Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 132673x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Absolute topper vorige editie van QT vond ik toch Marc La Cruz.

Gizmo met zn strapatsen kon k nog vergeven want na die vreselijke schijtplaat van de D-Devils draaide ie paar nrs verder nog Schwarze Puppen - Schwarze Puppen :lief: was toen net gaan eten stond k 2 min. later met de noodles in de hand te stampen. Flikkerde de helft van de zooi erlangs over me shirt heen mah boeie, die plaat is echt magisch als je em op een feest hoort :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 16:58:
Absolute topper vorige editie van QT vond ik toch Marc La Cruz.

Wel dikke platen, maar ik mistte ook nog teveel bij hem.

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Gister The Abyss gesproken op Hellbound, sowieso gaat hij early draaien, en hij had t er wel over dat het de bedoeling is dat er voornamelijk early wordt gedraaid door iedereen......

maar de interpretatie van Early HS wordt door iedereen weer anders opgenomen..... ;)

Maar ik heb er zin in, staan veel "oude" namen tussen (y)
Waarschuw beheerder
Abyss had toen volgens mij ook wel een dikke set de laatste keer.
Keb wel vertrouwen in hem :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op zondag 23 september 2007 om 17:38:
Abyss had toen volgens mij ook wel een dikke set de laatste keer.

jep, heb me toen ook wel vermaakt :D
Waarschuw beheerder
geloof dikke platen, maar wel een hoop gedoe met mixen en truukjes, net te veel naar mijn smaak, al te vroeg tijdens een climax beginnen met een andere plaat, maar qua skills is hij echt goed, btje standaard platenkeus maar ach

Marc la Cruz' tracklist was geniaal, mixkunsten niet om over naar huis te schrijven

trouwens wat denkt met van Jon the Dentist? ik denk dat je met hem ook echt wel kan Hardhousen, zat er toch echt midden in in 2000-2002
en setjes die ik van hem heb gehoord zijn niet verkeerd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 23 september 2007 om 17:53:
Jon the Dentist

gaat ook wel goedkomen :D heb ook nog wel wat livesetjes van m :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op zondag 23 september 2007 om 17:05:

uitstraling 0,0

mixtechnisch nog erger
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand trouwens (eindelijk) hoe die ene plaat uit de set van Marc la cruz heet van qlubtempo vorig jaar..met die italiaanse vocals??

Waarschuw beheerder
ja hoor:

Shorty - Yoga verschenen op Acalwan.
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan. ik zie idd dat je het eerder in t tracklist topic van QT al had gemeld, maar daar zal ik dan wel overheen gekeken hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 20:11:
uitstraling 0,0

mixtechnisch nog erger

Dat eerste boeit mij persoonlijk helemaal NIETS. Het 2e is mooi meegenomen als dat wel in orde zit. Maar met de platen die hij draaide kon me dat echt niet schelen :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op zondag 23 september 2007 om 17:05:

Deze opmerking zegt muzikaal gezien genoeg over het feest..... Marc la Cruz zkr 1 vd betere en eigenlijk de sound die k de hele n8 wilde horen maar helaas.....

K bel trouwens morgen weer naar de Valk voor een afspraak, begint nu wel aardig tijd te worden :P...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op maandag 24 september 2007 om 00:28:
de sound die k de hele n8 wilde horen maar helaas.....

whahah dieptepunt was die set van Tatanka en Zenith DJ, was ik toen blij dat ik half uurtje vantevoren de eerste helft van me XTC pil gepakt had 8)
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Ik zit ook zwaar te twijfelen of ik wel of niet moet gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 22:19:
Shorty - Yoga verschenen op Acalwan.

