Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 125852x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Dark By Design, Schwarze Puppen (net nieuwe plaat met DJ Sakin gemaakt, I Feel)

Thalamus, Busy&Dragan, Cally & Juice, Dave Joy, Steve Hill, D10, Vandall, ikzelf ook (plaat die binnenkort uit komt van Steve Hill en mij is een early achtige track)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zondag 21 januari 2007 om 16:40:
waar was de x dan dat t wél beviel ?

De 1e ScanTraxx presentz in de Hemkade, met een Early HS VIP-Room.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 16:43:
gewoon optredens van Dark By Design checken... die produceert dezelfde soort muziek als Scot Project een jaar of 4 geleden...

Heb je dat vaker horen beweren, met ben het er absoluut niet mee eens.
Wil niet zeggen dat DBD slecht is, maar ik vind zijn sound echt niet vergelijkbaar met Scot.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op zondag 21 januari 2007 om 17:51:
Wil niet zeggen dat DBD slecht is, maar ik vind zijn sound echt niet vergelijkbaar met Scot.

Zn remix van DJ Nervous - Red Alert en Delegate - Keep Calm 2005 gehoord? Die hadden in 2003 zo door Scot Project geproduceerd kunnen worden.

Hij is over het algemeen wel de man van de harde kicks en zaagbassen, de Duitse sound maar soms een bpm of 8 hoger... maar meer dan genoeg van zn platen die echt kwa tempo, sounds, en melodie enzo royaal Duits klinken.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
t probleem is dat je in de hardstyle scene zoals die nu is niemand ( ? ) meer kunt vinden die de sound maakt zoals we die kennen van heel wat jaren terug inmiddels .. de voorbeelden die nu worden gegeven komen gewoon uit de harddance / hardtrance scene .. dat mag r dan allemaal wel op lijken maar die zie je hier nie snel op hardstyle feesten terug

de tweesplitsing is veel te groot geworden en is n eigen leven gaan leiden ( of zal k zeggen " lijden " ? ) .. de massa roept op vandaag dat t allemaal harder moet ( en blijer ) .. de q-dance dj stal wordt geprezen en aanbeden .. terwijl je net zo goed hardcore dj's langzame hardcore kunt laten draaien om t zelfde resultaat te behalen :/

en dan maar vallen over de naam early hardstyle ( zoals in de opmerkingen onder het nieuwsbericht van dat feest in de matrixx ) of dana bekritiseren als ze te " zacht " draait :no:

why do some things change (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 17:54:
Zn remix van DJ Nervous - Red Alert en Delegate - Keep Calm 2005 gehoord? Die hadden in 2003 zo door Scot Project geproduceerd kunnen worden.

vind het ook echt geen SP sound.

Waarschuw beheerder
De enigste harde stijlen plaat die ik vorig jaar nog heb gekocht was Tommy Pulse-Walhalla...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 17:27:
vind het ook echt geen SP sound.

die 1e kan ik niet vinden maar die 2e vind ik dan meer ouwe Dumonde sound... Vooral de synth..

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Als er echt zoveel mensen zijn die de echte oude shit vet vinden en het draaien kunnen jullie toch gewoon eens een feestje organiseren ipv blijven zeiken over hoe jammer wel niet is?
Waarschuw beheerder
Probleem is dus dat er niet veel mensen zijn die de oude shit vet vinden.
Daarvoor bestaan er ook teveel misverstanden over wat nu wel en niet Early Hardstyle is.
Veel mensen die denken de oude Hardstyle vet te vinden, denken alsnog veel te "smal".

