Partyflock

Forumonderwerp · 880924
65557x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Moet het toch ff kwijt!!

Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!:jaja: :D

Zo dat is eruit.....

Waarschuw beheerder
Zal proberen om de echo hier neer te zetten..Ben daar nie zon held mee, haha..
Nog een weekie! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 23:43:
Ja gedoe he met de trein. ik heb ooknooit zin om met de trein naar mijn ouders te gaan en terug.. ik heb wel eens gehad dat er neimand was die me kon helpen de trein uit.. Pf. dus meestal staan mijn ouders klaar om me eruit te vissen voor het geval dat haha.

wees blij zeg!!
echt allemaal stuk voor stuk stelletje horken in de trein, zien ze je aankomen en me vriend tilde de kinderwagen op, wild de trein instappen. En gewoon mensen die niet even twee tellen kunnen wachten, werd daar pissig om, ik meteen. Als je nou even geduld hebt he!! Doe het ook noooooit meer, en als ik ga gaan we een beetje vroeg en niet meer smiddags.

Waarschuw beheerder
Oh dan moet je extra langzaam doen of een opmerking maken dat doe ik altijd. Je hebt ook heel vaak dat iemand voor de kinderwagen net langs wil, mijn vriend rijd ze dan gewoon over de voeten hihi.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 21:18:
Je hebt ook heel vaak dat iemand voor de kinderwagen net langs wil, mijn vriend rijd ze dan gewoon over de voeten hihi

haha ja ik ken het. met zijn zessen naast mekaar lopen en dan gewoon niet aan de kant gaan, nou ik vertik het gewoon om dan aan de kant te gaan hoor. ze kunnen makkelijk even achter mekaar lopen:D respect is tegewoordig ver te zoeken vind ik.

vroeger stonden ze nog op voor zwangere vrouwen, nu niet meer en zelfde geld voor mensen met kinderwagens. Ik stond altijd netjes op en doe het nog steeds. Ik weet hoe het is, zwanger zijn in de warmte en dan moeten staan. bah bah. hoe vaak ik niet tegen iemand heb gezegd,mag ik alsjeblieft even zitten. En dan krijg je een gezicht zeg pfff
Hoi Meiden

Hoe is het hier ??
Oeff hier een gerommel in me buik zeg pffff
Onderin me buik lichte steekjes en wat krampjes en kan ook moeilijk lopen.

Ja ik heb nog maar 27 dagen te gaan :)
Kan niet wachten tot ze om zijn.

Waarschuw beheerder
Kan me voorstellen.. Zo leuk man, schiet al op!
Mn vriendin is 13 september uitgerekend, gaat ook hard!
Ik kan juist niet wachten tot ik wat verder ben, en dat je het tenminste gaat zien!

Heb nu ook al een buikie maar die had ik grotendeels al, haha.. :p
Ja het schiet zeker al op :D
blij toe hoor :yes:

haha ja dat had ik ook toen ik pas zwanger was toen had ik zo iets van pfff had ik maar al zo dikke buik maar nu ik hem heb oefff heb ik zo iets van pfff ik wil die dikke buik niet meer ik wil gewoon me kindje haha :lol:

Waarschuw beheerder
nou wen nog even dan mag je je buikkie inruilen voor de kinderwagen:cheer:

ik moet nog ff ga ook nog maar ff genieten van die hele dikke buik voor ik het weet is hij weg:S
en bij mij komt hij dan ook niet meer terug hou het er bij 2:D:D

(K)

Waarschuw beheerder
nee wil je niet meer dan 1 kleine??

zal je eerlijk zeggen heb ik ook geroepen haha tot enrico 3 was toen heb ik gezegt ja ik wil er nog 1..
na 3 jaar wist ik men ventje te overtuigen haha en ja nu geniet ik van men dikke buik alleen niet van het hete weer:S

Waarschuw beheerder
Zo is dat..
Eerst maar eens 1, haha..
Wat een rust hier vandaag he!
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 18:33:
Wat een rust hier vandaag he!

pfff ik wou dat ik dan kon zeggen...

