Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 134469x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
en ik met 200% dat dat niet zo is .. want
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 5 maart 2011 om 16:36:
heel soms lukt 'n enkele track

dus ik heb bewijs ;) :p

staan overigens ook airplay edits op (radio/video versies)
cd's zijn te vergelijken met D-Techno/D-Trance maar blijkbaar niet officieel uitgebracht o.i.d.
de serie gaat tot minimaal volume 20 .. vooral dubbel cd's maar vol. 20 bestaat bv. weer uit 7 cd's

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 5 maart 2011 om 18:29:
en ik met 200% dat dat niet zo is .. want

Uitspraak van Dynamike op zaterdag 5 maart 2011 om 16:36:
heel soms lukt 'n enkele track

dus ik heb bewijs

ik heb het zelf ook bekeken want ik zag Scot Project tracks op die cd's/samplers (of wat t ook zijn) staan
na het downloaden meteen bekijken in Cool Edit Pro en ik zie vinyltikjes e.d.

dus aan de ene kant zullen er best cd-kwaliteit mp3's op die samplers staan (want er zijn ook veel cdm's e.d. uitgekomen toendertijd), maar ook heel veel vinylripjes (F)
die serie "VA-Hardtrance classix only for djs " is volgensmij door een paar "gewone" mensen samengesteld, niks label of wat dan ook, volgensmij zijn ze ook niet eens door een release-groep samengesteld... (staat geen HB, Homely etc achter)

enkele tips qua zoekcriteria op Soulseek:
cdm
promo cdm
cdr
promo cdr
cds
promo cds
2000
2001
2002
2003

Er gaat ziekelijk veel tijd zitten in dat zoeken maar wanneer je het niet verwacht vind je gewoon plotseling de cdm van Time & Space (waargebeurd verhaal :D ;p )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmz .. toch vreemd .. want die wat ik had gedownload waren helemaal perfect
maar goed .. maakt ook niet heel veel uit .. want 't ging toch puur om die 'unieke' tracks
en als dat idd vinylrips blijken te zijn .. missen we dus ook niks :p

heb soulseek trouwens maar 'n enkele keer gebruikt om te kijken of 't iets was (had eerst limewire)
maar tot nu toe heb ik alles wat ik wilde hebben kunnen vinden via google
(en dan vervolgens linkjes naar rapidshare, hotfile, megaupload etc.)
ook zoekmachines zoals filecatch.com zijn handig
en idd .. zulke criteria moet je gebruiken .. maar dat moest je al bij good old napster :p
geldt ook voor 't vinden van verkeerd gespelde namen .. kwestie van slim zoeken
tijdrovend is 't zeker maar 't resultaat mag er dan ook zijn :yes:

sta er ook van te kijken hoeveel compilatie cd's (en dan hele series) er online staan
dus tracks die niet op cdm zijn verschenen kun je daar dan weer vanaf halen
mits goed geupload maar dat is weer 'n heel ander verhaal :x
scheelt in ieder geval dat discogs hierin 'n goeie begeleider is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 5 maart 2011 om 19:31:
en als dat idd vinylrips blijken te zijn .. missen we dus ook niks

ik bespaar je de zoektocht en de eventuele ilusie die daarop volgt ;)
heb soulseek trouwens maar 'n enkele keer gebruikt om te kijken of 't iets was (had eerst limewire)

zeg het nogmaals, Storage & Distrexx

denk dat die je wel kunnen verblijden met enkele klassiekertjes ;)
sta er ook van te kijken hoeveel compilatie cd's (en dan hele series) er online staan
dus tracks die niet op cdm zijn verschenen kun je daar dan weer vanaf halen
mits goed geupload maar dat is weer 'n heel ander verhaal
scheelt in ieder geval dat discogs hierin 'n goeie begeleider is

er gaat een hoop tijd in de speurtocht zitten, maar dat is ook wel leuk bij verzamelen, succes ;)
Waarschuw beheerder
donateur
idd .. en verslavend :p

maar zodra ik (eindelijk) alles gesorteerd heb zal ik me 's in soulseek gaan verdiepen
dan heb ik ook direct iets om uit te wisselen ;)
Waarschuw beheerder
2 setjes van vorig weekend met wat early-hardstyle tracks :-)
[img width=967 height=318]https://album.partyflock.nl/80271425.jpg[/img]

