Ik denk als je zelf niet gelukkig bent, heb je een partner ook weinig te bieden..
Je moet voor jezelf zorgen dat je gelukkig kunt zijn,, moet niet afhangen van anderen. Als je zelf al niet gelukkig kunt zijn,, zal een relatie dat ook niet oplossen. Eerst zelf tevreden en gelukkig leren zijn, dan heb je pas een basis..
Ben nog nooit zo gelukkig geweest, dan samen met een partner
Vast wel maar met zn 2e is toch gezelliger!
Ik denk als je zelf niet gelukkig bent, heb je een partner ook weinig te bieden
of heb je een partner nodig om gelukkig te worden?
Eerst met jezelf gelukkig zijn, dan kan een partner je nog gelukkiger maken
ik ben gelukkig met mezelf, vanuit mezelf, door mezelf.
en of ik nou een vriend heb of niet
dat doet er niet toe
kheb er nu wel 1, maar tis een toevoeging en ik ben gelukkig met hem
maar mijn geluk komt niet door hem, hij maakt t alleen beetje meer
of heb je een partner nodig om gelukkig te worden?
Gelukkig heb ik een kameraad waarmee ik af en toe op de bank hang met een filmpje dr in, is wel lekker af en toe
en waarmee je ook andere dingen doet zoals je al eerder hebt gezegd hier...
Ik begrijp opmerkingen zoals 'Ik kan niet single zijn' totaal niet
Ze zijn bang om alleen achter te blijven... Heb het ook om me heen gehoord maar t rare is dat je het alleen hoort als je bezet bent, zodra je zelf weer single bent maakt het de rest ook niet uit om single te zijn, het is volgens mij dus meer het "verliezen" van vrienden..........
Ja zoals altijd.
oftewel tevreden met je zelf....zo beter
Let maar niet op haar, ze is n beetje dom.
Let maar niet op haar, ze is n beetje dom.
Ik vond jou zo niet aardig vandaag!
Zal nog s n keer berenworst aanbieden!
tja we komen uit friesland ...en dat maakt het verschil
tja we komen uit friesland ...en dat maakt het verschil
Ik ben n beetje chagerijnig
Had liever iets anders gehad.
Is daar uberhaupt wel wat goeds uit gekomen???
Ontwenningsverschijnselen zeker?!
Moet je niet op mij af reageren!
Jij krijgt helemaal niks meer vandaag!
Kijk maar naar mij
Nee niet eens..
Sorry schat mijn excuses.
Ow, ik wou je net goedmaaksex geven
Dat bedoelde ik nou juist!
Okey! *snik snik*
Het valt nu ff niet goed te maken
*kruipt ff tegen Mel aan*
Ok, alleen knuffelen dan
Jaaaaa!
Draai ik speciaal voor jou n hele grote joint
2 grote vloeitjes maar doen?
Neeeeee ik mag niet neee!
Maar k heb m'n ponypack nog
Nou nou, zo vaak zit ik niet met m'n neus in n sealtje.
Ik heet geen Judel Jo
Anders smoke jij je hersencellen ff weg, vandaar dat je niet kunt plannen
Hahahahaa waar hangt die eigenlijk uit joh?!
Ja ja ja, die heb ik vaker gehoord!
Werkelijk geen idee, kreeg meestal eens in de zoveel tijd wel n pb met nieuwe sosverhalen die hij had beleefd.
Snap je niet he
Mis hem best wel n beetje, hij zei laatst nog dat ie ging minderen en weer ging sporten
Volgens mij was ie ziek
Niet zo boos kijken, kusje dr op.
voor eventjes kan ik alleen wel gelukkig zijn ja.
maar op den duur ga je de dingen van een relatie missen.
de dingen die alleen een vrouw je kan geven.
zonder een vrouw naast me van wie ik echt hou zal ik nooit gelukkiger worden als alleen hoor.
er zijn toch meerdere vormen van houden van!?
Ik heb geen relatie (geen liefdes relatie zoals hier bedoeld word iig) maar ik heb wel veel liefde naar mn vrienden en familie toe.. Zonder die liefde kan ik ook niet, maar heb er ook geen relatie voor nodig..
heb niemand ervoor nodig om gelukkig te zijn, kan wel een aanvulling zijn maar je eigen geluk zit toch van binnen bij jezelf. niet gelukkig kunnen zijn zonder partner vind ik naief en afhankelijk. omdat ik t zelf een tijd heb gedacht dat ik niet gelukkig kon zijn zonder partner, beetje zonde van de tijd..
ik ben gelukkig weer alleen... wat een gezeik met dat laatste wijf.. gvd
Nou, nie helemaal mee eens.... Onafhankelijkheid is goed en je moet alleen kunnen zijn. Maar als je al vanaf ongeveer je tiende bijna alles zelf hebt moeten doen, en altijd maar voor je eigen hebt moeten zorgen, dan ben je echt na enkele jaren van vallen en opstaan d'r echt moe van en dan is af en toe een arm om je heen en een steuntje in de rug wel fijn en iemand die je helpt als het je zelf even niet lukt. Maar dat krijg je dan ook niet meer zo snel omdat iedereen denkt " Ohh die redt zijn eigen wel, want da doet ie al heel zijn leven...... "
ik ben het met wackyjacky eens....
Ik kan alleen gelukkig zijn maar mijn geluk bestaat dan uit andere soorten gevoel dan wanneer ik een partner zou hebben.
Heb poosje trug voor het eerst sinds tijd weer iets wat op partner leek, gehad (welliswaar maar 2/3 maand maar toch) en moet zeggen dat ik nu beetje bij beetje voor mijzelf wel weet dat ik in de toekomst het gelukkigste kan zijn met partner. Meer gelukkig dan zonder want geborgenheid en genegenheid, intimiteit etcetera dat heb ik natuurlijk niet in m'n eentje (en goede sexxx ). En heb gemerkt hoe fukkin happy ik daarvan worden kan. Echter zodra een relatie of partner beperkt, in doen en laten, slaat de geluk keihard terug in de vorm van ongeluk....
racen nix mis mee!
nou zo was ik ook, maar nu is alles zo saai, beter blijf je gewoon door racen voorlopig.
Ik raad je die middenweg dus nogmaals aan
ik ben alleen en ik ben in jaren niet zo gelukkig geweest als dat ik nu ben...