Hier zijn ze vandaag een deur komen vernieuwen dus ze waren hier bezig vanochtend van 9:00 uur en om half 2 gingen ze pas weer weg pfffff lekker boren en schuren enzo en ik moest daarna ook nog eens weg dus ben verrot heb ook geen middag dutje kunnen doen en dan moet ik zo ook nog weg ga even naar het strand met de honden.

Waarschuw beheerder
goeiemorgen!!

haha ben een beetje vroeg vandaag ze komen een afzuiging maken in men badkamer:gaap:

moet vandaag naar de vk toe dus ben heel benieuwd hoe het met het ukkie is:D
hou jullie zeker op de hoogte(K)(K)jolanda
Hai Jolan

Nou we horen het dalijk wel hoe het was dan bij de vk :)

Hoe is het verder hier ??

pfff wat een zware benen heb ik :(
lijken wel beton blokken zeg pfff :S

Nou ga even een ontbijten maken tot later

(K) Wen
Waarschuw beheerder
en hoe vergaat het jullie intussen met de hitte?

Ik doe maar zo weinig mogelijk.
Beetje de was doen en voor het eten zorgen en de rest moet maar weer wachten tot morgenvroeg.

Vanochtend ff naar het ziekenhuis geweest bloedprikken voor rhesus en HB.
Ben benieuwd hoe mijn HB nu is.

Vanavond ff naar een eengezinswoning kijken.

Woon nu in een flat is niet echt handig.
Als het allemaal doorgaat kom ik dan aan de overkant van de straat te wonen.
Wel makkelijk met verhuizen.

Waarschuw beheerder
nou alles was goed met het binkie:D:D
moet alleen met 31 weken even een groei echo maken want ze vinden hem heel klein maar ja ik ben ook niet zo groot dus niks om me zorgen over te maken..

verder weer even het hartje gehoord toch wel lekker om die weer te horen kloppen haha

Waarschuw beheerder
hahaha wen ja ken nu zeggen hoord er bij maar dat weet je zelf wel...

hoop dat ze doorzetten dan heb je de kleine zo in je armen:D:D
Ja eerlijk gezegt hoop ik ook dat het door zet ondanks ik ze eigen niet wil hebben maar ja ik wil me kleine wel natuurlijk.

Misschien rare vraag he...
voor de gene die al een kleine hebben.
Toen jullie (voor) Weeën kregen hadden jullie dan ook het gevoel dat je moest poepen ?
Ja sorry rare en vieze vraag maar ja ik heb dat tot nu toe iedere keer gehad heb namelijk al een paar keer voor weeën gehad en steeds dat gevoel ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 12:26:
nou alles was goed met het binkie:D:D

lekker he :) ik ben vandaag ook naar het ziekenhuis geweest, bij mij ook alles goed. Hij is al ingedaald zei ze.

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 25 juli 2006 om 18:07:
Owww meiden ik heb last nu van voor weeën :(

Ik heb daar paar dagen terug last van gehad, nu gaat het weer.

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 25 juli 2006 om 18:17:
Toen jullie (voor) Weeën kregen hadden jullie dan ook het gevoel dat je moest poepen ?

hehe ik had dat ook van de week, maar kon maar niet. Hoop dat ik straks kan. Heb geen last meer van weeen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 25 juli 2006 om 18:17:
Toen jullie (voor) Weeën kregen hadden jullie dan ook het gevoel dat je moest poepen

ik wel althans! maar zodra de persweeen beginnen, heb je prescies zo'n gevoel. En het klinkt ranzig, maar je kind komt er uit, maar de rest ook. Ik schaamde me dood, maar dat is heel normaal. Bijna elke vrouw heeft dat met de bevalling.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 21:14:
Ik schaamde me dood, maar dat is heel normaal. Bijna elke vrouw heeft dat met de bevalling.