Mike Dearborn – Razorsharp
The Happy Hippy - Happiness (acid mix)
Unit Moebius - Panta Rhei
Mark NRG - Don't stop (mo tune remix)
Dj Edge - Culminatr (mix)
Awex - Back On Plastic (Madness Mix)
Racoon - What to be
Asys - Acid head cracker (303 inferno mix)
The rising Sons - Afghan Acid
Hardfloor - Brachalde Rontzdrate
Edge Of Motion - Set-Up 707
Drax – Amphetamine
DJ Judge Dred - Nervous Distortion

2e setje

Lt D’Amato – Sounds of frustration
Alpha Team – Speed racer
General Noise – Drugs (perron 0 mix)
100% Acidiferous - 303 State
Mike Ink - 5 years on acid
A & E Dept. - The rabbit's name was... (kris detonator remix)
Lochi - London acid city
Plastix - Brr-babba (ed-solo mix)
Bazeman - Martians (Happy Acid Version)
Ballet Mecanico – Kater
Os-Ram - Das geheimnis des lichts (660v mix)
Mandala - Evolution (swiss mix)
Headshop – Universe
Mental Intelligence - I can fly
Acid Runner – Mr. Ed meets Tweety
Love Groove - Dirty laugh (suspicious remix)
Nervous Project – Nervous acid
M.R.G. – Need your lovin’ (mike ink remix)

Waarschuw beheerder
donateur
Line-up (Remember)
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
MC Da Syndrome

persoonlijk vind ik 'm niet uitnodigend genoeg
die avond gaat de voorkeur dus uit naar 'n retro feest waar wel veel 98/99/00 wordt gedraaid B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op maandag 7 maart 2011 om 09:00:
Line-up (Remember)

hmm :D wieweet heen, wieweet :D

Waarschuw beheerder
ik ga wel, maar denk puur voor de gezelligheid:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 maart 2011 om 18:48:
ik ga wel, maar denk puur voor de gezelligheid

Komt goed :D
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
gezellig wordt t zeker (Y) :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Jeroen je gaat weer lekker in die discussie onder dat feest :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op donderdag 10 maart 2011 om 20:16:
Jeroen je gaat weer lekker in die discussie onder dat feest

soms kan ik het niet laten idd, maja als mensen platen van 2005 early hardstyle gaan noemen:P

anyway het is wel duidelijk liefhebbers voor de 1998-2002 sound zijn op een hand te tellen:D
Waarschuw beheerder
donateur
ook echt ja :yes:
en juist voor die doelgroep is er nauwelijks aanbod in de vorm van een compleet feest :/
eigenlijk ook nooit echt geweest behalve in die periode zélf
waar zou dat toch aan liggen :o
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Ik zat me pas te bedenken dat we inmiddels praten over muziek van meer dan 10 jaar oud... De tijd vliegt! :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dynamike op maandag 7 maart 2011 om 09:00:
persoonlijk vind ik 'm niet uitnodigend genoeg

Deaz. D zou wel leuk zijn als ie echte Bitte ein Beat-classics draait, voor de rest gewoon echt niet boeiend, of Gary D. zou eens zijn gebruikelijke sound moeten draaien ipv op safe spelen en te Nederlands en te Q-dance achtig draaien, wat ie meestal doet.

Heb zo''n donkerbruin vermoeden dat de meeste dj's daar zelf ook veel liever obscure platen draaien ipv die uitgekauwde hitjes die hun pepermuntsmaak al lang hebben verloren al waren ze een afgedankte dot kauwgum, maar ze zien in dat het gros van het publiek gewoon bediend wil worden met classics, dus bekende platen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JAZPAH op vrijdag 11 maart 2011 om 19:57:
Dier zit echt van alles in

de longen, de lever, minstens 1 maag (bij koeien iets meer) etc. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 maart 2011 om 20:01:
de longen, de lever, minstens 1 maag (bij koeien iets meer) etc. :D

