Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 133785x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op donderdag 26 augustus 2010 om 16:51:
Mwoh ik vaak zat geprobeerd toch. De openingen op qlimaxen, sensation blacks etc. werden altijd geopend door hardtrance DJ's.

klopt maar dat is gewoon om enigszins te kunnen opbouwen op zo'n hele dag.
ik bedoel meer; wat zou er gebeuren als de 1e 3 djs op DefQon harddance zijn; blijft mainstage dan opeens akelig leeg de eerste uren? ik kan het me niet voorstellen...
als je de juiste mensen neerzet (zoals bijv. met een Yoji @ DefQon is gedaan in het verleden) dan krijg je de bezoekers die normaal alleen maar catchy hardstyle lusten/luisteren, wel warm voor de wat softere stylen
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op donderdag 26 augustus 2010 om 17:01:
ik bedoel meer; wat zou er gebeuren als de 1e 3 djs op DefQon harddance zijn; blijft mainstage dan opeens akelig leeg de eerste uren? ik kan het me niet voorstellen...

Tijdens Thilo & Avanti was de main leeg en toen HHZ "summer of hardstyle" begon te draaien ipv de dubstep/house tracks, toen liep het binnen 5 minuten helemaal vol..
Echt waar, ik stond ertussen.

Ben daarna niet meer terug gegaan naar de main, wat een verschrikkelijk volk :X
Uitspraak van warezguy op donderdag 26 augustus 2010 om 17:01:
als je de juiste mensen neerzet (zoals bijv. met een Yoji @ DefQon is gedaan in het verleden) dan krijg je de bezoekers die normaal alleen maar catchy hardstyle lusten/luisteren, wel warm voor de wat softere stylen

Rush midden op de dag in 2004.. Is wel Techno, maar toch :)

Waarschuw beheerder
ik moet zeggen die tech stijl en wat men onder harddance verstaat bv van kamui of thilo en Evanti, dat trek ik ook erg slecht, eentonige herrie zonder ook maar iets van dikke climax.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Robbie M op donderdag 26 augustus 2010 om 17:08:
Tijdens Thilo & Avanti was de main leeg en toen HHZ "summer of hardstyle" begon te draaien ipv de dubstep/house tracks, toen liep het binnen 5 minuten helemaal vol..
Echt waar, ik stond ertussen.

:lol: wat slecht :x
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op donderdag 26 augustus 2010 om 17:01:
enige hardtrancers die ik echt vet vind van afgelopen tijd, zijn de tracks van Sixth sense, die ze hier wel eens heeft gepost

:D thnx (y)

check anders de dingen van ShockForce, Sully, Dean Zone, Wavetraxx, DJ Space Raven, Thomas Petersen, en JTB eens, das ongeveer dezelfde stijl als ik maak, zul je zeker waarderen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben daarna niet meer terug gegaan naar de main, wat een verschrikkelijk volk :X

Goedzo Rob
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 augustus 2010 om 18:21:
check anders de dingen van ShockForce, Sully, Dean Zone, Wavetraxx, DJ Space Raven, Thomas Petersen, en JTB eens, das ongeveer dezelfde stijl als ik maak, zul je zeker waarderen

ga ik doen, heb ooit leuke tracks van wavetraxx gehoord, staat me wel iets bij

hopen dat jullie t geworden zijn,

ik check flock wel vanuit t zonnige Mexico :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Rush midden op de dag in 2004.. Is wel Techno, maar toch

Dat vond ik eigenlijk best vet toen :)
En genoeg mensen met mij ;)
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BassmaniaQ op vrijdag 27 augustus 2010 om 08:18:
Dat vond ik eigenlijk best vet toen
En genoeg mensen met mij

Klopt wij stonden er toen ook :d dat was echt dik :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op donderdag 26 augustus 2010 om 16:26:
de laatste qlubtempo (okay, dat was in alweer in 2007) was gewoon uitverkocht. ik denk dat als ze een nieuw early hs concept in de HMH zouden doen, dat ze het best weer uit zouden verkopen maar als een andere organisatie hetzelfde trucje zou proberen uit te halen (met precies dezelfde lineup), dat uitverkopen dan onmogelijk is.

De oude sound is nu VEEL meer in trek dan in 2007. Toen was het verschil minder groot en werden de fans van het 1e uur niet al 5+ jaar geplaagd met een totaal ander geluid. Je weet pas wat je mist, als het er niet meer is.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 12:35:
Toen was het verschil minder groot en werden de fans van het 1e uur niet al 5+ jaar geplaagd met een totaal ander geluid. Je weet pas wat je mist, als het er niet meer is..

Helemaal waar:yes:

Waarschuw beheerder
ik dacth dat de uitslag vanmorgen kwam?