Oh dat lijkt me ook zo erg, maar je hoort het idd van bijna iedereen. Ik zal me ook rot schamen ja, maar ja hoort erbij zullen we maar denken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 juli 2006 om 21:21:
Oh dat lijkt me ook zo erg, maar je hoort het idd van bijna iedereen. Ik zal me ook rot schamen ja, maar ja hoort erbij zullen we maar denken

ja inderdaad, ik was daar ook al zo bang voor. Ja en waar je bang voor bent, gebeurd juist!! Je hebt het echt niet in de hand, persweeen lijken gewoon op, alsof ontzettend nodig moet ...... !!! :X Maar je denkt er echt niet aan zodra je bezig bent die kleine eruit te krijgen:D

Waarschuw beheerder
als ik dit hoor ben ik toch echt blij dat ik weer een keizersnede krijg dat is een beetje schoner:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 21:28:
Maar je denkt er echt niet aan zodra je bezig bent die kleine eruit te krijgen:D

Nee dat denk ik ook niet, op dat moment wil je je kleine er uit hebben :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 21:30:
als ik dit hoor ben ik toch echt blij dat ik weer een keizersnede krijg

een keizersnee lijkt mij juist eng, ben als de dood voor een ruggeprik... hoop ook echt dat het niet nodig zal zijn bij me, dan poep ik nog liever in me broek :p

Waarschuw beheerder
donateur
Lees net op babycentrum.nl bij week 36

Het kan ook zijn dat je nog best pijnlijke voorweeen hebt (ook wel indalingsweeen genoemd) en grote kans dat je je kindje daarna duidelijk lager voelt zitten.

dat kunnen dus die voorweeen zijn :D

Waarschuw beheerder
nou ik ben er niet bang voor ben eerder bang dat ze zeggen jolan je moet het maar zo doen want er is niemand die de keizersnede ken doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 25 juli 2006 om 21:54:
Shir meen je dat nou ???
Oww ik ben als de doods dat ik dat heb

Wat was jou reactie erop ??

ik had het niet eens door, me vriend zei het later. dus kreeg een hoofd zo rood als een tomaat:$

het is omdat de kraamzorg zei dat elke vrouw het doet anders had ik niet geweten waar ik naar toe moest kijken. schaam me nog dood hoor :$

ik was ook zo bang dat me dat zou gebeuren, maar het is toch echt gebeurd:S De vk zei ook tegen me, tijdens de bevalling word je lichaam leeg gemaakt zeg maar, dus je kan overgeven,spontaan plassen of poepen (lekker gesprek:P ) Nee ik had alleen het laatste, ging liever alleen maar over me nek dan.

Maar je denkt er echt niet aan hoor als je bezig bent;)

Waarschuw beheerder
Volgensmij heb ik niet gepoept. neit dat ik weet tenmisnte staat ook niet in de papieren van de bevalling. heb alles wat er gebeurd is met de bevalling van het ziekenhuis gekregen.

Maar idd dat is op dat moment helemaal neit belangrijk. en zo'n placenta is nou ook niet echt lekker ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 juli 2006 om 21:41:
een keizersnee lijkt mij juist eng, ben als de dood voor een ruggeprik... hoop ook echt dat het niet nodig zal zijn bij me, dan poep ik nog liever in me broek

Ik heb een pethedine prik gehad, werkt ook goed, dus misschien al het echt te gek wordt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 20:35:
Moet het toch ff kwijt!!

Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!

Zo dat is eruit.....

Ja,en?
Er zijn al zat mensen op de wereld.
Mensen zijn echt een plaag aan t worden.
En om daar nou trots op te zijn.
Check de topic:Dierenmishandeling zwaarder straffen of niet?
Dan snap je een beetje waar ik t over heb.
Is niks persoonlijks,en ben wel blij voor jullie.
Maar suc6 met opvoeden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:24:
Check de topicierenmishandeling zwaarder straffen of niet?

Wat heeft dat ermee te maken en misschien dan maar uitroeien? Als we dan beginnen met jou!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:25:
Wat heeft dat ermee te maken en misschien dan maar uitroeien? Als we dan beginnen met jou!

Omdat de mensheid zich voortplant als muizen en lopen te zaniken als er bv teveel duiven zijn.
En bv:Als een tijger een mens dood,moet de tijger meteen dood.
En maar niet te spreken over houtkap en al die shit.
We moeten wat verantwoordelijker met de aarde omgaan.
Waarom denk je dat deze zomer zo warm is?
We zijn met zn allen de atmosfeer aan t verneuken.
En hoe meer mensen,hoe meer ruimte er moet komen voor huizen,etc.
En de natuur lijd eronder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:27:
Als we dan beginnen met jou!

