Partyflock

Forumonderwerp · 879306
Waarschuw beheerder
Hond bijt baby dood in Gorredijk

Uitgegeven: 9 juni 2006 10:41
Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 10:56

GORREDIJK - Een hond heeft vrijdagochtend een acht dagen oude baby in het Friese Gorredijk doodgebeten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.

Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt. De ouders worden door familie en professionele hulpverleners opgevangen.

nu.nl

:@ :@ :@ :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oke

Waarschuw beheerder
Ik snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een hond bij een 8 dagen oude baby in de buurt te laten komen, dan ben je toch helemaal achterlijk!:frusty:

diegene die hier verantwoordelijk voor is mogen ze van mij dood door schuld ten laste leggen.

trieste zaak dit:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
echt jammer dat die ouders niet beter hadden opgelet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 10:56:
Ik snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een hond bij een 8 dagen oude baby in de buurt te laten komen, dan ben je toch helemaal achterlijk!

idd helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur
zo dat lijkt me echt erg:(

Waarschuw beheerder
zo das erg zeg

Waarschuw beheerder
damn echt erg dit :(
Waarschuw beheerder
Ik snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een hond bij een 8 dagen oude baby in de buurt te laten komen, dan ben je toch helemaal achterlijk!:frusty:

BS

waarom zou een hond niet bij een 8 dagen oude baby mogen?
Dit zou in overweging moeten gaan met het karakter van de desbetreffende hond. Al ouder ben je volledig verantwoordelijk. Als je merkt dat je hond jaloezie gaat vertonen, moet je dat beest inderdaad uit de buurt houden.

Maar ook juist om jaloezie te vermijden is het belangrijk om de hond zo snel mogelijk kennis te laten maken met de baby...

Ik wacht dus nog wel even op het "meer volgt" voordat ik met mijn oordeel kom...

Waarschuw beheerder
[img width=365 height=394 cacheid=0003238300076f9cd130599c1a01711cfc]http://www.modernpooch.com/archives/killer.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op vrijdag 9 juni 2006 om 11:01:
Maar ook juist om jaloezie te vermijden is het belangrijk om de hond zo snel mogelijk kennis te laten maken met de baby...

Klopt:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is te er voor woorden!
Ben je net ouders geworden, word je baby door je hond gepakt.
PFffff heftig hoor!!

Waarschuw beheerder
Ik wacht dus nog wel even op het "meer volgt" voordat ik met mijn oordeel kom...

Waarschuw beheerder
ja en alle 2 dood, die hond is net afgemaakt zei de nieuwslezer
Waarschuw beheerder
Een beest blijft een beest....

Pff mn kanarie zou nog niet bij mn kind komen....
Waarschuw beheerder
zo is t, gewoon de schuld van die ouders. die hond zou waarschijnlijk alleen mar hebben willen spelen...

Waarschuw beheerder
Dit zou in overweging moeten gaan met het karakter van de desbetreffende hond. Al ouder ben je volledig verantwoordelijk. Als je merkt dat je hond jaloezie gaat vertonen, moet je dat beest inderdaad uit de buurt houden.

ik zou een hond nooit bij een 8 dagen oude baby laten omdat een hond "onberekenbaar" is. Ik zou het risico gewoon niet willen lopen dat het kind gebeten word door de hond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

misschien omdat de hond jaloezie gaat vertonen en dat doen honden meestal onverwachts.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:15:
misschien omdat de hond jaloezie gaat vertonen en dat doen honden meestal onverwachts.

verder lezen dan de eerste zin muts

Waarschuw beheerder
Wow wat errug zeg :'(
Uitspraak van (Cinderella). op vrijdag 9 juni 2006 om 11:05:

Dit is eg waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:15:

precies, waarschijnlijk waren dit ook van die wijsneuzen die dachten: lief hondje...doet helemaal niks. en nu is het baby´tje dus dood.
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet de hond zelfs al als je zwanger bent erbij betrekken:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
vreselijk!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op vrijdag 9 juni 2006 om 11:09:

Wat lul jij nou..... Jouw kind zou die kanarie opvreten! :/

Renzo :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat dit domme pech is..
als de ouders hadden geweten waar hun hond toe in staat was hadden ze hem er zeker niet bij de baby gelaten.

vind het heel erg sneu voor die arme ouders en wens die mensen ontzettend veel stekte toe.. (K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op vrijdag 9 juni 2006 om 11:20:
dom

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur

Mijn hond mocht vanaf dag 1 al bij mijn zoontje!!
en nu het zijn de grootste vriendjes,
noah bijt hem in zijn neus en toch blijft hij
terug komen...

het ligt gewoon aan de hond zelf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op vrijdag 9 juni 2006 om 11:18:
Je moet de hond zelfs al als je zwanger bent erbij betrekken

:yes:
Mijn honden zijn nu zelfs pro baby dat als ik in de buurt kom ('s nachts) dat ze naar mij gaan grommen! :O :)

Maar vind het echt heel erg zeg... :/ :/

Waarschuw beheerder
stom beest :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen om een hond bij een 8 dagen oude baby in de buurt te laten komen, dan ben je toch helemaal achterlijk!

Onze honden kunnen gewoon trap klimmen en deuren openmaken hoor. Dus wie zegt dat ze um zelf in de buurt hebben gelaten.
Waarschuw beheerder
ik vind het ook zielig voor die
hond waarom moet die gelijk dood
hij kan er niks aan dan dat het in zijn
aard ligt om een bedreiging in zijn
leefgebied te dooden zo gebeurt het in het
wild ook.
een hond is een blijft een wild dier
hoe lief die ook is.
daar wordt altijd voor gewaarschuwd als
je een baby krijgt.