Haha, jaja het is al laat

En dan moet ik de kroeg nog in :|
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 maart 2011 om 10:59:
Uitspraak van Dynamike op maandag 28 februari 2011 om 13:18:
en dat 't zooitje ongeregeld van hier dan ook 's voor de slagroom op de taart mag zorgen

zolang oude hs feesten niet genoeg mensen trekken zal dit nooit gebeuren. aangezien we dan mensen weg zouden trekken uit de grote zaal.

ik denk niet dat ze die 5 man missen uit de grote zaal op dat moment :lol:

maar nu ff serieus... als jullie wat willen zullen jullie toch echt meer ballen moeten tonen en actie ondernemen ...met gelul op pf en niks doen kom je er niet.

wij zijn als f2p weer bezig dit op de kaart te zetten en de opkomst wordt steeds beter :P en ik moet wel heel eerlijk zijn met de muziek waar jullie het over hebben trek je helaas geen volle zalen....die groep die hier voor gaat is te klein.

Onze visie is 2 area's met 1 early hardstyle en 1 met de hardtrance want zo blijf ik het zien....het begin van de early is in mijn ogen gewoon nog steeds hardtrance.

Dus tegen de tijd dat wij de hele sand of het strand vol hebben moeten jullie maar is met een heel goed concept komen die ons overtuigd en wie weet :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Coldfusion op zaterdag 12 maart 2011 om 08:37:
ik moet wel heel eerlijk zijn met de muziek waar jullie het over hebben trek je helaas geen volle zalen....die groep die hier voor gaat is te klein.

Heb zo'n vermoeden dat dit niet correct is. Bij Technosis lukte het ons namelijk wel en da's niet eens in de Randstad.

Alleen trek je er geen volle zalen mee als je het puur presenteert als n hardstyle concept. Wij beschouwen hard trance (en n beetje jump en techno) als de early HS maar voor veel hardstyle-luisteraars is deze muziek gewoon hard trance en geen early.

Veel mensen beseffen niet eens dat er veel early HS is zonder ook maar iets dat lijkt op een reversebass erin, bijvoorbeeld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk niet dat ze die 5 man missen uit de grote zaal op dat moment

maar nu ff serieus... als jullie wat willen zullen jullie toch echt meer ballen moeten tonen en actie ondernemen ...met gelul op pf en niks doen kom je er niet.

wij zijn als f2p weer bezig dit op de kaart te zetten en de opkomst wordt steeds beter en ik moet wel heel eerlijk zijn met de muziek waar jullie het over hebben trek je helaas geen volle zalen....die groep die hier voor gaat is te klein.

Onze visie is 2 area's met 1 early hardstyle en 1 met de hardtrance want zo blijf ik het zien....het begin van de early is in mijn ogen gewoon nog steeds hardtrance.

Dus tegen de tijd dat wij de hele sand of het strand vol hebben moeten jullie maar is met een heel goed concept komen die ons overtuigd en wie weet

ons hele plan ligt al een hele tijd klaar, dus alleen wat gelul op PF is het niet geweest;). Ik kan me ook niet voorstellen dat het publiek niet open zou staan voor wat meer variatie in de oude hardstyle. het is nu vrij standaard wat de klok slaat.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we makkelijk een kleine bunker op Q-Base gevuld krijgen. Het gaat alleen om het jasje waar je het in verpakt.
Waarschuw beheerder
donateur

:no: :no: :no:

dan ben je niet op de hoogte gebracht want op 25-11-2010 is 'n mail met al ons materiaal naar info@free2party.nl gestuurd (heb 'm nog in de mailbox staan)
vervolgens hebben we 'n ontvangstbevestiging gekregen van deze persoon > https://vip.partyflock.nl/user/212187:kees_la_freak
daarna niets meer van gehoord .. alleen nog 'n heel vaag bericht op de vraag of we nog iets te horen zouden krijgen

daarnaast is er op 27-12-2010 'n soortgelijke mail naar B2S gestuurd m.b.t. Remember maar daar is (zoals verwacht) nooit 'n reactie op gekomen .. dat was ook meer onder 't motto 'nee heb je en ja kun je krijgen'

dus je opmerking is niet terecht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 12 maart 2011 om 12:54:
ballen moeten tonen en actie ondernemen

Ik denk dat het hier gaat over lef nemen en investeren in een feest.