Waarschuw beheerder
echte oude shit

Daarmee bedoel ik dus wat hier gemiddeld gezegd wordt. Ik zie al gauw zon 5/6 man hier die het nog draaien ook, volgens mij kun je daar wel een avondje mee vullen.
Waarschuw beheerder
Ik heb dan geen platen maar het lijkt me een prima plan :), wel kleinschalig uiteraard (100/200 man) waar je vooral de liefhebbers mee trekt...
Mayb 1/2 grote namen, wil best organiseren maar niet alleen..
Waarschuw beheerder
donateur
zit n te groot risico aan en je trekt ongetwijfeld mensen die niet tot de kenners behoren en t dus nie zullen waarderen .. op Qlubtempo liepen r ook genoeg die helemaal los gingen als r n " nieuwer " bekend plaatje werd gedraaid ( foei ! ) maar de rest v.d. avond zowat stil stonden ( wat doe je dan eik op zo'n feest ? ) .. dan moet je al met persoonlijke uitnodigingen gaan werken en op zoek gaan naar de juiste mensen waaronder ook ( ex ) q-dance forum leden wellicht .. maar daarmee kom je nie uit de kosten als je t n beetje fatsoenlijk wilt aanpakken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 18:38:
Ik zie al gauw zon 5/6 man hier die het nog draaien ook, volgens mij kun je daar wel een avondje mee vullen.

De dj's is mss niet zo'n probleem, publiek wel.

Uitspraak van Garibaldi op maandag 22 januari 2007 om 18:59:
Mayb 1/2 grote namen, wil best organiseren maar niet alleen..

Ik wil mss wel ff meehelpen, ken ook nog wel wat andere dj's die i.i.g. de plaatjes hebben en mss ook wel mee willen helpen.
(Ze hebben ook zelf eerder feestje georganiseerd dus die ervaring is ook mooi meegenomen.)

Uitspraak van Dynamike op maandag 22 januari 2007 om 19:10:
maar de rest v.d. avond zowat stil stonden ( wat doe je dan eik op zo'n feest ? )

Mensen kwamen meer op de naam QT af dan op het concept.

Zelfde was toen op die 1e ScanTraxx presentz, dat was het allereerste feest waar weer aandacht werd besteed aan de oude sound. Vantevoren op diverse fora iedereen helemaal enthousiast, maar in de praktijk stonden er uiteindelijk gem. 10 mensen in de zaal, en de max. bij Pavo was mss 40 man. Mensen hebben gewoon verkeerde verwachtingen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toevallig gister nog een HS setje gedraaid:
Uitspraak van Edutainment op maandag 22 januari 2007 om 10:52:
Gister even een kort Early HS setje gedraaid, approx. 40 minuten.

01. Junk Project - Control '99 (Phuture Punk Timebase Mix)
02. Vannesa-Mae - White Bird (Cosmic Gate Remix)
03. Radium feat. DJ Inside - Universe Of Dreams (Gigi Lav Remix)
04. Radium - Only A Test (Gigi Lav Remix)
05. Dare Devil - Daredevils (Judgement Mix)
06. K-Traxx - Noise Tool (Original Mix)
07. Renato Tankis & DJ Savietto - Octopus (Lost In Case Remix)
08. Arome - Scream (DJ Scot Project Remix)

Waarschuw beheerder
ik zou ook best early ergens willen draaien, maar dan zat ik te denken aan klein kroegje ofzo. beetje centrale ligging, in limburg werkt zoiets al zowiezo niet:P
Waarschuw beheerder
donateur
mss ziet de zenith r wel iets in :lol:

Waarschuw beheerder
als je t n beetje fatsoenlijk wilt aanpakken :)

Waarom moet het fatsoenlijk? Gewoon een klein tentje zoals Waterfront, Goudvishal, De Valk, iets in die trent, lekker goedkoop, niet al te veel mensen, en genieten maar.
Waarschuw beheerder
donateur
t moet iets extra's kunnen bieden t.o.v. de gebruikelijke huis-tuin-keuken taferelen .. en nee t hoeft nie groot maar r moeten wel fatsoenlijke draai omstandigheden zijn .. goed geluid .. presentatie / promotie .. etc

wie stemt voor illegaal in n hutje op de hei :p
Waarschuw beheerder
zit net ff ouwe TG, Radium en Gigi Lav shit te luisteren

komt in een keer de hele vocal van Raver's Rules van Technoboy voorbij :S
in een plaat die 2 jaar eerder is gemaakt :P

zitte wel hele vette plaatjes tussen zeg :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
t moet iets extra's kunnen bieden t.o.v. de gebruikelijke huis-tuin-keuken taferelen .. en nee t hoeft nie groot maar r moeten wel fatsoenlijke draai omstandigheden zijn .. goed geluid .. presentatie / promotie .. etc

Dat zit wel goed in van die kleine tentjes, flink spammen op de forums, misschien postertje hier en daar en je promotie is ook geregeld...zo duur hoeft het niet te zijn
Waarschuw beheerder
joh als dynamike een hutje op de hei weet :P dan boeit et verder niet tog, kleine groep wat bier regelen, geluid, wiet onderling djs hier, tafels en klaar :D

Wat eenvoudige flyertjes kunnen wel gemaakt worden :)...
Als de doelgroep toch niet zo groot is dan voor een groep van tussen de 20 en 80 man ofzo :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vet idee :yes: dan geef k me bij deze op als dj ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 22 januari 2007 om 19:22:
Toevallig gister nog een HS setje gedraaid:

Toeavallig ook opgenomen? Tracklist is erg netjes!

Waarschuw beheerder
ik zou dan zoiets als Dodd proberen of hoe dat harddance feest heet:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 23 januari 2007 om 20:12:
zal binnenkort wel eens setje opnemen

Als je dat nou ook is gaat doen met de leuke collectie herrieplaatjes ipv de hele dag opmerkingen te plaatsen op pf :P..
Waarschuw beheerder
Ben sinds vorige week als goed is afgestudeerd (keep my fingers crossed) dus er moet nu tijd vrijkomen.
PF'en doe ik eigenlijk voornamelijk als ik aan het werk ben. :bloos:

Binnenkort nog ff wat nieuwe gear aanschaffen en dan gaan we los.
Waarschuw beheerder
Wat voor leuke baan heb je dan wel niet :D?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op woensdag 24 januari 2007 om 10:18:
Wat voor leuke baan heb je dan wel niet ?

Hoofd administratie bij een restaurant-keten.
Waarschuw beheerder
donateur
in de carte blanche in weert wordt sinds kort in de 'kleine zaal' early hardstyle gedraait samen met jump :)

Waarschuw beheerder
Goede ideen hier.

Ik meld me bij deze ook aan voor de ouwe hardstyle party...
ook als dj als het nodig is...

als iedereen die komt een 10-tje legt ofzo kan je vast wel iets leuks afhuren...
In amsterdam noord laatst bij een underground hardcore feestje geweest..zou ideaal zijn, lekker underground sfeertje, goed geluid, goedkoop bier.
Tent heette de Valk geloof ik..was een soort buurthuis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 18:27:
Prezioso Feat. Marvin - Let Me Stay

toch wel 1 of andere remix zeker? Het origineel is een italo dance plaatje toch

move your body t-t-to da beat...
wat ga ik altijd hard op dat nummer..pfffff
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Ik wil ook best draaien :)

Lijkt me wel eens vet om te draaien voor allemaal liefhebbers. De keren dat ik early hardstyle gedraaid heb op een feest viel het niet bepaald in de smaak :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 25 januari 2007 om 17:03:
in de carte blanche in weert wordt sinds kort in de 'kleine zaal' early hardstyle gedraait samen met jump

Wat een jammere combinatie dan weer.

