Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ja gedoe he met de trein. ik heb ooknooit zin om met de trein naar mijn ouders te gaan en terug.. ik heb wel eens gehad dat er neimand was die me kon helpen de trein uit.. Pf. dus meestal staan mijn ouders klaar om me eruit te vissen voor het geval dat haha.
Je hebt ook heel vaak dat iemand voor de kinderwagen net langs wil, mijn vriend rijd ze dan gewoon over de voeten hihi
Wat een rust hier vandaag he!
nou alles was goed met het binkie
Owww meiden ik heb last nu van voor weeën
Toen jullie (voor) Weeën kregen hadden jullie dan ook het gevoel dat je moest poepen ?
Toen jullie (voor) Weeën kregen hadden jullie dan ook het gevoel dat je moest poepen
Oh dat lijkt me ook zo erg, maar je hoort het idd van bijna iedereen. Ik zal me ook rot schamen ja, maar ja hoort erbij zullen we maar denken
Maar je denkt er echt niet aan zodra je bezig bent die kleine eruit te krijgen
als ik dit hoor ben ik toch echt blij dat ik weer een keizersnede krijg
Shir meen je dat nou ???
Oww ik ben als de doods dat ik dat heb
Wat was jou reactie erop ??
een keizersnee lijkt mij juist eng, ben als de dood voor een ruggeprik... hoop ook echt dat het niet nodig zal zijn bij me, dan poep ik nog liever in me broek
Moet het toch ff kwijt!!
Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!
Zo dat is eruit.....
Wat heeft dat ermee te maken en misschien dan maar uitroeien? Als we dan beginnen met jou!
Omdat de mensheid zich voortplant als muizen en lopen te zaniken als er bv teveel duiven zijn.
En bv:Als een tijger een mens dood,moet de tijger meteen dood.
En maar niet te spreken over houtkap en al die shit.
We moeten wat verantwoordelijker met de aarde omgaan.
Waarom denk je dat deze zomer zo warm is?
We zijn met zn allen de atmosfeer aan t verneuken.
En hoe meer mensen,hoe meer ruimte er moet komen voor huizen,etc.
En de natuur lijd eronder.
mij hoor je er niet over zaniken.. Ik heb altijd wspa gedoneert, dus ik ben voor de beessies.. En nu doen we het samen met mijn vriend. Mag je dan daarom geen kindje krijgen en er blij mee zijn?
Van harte gefeliciteerd meid
Welkom bij de club
Hoever ben je ?
wanneer ben je uitgerekend ?
weet je al wat het word ?
Volgensmij heb ik niet gepoept. neit dat ik weet tenmisnte staat ook niet in de papieren van de bevalling. heb alles wat er gebeurd is met de bevalling van het ziekenhuis gekregen
ik ben ook zwanger
Ja omdat er zelfs op stond dat pascal mijn rug had gemasseerd enzo.. en dat mijn ring werd afgeknipt vadnaar hihi.
ik poets me rot vandaag hahaha