Partyflock

Forumonderwerp · 880018

Waarschuw beheerder
of heb je een partner nodig om gelukkig te worden?
Waarschuw beheerder
ja kan!
ma als je iemand mist..
dan is alleen niet gelukkig! :/:(
(f)

Waarschuw beheerder
je kan zeker gelukkig alleen zijn...alleen heb je soms wel behoefte aan een relatie en warmte maar dat betekent niet dat je ongelukkig bent !!

ik dacht altijd dat ik alleen nie gelukkig kon zijn maar dat lukt me de laatste maanden toch prima ! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 14:51:
ik wil het laten zien aan de rest van de wereld als ik echt van iemand hou.
dat ik er trots op kan en mag zijn.

daar heb je idd wel een partner voor nodig.. dat stukje onbreekt geloof bij mij :/

Waarschuw beheerder
Ik ben nu een jaar alleen, en het gaat echt knagen, ik heb daarvoor 3 jaar een relatie gehad. Dus dan mis je heel wat dingen ineens... ik wil nu wel weer graag iemand om me heen! Dat jaartje was geweldig, maar ik mis er iets in.

Waarschuw beheerder
alleen zijn is heerlijk hoor!!! :P maar het is niet goed voor mij haha..door een relatie wordt ik een beetje getemd en voel ik me uiteindelijk tóch gelukkiger door (als het goed gaat tenmninste haha)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 22:35:
of heb je een partner nodig om gelukkig te worden?

Je hebt ons!

:knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lief:
Waarschuw beheerder
Als je in je eentje niet gelukkig kan zijn zul je dat sowieso nooit zijn. Leren om alleen te zijn is een stukje onafhankelijkheid leren verwerven. Een stukje zekerheid in jezelf.

Je kunt nl. in the end alleen maar op jezelf vertrouwen. Als jij enkel functioneert binnen een relatie en je vriend(in) naait eruit met een ander, of nog veel erger, valt weg...dan zit je echt met de gebakken peren als je er ineens alleen voor kom te staan.

De focus binnen onze maatschappij ligt er mijns inziens nog altijd veel te sterk op dat je uiteindelijk met iemand samen moet eindigen. Zodat je weer kinderen op de wereld kunt zetten wiens mondjes weer gevoed moeten worden wat weer geld oplevert. Omdat dat er zo ingehamerd wordt zie ik veel mensen van de ene in de andere relatie duiken. Zodra ze maar even alelen zijn weten ze niet meer wat te doen.

Ik ben zelf ook altijd zo geweest en ben na de laatste relatie bewust alleen gebleven. Dat heeft veel pijn en moeite gekost, maar het heeft me zoveel opgeleverd. Zoveel meer vertrouwen in mezelf, niet van een ander hoeven te horen dat je mooi bent of leuk maar dat ZELF zo voelen. Van mezelf leren houden (en als je dat niet kan, kun je dat ook niet echt van een ander).

En het belangrijkste is denk ikw el dat ik anders tegen relaties ben gaan aankijken. Prima als het me een keer overkomt, maar ik weet ook dat ik het trek mocht het mislopen of ik alleen achterblijven.

Die onafhankelijkheid maakt me sterk en ik vind het jammer dat zoveel mensen dat gevoel niet kennen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, nie helemaal mee eens.... Onafhankelijkheid is goed en je moet alleen kunnen zijn. Maar als je al vanaf ongeveer je tiende bijna alles zelf hebt moeten doen, en altijd maar voor je eigen hebt moeten zorgen, dan ben je echt na enkele jaren van vallen en opstaan d'r echt moe van en dan is af en toe een arm om je heen en een steuntje in de rug wel fijn en iemand die je helpt als het je zelf even niet lukt. Maar dat krijg je dan ook niet meer zo snel omdat iedereen denkt " Ohh die redt zijn eigen wel, want da doet ie al heel zijn leven...... "
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Totalloske op zondag 25 juni 2006 om 20:29:
Nou, nie helemaal mee eens.... Onafhankelijkheid is goed en je moet alleen kunnen zijn. Maar als je al vanaf ongeveer je tiende bijna alles zelf hebt moeten doen, en altijd maar voor je eigen hebt moeten zorgen, dan ben je echt na enkele jaren van vallen en opstaan d'r echt moe van en dan is af en toe een arm om je heen en een steuntje in de rug wel fijn en iemand die je helpt als het je zelf even niet lukt. Maar dat krijg je dan ook niet meer zo snel omdat iedereen denkt " Ohh die redt zijn eigen wel, want da doet ie al heel zijn leven...... "