Waarschuw beheerder

Ik zou niet weten waarom.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:22:
Uitspraak van Tamara/ op vrijdag 9 juni 2006 om 11:20:
dom

gelukkig ben jij helemaal geweldig en maak je nooit fouten dus jou leven zal helemaal perfect zijn ben benieuwd :)

het is een ongeluk !!!
en fouten zijn om van teleren helaas is deze les wel erg grof.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .T. op vrijdag 9 juni 2006 om 11:28:
helaas is deze les wel erg grof.

Zeker weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:26:
stom beest

stomme opmerking :/

Waarschuw beheerder
gelukkig ben jij helemaal geweldig en maak je nooit fouten dus jou leven zal helemaal perfect zijn ben benieuwd

het is een ongeluk !!!

zo kun je bij alles wat fout gaat door je eigen domheid wel zeggen: het was een ongeluk.:frusty:

mijn punt is gewoon dat het niet had hoeven gebeuren als men wat verantwoordelijker en verstandiger was geweest.

en fouten zijn om van teleren

ja daaaaaaaaagg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:31:
mijn punt is gewoon dat het niet had hoeven gebeuren als men wat verantwoordelijker en verstandiger was geweest

In het tegenwoordiger leven is niets meer uit te sluiten.

Waarschuw beheerder
jeetje...:(te erg voor woorden dit...ik heb zelf dan geen hond,maar als ik die had zou ik toch wel kijken hoe mijn hond zou reageren op de baby...ik vind persoonlijk dat 8 dagen redelijk kort zijn om je hond alleen te laten kijken bij je kindje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op vrijdag 9 juni 2006 om 11:28:
wild ook.
een hond is een blijft een wild dier
hoe lief die ook is.
daar wordt altijd voor gewaarschuwd als
je een baby krijgt.

idd :jaja:

Een Husky is natuurlijk ook niet de allermakkelijkste huis-, tuin- en keukenhond :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
nou gelukkig weet jij precies hoe het leven in elkaar steekt..ik hoop dat je er gelijk in heb en dat jou nooit een ongeluk zal overkomen.

maar je zal zeker nog een keer verrast zijn ben ik bang.

het beste he verantwoordelijke en verstandigejongen. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op vrijdag 9 juni 2006 om 11:28:
wild ook.

gewoon doodmaken (y)

Waarschuw beheerder
:O wat erg zeg :'(
Ik heb zelf ook een husky gehad.. maar ik snap niet dat als je een baby hebt, je hond daarbij in de buurt kan komen als jij er niet bij bent :S

Maar goed.. het had natuurlijk nooit mogen gebeuren :( Echt heel erg :(
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje wat erg!

Mijn honden zouden wel gelijk bij m'n baby mogen komen, maar dan alleen als er iemand bij is.
Ook al zou ik m'n honden wel vertrouwen...in het begin alleen met mij of m'n vriend of m'n ouders erbij :jaja:

Uitspraak van wil-lems op vrijdag 9 juni 2006 om 10:54:
Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten.

:S

Waarschuw beheerder
dit doet me trouwens denken aan een soortgelijke situatie die hier ooit eens in de buurt is gebeurd:een vader hoorde zijn kindje huilen die buiten in de kinderwagen lag en zag zijn hond bij de kinderwagen omhoog staan..hij had bloed op zijn snuit waardoor de vader die hond letterlijk dood heeft geschopt,toen hij in de kinderwagen keek zag hij er een dode vogel inliggen... die hond beschermde de baby dus ipv dat hij de baby aanviel:/de baby zelf had geen schram...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op vrijdag 9 juni 2006 om 11:34:
nou gelukkig weet jij precies hoe het leven in elkaar steekt

maak maar weer je eigen verhaal ja....

Uitspraak van .T. op vrijdag 9 juni 2006 om 11:34:
maar je zal zeker nog een keer verrast zijn ben ik bang.

ik zal vast wel eens een fout maken, maar zeker niet dit soort achterlijke fouten. als je een baby hebt ben je toch wel zo voorzichtig als je maar zijn kan...ik in ieder geval wel, jij waarschijnlijk niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoorde het net op de radio.. echt zielig man :S

Maar dan vraag ik me toch af hoe die hond daar by dat kindje heeft kunnen komen :/

Lykt my dat dat kindje op de kinderkamer gelegen heeft..

Waarschuw beheerder
godverdomme zeg :@

De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt

:| die had ik zelf ALLANG kapot getrapt. dat is zeker :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [Lies] op vrijdag 9 juni 2006 om 11:37:
Lykt my dat dat kindje op de kinderkamer gelegen heeft..

De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind

Lezen!
Waarschuw beheerder

jeetje wat ben jij kortzichtig:D
ooit een huskyhond gezien? ooit gehoord dat die een van de slimste honden zijn? ook ooit gehoord dat honden met gemak deuren kunnen openen? Daar heb je je antwoord al op je kortzichtigheid :flower:

OT: triest verhaal:'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:37:
dit doet me trouwens denken aan een soortgelijke situatie die hier ooit eens in de buurt is gebeurd:een vader hoorde zijn kindje huilen die buiten in de kinderwagen lag en zag zijn hond bij de kinderwagen omhoog staan..hij had bloed op zijn snuit waardoor de vader die hond letterlijk dood heeft geschopt,toen hij in de kinderwagen keek zag hij er een dode vogel inliggen... die hond beschermde de baby dus ipv dat hij de baby aanvielde baby zelf had geen schram...

das ook erg :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 9 juni 2006 om 11:40:
jeetje wat ben jij kortzichtig
ooit een huskyhond gezien? ooit gehoord dat die een van de slimste honden zijn die er zijn? ook ooit gehoord dat honden met gemak deuren kunnen openen?

mij lijkt dat als je zo´n hond hebt je ook wel weet dat dat beest deuren kan openen, wat ik zou doen is ervoor zorgen dat die hele kuthond niet bij die deur kan of de deur open kan krijgen.

hier mijn antwoord op jou kortzichtigheid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op vrijdag 9 juni 2006 om 11:23:
Mijn honden zijn nu zelfs pro baby dat als ik in de buurt kom ('s nachts) dat ze naar mij gaan grommen!

