ja idd
maar voor mij scheelt het misschien dat het voor mij al een jaar over was en ik zelf ben weggegaan
De "verlaten" partner kan meestal moeilijk omgaan met de beeindiging dat degeen die zelf is weggegaan.
Ik negeer het maar en hij zoekt het maar uit, zonde van zijn tijd om er bij stil te blijven staan, maar t is zijn leven
naja...leven??
De "verlaten" partner kan meestal moeilijk omgaan met de beeindiging dat degeen die zelf is weggegaan.
Ik negeer het maar en hij zoekt het maar uit, zonde van zijn tijd om er bij stil te blijven staan, maar t is zijn leven
naja...leven??
De "verlaten" partner kan meestal moeilijk omgaan met de beeindiging
wees een vent en kom uit voor je fouten, schijnt nog al moeilijk te zijn.
hahah ja maar ik weet m niet meer
stomme exen topics altijd exen zijn ouwe koeien..en oud vless smaakt niet
kijk het is altijd kut als het net uit is.. maarja als je tand wordt getrokken heb je er ook effe last van..maar na een paar dagen ben je dankbaar dat je verlost bent van dat kreng
kijk het is altijd kut als het net uit is..
maarja als je tand wordt getrokken heb je er ook effe last van..maar na een paar dagen ben je dankbaar dat je verlost bent van dat kreng
stomme exen topics altijd exen zijn ouwe koeien..en oud vless smaakt niet
laten we niet vergeten dat we ook ooit goeie dingen onder de exen hebben gedeeld, en van ze hebben gehouden, om dat iemand helemaal af te zeiken achteraf vind ik ook sneu.
iedereen heeft zijn minpunten, en kun je zeker iemand een klap voor de kop wensen, maar waar 2 zijn maken ook 2 fouten.
alleen de één een hoop meer als de ander