jammer dat het zo gelopen is, ik had alleen t beste met je voor!En dat ik nu onwijs gelukkig ben haha!
Tegen degene voor wie hij me inruilde: Als ik je toch een keer alleen zou tegen komen in een donker steegje... *wrijft tevreden in haar handen bij de gedachte*
blij dat het uit is en dat ik stukken beter af ben zonder zo'n crimineeltje en dat ik heeel gelukkig ben met mijn schatje en hem dus echt niet nodig heb
heey hoe is het?
jammer dat het zo gelopen is
Iedere keer dat jij mijn genotsknots afzoog, dacht ik eigenlijk aan je zuster...
Ik zou niks zeggen
ik zou hem alleen in ze bek willen spugen
Hoop dat je gelukkig bent!
sterf hoer..!!
het lef om ook daadwerkelijk mijn spullen terug te brengen
Idd jammer dat het zo gelopen is t had mooi kunnen zijn
jij bleef hangen...en ik ging verder!!!!!
Vuile rat, wacht maar af in de rechtbank !!!!!!!
blij dat het uit is en dat ik stukken beter af ben zonder zo'n crimineeltje en dat ik heeel gelukkig ben met mijn schatje en hem dus echt niet nodig heb
zie je, het loont om jezelf te zijn Mensen die zich beter voordoen dan ze zijn zijn zo weer alleen
Heb 's een keer het lef om ook daadwerkelijk mijn spullen terug te brengen met je gore rotsmoesjes
Val me niet zo lastig met je geïntereseerd hoofd.
Idd jammer dat het zo gelopen is t had mooi kunnen zijn; maar hee jongen je weet niet wat je mist nu
ga is fietsen en laat me met rust
Uitspraak van Nicolletje1973 op dinsdag 13 juni 2006 om 18:26:
het lef om ook daadwerkelijk mijn spullen terug te brengen
nee ga ze halen!
betekend dat je er nog mee zit.
Jeetje...wat laat je jezelf kennen dan...
Laat me gvd toch eens een keer met rust!!!
wil niet zeggen dat ik me niet geregeld erger aan zijn uitspraken hoor, maar dat is een ander verhaal
ja toch?
ex betekend dat het klaar is, dus afgerond
laat het dan ook voor wat het is
Maar hij loopt nog steeds continue tegen gezamelijke vrienden te mekkeren dat ik de ware voor hem was en hij nog van me houd en me terug wil
waar ik me aan erger is dat ie tijdens een gesprek over de kinderen zijn hand weleensop m'n been legt, me schatje noemt en ( na 2 jaar uit elkaar zijn ) soms een gesprek beeindigd met "ik hou van je"daar kan ik zo misselijk van worden he? echt walging all over gewoon.
En als ik hem dat dan zeg, begint over hoe slecht ik eruit zie, dat ik te mager ben geworden enz enz.
tsjah... labiel is ook een gemoedstoestand he?
Ik hou van je betekend 90% van de keren, ik ben gelukkig en ik wil je neuken
Of heel triest zeggen dat we maar een keer uit moeten gaan. Ik hoefde hem alleen maar aan te kijken en hij nam het al terug, maargoed, die pogingen... zoooo irri!
Helemaal niet als je bekijkt dat ik echt duidelijk ben geweest altijd, en subtiliteit niet mijn sterkste kant is
als ie het nou nog kon ook, was het ongetwijfeld tijdens de relatie ook wat geregelder gebeurt
Maar bedoelde dan ook meer eerst "ik hou van je" en als je daar negatief op reageert "je ziet er niet uit"
net als een klein stampend kind die zijn lollie kwijt is
inderdaad
hoe hard moet je worden tegen ze?
Blind, echt steke blind zijn ze
als ie het nou nog kon ook, was het ongetwijfeld tijdens de relatie ook wat geregelder gebeurt
hoe hard moet je worden tegen ze?
Blind, echt steke blind zijn ze
het enkel maar snappen als je met iemand van het ander geslacht afkomt en zegt dat je door hun 'bekeerd' bent
Dat je stiekem hoop hebt of wat dan ook. Maar dat zet je op ggv moment toch wel van je af? Ik kan er gewoon niet bij