Heel herkenbaar!

Als mijn oom alleen al naar mijn kleine nichtje wijst staan er 2 hele grote kwijlende rotweilers voor hem in de "scherp-en-alert-stand"

ooit een huskyhond gezien? ooit gehoord dat die een van de slimste honden zijn? ook ooit gehoord dat honden met gemak deuren kunnen openen?

Klopt ook helemaal!
Wij hebben een husky die dat ook heel vroeg al doorhad. Vandaar dat alle klinken bij ons in huis een kwartslag zijn gedraaid :yes:

En na 500X proberen heeft ze nu de hoop opgegeven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeetje wat ben jij kortzichtig:D
ooit een huskyhond gezien? ooit gehoord dat die een van de slimste honden zijn? ook ooit gehoord dat honden met gemak deuren kunnen openen? Daar heb je je antwoord al op je kortzichtigheid :flower:

ik heb een stafford en die kan idd ook gewoon deuren open maken...

maar idd... erg triest verhaal :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:Ellesdee op vrijdag 9 juni 2006 om 11:45:
ik heb een stafford en die kan idd ook gewoon deuren open maken...

Wij hebben de klinken omhoog gezet, die van ons kon ze ook open maken

Waarschuw beheerder
arme hond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:46:
arme hond

Ben ik het wel mee eens. Die hond zal hem niet bewust doodgebeten hebben.
Grote kans dat de hond de zorg over het kindje wilde overnemen, omdat het tegen de hondennatuur in, alleen in een mandje lag....

Zijn voorbeelden genoeg van...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:43:
Wij hebben een husky die dat ook heel vroeg al doorhad. Vandaar dat alle klinken bij ons in huis een kwartslag zijn gedraaid

en zo hoort het.

Waarschuw beheerder
Heftig hoor.....

Waarschuw beheerder
Het is ook gewoon zo dat als je een hond hebt, en je weet dat er een baby komt, je sowieso goede maatregelen moet nemen. Gewoon voor extra veiligheid.. maar goed.. dat is dus achteraf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:49:
Ben ik het wel mee eens. Die hond zal hem niet bewust doodgebeten hebben.
Grote kans dat de hond de zorg over het kindje wilde overnemen, omdat het tegen de hondennatuur in, alleen in een mandje lag....

Zijn voorbeelden genoeg van...

Inderdaad.Maar dan nog een hond kun je nooit voor de volle 100% vertrouwen.Hebben we allemaal niet al eens t over bekende dat doet ie anders nooit hoor gezegt!!!

En er zijn ook genoeg voorbeelden van bijv. katten die in de wieg op de baby zijn gaan liggen.

Gewoon dom van de ouders.Heel erg dat wel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op vrijdag 9 juni 2006 om 11:55:
Gewoon dom van de ouders.Heel erg dat wel!!

dus die ouders maar een spuitje laten geven
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal vast wel eens een fout maken, maar zeker niet dit soort achterlijke fouten. als je een baby hebt ben je toch wel zo voorzichtig als je maar zijn kan...ik in ieder geval wel, jij waarschijnlijk niet.laatste aanpassing 9 juni 2006 11:39

je bent geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:42:
hier mijn antwoord op jou kortzichtigheid

je hebt een kind, je sluit het kind niet op in zijn kamer
je trekt snachts de deur dicht en denkt niet erbij na dat een hond, die wellicht beneden ligt of in een totale andere kamer, zo jaloers is dat deze de baby zal gaan opzoeken
als je daar wel over nadenkt ben je niet gezond, maar paranoia:)
en zoals jij reageert ben je zwaar paranoia aangezien jij zon geweldige vader later bent of misschien bent

ja je kunt voorzorgsmaatregelen nemen zoals de klinken een kwartslag draaien zoals ik al hier gezien heb, maar hoeveel maatregelen je ook neemt, het zal achteraf nooit genoeg zijn als iets gebeurd is.
als vreemde is het altijd makkelijk gezegd dat de ouders dom/stom/idioot zijn.
maar alsof hun het willen dat ze hun 8 dagen oude baby verliezen?

als jouw kortzichtigheid dan toch niet zo kortzichtig is als ik denk? ga dan lekker je leven beteren en voorlichting geven:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op vrijdag 9 juni 2006 om 11:09:

nou mijn vogel ken gewoon mij men zoontje komen hoor...die vogel doet helemaal niks en mijn kleintje probeerd alleen maar met haar te spelen... :):jaja: zo ken ut ook...

en de hond van mijn ouders is ook agressief tegen me zoon... dus hond op de gang als me zoon komt :) gelukkig ken ie geen deuren open maken :D
Waarschuw beheerder
Dit is echt erg. Denk niet dat de ouders dit met opzet hebben gedaan. Als het goed is denk je daar ook helemaal niet zo over na.
Voorzorgsmaatregelen denkt iedereen aan maar dat dit kan gebeuren daar sta je toch niet bij stil...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 9 juni 2006 om 12:04:
alsof hun het willen dat ze hun 8 dagen oude baby verliezen?

natuurlijk niet, maar denk je dat iemand die te hard rijd om vervolgens tegen een boom te rijden en dood te zijn dat wil? precies...het had gewoon niet hoeven gebeuren.

maare ik ben er vandoor. De meningen zijn erg verdeeld en het word een eindeloze discussie.

groetjes:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 12:11:
De meningen zijn erg verdeeld en het word een eindeloze discussie.

groetjes:)

daar is een forum voor;)

om te discussieren over meningen:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op vrijdag 9 juni 2006 om 11:16:
verder lezen dan de eerste zin muts

Gleuf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 12:11:
maare ik ben er vandoor. De meningen zijn erg verdeeld en het word een eindeloze discussie

word het te heet onder je voeten..