Daar heb je geen relatie voor nodig. Daar heb je toch ook je vrienden voor? Tuurlijk is het fijn als je iemand hebt met wie je net dat beetje meer deelt, maar het is geen noodzaak om gelukkig te kunnen zijn.

Waarschuw beheerder
ik ben het met wackyjacky eens.... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 19:26:
ik ben het met wackyjacky eens....

;) Ik denk dat wij ook een tijdlang wat bewuster zijn omgegaan met het onderwerp "alleen zijn". Het blijft gewoon een beetje de mideenweg zoeken. mensen die nl. altijd alleen zijn omdat ze niet met een ander kunnen samenleven of zichzelf niet durven te geven, dat is weer een andere uiterste.

Maar goed, wij komen daar iig vast wel uit, dat weet ik zeker! :) (l)

Waarschuw beheerder
wij zijn de beste.... ;)

Waarschuw beheerder
als scizofrene bordeline patient zou je wel eens een keertje alleen willen zijn.

stel je voor dat je ook nog adhd heb, en tweeling bent druk, druk, druk!

zoekt rustig plekkie om ff beetje bij te komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Syce houst van jou op zondag 18 juni 2006 om 01:40:
Ik kan alleen gelukkig zijn maar mijn geluk bestaat dan uit andere soorten gevoel dan wanneer ik een partner zou hebben.
Heb poosje trug voor het eerst sinds tijd weer iets wat op partner leek, gehad (welliswaar maar 2/3 maand maar toch) en moet zeggen dat ik nu beetje bij beetje voor mijzelf wel weet dat ik in de toekomst het gelukkigste kan zijn met partner. Meer gelukkig dan zonder want geborgenheid en genegenheid, intimiteit etcetera dat heb ik natuurlijk niet in m'n eentje (en goede sexxx ). En heb gemerkt hoe fukkin happy ik daarvan worden kan. Echter zodra een relatie of partner beperkt, in doen en laten, slaat de geluk keihard terug in de vorm van ongeluk....

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik red het prima in mn eentje, vooralsnog :) Ben er afgelopen weekend achter gekomen wie mijn echte vrienden zijn, de mensen die al genoeg hebben aan een blik, zonder woorden. Mensen die altijd voor je klaar staan en andersom ook.

Ik heb een hartstikke druk en sociaal leven; ik werk fulltime in een huisartsenpraktijk, daarnaast werk ik parttime bij een voetbalclub achter de bar. Ik ga mee met het NK karten, omdat het team dat ik supporter het team is wat ik tot mijn vriendengroep mag rekenen. Ik zit bij een carnavalsvereniging, sport 2 a 3 keer in de week, ga elk weekend wel stappen.

Er zou alleen wel iemand bij moeten zijn die af en toe tegen me zegt dat ik even gas terug moet nemen, ik race heel mn leven door lijkt het wel. Ik geniet wel van de mooiste momenten, maar neem er te weinig tijd voor. Ik ben nu ruim twee jaar single en ik geniet er nog met volle teugen van.. Alleen vraag ik me soms wel af hoelang dat nog ga duren..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 20:51:
wel iemand bij moeten zijn die af en toe tegen me zegt dat ik even gas terug moet nemen, ik race heel mn leven door

nou zo was ik ook, maar nu is alles zo saai, beter blijf je gewoon door racen voorlopig.

racen nix mis mee!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 20:55:
racen nix mis mee!

Wel als het ten koste gaat van jezelf .. En dat is het probleem, ik race zo hard dat ik een paar weken geleden uit de bocht ben gevlogen en nu weer opgepoetst moet worden :)

Beter dat ik de volgende keer gewoon op het circuit blijf hangen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 20:55:
nou zo was ik ook, maar nu is alles zo saai, beter blijf je gewoon door racen voorlopig.