Niet over een mail sturen want dat kan iedereen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en idd .. al ons materiaal is gemaakt rondom de 'drop your own area' contest voor Q-BASE
iets waarmee we ook indruk hebben gemaakt bij Q (aldus enkele juryleden)
helaas willen hun voor vernieuwing gaan
Houseqlassics is er ook niet voor niets mee gestopt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pieter Lepelaars op zaterdag 12 maart 2011 om 12:57:

dat heb ik al 10 jaar gedaan

maar als 't om deze groep gaat zijn daarin geen mogelijkheden
want dan waren er ook al meerdere edities van RTF geweest
dus als 't daar om draait zal er idd nooit wat van terecht komen
eerlijk = eerlijk

Waarschuw beheerder
Ik denk ook niet dat we het via de grote organisaties moeten spelen, die zien alleen een commercieel belang, wat we gewoon niet te bieden hebben.

we moeten gewoon een kleine locatie vinden waar we ons ding kunnen doen.

wij zijn als f2p weer bezig dit op de kaart te zetten en de opkomst wordt steeds beter en ik moet wel heel eerlijk zijn met de muziek waar jullie het over hebben trek je helaas geen volle zalen....die groep die hier voor gaat is te klein.

ik denk dat je hier compleet mis mee zit overigens:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Niet over een mail sturen want dat kan iedereen

Lef zat hier. Alleen me organisatorische skills zijn ongeveer even goed ontwikkeld als me koorddansskills, en dat zeg ik als iemand met n evenwichtsstoornis zijnde.
Waarschuw beheerder
dan ben je niet op de hoogte gebracht want op 25-11-2010 is 'n mail met al ons materiaal naar info@free2party.nl gestuurd (heb 'm nog in de mailbox staan)
vervolgens hebben we 'n ontvangstbevestiging gekregen van deze persoon > https://partyflock.nl/user/212187:kees_la_freak
daarna niets meer van gehoord .. alleen nog 'n heel vaag bericht op de vraag of we nog iets te horen zouden krijgen

ja ik heb die mail gezien maar zoals ik al net zei...op het moment kunnen we er niks mee,als wij de hele toko kunnen vullen dan komt erpas ruimte voor een area met de muziek waar jullie het over hebben...nu is het meestal de eerste uurtjes deze muziek maar heb liever ook gewoon 8 uur lang die shit :D

ballen moeten tonen en actie ondernemen

Niet over een mail sturen want dat kan iedereen

(y) jij snapt het :P met ouwehoeren en plannetjes op papier maken zal je er nooit komen denk ik...je zal meer creatief moeten zijn en meer je zaken op orde moeten stellen.

Ik kan je wel zeggen dat het niet allemaal zo makkelijk is als dat ik het doe klinken...wij hebben vorig jaar zomer echt een flinke tik gehad doordat het weer waardeloos was en dan ben je fucked met een beachparty...maar we zagen wel dat er potentie was en dat heeft zich uitbetaald 26 feb in 1 van de dikste feesten die ik meegemaakt heb (en dat is niet omdat ik zelf meeorganiseer)

Andere zouden waarschijnlijk dan allang de handdoek in de ring hebben gegooit maar wij hebben ballen getoond en ik denk na de 26ste dat er een mooie toekomst is weggelegd voor het Hardclassics concept.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 maart 2011 om 13:09:

ik denk dat je hier compleet mis mee zit overigens

luister ik denk dan dat je doelt op de liefhebbers die de muziek geweldig vinden ....ik heb het over de groep die het geweldig vinden maar die niet van hun luie reet afkomen en naar een feest toegaan...zitten allemaal thuis weg te kwijnen en maar te zeiken dat er nooit wat is.