Uitspraak van Fortuna op vrijdag 9 juni 2006 om 12:14:
daar is een forum voor

om te discussieren over meningen

idd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij had bloed op zijn snuit waardoor de vader die hond letterlijk dood heeft geschopt,toen hij in de kinderwagen keek zag hij er een dode vogel inliggen... die hond beschermde de baby dus ipv dat hij de baby aanvielde baby zelf had geen schram...

Wat een raar verhaal dit, in die tijd dat je je hond letterlijk helemaal dood schopt werp je toch ook wel even een blik op je kind? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 12:43:
Wat een raar verhaal dit, in die tijd dat je je hond letterlijk helemaal dood schopt werp je toch ook wel even een blik op je kind?

idd jah

:S arm beest.
Waarschuw beheerder
Ik zou de wieg van mn 8 dagen oude baby in mn eigen slaapkamer hebben. Ik zou echt niet kunnen slapen als mn kind die nog zo jong is in een andere kamer ligt!
Waarschuw beheerder
9 van de 10 keer kan het beesiej er niks aan doen,
ze willen meestal alleen vlooien dat zie je vaak bij honde als ze jonge dieren/kinderen voor het eerst zien.

Waarschuw beheerder
als vreemde is het altijd makkelijk gezegd dat de ouders dom/stom/idioot zijn.
maar alsof hun het willen dat ze hun 8 dagen oude baby verliezen?

Nee natuurlijk wilden ze dat niet ... maar dat neemt nog niet weg dat het dom was.

Kijk ik kan me voorstellen dat als je die hond jaren hebt en je bent volkomen vertrouwd met het beest en je houd ervan dat je je dan niet voor kan stellen dat ie een baby kwaad doet, maar je moet ALTIJD onthouden dat het BEESTEN zijn.
Dit komt zo vaak voor, 'ja we hebben dat beest al een X aantal jaren en hij was altijd zooooo lief' en ineens heeft ie iemand te pakken. Maar of andere hondenbezitters er van leren , nee hoor...

als je daar wel over nadenkt ben je niet gezond, maar paranoia

Dan ben ik zeker paranoiia, want als hier een baby of kleintje slaap zorg ik dat de kat er niet bij kan om haar te krabben oid, en dat is nog niet eens levensgevaarlijk. Vind ik niet meer dan rationeel denken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 13:02:
als hier een baby of kleintje slaap zorg ik dat de kat er niet bij kan om haar te krabben oid, en dat is nog niet eens levensgevaarlijk

dat is idd heel verstandig !!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 13:02:
Kijk ik kan me voorstellen dat als je die hond jaren hebt en je bent volkomen vertrouwd met het beest en je houd ervan dat je je dan niet voor kan stellen dat ie een baby kwaad doet, maar je moet ALTIJD onthouden dat het BEESTEN zijn.
Dit komt zo vaak voor, 'ja we hebben dat beest al een X aantal jaren en hij was altijd zooooo lief' en ineens heeft ie iemand te pakken. Maar of andere hondenbezitters er van leren , nee hoor...

En al die honden waar het gewoon goed mee gaat 1 op de zoveel x gaat het mis dus dan is het verstandig om je kindje te beschermen maar wie weet hoe die hond daarbij is gekomen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op vrijdag 9 juni 2006 om 13:07:
wie weet hoe die hond daarbij is gekomen?

Nou het kind lag in een aparte slaapkamer. Dus ténzij die hond in staat is om deuren open te maken, hebben ze hem open laten staan en dat vind ik een beetje raar als je zo'n beest heb rond lopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 13:10:
ténzij die hond in staat is om deuren open te maken

wij hebben zelf een huskey en die komt op de meest vreemden plaatsen waar je het totaal niet verwacht.
heeft zijn voor en nadelen.. een hond met karakter :S

mss moeten we wat meer helderheid op vragen bij de media ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vreselijk zeg!
En wie of wat de schuld ook is... Die ouders zijn wel hun baby kwijt, en dat gun je niemand! Denk aan t verlies, ipv te gaan vertellen dat ze maar beter op hadden moeten letten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (K) *Bo* (K) op vrijdag 9 juni 2006 om 13:17:
Die ouders zijn wel hun baby kwijt, en dat gun je niemand! Denk aan t verlies, ipv te gaan vertellen dat ze maar beter op hadden moeten letten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BBas op vrijdag 9 juni 2006 om 12:57:
vlooien

vlooien?? het zijn geen apen hoor :/

Waarschuw beheerder
Tja dat kan natuurlijk altijd gebeuren want een dier is onvoorspelbaar. Vind het sneu dat de hond wordt afgemaakt
Waarschuw beheerder
mensen nemen vaak met honden in huis een kindje nu is dat het probleem niet,maar vergeet niet dat er ook altijd nog een hondje in huis leeft.
mensen maken vaak die fout om de hond weer een plaats terug tezetten .
de hond ziet dat immers anders.
het blijven rangoorde beeste dus weet nu niet wie de schuldigge is.
de ouder of de hond
dat het erg treurig is dat opzeker!!!!
Waarschuw beheerder

diegene die hier verantwoordelijk voor is mogen ze van mij dood door schuld ten laste leggen.

trieste zaak ditlaatste aanpassing 9 juni 2006 10:57

wat het dat er nou mee te maken :S
ik ben ook vanaf me geboorte op gegroeit met een duitse dog en die zijn wel wat groter als huski's en bij mij is het toch ook goed gegaan :S

dus een beetje erg domme opmerking van jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [DZ] TubTerror :bier: op vrijdag 9 juni 2006 om 13:36:

dus die hond moet gelijk vergeten worden of mag van jou de hond pas bij het kind als het 18 is:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op vrijdag 9 juni 2006 om 13:37:
dus die hond moet gelijk vergeten worden of mag van jou de hond pas bij het kind als het 18 is

aan wie vraag je dat nou ??

Waarschuw beheerder
wat je al zegt laat een Husky maar niet alleen met een kind
Waarschuw beheerder
maar mensen heb wel wat beters tedoen.
dus ga me kindje uitlaten en me hond in slaapwiegen
de groeten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een kortzichtige opmerkingen allemaal hiero :S :S

Het is snachts gebeurd (leest iedereen daar overheen met "ik snap niet hoe mensen hun honden bij hun baby laten komen" opmerkingen? )

Wat moet je doen dan? De deur op slot doen? Hond aan de riem en stoelpoot vastbinden? Hond misschien buiten flikkeren? :S :S

Je weet niet wat er de eerste 8 dagen gebeurd is, hoe die hond er op gereageerd heb..

Blijft triest natuurlijk :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 13:10:
Dus ténzij die hond in staat is om deuren open te maken, hebben ze hem open laten staan en dat vind ik een beetje raar als je zo'n beest heb rond lopen

Wij hadden de deur van de slaapkamer altijd open staan als ze lag te slapen, maar zorgden wél dat de woonkamer deur dicht was als onze hond beneden was. Als hij naar boven mocht, wat bijna nooit gebeurde was 1 van ons er altijd bij.
Deurklink staat overigens omhoog, want meneer was ook zo'n slimmerd de de deur open kreeg..

Tis en blijft triest wat er gebeurd is :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 14:07:
Wat moet je doen dan? De deur op slot doen? Hond aan de riem en stoelpoot vastbinden? Hond misschien buiten flikkeren?

Hond in de woonkamer doen of in een bench?? kind in de babykamer doen met de deur dicht?? klink omhoog???

Sorry hoor maar ik vind de mensen heel simpel hier die zeggen ja maar mijn hond doet het niet of die is te vertrouwen...

Denk dat heel foeking NL dat over zijn hond denkt anders hadden ze hem al lang het huis uit gedaan als er een kind op komst is.....
Elke hondentrainer of gedragsdeskundige van honden, zullen zeggen dat je NOOIT een hond alleen met een kind moet laten, er gebeuren niets voor niets tig ongelukken met honden en kinderen....

ooit gehoord dat die een van de slimste honden zijn? ook ooit gehoord dat honden met gemak deuren kunnen openen?

Ooit gehoord van een bench gehoord???

Lijkt mij als je dat weet je van hond, dat je dat aanschaft he O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 14:21:
Deurklink staat overigens omhoog, want meneer was ook zo'n slimmerd de de deur open kreeg..

als je dan toch alles goed wil doen doe hem dan naar beneden want als de hond er schuin voorstaat is het net zo makkelijk als naar beneden ;)
de mijne heb ik geleerd om met sleutels om tegaan dus tegenwoordig kan hij ze eigen uitlaten
dat voorkomt dat hij aan blijft bellen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ooh wat erg :(
Waarschuw beheerder
word zo vaak voor gewaarschuwd...jaloerse honden als er een kind is...kind krijgt meer aandacht blablabla ennnn

Uitspraak van Tanky op vrijdag 9 juni 2006 om 15:01:
zullen zeggen dat je NOOIT een hond alleen met een kind moet laten, er gebeuren niets voor niets tig ongelukken met honden en kinderen....

Waarschuw beheerder
Wat ik nou niet snap he?! Is dat iedereen altijd z'n oordeel al klaar heeft, zonder dat ze weten wat er nou gebeurt is... :/
En als ouders je kind verliezen is t ergste wat er is! Ongeacht hoe t gebeurt is, wat dat zal nu wel t laatste zijn waar ze aan denken! Ben benieuwd of de meeste van jullie nog zo'n vooroordeel hebben of iemand de schuld geven als t gebeurt bij je eigen zoon, dochter, broer, zus, vader, moeder, vriend of vriendin!!!!

Ze zijn hun kind verloren en dat valt niet meer terug te draaien! Hoe t ook gebeurt is...
Waarschuw beheerder
dus met al als de hond gewurgd wordt met dodelijk afloop door het kind praat jij goed;)
dat het triest is dat is opzeker maar moet dan altijd de dieren het gelijk ontgelden????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) *Bo* (K) op vrijdag 9 juni 2006 om 16:02:
Is dat iedereen altijd z'n oordeel al klaar heeft, zonder dat ze weten wat er nou gebeurt is...

euh dit misschien???

Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op vrijdag 9 juni 2006 om 11:40:
dit doet me trouwens denken aan een soortgelijke situatie die hier ooit eens in de buurt is gebeurd:een vader hoorde zijn kindje huilen die buiten in de kinderwagen lag en zag zijn hond bij de kinderwagen omhoog staan..hij had bloed op zijn snuit waardoor de vader die hond letterlijk dood heeft geschopt,toen hij in de kinderwagen keek zag hij er een dode vogel inliggen... die hond beschermde de baby dus ipv dat hij de baby aanvielde baby zelf had geen schram...

broodje aaap

Waarschuw beheerder

trieste zaak dit

Uitspraak van [DZ] TubTerror :bier: op vrijdag 9 juni 2006 om 13:36:
wat het dat er nou mee te maken
ik ben ook vanaf me geboorte op gegroeit met een duitse dog en die zijn wel wat groter als huski's en bij mij is het toch ook goed gegaan

dus een beetje erg domme opmerking van jou

wat dat ermee te maken heeft? alles...wat heeft er in mijn post niet mee te maken dan volgens jou? dus omdat het bij jou wel goed is gegaan met die hond gaat het bij iedereen goed?
jij bent hier degene met de domme opmerking.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op vrijdag 9 juni 2006 om 13:37:
dus die hond moet gelijk vergeten worden of mag van jou de hond pas bij het kind als het 18 is

niet die hond erbij zolang het kind nog zo kwetsbaar is zoals hier het geval was.
Uitspraak van Tanky op vrijdag 9 juni 2006 om 15:01:
Hond in de woonkamer doen of in een bench?? kind in de babykamer doen met de deur dicht?? klink omhoog???

Sorry hoor maar ik vind de mensen heel simpel hier die zeggen ja maar mijn hond doet het niet of die is te vertrouwen...

idd, maar dat krijg je er toch niet in bij deze prutsers in dit topic.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heel erg triest

Waarschuw beheerder
donateur
Tja wie laat dan zn hond bij een pas geboren kind slapen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) *Bo* (K) op vrijdag 9 juni 2006 om 16:02:
Wat ik nou niet snap he?! Is dat iedereen altijd z'n oordeel al klaar heeft, zonder dat ze weten wat er nou gebeurt is...
En als ouders je kind verliezen is t ergste wat er is! Ongeacht hoe t gebeurt is, wat dat zal nu wel t laatste zijn waar ze aan denken! Ben benieuwd of de meeste van jullie nog zo'n vooroordeel hebben of iemand de schuld geven als t gebeurt bij je eigen zoon, dochter, broer, zus, vader, moeder, vriend of vriendin!!!!

Ze zijn hun kind verloren en dat valt niet meer terug te draaien! Hoe t ook gebeurt is...

Idd! Niemand hier weet de achtergrond van het verhaal...
Veroordelen is makkelijk, ik denk dat die ouders zichzelf al genoeg kwalijk nemen...man, durf er niet bij stil te staan hoe hun zich nu voelen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 18:03:
Idd! Niemand hier weet de achtergrond van het verhaal...

Wat wil je nog meer horen dan :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 18:09:
Wat wil je nog meer horen dan

Ik hoef niet meer te horen, maar ik veroordeel dan ook niemand...
Dit is al erg genoeg.
Waarschuw beheerder
ik vind het echt walgelijk dat de hond afgemaakt werd door een fout van de ouders!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op vrijdag 9 juni 2006 om 18:33:
ik vind het echt walgelijk dat de hond afgemaakt werd door een fout van de ouders!!!!!!

idd
welkom in nl :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 17:54:
Tja wie laat dan zn hond bij een pas geboren kind slapen

Wie zegt dat dat gebeurd is? :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 12:43:
Wat een raar verhaal dit, in die tijd dat je je hond letterlijk helemaal dood schopt werp je toch ook wel even een blik op je kind?

dat had hij ook en hij zag dus bloed van die dode vogel op de baby...hij dacht dat het bloed dus van zijn kind was..
Waarschuw beheerder
echt erg :o:( een jongetje van 8 dage :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 juni 2006 om 18:57:
Wie zegt dat dat gebeurd is? :frusty:

Misschien moet jij eens leren begrijpend lezen. (Y)

De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.

Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten.

Ze deed niet de deur om 4 uur open, waarmee dr hond mee naar binnen liep en het voor haar ogen gebeurde of wel :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nooit kinderen met honden alleen laten!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 19:42:
Nooit kinderen met honden alleen laten!!!!!!!!

Dat wist ik al lang! Komt nooit een hond bij mij thuis binnen als ik een kindje heb.
Waarschuw beheerder
typisch voorbeeld van: fucking retards!!

wat een debielen.. ik vind het heel erg voor mensen die dit overkomt..
maar zoiets hoeft toch helemaal niet te gebeuren??

hoe lief mijn hond ook is, ik zou hem nog geen seconde alleen laten, met welk kind onder de 12 dan ook...

hoe vaak hoor je wel niet:
mensen krijg een kindje, druk druk druk, alle liefde gaat naar het kindje.. hond wordt jaloers, zakt in de rangorde..

dat die hond uberhaupt bij dat kindje kon komen... :S
Waarschuw beheerder
ow... vandaar dat marktplaats vol staat met mensen die een hond nemen en vervolgens de hond de deur uit doen als men een kindje krijgt....:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~joyce~ op vrijdag 9 juni 2006 om 20:15:
hoe lief mijn hond ook is, ik zou hem nog geen seconde alleen laten, met welk kind onder de 12 dan ook...

mensen krijg een kindje, druk druk druk, alle liefde gaat naar het kindje.. hond wordt jaloers, zakt in de rangorde..

dat die hond uberhaupt bij dat kindje kon komen...

Waarschuw beheerder
ik vindt het zo erg voor die mensen.

Waarschuw beheerder

idd
je moet nooit een kind onder de twaalf alleen laten met een hond

je kan nooit weten wat er kan gebeuren
hoe lief ook het kind of de hond

maar het is zielig voor die mensen,
maar je laat je 8 dagen oude daby toch niet in een andre kamer slapen.
Waarschuw beheerder
donateur
MAC-Geek citeer 9 juni 2006 13:49
wat je al zegt laat een Husky maar niet alleen met een kind

Zijn goedaardige honden hoor, husky's

Heb herders en rottweilers gehad en nog een Engelse Bulldog, maar GEEN enkele hond liet ik alleen bij kinderen. Hoe lief ze ook waren (behalve de rottweiler en 1 herder) het is en blijft een dier en die kunnen altijd onberekenbaar zijn.

Husky heeft blijkbaar (?) de deur zelf opengekregen neem ik aan?

