Hopelijk vanavond op ook wat onbekende plaatjes , maar goed zullen wel de hitjes worden. Ik zit nu al de hele dag oude setjes van mondello te luisteren uit 2000 t/m begin 2003.....
Wat een bazen feest was Hardclassics
Sfeertje super vet
De hele tent ging non stop los
Hardcore vibes rmx?
Pounding senses
16 (original mix)
shizzle my dizzle (beholder mx)
DJ Duco - zombie
Age of reverse bass
The Prophecy/Here's Johnny
En je bent vergeten op te merken dat Go Go Go ook twee keer is voorgekomen
Muzikaal weinig gemist
Hardcore vibes rmx
Prosac ?
Muzikaal weinig gemist.
Tomcraft - Prosac (Tony H Yeah Mix)
Het was vrij klein en niet heel veel mensen maar de mensen die er waren gingen goed los.
en 't is nu eenmaal pure early hardstyle
en niet de verzameling aan stijlen zoals we die hier kennen
dat zou daar ook niet tot z'n recht zijn gekomen denk ik zo
mooi in ieder geval om aan de reacties af te lezen dat 't zo geslaagd was!
alleen Isaac die alle tracks bijna dubbel draaide vond ik echt een tegenvaller
Derb Arome Remix
Tomcraft - Prosac (Tony H Yeah Mix)
Ter info: Was deze de Avancada Remix om precies te zijn:
die alle tracks bijna dubbel draaide vond ik echt een tegenvaller
uiteraard .. iedereen wil natuurlijk bij ons staan
nee maar idd .. dat is zo .. aan de andere kant .. als 't wel genoeg mensen zou trekken zou 't voor 'n organisatie geen meerwaarde hebben (en dan heb ik 't niet over 't muzikale aanbod)
Q-BASE zou helemaal perfect zijn geweest maar als 'n organisatie vernieuwing wil dan houdt 't op
eigenlijk was 't ook 'n beetje 'n prestigestrijd want als ze in september meerdere kleintjes willen toelaten voelt 't toch weer zoiets als voor spek en bonen meedoen
ok beter iets dan niets maar toch ..
Ik had eigenlijk vorig jaar zoiets van "one-shot". Ik denk ook niet dat we dit jaar kans maken, we blijven nog steeds niet vernieuwend. al zie dat anders maargoed.
en dan te bedenken dat 't feestje in Utrecht alweer 3 jaar geleden is
maar zelf iets van de grond af krijgen blijkt helaas te moeilijk
er moet initiatief worden genomen .. 't moet financieel haalbaar zijn met zo weinig mogelijk risico en 't moet voor iedereen bereikbaar zijn
meeliften op de plannen van 'n andere organisatie en iets voor elkaar proberen te betekenen is dan nog de enigste optie
als 't hier in 't zuiden allemaal wat makkelijker was geweest dan had ik 't wel 's met 'n eigen feest willen doen
maar dat was gewoon not done
ik zou zeker over een paar maanden weer eens contact opnemen met Q-Dance over het hosten van een area op Q-BASE
ze weten wat jullie te bieden hebben, als ze een area "over" hebben.....
jammer dat het zo ver weg is. Anders zeker van de partij geweest al was het alleen al vanwege de helft van de line up. Veel plezier mensen!
we wachten af....
volgens Q-dance speelden ze met 't idee om meerdere bunkers beschikbaar te stellen voor kleinere concepten
tenminste .. dat zeiden ze toen na die presentatie
of daar ook weer 'n contest aan vast zit weet ik f niet meer
misschien dat Ernst, Ed of Peter zich dat nog kunnen herinneren?
Dat hadden ze al beloofd voor Houseqlassics, dat de tweede zaal voor early hardstyle zou zijn. Nooit meer wat van vernomen !
aan de tracklists van Hard Classics te zien heb ik op muzikaal vlak niks gemist maar de sfeer was zo te zien geweldig (dat heb ik dan weer wel gemist )!
doordat de organisatie relatief onbekend is en er op early hs gebied vrijwel niks te doen is, trekt zo'n feest vooral mensen aan die echt voor de muziek komen en de juiste party-spirit hebben
" VA-Hardtrance classix only for djs "
ze staan niet op discogs maar via google vind je er wel 'n aantal als torrent
't probleem is alleen dat ze nauwelijks te downloaden zijn i.v.m. S=0/L=0 heel soms lukt 'n enkele track
voor de rest is er maar weinig over bekend terwijl er toch ontzettend veel toppers op staan in extended versies
zelfs tracks die nooit op 'n andere compilatie cd / cdm zijn verschenen of als WEB te koop zijn
die nu dus alleen vanaf vinyl of als vinyl rip kunnen worden gedraaid