parodie op de nieuwe hardstyle:
http://www.youtube.com/watch?v=1XKrtMRrRvA
welke held heeft Scot project op zo'n fantastisch tijdstip geplaatst?
timetable remember tent Decibel
11:00 - 12:30 Leep
12:30 - 14:00 Deaz D
14:00 - 15:30 Melanie di Tria
15:30 - 16:30 Clive King
16:30 - 18:00 Beholder & Balistic
18:00 - 19:00 Gary D
19:00 - 20:30 Derb
20:30 - 22:00 Scot Project
22:00 - 22:55 Isaac
Hosted by Mc Da Syndrome
heb vandaag een kaartje geregeld. Nu hopen dat er wat volk op de Remember af komt! Helaas gaan de meeste early liefhebbers niet meer naar Hardstyle feesten, merk ik al jaren uit mijn eigen omgeving en forums. Aan de line up zal het niet liggen...
timetable remember tent Decibel
15:30 - 16:30 Clive King
16:30 - 18:00 Beholder & Balistic
18:00 - 19:00 Gary D
19:00 - 20:30 Derb
20:30 - 22:00 Scot Project
22:00 - 22:55 Isaac
Gary D
heb vandaag een kaartje geregeld. Nu hopen dat er wat volk op de Remember af komt! Helaas gaan de meeste early liefhebbers niet meer naar Hardstyle feesten, merk ik al jaren uit mijn eigen omgeving en forums. Aan de line up zal het niet liggen...
Ik heb ook nog een last minute kaartje (optie).. ik weet alleen nog niet of ik naar Decibel ga of dan in Italië ben.. dus van de week even een knoop doorhakken Maar als ik in NL blijf is het duidelijk dat Decibel voorraang heeft
en Storage moet ook zeker lukken.
is t zo erg
Sigma, verkoop je per stuk? zitten wat leuke platen tussen. Ik ga echter zo in de auto naar het vliegtuig op vakantie (www.szigetfestival.nl). Spreek je over 1,5 wel weer als je dan nog wat over hebt
Daar toevallig linkie van? Ik vind L.A. nog steeds een van de lekkerste Hardtranzers namelijk.
http://www.discogs.com/S2-Instinct/release/92713
Daar toevallig linkie van? Ik vind L.A. nog steeds een van de lekkerste Hardtranzers namelijk.
Bij sommige koop mp3s kon ik de schuif half dicht zetten en toen was hij pas van gelijke hardheid als een gewone onbewerkte geripte track van vinyl
Ik las je post een stukje omhoog ook, maar wat wilde je precies dan?
net zoals die rookie nights toendertijd, mensen op een finale gedraaid, vanalles beloofd, nooit meer reactie van b2s op gekomen helaas.