Waarschuw beheerder
check anders de dingen van ShockForce, Sully, Dean Zone, Wavetraxx, DJ Space Raven, Thomas Petersen, en JTB eens, das ongeveer dezelfde stijl als ik maak, zul je zeker waarderen

Met stip op 1 voor mij; FJ Project
Geen pure Hardtrance, maar bijna elke plaat die hij maakt vind ik heel vet.

Maar die techy Hardtrance van tegenwoordig vind ik helemaal niets nee. Net zoals de gewone Trance, die weer te veel House invloeden heeft (de beats)
Het klinkt me allemaal veels te klinisch klinken, bijna elke stijl van tegenwoordig. Te netjes, te overgeproduceerd, te mooi, etc. Heeft de digitale revolutie ook wel wat schuld aan, je hoort vaak goed dat er softsynths gebruikt zijn, en de tracks zo plat gecompressed / gemasterd zijn dat ze zelf ook gewoon 'plat' klinken.
laatste aanpassing
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 12:38:
Geen pure Hardtrance, maar bijna elke plaat die hij maakt vind ik heel vet.

vind ik ook.. leuke platen.. Techno noise remix (Y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
we hebben nog geen mail of iets gekregen dus dat zal nog wel komen
hoorde trouwens in de wandelgangen dat sommige mensen die achter het Insomnia concept zitten als stagemanagers bij Q werken ? dus in hoeverre kan men dan objectief zijn ?
niet dat het me verder wat boeit overigens maar wilde die opmerking wel f delen :p

Waarschuw beheerder
hmmm, ultimate insiders...
Waarschuw beheerder
check anders de dingen van ShockForce, Sully, Dean Zone, Wavetraxx, DJ Space Raven, Thomas Petersen, en JTB eens, das ongeveer dezelfde stijl als ik maak, zul je zeker waarderen (y)

Log:One & Wragg, Andrea Montorsi, Nomad (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 27 augustus 2010 om 12:54:
we hebben nog geen mail of iets gekregen dus dat zal nog wel komen
hoorde trouwens in de wandelgangen dat sommige mensen die achter het Insomnia concept zitten als stagemanagers bij Q werken ? dus in hoeverre kan men dan objectief zijn ?
niet dat het me verder wat boeit overigens maar wilde die opmerking wel f delen

niet te vergeten dat ze met hun muziekstation naar dance tunes gaan;) (ID-T, Q-Dance).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitslag? Of is het nu ook gewoon een dag later, net zoals met die stemmen :S
Waarschuw beheerder
donateur
http://bit.ly/cGmOWt
Waarschuw beheerder
donateur
Als je het verhaaltje leest lijkt het net alsof deze alleen is gekozen omdat er andere muziekstijlen in zitten die minder vaak op zo'n feesten worden gedraaid...

Jammer mannen, maar goed gewerkt en de volgende keer staan jullie er :D

Waarschuw beheerder
Jammer, we hebben ons best gedaan, TK07 feli!. Ik kan me wel in deze winnaar vinden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mind.Illusion op vrijdag 27 augustus 2010 om 13:21:
K07 heeft gewonnen

kut!
mjah opzich wel verdiend, daar niet van...

Waarschuw beheerder
aan ons nu om ons eigen concept door te zetten.

Waarschuw beheerder
mja krijgt TK07 die bunker wel zeker vol dan trouwens??:P
Waarschuw beheerder
donateur
Via deze weg willen wij jullie nogmaals bedanken voor jullie deelname aan de 'Drop Your Own Area - contest'. We hebben genoten van jullie presentatie en ook de gepresenteerde ideeën hebben ons stuk voor stuk weer geinspireerd. Het was voor ons een zware dobber om de uiteindelijke winnaar te selecteren. Qua niveau ontliepen jullie elkaar niet veel: als we meer bunkers beschikbaar gehad hadden, hadden jullie allemaal een area in kunnen kleuren.

Helaas moeten we jullie teleurstellen. Ondanks het niveau van jullie plan hebben we gekozen voor het team van TK07 met 'The Neverending Party'. Hieronder kunnen jullie nog even de feedback op jullie plan nalezen.

Feedback
- Duidelijke uitleg & internationaal karakter.
- Liefde voor de oude sound spatte ervanaf.
- Oude sound gedragen door andere DJs.
- Geen integratie van Q-BASE thema in concept.

We zijn voornemens om volgend jaar weer deze contest te doen en deze dan uit te smeren over meerdere kleine area's. We hopen dat jullie dan weer deelnemen.

in deze winnaar kan ik me ook wel vinden .. vond de presentatie weliswaar niet denderend en een sterke motivatie liet ook te wensen over maar ze brengen t.o.v. de rest wel iets wat exclusief is .. en of het volk trekt ? we zullen zien :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 27 augustus 2010 om 13:52:
- Geen integratie van Q-BASE thema in concept.

apart dit, maargoed als Q het zo ziet:)
Waarschuw beheerder
hmmm standaard feedback... jammer.