Das een repress, origineel op een Italiaans label.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 24 september 2007 om 09:12:
Das een repress, origineel op een Italiaans label.

o ja klopt:) zie het op discogs, maar marc la cruz draaide de gele versie van acalwan. we dachten steeds dat het een sigma was:P

Waarschuw beheerder
donateur
twijfelaars van Qlubtempo:
Gewoon heengaan, is er op die avond een ander vet feestje? :no:
precies! :D het kan meevallen, het kan tegenvallen ;p

(f)
Waarschuw beheerder
Grapje kost je alles bij elkaar wel weer een hoop geld, en dat heb ik niet over voor de zoveelste deceptie.

Ben er nog steeds niet over uit dat ik ga, maar ik neig naar "nee".

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op maandag 24 september 2007 om 16:47:
Grapje kost je alles bij elkaar wel weer een hoop geld

klopt
dat heb ik niet over voor de zoveelste deceptie

okee, duidelijk argument ;)

(f)

Waarschuw beheerder
Ben er nog steeds niet over uit dat ik ga, maar ik neig naar "nee".

ja maar jij bent tog moderator bij Q-Dance? Dan kan je toch gratis + nog iemand :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:54:
ja maar jij bent tog moderator bij Q-Dance? Dan kan je toch gratis + nog iemand

Al een tijdje niet meer, anders was ik sws wel ff gaan kijken idd.

Maarja vorige keer was ik ook gratis, stond ik uiteindelijk toch om 2 uur beteuterd buiten.

Waarschuw beheerder
Vond het de vorige keer wel vet, maar goed ik heb de begintijd zelf nie meegemaakt en dus voor mij is het ook minder erg als ze standaard plaatjes draaien, jij werd zeker gek van al die standaard hitjes die er later die avond voorbij kwamen neem ik aan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 17:05:
voor mij is het ook minder erg als ze standaard plaatjes draaien

idd, als t maar in de early stijl blijft :D

Waarschuw beheerder
Ik heb die tijd zelf nie mee gemaakt. Ja oke die cds van Dana enzo kende ik wel, en van Cosmic Gate, maar ik ging pas in 2004 voor het eerst naar feesten.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij was t al direct n nee toen duidelijk werd dat t heden ook meegeteld wordt kwa platenkeuze :)

vraag me af of r ooit nog ergens iets komt zoals wij t willen zien .. maar k betwijfel t :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op maandag 24 september 2007 om 17:19:
vraag me af of r ooit nog ergens iets komt zoals wij t willen zien .. maar k betwijfel t

is geen vraag naar he ;)

(tenminste dat denken ze....)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 17:05:
Vond het de vorige keer wel vet, maar goed ik heb de begintijd zelf nie meegemaakt en dus voor mij is het ook minder erg als ze standaard plaatjes draaien, jij werd zeker gek van al die standaard hitjes die er later die avond voorbij kwamen neem ik aan

Dit was mijn verslagje van de vorige keer:

The Beholder: alleen zijn laatste plaatjes meegekregen maar dat waren nieuwe Seismic's waar ik niet vrolijk van wordt.
Marc La Cruz: vette platen gedraaid, o.a. Oval Sun, Angel Of Death (Hennes & Cold Remix), Wake Up (On & Off) en draaide een plaat die voor mij onbekend was maar erg vet was. Een Italiaanse vocal, iets van Musicale Techno ofzoiets. Maar mixtechnisch zo slecht, soms echt letterlijk maar 4 tellen 2 platen te gelijk laten lopen, daardoor heeft hij veel te weinig plaatjes in een uur kunnen draaien. Daarnaast was het geluid bij hem zo kut, dat ik alsnog niet heb kunnen genieten van een plaat als Oval Sun, de platen kwamen gewoon niet over.
Scot Project: Ja erg vet, alleen maar eigen spul. Enige moment dat ik echt zoiets had van, nu gaat het wat worden. Maar dan toch mijn persoonlijke favo's net overslaan. Geen Cosmic Evolution, geen F-Future In Now!, geen Elastique Culture. Maar iig de beste set van de avond.
Gizmo: wat een fokking drama. Ga ik geen woorden aan vuilmaken. Rot toch op met je Here's Johnny, dat is het boegbeeld van nieuwe kut HS en die dan draaiden op een Early Feest.
The Abyss: de positieve verrassing van de avond. Openen met een Picotto plaatje. Daarna dikke plaatjes als Stopp & Go, RIP, El Ritmo Barbaro. Maar dan jammer dat hij weer zo kut moet eindigen. Zonde van zijn set, had de set van de avond kunnen zijn.
Dana: daar had ik eigenlijk mijn hoop opgezet maar dat was onterecht. Wel oudjes allemaal, maar allemaal van die plaatjes die het voor mij net niet zijn. Dus maar halverwege naar huis gegaan.

