Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
stel je voor dat het vandaag echt gebeurt!!!
Ze zeggen wel dat kinderen die dingen kunnen voelen ofzo
Spannend!!
Ja dat zal ze wel gevoeld hebben misschien is ze paronormaal begaafd!! Wie zal het zeggen
Kinderen zeggen ALTIJD de waarheid he
mijn binkie
wat een lekkertje is het toch he
Mooie fotos Wen!
Ben net de site van Annie aan het bekijken,echt zo mooooi allemaal en zo heftig,kan gewoon niet meer stoppen met huilen.Beetje stom ook om zoiets te lezen en te kijken als je nog in een roes zit van je bruiloft......pppffffff
het laminaat vloertje is gelegd in de babykamer
Mijn vriend is vanmorgen vroeg begonnen met het laminaat leggen in ons nieuwe huis En straks zie ik eindelijk mijn ouders weer eens ( Die wonen heeeeel ver bij mij vandaan) , en gaat mijn vader de babykamer behangen. Heb er echt veel zin in om het kamertje in te richten.
Ben net de site van Annie aan het bekijken,echt zo mooooi allemaal en zo heftig,kan gewoon niet meer stoppen met huilen.Beetje stom ook om zoiets te lezen en te kijken als je nog in een roes zit van je bruiloft......pppffffff
maar ga jij is even puffen joh jij moet bevallen je heb het gehoord van een kind he
*reuze baby in aantocht!!!!!!!!*
als je nog in een roes zit van je bruiloft......pppffffff
traks naar 't nieuwe huis, eens kijken hoe ver de mannen zijn. Allemaal een fijne dag gewenst
we zitten in een beetje in hetzelfde schuitje...de schilder is nu bezig in het kamertje met behangen en verven!!! Veel plezier met je ouders, ik ga volgende week weer een weekje naar mijn moeder in Spanje
Owwww jaaa meis je bent net getrouwd he GEFELICITEERD
van je bruiloft......pppffffff
site van Annie aan het bekijken,echt zo mooooi allemaal en zo heftig
Ik gaat ff wat eten en ook eens wat doen
misschien tot strakkies
kan gewoon niet meer stoppen met huilen.
Tintelfresh, jij ook je babykamertje laten zien als 't klaar is, altijd leuk
En hoe lang ga je naar je moeder toe?
dusse,de ooievaar is nog niet geweest?Had t meisje t toch fout gister.
Misschien heeft Sinterklaas dan echt wel gepland dat de baby morgen komt!
Daan, wanneer komt die kleine nou van jou? Ik ben niet nieuwsgierig hoor
Ik ken het, ik heb tranen met tuiten zitten huilenmaar ze heeft een hele mooie site gemaakt voor haar engeltje
hahahaa tja we doen ons best maar je zal het toch ff an de beeb moeten vragen of ie eruit wil wij zelf zijn ook zeeer nieuwsgierig
.Ben benieuwd of dit nu een voorteken is.Van mij mag t hoor.
Gaaf he?! Nou, wie weet bevallen we wel op dezelfde dag, wie zal het zeggen
dat kind had dus mooi GEEN gelijk he dus de reuzebaby wacht nog ffies
heb de hele dag al last van mijn buik,wat doorloopt naar mijn rug.Ben benieuwd of dit nu een voorteken is.Van mij mag t hoor.
idd,kan t ook niet droog houden,maar tis n hele mooie site geworden
Sinterklaas heeft Brad lekker verwent!
Het is nog geen woensdag Wen!! Da's de verkeerde slab
Leuke foto's trouwens!!
Aahh wat een leuke fotos Wen!
Leuke foto's hoor!
Hij zal vast heel blij zijn met zijn kadootjes
Echt leuk, zn eerste sinterklaas en kerst!
Ben net op de site van Anja en Danny geweest...
Nou euh....
Je kan me opvegen!
Zo zielig, maar echt een mooie site!
Ga zo lekker douchen en naar bed, ben meteen een beetje down....
Doeg allemaal, fijne avond!
misschien bevallen wel wel allebij tegelijk en misschien wel morgen de 5e
Vandaag is sinterklaas wat cadeautjes komen brengen voor Bradley
![[img width=468 height=351]http://www.autotrack.nl/car-img/foto_4/3787679_4.jpg[/img]](http://www.autotrack.nl/car-img/foto_4/3787679_4.jpg)
11tal te nemen