Kan niet zeggen dat het nou alleen aan de hond ligt, meestal denken mensen dat hun hond alles wel goed gaat vinden en laten gerust hun hond alleen bij de kinderen, maar ze vergeten dat de hond het kind ook als een indringer kan zien, omdat de hond zijn huis als zijn domein ziet en daar geen anderen tolereert, dus ook geen kinderen.

Hoe het ook zij, heel triest natuurlijk, maar vind niet dat dat de hond alleen aangerekend kan worden. Helaas word het daar niet anders van.

En een goed baasje moet weten en in zijn/haar achterhoofd houden dat ook haar/zijn hond onberekenbaar kan zijn, het blijven per slot van rekening dieren, die handelen uit instinct etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:/

Omdat het een dier is en een dier blijft, die altijd onberekenbaar kan zijn/worden.
Zelf Golden Retrievers kunnen bijten/happen naar kinderen, en die staan er toch om bekend dat ze een goed karakter hebben.

Vertrouw nooit een hond, ook je eigen niet, in dit geval bij kleine kinderen, want alle honden kunnen onberekenbaar zijn, ongeacht het "karakter" waar ze dan zogenaamd om bekend staan.
Waarschuw beheerder
Wat een rot joekel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daisy. op vrijdag 9 juni 2006 om 21:00:
Wat een rot joekel..

Die ouders ja :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Erg triest :jaja:

Maar stel he, als die hond idd zelf de deur open heeft gemaakt...

Dan zal dat vast niet de eerste keer zijn geweest?? Dus hadden de ouders het misschien kunnen weten? :/

Ik ga niet roepen dat het hun eigen schuld is ofzo :no:
Maar toen mijn zoontje zo oud (jong 8)) was lette ik er zeker wel op of niet 1 van de poezen in de buurt was van zijn kamer als de deur open stond (stond ook meestal dicht) en controleerde ik altijd eerst de kamer voor dat ik de kamer uit ging :jaja:

Vraag me trouwens ook af of ze niks gehoord hebben...:/
Gaat mij niet vertellen dat dat kind geen geluid maakte toen het gebeurde...

Moet er niet aan denken om zoiets te moeten horen :s

Waarschuw beheerder
je kunt de schuld wel bij de ouders leggen dat ze beter hadden moeten opletten .....maar dat vind ik dus echt egoistisch ..!!!!!!!!!!!!!!!

...zei gaan er niet vanuit dat hun TROUWE huisdier .die ze waarschijnlijk al jaren in huis hadden zoiets doet ..en omdan midden in je nacht je kindje dood op de grond te vinden ..

je kunt geen enkel dier vertrouwen ....!!!! het is gewoon het instinct van zo'n beest ........

Waarschuw beheerder

echt een opmerking van een puber ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 9 juni 2006 om 21:38:
Vraag me trouwens ook af of ze niks gehoord hebben...:/
Gaat mij niet vertellen dat dat kind geen geluid maakte toen het gebeurde...

Moet er niet aan denken om zoiets te moeten horen :s

Als een baby slaapt, en de hond bijt om te "killen" pakken ze hem/haar bij het nekvel en is het zo gebeurd, totaal geruisloos.

Dus het kan in principe wel :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zal je maar gebeure vet erg
Waarschuw beheerder

Wat een onzin. Die baby lag toch in een wieg?

Als een hond een baby wil pakken of doodmaken dan gebeurt dat... tenzij je een slot op de deur zet... maar de meeste mensen doen dat niet omdat het risico dat een hond de slaapkamer in sneakt om een baby dood te maken nog kleiner is dan de kans dat je baby omkomt door inslaande bliksem. En ook dat valt te voorkomen. Maar dat geldt voor alles.

Ik vind niet dat je het die ouder kwalijk kan nemen

Waarschuw beheerder
het was een husky :/

echt een drama.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 21:46:
...zei gaan er niet vanuit dat hun TROUWE huisdier .die ze waarschijnlijk al jaren in huis hadden zoiets doet ..en omdan midden in je nacht je kindje dood op de grond te vinden ..

je kunt geen enkel dier vertrouwen ....!!!! het is gewoon het instinct van zo'n beest........

Kijk naar de vetgedrukte stukjes. Je spreekt jezelf een beetje tegen. Dus geen enkel dier is te vertrouwen, maar je vind het normaal dat die ouders hun hond vertrouwden?

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 9 juni 2006 om 23:05:
omdat het risico dat een hond de slaapkamer in sneakt om een baby dood te maken nog kleiner is

Mwah, het komt wellicht maar hééél weinig voor dat er werkelijk een kind sterft maar er lopen nog genoeg kleintjes verwondingen op hoor. De kans dat zo'n beest aanvalt, óf bijvoorbeeld alleen maar wil spelen maar vervolgens zo'n kwetsbaar baby'tje schade toebrengt is best groot hoor.

In ieder geval zo groot dat er áltijd word geadviseert om honden, hoe trouw ook, uit de buurt van kleine kinderen te houden. En uit de buurt betekent ook: zorgen dat hij er niet bij kan komen. Hoe triest ook, de ouders hadden beter na moeten denken en niet blind moeten varen op de 'trouw' van een BEEST. Want dat is het en dat blijft het, en dat houd je uit de buurt van een kwetsbare baby. Punt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 21:46:
e kunt de schuld wel bij de ouders leggen dat ze beter hadden moeten opletten .....maar dat vind ik dus echt egoistisch ..!!!!!!!!!!!!!!!

je kunt geen enkel dier vertrouwen ....!!!! het is gewoon het instinct van zo'n beest ........

wat lul je nou :[
zeker nooit een hond gehad ?
vroeger lag onze hond voor de bank om er voor te zorgen dat wij niet van de bank vielen.
geloof je zoiets niet, fijn voor jou (y)
er zijn zat honden blindelings toe te vertrouwen aan kinderen en baby's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

alsof jij zou weten dat zogenaamd alle honden jonge baby's doodbijten !:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals ik net al eerder vermelde in een ander topic, over het zelfde onderwerp:

Tjah ik vind dat ze nu niet gelijk een hond de schuld moeten geven, ja hij heeft het gedaan, nee je weet niet wat er speelde (immers de ouders lagen te slapen toch?)