Het is niet zwart of wit. Je hoeft niet te racen, noch hoef je het saai te vinden. Er is altijd en overal een middenweg.

En druk in je hoofd is wat anders dan niet alleen zijn in je hoofd. Dat is een kwestie van erachter komen waardoor jij je rust kunt vinden. Waarschijnlijk niet door te blijven racen, en ook niet door helemaal stil te blijven staan.

Ik raad je die middenweg dus nogmaals aan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 26 juni 2006 om 21:07:
Ik raad je die middenweg dus nogmaals aan

Ik zoek de ANWB-borden er nog van die me die richting op wijzen, heb ze nog niet gevonden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen op de wereld gezet, dus ik red me in me eentje wel :yes:
Waarschuw beheerder
Idd eerst zelf gelukkig zijn/worden... Dan ben je pas weer toe aan een relatie! Alleen gelukkig zijn/worden is de basis. Maar een relatie kan erg mooi zijn, ik mis het ook nog wel eens. Belangrijk is dat je er niet te veel mee bezig bent, denk ik.. Het overkomt je wel weer. Het komt wel weer op je padje. Wees gewoon gelukkig met jezelf en natuurlijk je VRIENDEN! Die zijn dan zoooo belangrijk!

Waarschuw beheerder
Ik heb geen jongen nodig om momenteel gelukkig te zijn en red me prima, maar wil natuurlijk ooit wel een partner... ik word niet gelukkig van het idee de rest van me leven alleen te blijven!
Waarschuw beheerder
Heb een partner maar zou alleen ook prima gelukkug kunnen zijn is maar wat je er zelf van maakt

Waarschuw beheerder
Ik kan het beide.. Maar op dit moment lekker alleen.. Met niemand rekening houden, stappen wanneer ik wil, geen dagen inplannen..
Waarschuw beheerder
beide ken leuk zijn, als je geen vriend heb ken je lekker doen wat je wil geen rekening houden, geen famillie bezoekjes enz...

maar als je wel iemand heb, ken je altijd op iemand terugvallen en lekker knufffelen...iemand die je verteld dat ie van je houd enz..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 11:17:
Je moet jezelf gelukkig maken

Idd :yes:

Een vriend/vriendin is idd een toevoeging op je leven! :)

Waarschuw beheerder
daar ben ik het mee eens !

Waarschuw beheerder
prima te doen hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
kan alleen wel gelukkig zijn

maar ben liever gelukkig met iemand anders :D

Waarschuw beheerder
Ben sinds 2,5 maand alleen en ben nu redelijk gelukkig, maar een partner heeft ook wel wat hoor :-P zou in ieder geval nooit alleen kunnen blijven.. dat nooit

Waarschuw beheerder
ben alweer twee en halve maand alleen en ben super gelukkig!Mocht er een leuke vent op mijn pad komen laat ik die natuurlijk niet voorbij lopen maar redt het prima in mijn eentje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb mijn Wup, ik red me (Y)
Waarschuw beheerder
Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 12 juli 2006 om 20:01:
Ik heb mijn Wup, ik red me (Y)

heb je tarzan xxl gedumpt ??? :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:06:
heb je tarzan xxl gedumpt ???

Eenmaal een Wup, altijd een Wup :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 12 juli 2006 om 20:07:
Eenmaal een Wup, altijd een Wup :X

wuppie wuppie wuppie...nooit meer zit ik in mn uppie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 20:13:
wuppie wuppie wuppie...nooit meer zit ik in mn uppie

:lol:

Jij zou dichter moeten worden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 22:24:
Ik heb geen jongen nodig om momenteel gelukkig te zijn en red me prima, maar wil natuurlijk ooit wel een partner... ik word niet gelukkig van het idee de rest van me leven alleen te blijven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 22:35:
Kun jij alleen gelukkig zijn
of heb je een partner

alleen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 19 juni 2006 om 16:35:
Een relatie moet een aanvulling in je leven zijn, niet de invulling van je leven.

:respect: