Mwoh ik vaak zat geprobeerd toch. De openingen op qlimaxen, sensation blacks etc. werden altijd geopend door hardtrance DJ's.
ik bedoel meer; wat zou er gebeuren als de 1e 3 djs op DefQon harddance zijn; blijft mainstage dan opeens akelig leeg de eerste uren? ik kan het me niet voorstellen...
als je de juiste mensen neerzet (zoals bijv. met een Yoji @ DefQon is gedaan in het verleden) dan krijg je de bezoekers die normaal alleen maar catchy hardstyle lusten/luisteren, wel warm voor de wat softere stylen
Tijdens Thilo & Avanti was de main leeg en toen HHZ "summer of hardstyle" begon te draaien ipv de dubstep/house tracks, toen liep het binnen 5 minuten helemaal vol..
Echt waar, ik stond ertussen.
enige hardtrancers die ik echt vet vind van afgelopen tijd, zijn de tracks van Sixth sense, die ze hier wel eens heeft gepost
check anders de dingen van ShockForce, Sully, Dean Zone, Wavetraxx, DJ Space Raven, Thomas Petersen, en JTB eens, das ongeveer dezelfde stijl als ik maak, zul je zeker waarderen
Dat vond ik eigenlijk best vet toen
En genoeg mensen met mij
de laatste qlubtempo (okay, dat was in alweer in 2007) was gewoon uitverkocht. ik denk dat als ze een nieuw early hs concept in de HMH zouden doen, dat ze het best weer uit zouden verkopen maar als een andere organisatie hetzelfde trucje zou proberen uit te halen (met precies dezelfde lineup), dat uitverkopen dan onmogelijk is.
check anders de dingen van ShockForce, Sully, Dean Zone, Wavetraxx, DJ Space Raven, Thomas Petersen, en JTB eens, das ongeveer dezelfde stijl als ik maak, zul je zeker waarderen
we hebben nog geen mail of iets gekregen dus dat zal nog wel komen
hoorde trouwens in de wandelgangen dat sommige mensen die achter het Insomnia concept zitten als stagemanagers bij Q werken ? dus in hoeverre kan men dan objectief zijn ?
niet dat het me verder wat boeit overigens maar wilde die opmerking wel f delen
K07 heeft gewonnen
eerste jaar was echt een landen differentiatie.. Elke bunker/area/stage vertegenwoordigde een land
hoorde trouwens in de wandelgangen dat sommige mensen die achter het Insomnia concept zitten als stagemanagers bij Q werken ? dus in hoeverre kan men dan objectief zijn ?
Jammer jongens!
Jullie maakten imho een goede kans! Volgende keer beter.
niet dat het me verder wat boeit overigens maar wilde die opmerking wel f delen
Inderdaad jammer. Maar voor het early hardstyle wereldje wel weer een goed punt geweest. De markt is er nog niet helemaal klaar voor, maar het is wel groeiende, dat zie ik overal op internet wel. Q-Dance heeft weer eens gezien dat de markt de oude sound niet mag vergeten. Toch zal het initiatief om de oude sound weer terug op de kaart te krijgen, eerder van een andere organisatie af komen. We moeten gewoon proberen of we daar op in kunnen haken. De tijd zal het leren hoe het verder gaat verlopen!
vanwaar die haat?
vanwaar die haat?
Waarom is Insomnia het niet geworden?
was juist een sterk pluspunt...