Maar goed, ik vond het dus niet al te veel. Denk dat dit echt mijn laatste HS feest is geweest. Heb eigenlijk alleen (kunnen) genieten van Scot Project & The Abyss, de rest simpelweg niet.

Waarschuw beheerder
donateur
dat zal t ook wel zijn .. te weinig liefhebbers en te veel meeloopkutjes :no: k snap ook nie dat al dat volk wat normaal naar n discotheek gaat en dan voornamelijk naar soft spul luistert wél naar fartstyle feesten van Q-Dance gaat om die herrie aan te horen .. das toch de wereld op z'n kop :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op maandag 24 september 2007 om 17:24:
Dit was mijn verslagje van de vorige keer:

ken me hier wel in vinden.....

Isaac was beetje hetzelfde verhaal als Dana.... maar wel betere plaatjes :D Thriller, Nobody Listens To Techno, Follow Me (Derb Remix)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 24 september 2007 om 17:28:
dat zal t ook wel zijn .. te weinig liefhebbers en te veel meeloopkutjes k snap ook nie dat al dat volk wat normaal naar n discotheek gaat en dan voornamelijk naar soft spul luistert wél naar fartstyle feesten van Q-Dance gaat om die herrie aan te horen .. das toch de wereld op z'n kop

Het is stoer om op zo'n feest als bijv Qlimax of Defqon geweest te zijn.. De muziek is van ondergeschikt belang..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 24 september 2007 om 17:24:
The Beholder: alleen zijn laatste plaatjes meegekregen maar dat waren nieuwe Seismic's waar ik niet vrolijk van wordt.

Ik heb hem vanaf de 1e plaat gehoord en dat waren toch hele lekkere! Heen de avond vooraan gestaan dus geen last gehad van slecht geluid eigenlijk (?)

Kijk maar eens naar de tracklist van the beholder, vond em erg goed.. Beetje de Belgische sound, van die hele lege en simpel klinkende plaatjes maar die wel lekker knallen. Hier ben ik mee opgegroeid in de plaatselijke Broabantsche discotheken... moet je van houden dat wel! ;)

Ik vond het zelf 1 van mijn beste feesten, vooral door de eerste 3 DJ's en de mensen waar ik mee was (klein groepje maar wel echte liefhebbers die ook alle platen kenden)

Vind dat je je niet meteen zo moet laten kennen als je wat klote platen hoort.. Om 2 uur buiten staan, dat zou ik zelf echt nooit doen.. Na 2 uur zijn er ook nog zat goeie platen gedraaid.. Eigenlijk alleen de set van Scot alleen vond ik al genoeg om de lange reis op en neer te maken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:13:
Eigenlijk wel ja:

:/ breakcore....

wat heeft dat met Early HS te maken?

(f) veel plezier btw

Waarschuw beheerder
T ging toch over vette feesten? :P Niet per sé HS dus! Qlubtempo lijkt me wel weer cool op zich, maar vorige keer vond ik al wat minder, ben bang dat dit dan helemaal niks wordt...ff afwachten dus nog

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:17:
T ging toch over vette feesten?

ja, maar weet je in welk topic je je bevindt?

Het grote EARLY hardstyle topic

dus waar zou het hier omgaan?

(elke keer dit uitleggen is ook vermoeiend btw)
Waarschuw beheerder
Ik sla deze over, muzikaal viel het me erg tegen en vind k die 40 eur voor een kaart niet waard :no:... 2 maal hoopvol erheen gegaan en 2 maal met gemengde gevoelens weggegaan... K geloof et wel...

BTW de Valk gebeld, donderdag is er iemand voor progr die me verder kan helpen :)
Waarschuw beheerder
donateur
r wordt progressie geboekt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 17:28:
Isaac was beetje hetzelfde verhaal als Dana.... maar wel betere plaatjes Thriller, Nobody Listens To Techno, Follow Me (Derb Remix)

isaac was echt kut die avond
draaide ook heres johnny
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:03:
Ik heb hem vanaf de 1e plaat gehoord en dat waren toch hele lekkere!

Dat kan goed, ik heb alleen zijn laatste 2 plaatjes gehoord ofzo, en dat was zover ik me kan herinneren toch echt bagger in de categorie Decibel Anthem enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 19:19:
isaac was echt kut die avond
draaide ook heres johnny

eigen producties kon ik wel waarderen, ik hoopte dr gewoon ook op ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:13:
Uitspraak van Storage (f) op maandag 24 september 2007 om 16:45:
Gewoon heengaan, is er op die avond een ander vet feestje?

Eigenlijk wel ja:

https://partyflock.nl/party/104125:Not_your_monkey_not_your_robot

Beetje twijfelgeval nog...

hmm, dat is wel om de hoek :P twijfelgeval idd, paar DJ's die positief zouden kunnen verrassen, maar ook heel negatief, tjah

Uitspraak van Garibaldi op maandag 24 september 2007 om 18:44:
BTW de Valk gebeld, donderdag is er iemand voor progr die me verder kan helpen

helaas niet meer goed bereikbaar voor mij meer als we een keer een afspraak willen maken, zou dan liever in het weekend zijn, dan zit ik misschien wel in Leiden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.discogs.com/release/67697

lijkt op de rmx van 2nd trip :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 24 september 2007 om 21:54:
lijkt op de rmx van 2nd trip

das 1 van mijn favorieten, maar is deze beter dan?
Waarschuw beheerder
donateur
dat wil k nie zeggen .. maar wel zwaar ondergewaardeerd :yes:
Waarschuw beheerder
die is dik ja :)

Heb ik gelukkig al in de bak staan :lief:
Waarschuw beheerder
fuck it, kga em bestelle
Waarschuw beheerder
voor de liefhebber heb ik misschien nog wat oude hardstyle platen te koop hier t lijstje :

Tiesto – Lethalindusty Picture disc
Tiesto – Flight 643 Picture disc
Dj jose –Hecticate
Dj jean – every single day
Faithless insomia

HARDSTYLE/JUMP
Coldfusion (2) vs. DJ Bountyhunter – Tempo 8
Hardheadz – wreck this place remix
charger – exstence
Armani & ghost- airport
Technoboy –ravers rules
the beholder &balstic – decibel anthem
the beholder & balstic – Hardbass anthem
nightraver –so
lethal mg – pandemonium
Ard und jorn – 16
Ruthless & vorwerk - feel like dancin
tnt - ti ta tnt
the age of love – all remixes
Radium – back again for bang
Hampenber – ducktoy
Donkey Rollers - Motherf*ck 8 e
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers E.P. (Part 2)
Hocus pocus – bow chi bow hardstijl remix
Acer vc the beeper – wont stop
Gizzbizz project - no once can stop this
Tweetwoof – meet her at the love parade hardstijl rmx
Jimmy the sound – modulo
Lock gray – youre brain
Sidesteppers – move to the dancefloor
Assys - acid nightmare
Dr bounce – bounce
Voltswagen – moo master
Demolition d – my style is hardstyle
Derek – Psycho love