Uitspraak van Dynamike op zaterdag 12 maart 2011 om 13:02:
maar als 't om deze groep gaat zijn daarin geen mogelijkheden
want dan waren er ook al meerdere edities van RTF geweest
dus als 't daar om draait zal er idd nooit wat van terecht komen
eerlijk = eerlijk

tja daarom zijn wij eerst op deze tour bezig om hopelijk in de toekomst zo een area ernaast te zetten waardoor je dus wel genoeg mensen trekt :P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 maart 2011 om 11:29:
ons hele plan ligt al een hele tijd klaar, dus alleen wat gelul op PF is het niet geweest

ja maar tussen klaar liggen en uitwerken zit een heel groot verschil vriend...op deze manier ligt het maar en het kan nog zo mooi zijn als je er dan voor de rest niks mee doet heb je geen moer ...lijkt me

daarnaast is er op 27-12-2010 'n soortgelijke mail naar B2S gestuurd m.b.t. Remember maar daar is (zoals verwacht) nooit 'n reactie op gekomen .. dat was ook meer onder 't motto 'nee heb je en ja kun je krijgen'

dus je opmerking is niet terecht

ff hier op terug komend het enigste wat ik jullie dus hoor zeggen dat je wat organisatie's hebt benaderd....als je zo een goed concept hebt dan moeten jullie er zelf wat voor moeten ondernemen...zoals ik al eerder zei tussen iets op papier hebben en uitwerken zit een wereld van verschil

ik kan je zo 100 dikke concepten op papier geven maar daar zet je nog geen dik feest mee neer

Mijn advies is als jullie echt zo achter je ding staan en er 100% van overtuigd zijn dat jullie wel volle zalen trekken ermee ....dan moeten jullie risico durven nemen en het dan ook gaan doen want het enigste wat ik jullie zie doen is zeuren dat het allemaal niet goed is en dan zeg ik op mijn beurt Doe er dan wat aan....hebben wij ook gedaan :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 maart 2011 om 13:32:
Lef zat hier. Alleen me organisatorische skills zijn ongeveer even goed ontwikkeld als me koorddansskills, en dat zeg ik als iemand met n evenwichtsstoornis zijnde.

met een goede kleine locatie komen we al een heel eind lijkt me? valt verder weinig aan te organiseren. Volgens mij is de locatie ook steeds het grote probleem geweest, dat er mensen op af komen geloof ik zeker.

Uitspraak van Dynamike op zaterdag 12 maart 2011 om 12:59:
en idd .. al ons materiaal is gemaakt rondom de 'drop your own area' contest voor Q-BASE
iets waarmee we ook indruk hebben gemaakt bij Q (aldus enkele juryleden)
helaas willen hun voor vernieuwing gaan
Houseqlassics is er ook niet voor niets mee gestopt

ze doen helemaal niets meer met early, kijk ook op Defqon, vier nieuwe hs areas. Zegt gewoon genoeg, dus waarom zouden we dit jaar dan ineens wel kans maken op een Q-Base bunker?

ik snap de keuze van Q, alleen jammer voor ons.
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Wat Q aan het doen is werkt bij de early hardstyle kliek dezelfde woede op als bij de oude gabberfamilie van de jaren 90 jegens ID&T. Q investeert gewoon puur en alleen in nu-style omdat dat het meeste geld oplevert. Een tijdje terug had ik nog hoop met 4 early sets op Q-Base en de mogelijkheid voor een eigen bunker maar het blijkt gewoon dat ze geen zin meer in early hebben. Wil je iets met early dan moet je Q negeren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op zaterdag 12 maart 2011 om 13:36:
luister ik denk dan dat je doelt op de liefhebbers die de muziek geweldig vinden ....ik heb het over de groep die het geweldig vinden maar die niet van hun luie reet afkomen en naar een feest toegaan...zitten allemaal thuis weg te kwijnen en maar te zeiken dat er nooit wat is.

wat ik bedoelde is dat wanneer er ook wat andere platen gedraaid worden je echt niet minder mensen trekt, ik denk nog eerder dat als je zo doorgaat en je continu 3x dezelfde hitjes op een avond hoort, het concept op den duur ook geen volle zalen zal trekken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 maart 2011 om 13:51:
ik denk nog eerder dat als je zo doorgaat en je continu 3x dezelfde hitjes op een avond hoort, het concept op den duur ook geen volle zalen zal trekken.