Bring it on!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:27:
Omdat de mensheid zich voortplant als muizen en lopen te zaniken als er bv teveel duiven zijn.
En bv:Als een tijger een mens dood,moet de tijger meteen dood.
En maar niet te spreken over houtkap en al die shit.
We moeten wat verantwoordelijker met de aarde omgaan.
Waarom denk je dat deze zomer zo warm is?
We zijn met zn allen de atmosfeer aan t verneuken.
En hoe meer mensen,hoe meer ruimte er moet komen voor huizen,etc.
En de natuur lijd eronder.

mij hoor je er niet over zaniken.. Ik heb altijd wspa gedoneert, dus ik ben voor de beessies.. En nu doen we het samen met mijn vriend. Mag je dan daarom geen kindje krijgen en er blij mee zijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:32:
mij hoor je er niet over zaniken.. Ik heb altijd wspa gedoneert, dus ik ben voor de beessies.. En nu doen we het samen met mijn vriend. Mag je dan daarom geen kindje krijgen en er blij mee zijn?

Jawel,hoor.
Zei toch al:Niks persoonlijks,hoor.
Suc6 en respect voor t feit dat jullie ook doneren.
Zouden meer mensen moeten doen.
Ben lid van WNF.

Waarschuw beheerder
ik ben ook zwanger :cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:39:
ik ben ook zwanger

Van harte gefeliciteerd meid :cheer:
Welkom bij de club :D

Hoever ben je ?
wanneer ben je uitgerekend ?
weet je al wat het word ?

haha gelijk een vragenlijst over je heen maar we zijn super benieuwd :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:01:
Van harte gefeliciteerd meid
Welkom bij de club

Dank je :D :cheer:
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:01:
Hoever ben je ?

10 weken
wanneer ben je uitgerekend ?

22 februari 2007
weet je al wat het word ?

nee...maar ik wil het ook niet weten...lekker spannend houden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 12:53:
Volgensmij heb ik niet gepoept. neit dat ik weet tenmisnte staat ook niet in de papieren van de bevalling. heb alles wat er gebeurd is met de bevalling van het ziekenhuis gekregen

bij mij ook niet hoor haha

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:39:
ik ben ook zwanger

gefeliciteerd :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:15:
bij mij ook niet hoor haha

Ja omdat er zelfs op stond dat pascal mijn rug had gemasseerd enzo.. en dat mijn ring werd afgeknipt vadnaar hihi.

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd

10 weekjes nog pril tussen de rest van de dikke buiken haha

welkom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:26:
Ja omdat er zelfs op stond dat pascal mijn rug had gemasseerd enzo.. en dat mijn ring werd afgeknipt vadnaar hihi.

nou ja zeg hmm nou dat soort info staat er bij mij niet in. kan je nagaan dat het toch overal verschild. Nou ja, vind het ook niet erg prettig omdat in me dossier te zien staan hoor.

mevrouw heeft tijdens haar bevalling dr ontlasting laten lopen..nee dank je, dat wil ik dus echt :no:

Waarschuw beheerder
Haha nee en het is ook niet belangrijk,amar vond een ring afknippene n dat masseren ook neit zo belangrijk, vandaar.

Waarschuw beheerder
hijgt en puft ff mee:S:S:S
wen we hadden het gister over nesteldrang he nou ik poets me rot vandaag hahaha

alec is er vandoor en enrico is hem ook maar gesmeerd ze worden gek van me..

en ik van mezelf:S:S:S:s

Waarschuw beheerder
donateur
Pffffffff... doe ook mee, wordt hier misselijk van de hitte binnen. :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:48:
ik poets me rot vandaag hahaha

pfff... waar haal je de energie vandaan, ik zit op een beetje nesteldrang te wachten, maar krijg echt niks voor elkaar.
Denk dat ik me moeder maar lief aankijk binnenkort :p
Jolan waar haal je de energie vandaan zeg oefff.

Ik doe even helemaal niks nu zo warm heb ik het.
ik ga even lekker liggen want ik val om van de slaap.

trusten