32 volgers · 134313x bekeken
09. Bijna zeker een Fred Baker productie. Diezelfde karakteristieke snare zoals in Total Blackout (volgens mij)
Als ik een educated guess zou moeten doen zou ik de b-kant van deze gokken. Ik kan er helaas geen soundsample van vinden
Dark Alliance - Genetic
Heeft iemand van jullie de versie van Thomas Schumacher - Tainted Schall met de vocalen van Tainted Love? Ik heb de versie met alleen de 'bellen' van Tainted Love, maar er is er ook één met de vocalen.
ASOT was me te duur, sluit nou eenmaal niet direct aan op mijn smaak 
Hardclassics ben ik wel van de partij
Hardclassics ben ik wel van de partij
Heeft iemand van jullie de versie van Thomas Schumacher - Tainted Schall met de vocalen van Tainted Love? Ik heb de versie met alleen de 'bellen' van Tainted Love, maar er is er ook één met de vocalen.
Niemand dus?
Maar dan een betere bootleg want deze klinkt voor geen meter... Maar wel zoiets idd
Niemand dus?
http://www.megaupload.com/?d=MKP9AY0N
http://www.megaupload.com/?d=2V7KEAZQ
laatste aanpassing
http://www.megaupload.com/?d=MKP9AY0N
http://www.megaupload.com/?d=2V7KEAZQ
Niet de goeie... zit niet de vocaal in van tainted love.
iemand toevallig naar Energy geweest en zo ja hoe was 't nu na het wijzigen v.h. concept?
ik heb vrijwel de hele avond in de Connected zaal rondgehangen waar de trance dj's stonden. daar was het erg goed te doen; goeie sfeer en top geluid!
laatste aanpassing
en dan te bedenken dat we ooit nog 's 'n NRG area op In Qontrol 2004 hebben gehad 
21:00 - 22:15: Flutlicht
21:00 - 22:15: S.H.O.K.K.
22:15 - 23:30: Igor S
23:30 - 00:30: Tatana
00:30 - 01:30: Max Savietto
01:30 - 02:30: Bas & Ram
02:30 - 03:30: Dean
03:30 - 04:45: Scot Project
04:45 - 05:45: Mark EG
05:45 - 06:45: Charly Lownoise
05:45 - 06:45: Isaac
als ik 't me nog goed kan herinneren stonden Flutlicht en S.H.O.K.K. zelfs in smoking te draaien
SP viel zowaar 's minder tegen dan normaal .. FM daar voor 't eerst gehoord
en Mark EG at 'n plaat op of deed in ieder geval 'n poging
7 jaar geleden alweer
21:00 - 22:15: Flutlicht
21:00 - 22:15: S.H.O.K.K.
22:15 - 23:30: Igor S
23:30 - 00:30: Tatana
00:30 - 01:30: Max Savietto
01:30 - 02:30: Bas & Ram
02:30 - 03:30: Dean
03:30 - 04:45: Scot Project
04:45 - 05:45: Mark EG
05:45 - 06:45: Charly Lownoise
05:45 - 06:45: Isaac
als ik 't me nog goed kan herinneren stonden Flutlicht en S.H.O.K.K. zelfs in smoking te draaien
SP viel zowaar 's minder tegen dan normaal .. FM daar voor 't eerst gehoord
en Mark EG at 'n plaat op of deed in ieder geval 'n poging
7 jaar geleden alweer
(permanent verbannen)
en dan te bedenken dat we ooit nog 's 'n NRG area op In Qontrol 2004 hebben gehad
precies dit is wat we missen op Q-dance feesten heb ik het idee. Niet om het 1 of ander, maar heb al zeker 3 jaar met enige regelmaat early HS sets gehoord op feesten en word toch echt niet meer vrolijk van de zoveelste set vol reversebass platen.
De sound van Tunnel Records, Deep Mission, Overdose, UK-djs die continentale hard dance draaien etc. is voor mij zoveel boeiender dan allemaal dat clichematige 2002-2003 gedoe. Daarnaast hebben die antuurlijk ook veel nieuws te bieden ipv re runs van steeds dezelfde uitgekauwde classics die super vet zijn maar echt te vaak voorbij zijn gekomen.
Met name de trance kant van de hard dance/early HS is onderbelicht, met alle respect, maar imo is DAT juist waar onze muziekvoorkeur is ontstaan en niet de Italiaanse sound van 2-3 jaar later. En dat is ook de enige stijl van de 'early HS' die gewoon nog volop wordt geproduceerd en een eigen scene heeft. Daar waar het wat meer rechttoe rechtaan beukwerk met reversebasses gelukkig nog bestaat dankzij DJ Thera en co. maar niet echt een zichzelf in stand houdende scene is.
(vooral) de Duitse hardtrance idd maar vergeet ook niet de Belgische retro (die net zo breed is) .. dat was echt een gouden combinatie .. naar mijn mening iets te ondergewaardeerd maar moet zeggen dat ik dat zelf ook pas weer de laatste tijd zo ben gaan inzien na 't updaten van m'n muzikale database .. zal wel komen door de Jump hype maar België liep ook op Nederland/Italië al ver vooruit .. alleen natuurlijk niet in de typische standaard hardstyle sound
sowieso kun je gerust 'n verdeling maken in melodische tracks en tracks met catchy geluidjes met hier en daar 'n overlapping
dat laatste hoor je nog steeds op 'n Pussylounge bv. dus misschien moeten we er eens 'n andere draai aan gaan geven .. zodat je via 'n omweg evengoed nog de muziek kunt draaien die men hier wilt horen
want als ik de reacties bij dat Hardclassics feest zie denk ik dat 't toch vooral 'n hitjesparade en 2002/2003 sound gaat worden .. en dat hoeft niet slecht te zijn (!) maar er is dus nog zoveel meer ...
ben overigens evengoed benieuwd naar de reviews straks
sowieso kun je gerust 'n verdeling maken in melodische tracks en tracks met catchy geluidjes met hier en daar 'n overlapping
dat laatste hoor je nog steeds op 'n Pussylounge bv. dus misschien moeten we er eens 'n andere draai aan gaan geven .. zodat je via 'n omweg evengoed nog de muziek kunt draaien die men hier wilt horen
want als ik de reacties bij dat Hardclassics feest zie denk ik dat 't toch vooral 'n hitjesparade en 2002/2003 sound gaat worden .. en dat hoeft niet slecht te zijn (!) maar er is dus nog zoveel meer ...
ben overigens evengoed benieuwd naar de reviews straks
Activator slaat een nieuwe weg in. Denk dat het hier ook wel gewaardeerd word:
herkent iemand toevallig wat platen uit die youtube filmpjes? klinkt wel aardig nl!
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Activator slaat een nieuwe weg in. Denk dat het hier ook wel gewaardeerd word:
Wat je door de brakke kwaliteit heen hoort lijkt n beetje op Kamui enzo... ben benieuwd hoe dat in het echt had geklonken zonder het geluid platgedrukt. Je hoort iig wat percussie door de platen heen dus is sowieso alweer n vooruitgang tov de moderne hardstyle
herkent iemand toevallig wat platen uit die youtube filmpjes? klinkt wel aardig nl!
Neem aan dat hij die tracks allemaal zelf geproduceerd heeft, omdat hij ook die set als introductie van een nieuwe style brengt. Zelfs dat feest is speciaal georganiseerd om z'n 'subground' te introduceren. Kan er op internet iig nog helemaal niets over vinden (behalve wat aankondigingen op zn facebook dan).
laatste aanpassing
(permanent verbannen)