kom eerst is kijken hoe het bij ons was voordat je dit soort uitingen gaat doen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 maart 2011 om 13:51:
wat ik bedoelde is dat wanneer er ook wat andere platen gedraaid worden je echt niet minder mensen trekt

het 1ste anderhalf uur is jullie muziek voorbijgekomen...voornamelijk hardtrance shit ect maar dat de hele nacht zou niet zo succesvol zijn geweest alks dat het nu was

De tent was rond 11:15 al vol en de mensen hebben van begin tot eind staan dansen..springen...gillen..lachen ect ect dat heb ik al jaren niet meer meegemaakt

rond half 6 op het einde ging de zaal nog steeds los dat zegt toch genoeg lijkt me

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Coldfusion op zaterdag 12 maart 2011 om 13:36:
op het moment kunnen we er niks mee,als wij de hele toko kunnen vullen dan komt erpas ruimte voor een area met de muziek waar jullie het over hebben...

En ik heb zo'n vermoeden dat je met keer op keer herhalen van de tracklists van ouwe Qlimax-CD's (zoals bekende dj's die early draaien vrijwel altijd doen) niet meer man zult trekken dan je nu doet.

Jullie presteren het om een feest neer te zetten waar een vaste schare publiek elke keer vol lof over is, waarvoor respect, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat je ook standaardpubliek loos kan laten gaan zonder maar 1 hit te draaien....

al sinds ik 17 jaar ben ben k hardstyleverslaafd en heb er een sport van gemaakt om al die obscure traxx van 1998 tot nu te verzamelen op mp3 (en soms vinyl) en heb er letterlijk duizenden ontdekt die onder early hardstyle te scharen zijn. Daar zit spul tussen, en dan heb ik het over 100en traxx, dat alleen al qua sound veel harder knalt dan je willekeurige Technoboy/Hardstyle Masterz/Pavo & Zany/Isaac plaat.

LaCargo, J.Ru, Ado The Dream, Beppe Barrilli, DJ Kubrik, Russenmafia, Arrowhead etc. knalt imo VEEL harder dan allemaal die laffe SAIFAM hitjes.
Waarschuw beheerder
donateur
f voor de duidelijkheid ..
Duitse hardtrance
Belgische retro/jump
Italiaanse techno/early hs
Nederlandse early hs
UK hardhouse/harddance
en dat allemaal van 1997 tot 2003 (1998-2002 is misschien nog nét iets te beperkt)
plus niet alleen maar de hitjes
dat is waar we hier voor staan
;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op zaterdag 12 maart 2011 om 14:01:

hoezo? je hebt nu een keer een goed gevulde zaal gehad? ik heb het over de toekomst. elk feest dezelfde hitjes gaat vervelen. Ik bekijk het over de lange termijn.

het 1ste anderhalf uur is jullie muziek voorbijgekomen...voornamelijk hardtrance shit ect maar dat de hele nacht zou niet zo succesvol zijn geweest alks dat het nu was

De tent was rond 11:15 al vol en de mensen hebben van begin tot eind staan dansen..springen...gillen..lachen ect ect dat heb ik al jaren niet meer meegemaakt

rond half 6 op het einde ging de zaal nog steeds los dat zegt toch genoeg lijkt me

onze shit? is niet hardtrance. gewoon oude hardstyle van duits tot uk en van belgisch tot italiaans. Er wordt steeds gedaan of dat zo soft is. Er zijn genoeg oude tracks die harder knallen dan welk hitje op dit moment gedraaid wordt.

kom op er is wel iets meer dan alleen een first match of de standaard tracks die mondello steeds draait. Maar uit je posts denk ik niet dat je helemaal snapt waar wij voor staan en wat wij bedoelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 maart 2011 om 14:02:
Jullie presteren het om een feest neer te zetten waar een vaste schare publiek elke keer vol lof over is, waarvoor respect, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat je ook standaardpubliek loos kan laten gaan zonder maar 1 hit te draaien....

