ik klets gewoon met mijn ex wens haar alle geluk met het geen wat ze gaat krijgen/heeft
Ik zei toch dat de pijn zal slijten...
ik ben met me toenmalige vriend raar uit elkaar gegaan, hij stalkte me en met "ruzie" uit elkaar gegaan, maar ik zag m laatst op qlubtempo en liep naar m toen, en zei "heey leef kjij ook nog"
Zou zijn nieuwe vriendin wel willen waarschuwen..... neuh toch niet.
Dat heb ik pas gedaan, maar dat viel niet in goede aarde.
Maar ach, als je het maar niet doet om te zieken en dat was niet het geval.
varkens schijten boerenkool,
je kut die stinkt naar het riool...
Tegen mijn ex: Ik wou dat ik je nooit was tegengekomen, en hoop dat je een pijnlijke dood sterft en maar lang mag lijden.
Tegen degene voor wie hij me inruilde: Als ik je toch een keer alleen zou tegen komen in een donker steegje... *wrijft tevreden in haar handen bij de gedachte*
Natuurlijk zeg ik dat niet, en doe ik net of ik er ALLANG overheen ben. Maar ik denk het af en toe wel
Zou haar helemaal niets meer willen zeggen, zie haar nog vaak genoeg, hebben een kind samen, maar alles wat ik haar nog zou zeggen,zou haar verbeteren, laat haar liever verdrinken zonder woorden.
blij dat het uit is en dat ik stukken beter af ben zonder zo'n crimineeltje en dat ik heeel gelukkig ben met mijn schatje en hem dus echt niet nodig heb