Volgend jaar weer?

Nog enige coulance van Q-dance uit? Gratis kaarten of ?
Waarschuw beheerder
Jammer jongens!

Jullie maakten imho een goede kans! Volgende keer beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 13:56:
apart dit, maargoed als Q het zo ziet:)

q-base thema is 'lost in dreams'. de legerbasis is slechts de plek waar het plaatsvindt, maar dat is dit jaar of misschien zelfs al jarenlang niet meer terug te vinden in het thema van q-base
Waarschuw beheerder
Volgens mij nooit echt... eerste jaar was echt een landen differentiatie.. Elke bunker/area/stage vertegenwoordigde een land.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op vrijdag 27 augustus 2010 om 14:14:
eerste jaar was echt een landen differentiatie.. Elke bunker/area/stage vertegenwoordigde een land

daarom vond ik de feedback ook vreemd, we benadrukken juist het internationale karakter en hebben dit ook verwerkt in de djs die een bepaald land behandelen maar ook in onze decoratie kwam dit terug.

Maargoed het is natuurlijk zoals Q het ziet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jammer jongens... Echt jammer dit...

Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik ben iig wel blij dat GHF of Insomnia niet gewonnen heeft.

Waarschuw beheerder
Inderdaad jammer. Maar voor het early hardstyle wereldje wel weer een goed punt geweest. De markt is er nog niet helemaal klaar voor, maar het is wel groeiende, dat zie ik overal op internet wel. Q-Dance heeft weer eens gezien dat de markt de oude sound niet mag vergeten. Toch zal het initiatief om de oude sound weer terug op de kaart te krijgen, eerder van een andere organisatie af komen. We moeten gewoon proberen of we daar op in kunnen haken. De tijd zal het leren hoe het verder gaat verlopen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Zo ken ik nog wel wat links leggen :lol:

Uitspraak van Marcell. op vrijdag 27 augustus 2010 om 14:08:
Jammer jongens!

Jullie maakten imho een goede kans! Volgende keer beter.

Plus 1.
Waarschuw beheerder
niet dat het me verder wat boeit overigens maar wilde die opmerking wel f delen

Wat je in de wandelgangen hoort, moet je daar dan ook maar laten denk ik ;) Is niet de 1e keer dat er bullshit verspreid wordt over wat onze groep wel of niet doet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:04:
Inderdaad jammer. Maar voor het early hardstyle wereldje wel weer een goed punt geweest. De markt is er nog niet helemaal klaar voor, maar het is wel groeiende, dat zie ik overal op internet wel. Q-Dance heeft weer eens gezien dat de markt de oude sound niet mag vergeten. Toch zal het initiatief om de oude sound weer terug op de kaart te krijgen, eerder van een andere organisatie af komen. We moeten gewoon proberen of we daar op in kunnen haken. De tijd zal het leren hoe het verder gaat verlopen!

inderdaad we hebben veel goede reacties gekregen en eigenlijk was ik al positief verrassend dat we met oude hs bij de beste 6 zaten:)

Ik denk alleen dat zonder hulp van een grote organisatie oude hs nooit meer groot kan worden. In combinatie met nieuwe hardstyle werkt het gewoon niet, dat heeft het verleden wel bewezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:06:
vanwaar die haat?

Waarom is Insomnia het niet geworden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:30:

Alles was perfect, maar q-base heeft al genoeg hs... vandaar 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:06:
vanwaar die haat?

Ga ik verder niet op in, is gewoon persoonlijk. No offence hoor :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:30:

Behalve hun line up en ervaring lijkt me het punt: te weinig onderscheiding.

Waarschuw beheerder
Jammer jongens.

Opzich verrassend dat TK07 het is geworden. Het is vernieuwend voor QDance dus opzich een goede keuze.

Ieder concept had zijn goede dingen.

Jammer voor ons, maar TK07 gun ik het zeer zeker! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:34:
Ga ik verder niet op in, is gewoon persoonlijk. No offence hoor

Kom op, Jasper.. Maak van je hart geen moordkuil. :D
Waarschuw beheerder
Behalve hun line up

was juist een sterk pluspunt... (volgens Q dan) ;)

Waarschuw beheerder
Behalve hun line up en ervaring lijkt me het punt: te weinig onderscheiding.

ik zou het ook vreemd gevonden hebben als ze gewonnen hadden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:37:
was juist een sterk pluspunt...

Als je goed leest dan zeg ik dat toch juist ook :P
Waarschuw beheerder
Sorry las/interpreteerde het ff verkeerd :D