precies, niets slechts over jullie feest en organisatie, maar mijn visie en ook anderen zien het toch heel anders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 12 maart 2011 om 14:08:
f voor de duidelijkheid ..
Duitse hardtrance
Belgische retro/jump
Italiaanse techno/early hs
Nederlandse early hs
UK hardhouse/harddance
en dat allemaal van 1997 tot 2003 (1998-2002 is misschien nog nét iets te beperkt)
plus niet alleen maar de hitjes
dat is waar we hier voor staan

bedoel ik, maargoed misschien zijn we de enigen die variatie willen en gaat de rest van het publiek gewoon blijvend los op de standaard hitjes die de djs draaien. als je een Isaac of Mondello boekt kan ik je de tracklist al geven zo standaard ze draaien.
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder

Grappig dat je dat als voorbeeld geeft :P Oldschool phenomenom is 2006 ofzo?
http://www.discogs.com/DJ-Duro-Phenomenon-Showtek-Remix-Technological-Terror/release/730425
Dat kan je toch geen hard-classic of early hardstyle noemen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van WesselW op zaterdag 12 maart 2011 om 14:13:

De vraag is of je het ueberhaupt muziek kan noemen :lol:
Waarschuw beheerder
Nee maar ik denk dat de opbouw in de avond en de line-up die de jongens van free2party hadden staan wel perfect is voor een grotere doelgroep als dat wij hier aanspreken. Luna is in zo'n geval gewoon een goede afsluiter.

Maar een feest met enkel en alleen de muziek die wij graag willen horen is erg lastig in de markt te zetten. Doelgroep blijft vaak thuis tegenwoordig en NU-hardstylers vinden het te soft.
Zou het graag willen hoor, maar ga mijn vingers er NOG niet aan branden. Het speelt overigens al lang in de bovenkamer dus het komt een keer goed ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op zaterdag 12 maart 2011 om 14:22:
Maar een feest met enkel en alleen de muziek die wij graag willen horen is erg lastig in de markt te zetten. Doelgroep blijft vaak thuis tegenwoordig en NU-hardstylers vinden het te soft.

eerlijk gezegd hoef ik ook niet meer naar al die feesten, ik bedoel aan het concept houden de djs zich toch nooit, wil ik echt de juiste platen een keer horen draai ik ze zelf wel.

Het is gezellig en er komen veel bekenden maar muzikaal gezien wordt ik toch altijd teleurgesteld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 maart 2011 om 14:26:
eerlijk gezegd hoef ik ook niet meer naar al die feesten, ik bedoel aan het concept houden de djs zich toch nooit, wil ik echt de juiste platen een keer horen draai ik ze zelf wel.

Het is gezellig en er komen veel bekenden maar muzikaal gezien wordt ik toch altijd teleurgesteld.

Dat is de algemene tendens. Als je bijv. iemand als Pavo of Isaac boekt voor early dan pakken ze hun vaste early plaatjes er weer bij en is het een herhaling van hun setjes op eerdere feesten. één van de weinigen die het snapt is Luna, alhoewel ook sterk hitgedreven setjes neerzet. De meeste "moderne" DJ's hebben al hun platen uit deze periode allang weggedaan of ze weten niet meer wat ze destijds draaiden. Als je verfrissende sets wilt horen op early feesten is de enige mogelijkheid allemaal onbekende DJ's te boeken met het hart op de juiste plaats, maar dan trek je geen publiek meer :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pieter Lepelaars op zaterdag 12 maart 2011 om 14:22:

Mijn eigen ervaring leert dat liefhebbers van nieuwe hardstyle over het algemeen juist meer van de trancy early, de Bitte ein Beat-sound, houden. Het is ook logisch want een van de grootste selling points van de nieuwe hardstyle is het kaasgehalte. Meer nog dan de hardheid, want nieuwe hardstyle is vrij soft, er zit meestal amper een kick in (een harde snare en clap met een zoemende sub staart erachte,r maar geen echte klappende kick).

Veel van de actieve luisteraars (die op forums enzo zitten en bij release groups de nieuwste shit downloaden elke keer) luisteren naast hardstyle ook handz up. Juist die categorie is makkelijker te porren voor hard trance mits je de pitch flink omhoog gooit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 maart 2011 om 14:30:
Mijn eigen ervaring leert dat liefhebbers van nieuwe hardstyle over het algemeen juist meer van de trancy early, de Bitte ein Beat-sound, houden. Het is ook logisch want een van de grootste selling points van de nieuwe hardstyle is het kaasgehalte.