Uitspraak van AjJay op donderdag 25 januari 2007 om 18:36:
De keren dat ik early hardstyle gedraaid heb op een feest viel het niet bepaald in de smaak

Hehe, ken het probleem.
Waarschuw beheerder
donateur
wat in de carte allemaal gebeurt is absoluut nie wat men hier zoekt maar vond t zelf eik ook al vooruitstrevend dat daar n concept wijziging heeft plaatsgevonden :p

schoolvoorbeeld van early hardstyle draaien op t verkeerde moment > hard nature in eindhoven .. goeie party mét status .. maar deze stijl draaien van 2 tot 3 na dj's die vanaf t begin nieuwe hardstyle liggen te beuken en dan ook nog afsluiten met hardcore ( chronic disorder en zelfs hardcore 2 tha bone ) is gewoonweg diep en diep triest .. toch .. de échte kenners kwamen toen wél naar voren terwijl de rest naar De Profeet ging luisteren met z'n draaiorgel - kindercrèche - " hardstyle " - liedjes (n) blijkt maar weer s dat duidelijke afspraken van te voren maken soms ver te zoeken is met alle gevolgen van dien :no: de kunst is echter wél om r op dat moment evengoed nog plezier in te hebben .. wat ook gelukt was overigens :bier: :lol:

andermans ervaringen op dit gebied ?

Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen zondag in de DJ Contest nog een redelijk Early setje gedraaid.

01.) Stargazers – Anybody out there? (warp bros remix)
02.) Ferry Corsten – Punk (cosmic gate remix)
03.) Kai Tracid – Destiny’s path (warmduscher remix)
04.) S@D – Dinero (sean dexter remix)
05.) Sioux – Pho (essential dj team remix)
06.) Kai Tracid – Too many times (yoda remix)
07.) Marc la Cruz ‘n Ace da Brain – Dancin’ in the dark (dj wag remix)
08.) Safri Duo – All the people in the world (dj isaac remix)
09.) Max B. Grant – Beeping (remix)
10.) Unit 4 – Relax
11.) Hardheadz – Wreck the remix (beholder & max enforcer remix)
12.) Mindcontroller – Mindcontroller 2003 (controller mix

Aan het einde werd het wa nieuwer, omdat ik wat aansluiting op de volgende DJ wilde hebben... Zijn trouwens ook nog wel toppers uit 2003 dat mag nog net! :[

Ik wil me ook wel aanmelden om op een early hardstyle liefhebbers feestje te komen draaien! Moet het wel niet in noord-nederland zijn of zo! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand die van die nieuwe stijl draaide had gewonnen. Ik deed ook alleen mee voor de gein eigenlijk, draai al sinds 2003 geen hardere stijlen meer...
Ik en mijn vrienden vonden hem de minste muziek draaien, french tekhouse/jumpstyle whatever... Het was iig climaxloze muziek en zonder al te veel melodie..niet mijn ding ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zonde, ik zou juist bij plaatjes als Destiny's Path, Dancing in the Dark en Pho uit me plaat gaan

maja, Jump is nou eenmaal populair...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op donderdag 25 januari 2007 om 20:00:
wat in de carte allemaal gebeurt is absoluut nie wat men hier zoekt

hoe bedoel je dat?
Waarschuw beheerder
donateur
r wordt nie alléén early hardstyle gedraaid
t aanbod van dj's is te gering
de doelgroep die r komt bevat te weinig liefhebbers / kenners
ligging v.d. locatie zal nie interessant genoeg zijn ( zuiden v.h. land )

dat soort dingen dus :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha, kan je niet meer dan gelijk geven :P
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met Trance Generators - Terminal 932?
En heeft iemand er toevallig mp3's van?

Is het enige oudere plaatje van TG welke ik niet ken, ben dus benieuwd.

Waarschuw beheerder
hmm die ken ik niet:)
Waarschuw beheerder
Oh als je die hebt... ik ben ook wel nieuwsgierig...

Waarschuw beheerder
ik heb thuis alle hardstylenummers van 2003 en ouder geplaatst in het mapje Early Hardstyle

Waarschuw beheerder
nu ga jij vast zeggen dat dat niet klopt :/