk ik dat hij zich gaat melden..
Och wat heeft ie dan
hij is zwaar verkouden en stikt steeds bijna in zen voeding
moet ik hem snel rechtop zetten en dan spuugt hij het er gelukkig weer uit...
en hij bleef huilen echt door merg en been zat helemaal te trillen met hem opschoot uit onmacht
donateur
Maar meestal werkt het wel laat ik het zo zeggen. Maar je moet ook al wel een tijd met voorweeen gelopen hebben, maar garantie geeft het nooit
Ja ik had ook gehoord dat het alleen kan werken als je al ontsluiting hebt. Ik had toen 1cm dus het had gekunt, maar ik ben toch altijd al iemand die overal omgekeerd op reageert...
pfff kreeg vandaag even te horen dat me nichtje op de schoolzit naast de school waar dat jongetje vermoord is in hoogerheide en dat de juf van me broertje de moeder is van die gozer die dat kindje vermoord heeft
sorry moest ik ff kwijt
Zo komt het allemaal wel HEEEL dichtbij huis
Krijg er gewoon koude rillingen van
sorry moest ik ff kwijt
Zo komt het allemaal wel HEEEL dichtbij huis
Krijg er gewoon koude rillingen van
kim doosje, ik krijg vandaag een witte box ik heb er niks aan!! dat je het weet...
en ik ben nog niet bevallen en denk ook niet dat et gaat gebeuren...
ik heb gister wel weer heel veel kleertjes, mutsjes, sokjes gekocht
Hiii nancje ja ik zag je toch vrijdag ging je zeker lekker shoppen op zuidplein/?? Ze hebben leuke kleertjes voor meisjes bij h&m leukkkk hoor ... Maar had je die box al gekregen laat me even weten hoe hij eruit ziet dan, Ik hoor het wel xx
Goedemorgen dames,
Jolan hoe gaat het met Anthony??? issie al een beetje opgeknapt? ik hoop het wel voor jullie
Same here ik heb helemaal niks gemerkt geen krampje niks nakkes nada
ook geen last van me darmen.
Dus ik ga er lekker niks meer aan doen en lekker afwachten
Al verpest het wel me humeur wordt met de dag chagerijniger en agresiever
maarja dat komt meer doordat mensen me helemaal gek bellen met en en is het er al en als ik de straat op kom ook meteen en is er al wat????
Wel heel lief allemaal hoor maarja ik ken er ff nie tegen pacmannetjes he
Maargoed genoeg geklaag nu
Hoe gaat het met jullie gaan jullie nog wat leuks doen vandaag??? Denk dat wij vandaag beetje gaan bankhangen en film kijken ofzo.
Nou fijne zondag iedereen

Jolan hoe gaat het met Anthony??? issie al een beetje opgeknapt? ik hoop het wel voor jullie
maar ik ben toch altijd al iemand die overal omgekeerd op reageert...
Dus ik ga er lekker niks meer aan doen en lekker afwachten
Al verpest het wel me humeur wordt met de dag chagerijniger en agresiever
Wel heel lief allemaal hoor maarja ik ken er ff nie tegen pacmannetjes he
Maargoed genoeg geklaag nu
Hoe gaat het met jullie gaan jullie nog wat leuks doen vandaag??? Denk dat wij vandaag beetje gaan bankhangen en film kijken ofzo.
Nou fijne zondag iedereen
dan gaat je kindje komen...
Ik had maandag dinsdag woensdag heel erg veel pijn
donderdag vrijdag zaterdag helemaal niks en zaterdag nog lekker wezen winkelen en s'nachts braken ineens me vliezen.
Bij me vriendin precies zo...paar dagen pijn toen 2 a 3 dagen niks en ze ging bevallen.
Succes meid
laatste aanpassing
hij is zwaar verkouden en stikt steeds bijna in zen voeding
moet ik hem snel rechtop zetten en dan spuugt hij het er gelukkig weer uit...
En inmiddels al wat beter met hem?? echt erg als je kleintje zo ziek is en je kan niets doen
Ik had die dag dat het begon ook nergens last van zo ineens werd ik wakker snachts van weeen!
Brad met opa
hahahaha...nou moet je ophouden hoor
Geweldig!!
Ben er op het moment maar weinig, ben namelijk heeeeeeeeeeel erg druk bezig met het kinderkamertje en zoals jullie wel kunnen begrijpen ben ik daar niet meer uit te slaan
Aanstaande donderdag ga ik weer een weekje naar Spanje
Ben er op het moment maar weinig, ben namelijk heeeeeeeeeeel erg druk bezig met het kinderkamertje en zoals jullie wel kunnen begrijpen ben ik daar niet meer uit te slaan
Dat geldt een beetje hetzelfde voor mij, alhoewel wij bezig zijn met een compleet nieuw huis..Aanstaand weekend gaan we over verhuizen. En dan kan ik EINDELIJK beginnen met het inrichten van de babykamer!!!
Tintelfresh, heb je al foto's!?
Lekker zeg, kun je ons niet een keer een weekje mee nemen?
Zou wel gezellig zijn....lekker met zijn alle van het zonnetje genieten en tapas eten
Tintelfresh, heb je al foto's!?
nog niet...zet ze er pas op als ie helemaal klaar is....moet nog een gordijntje ophangen, schilderijtjes enz enz...je kent het wel
maar zodra het klaar is dan zijn jullie de eerste!!
Aanstaand weekend gaan we over verhuizen.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte met verhuizen!! Ik hoop van harte dat je goede hulp hebt ingeschakeld
hahahaha...nou moet je ophouden hoor , moet toch elke keer zo om dat ventje lachen
Geweldig!!
haha is brad zo lachwekkend
Wat is het toch ook een mooi ventje he !
je voor Bradley!