Veel van de actieve luisteraars (die op forums enzo zitten en bij release groups de nieuwste shit downloaden elke keer) luisteren naast hardstyle ook handz up. Juist die categorie is makkelijker te porren voor hard trance mits je de pitch flink omhoog gooit.

Persoonlijk vind ik dat het nu-style publiek grotendeels uit randdebielen bestaat dus ik zou juist proberen te vermijden dat soort lui naar een feest te trekken. Ze snappen het niet en ze zullen het nooit snappen. De paar procent die dat wel doen vinden vanzelf de weg wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op zaterdag 12 maart 2011 om 14:13:
Grappig dat je dat als voorbeeld geeft Oldschool phenomenom is 2006 ofzo?
http://www.discogs.com/DJ-Duro-Phenomenon-Showtek-Remix-Technological-Terror/release/730425

ik bedoel alleen te zeggen dat de zaal nog steeds los ging bij het afsluiten en dat deed het de hele nacht al...dan zeg ik als mede-organisator dat het een zeer geslaagd nachtje was en dat de mensen het toch heel erg waardeerde
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 maart 2011 om 14:08:

hoezo? je hebt nu een keer een goed gevulde zaal gehad? ik heb het over de toekomst. elk feest dezelfde hitjes gaat vervelen. Ik bekijk het over de lange termijn.

je hebt helemaal gelijk...het is niet meer dan dat we een keer een goed gevulde toko hebben gehad...het leeft totaal niet en de mensen hebben het helemaal niet naar hun zin gehad :S aan de opmerkingen van de bezoekers te zien denken hun er iig anders over en daar doen we het voor....gezelligheid en de hele nacht los gaan met een big smile op je gezicht.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 maart 2011 om 14:08:
Maar uit je posts denk ik niet dat je helemaal snapt waar wij voor staan en wat wij bedoelen.

ik denk dat jij teveel genre's over de noemer early hardstyle haalt...als je het over uk hardhouse hebt ect dan ben je in mijn ogen ook totaal van het pad af :p

de muziek die jullie zo omarmen is precies de muziek die ik persoonlijk de hele nacht hoor alleen is dat publiek moeilijker naar een toko te trekken maar dat zijn duidelijk dingen waar jij dus niks van begrijpt...je moet eerst iets "commercieeler"neerzetten om later door te kunnen bouwen naar iets waar dat ook zijn eigen stage krijgt zodat de mensen dat virus ook onder de leden krijgen...wij zijn ook begonnen omdat we alles ruk vonden en altijd maar zaten te zeiken dit is kut en dat is kut alleen moet ik wel zeggen...wij doen er wat mee :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zaterdag 12 maart 2011 om 14:29:
Dat is de algemene tendens. Als je bijv. iemand als Pavo of Isaac boekt voor early dan pakken ze hun vaste early plaatjes er weer bij en is het een herhaling van hun setjes op eerdere feesten. één van de weinigen die het snapt is Luna, alhoewel ook sterk hitgedreven setjes neerzet. De meeste "moderne" DJ's hebben al hun platen uit deze periode allang weggedaan of ze weten niet meer wat ze destijds draaiden. Als je verfrissende sets wilt horen op early feesten is de enige mogelijkheid allemaal onbekende DJ's te boeken met het hart op de juiste plaats, maar dan trek je geen publiek meer

Voor mij persoonlijk zou dat ook prima zijn gewoon een aantal liefhebbers en lekker losgaan. 1000den bezoekers krijg je toch niet binnen maar dat zou ook helemaal niet de bedoeling zijn.
Daarnaast mag je toch wel verwachten dat djs niet continu dezelfde platen draaien of zich enigszins aan een concept kunnen houden, blijkbaar is dat al te lastig, moet nog denken aan Pavo die summer of hardstyle draait in de Remember, dan heb je ze echt niet meer op een rijtje.