32 volgers · 130288x bekeken
donateur
en dan komt er me toch een geniaal stuk
ACID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier wordt een understatement gemaakt geloof ik 
maar ehmz tot 00:00 early @ Q-Base klinkt natuurlijk niet slecht maar het feest duurt dan nog 7 uur en in andere muziekstijlen (vooral hardcore) vind ik het aanbod maar karig
misschien maar een persaanvraag indienen dan .. tenminste wat te doen
maar ehmz tot 00:00 early @ Q-Base klinkt natuurlijk niet slecht maar het feest duurt dan nog 7 uur en in andere muziekstijlen (vooral hardcore) vind ik het aanbod maar karig
misschien maar een persaanvraag indienen dan .. tenminste wat te doen
donateur
in andere muziekstijlen (vooral hardcore) vind ik het aanbod maar karig
Jump en Hardtechno is ook wel relaxed hoor
ik zal Q-Dance ook ff een mailtje sturen vanwege royalty's
wel mijn naam gebruiken voor een area(Stage 8 dacht ik: Storage Unit = Hardtechno) , maar daar toestemming voor vragen ho maar
donateur
Nog twee van die uitgemolken muziekstijlen
daar heb je nog geen top40 plaatjes die geremixed zijn hoor
en met Jump bedoel ik meer jump dat richting de French Tek gaat dan richting Jeckyll & Hyde...
Op het GS2 label van Ghost zijn wel vette platen uitgekomen overigens. Meer techno gericht dan echt Jumpstyle of zo. Jump was ff kort een Hype maar is nu weer grotendeels terug naar Belgie en Frankrijk denk ik. in NL zie je het niet vaak meer op een feest. Nu heb je Hardstyle 1 en 2 ipv toen Jumpstyle. Met beide dezelfde platen heel de avond lang.
donateur
Squaretraxx tegenwoordig toch
nee, dat is een sublabel van Square Beats & Scantraxx
Square Beat Limited zijn vrij rauwe jumpproducties op het Square Beats label
Op het GS2 label van Ghost zijn wel vette platen uitgekomen overigens. Meer techno gericht dan echt Jumpstyle of zo
Go Higher, S.O.S., Bang To The Beat, Let's Kick, Pitch Up
scantraxx domination jwt!
Hebben ze na de 1e squaretraxx nog gereleased op square beats dan?
Square Beats is niet meer. Door het faillissement van Digidance hebben ze zich bij Scantraxx aangesloten.
Kan iemand mij zeggen of platen van Overdose digitaal verkrijgbaar zijn? Heb op Dance-Tunes, Junodownload & Beatport gekeken maar geen resultaat. 
laatste aanpassing
donateur
Square Beats is niet meer. Door het faillissement van Digidance hebben ze zich bij Scantraxx aangesloten.
SQUARE LTD 001 Noise Provider Arrêt Final (10", Ltd, Whi) 2007
SQUARE LTD 002 Noise Provider Bits & Bytes (10", Ltd) 2007
SQUARE LTD 003 Max Walder Precioso (10", Ltd, Red) 2007
SQUARE LTD 004 Noise Provider Tjoek Tjoek! (10", Ltd, Yel) 2008
fijne jumpertjes
Nvm.
laatste aanpassing
Jonges, jonges, het ging in dit topic over goede muziek he
We gingen al de goede kant op met Overdose
Het sublabel Pulse is daarvan trouwens wel verreweg één van de allervetste labels. Daar is zo enorm veel vette poep op uitgekomen.
Geck-O heeft altijd lekkere tracks gemaakt, deze zou wel geen uitzondering zijn 
ik hoop dat ie binnenkort weer een "mainstream" maakt zoals ie het zelf zegt. Zoiets als Hallucinating
wat helemaal geen remix is van hem maar gewoon zijn origineel
(explosive records)
THNX voor de leuke reacties op de geck-o release en ik hoop vooral dat ie blijft doen waar ie zin in heeft
haha!
Verder nog een nieuwtje:
Aanstaande woensdag hebben we een speciale Theracords Radio Show die gehost en gemixt wordt door Stana uit Zweden. Hij gaat een lekkere klassieke set neerzetten, maar das niet het enige!
Ik doe ook een interview met Dj Dano en ik mag 4 kaartjes (gastenlijstplekken) voor https://partyflock.nl/party/156555 dit feest weggeven!!!
Luisteren dus om 21.00 uur op harder.fear.fm
Verder nog een nieuwtje:
Aanstaande woensdag hebben we een speciale Theracords Radio Show die gehost en gemixt wordt door Stana uit Zweden. Hij gaat een lekkere klassieke set neerzetten, maar das niet het enige!
Ik doe ook een interview met Dj Dano en ik mag 4 kaartjes (gastenlijstplekken) voor https://partyflock.nl/party/156555 dit feest weggeven!!!
Luisteren dus om 21.00 uur op harder.fear.fm
timetable remember tent Decibel
11:00 - 12:30 Leep
12:30 - 14:00 Deaz D
14:00 - 15:30 Melanie di Tria
15:30 - 16:30 Clive King
16:30 - 18:00 Beholder & Balistic
18:00 - 19:00 Gary D
19:00 - 20:30 Derb
20:30 - 22:00 Scot Project
22:00 - 22:55 Isaac
Hosted by Mc Da Syndrome
welke held heeft Scot project op zo'n fantastisch tijdstip geplaatst?

11:00 - 12:30 Leep
12:30 - 14:00 Deaz D
14:00 - 15:30 Melanie di Tria
15:30 - 16:30 Clive King
16:30 - 18:00 Beholder & Balistic
18:00 - 19:00 Gary D
19:00 - 20:30 Derb
20:30 - 22:00 Scot Project
22:00 - 22:55 Isaac
Hosted by Mc Da Syndrome
welke held heeft Scot project op zo'n fantastisch tijdstip geplaatst?