Ik bedoel als je dieren hebt, die naar boven kunnen(of begane grond) hoe lang je je beestje ook hebt, hoe betrouwbaar ook, kinderkamers gesloten houden.

Daarbij misschien dat dat kindje huilde(ouders die niet wakker worden?) en heeft die hond dat zich aangetrokken en het net als hoe ze puppys behandelen met de bek oppakken en bij zich leggen!?

Ik bedoel als dit hun eerste kindje was en de hond dus niet gewend is...kan het verschillende kanten op met de gedrag van de hond:
of de hond gaat het kind beschermen bijv zoals hierboven:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:00:
vroeger lag onze hond voor de bank om er voor te zorgen dat wij niet van de bank vielen.

Maar het kan zich ook tekort voelen, doordat de aandacht nu ergens anders naartoe gaat...tjah je weet het niet!!

Het blijft sneu voor de ouders, maarjah de deur stond open en je weet niet wat er voorgevallen is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:03:
alsof jij zou weten dat zogenaamd alle honden jonge baby's doodbijten !:[

juist. als ze weten dat hun vals of onbetrouwbaar is laten ze dat echt niet toe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rian !! op zaterdag 10 juni 2006 om 00:06:
Maar het kan zich ook tekort voelen, doordat de aandacht nu ergens anders naartoe gaat...tjah je weet het niet!!

komt bijna nooit voor.
je hebt gelijk het is een zwaar drama.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:00:

Dat zeiden die mensen waarschijnlijk ook van hun dier (Y)

Ik snap dat je als je er zelf lang eentje hebt dat je dat beest 100% vertrouwd, maar je kunt nu eenmaal nooit uit het oog verliezen dat het een dier is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:10:
komt bijna nooit voor.

zoals jezelf al zegt, bijna nooit...is nooit 100%

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:12:
Dat zeiden die mensen waarschijnlijk ook van hun dier (Y)

hoe vaak komt dit voor ??????????????
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:12:
Ik snap dat je als je er zelf lang eentje hebt dat je dat beest 100% vertrouwd, maar je kunt nu eenmaal nooit uit het oog verliezen dat het een dier is.

iemand die een kind heeft mag nooit zn kind uit het oog verliezen, met of zonder hond, parkiet, goudvis of what the fuck ook.
ik lees best veel over honden en hun gedrag, maar ik weet 100 % zeker dat het niet in zn aard zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:16:
iemand die een kind heeft mag nooit zn kind uit het oog verliezen, met of zonder hond, parkiet, goudvis of what the fuck ook.

maar ik weet 100 % zeker dat het niet in zn aard zit.

Nou ik 90%, maarjah weet je wat het is...het lag dat beestje misschien wel in de aard om het huilende (als het huilde) te 'troosten' en het met zijn bek op te pakken(zoals ze bij hun eigen jongen doen) en bij hen te leggen...

We zijn er niet bij geweest...die ouders ook niet, niemand niet....dus zeker weten doen we het niet!!!

Maar dat een hond dan gelijk uit de weg geruimd moet worden....mwah...beetje zielig

Waarschuw beheerder

Nee ik denk ook niet dat het in de hond z'n aard zit...
maar dit klinkt wel heel logisch:

Uitspraak van Bloemsel op vrijdag 9 juni 2006 om 20:53:
ze vergeten dat de hond het kind ook als een indringer kan zien, omdat de hond zijn huis als zijn domein ziet en daar geen anderen tolereert, dus ook geen kinderen.
En een goed baasje moet weten en in zijn/haar achterhoofd houden dat ook haar/zijn hond onberekenbaar kan zijn, het blijven per slot van rekening dieren, die handelen uit instinct etc

Who know's? Het blijft errug triest, hoe het ook gegaan is, dat twee mensen hun eigen kindje dood hebben gevonden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rian !! op zaterdag 10 juni 2006 om 00:20:
Nou ik 90%

hmm ik voel een discussie ;)
maarjah weet je wat het is...het lag dat beestje misschien wel in de aard om het huilende (als het huilde) te 'troosten' en het met zijn bek op te pakken(zoals ze bij hun eigen jongen doen) en bij hen te leggen...

hahaha dat denk ik niet.
husky's kunnen ook best vals en dominant zijn.
maar het is wel een raadsel.
Maar dat een hond dan gelijk uit de weg geruimd moet worden....mwah...beetje zielig

tja dat is bekend.
soms word een hond al gecastereerd of afmaakt als ie hapt zonder te bijten.
gewoon als reactie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:25:
maar dit klinkt wel heel logisch:

inderdaad (y)

Waarschuw beheerder

Vaak, maar meestal niet met dodelijke afloop en dan haalt het de krant niet. Vaak zijn mensen er gauw genoeg bij om de schade tot wat schrammetjes te beperken, tenzij een hond echt bijt natuurlijk.

En beperk het aantal vraagtekens eens zeg, gunst, je komt zo hysterisch over.

iemand die een kind heeft mag nooit zn kind uit het oog verliezen,

Oh jij hangt er de hele dag boven :s je moet je kind toch echt af en toe alleen laten in de box of in z'n bedje hoor :S.

Het aanvallen van kinderen zal idd wel niet in hun aard zitten, maar de meeste ongelukken die tussen honden en kinderen gebeuren komen ook niet zozeer door aanvallen maar doordat de hond wil spelen en te ruw is. En in zeldzame gevallen jaloers en dan gebeurd er zo'n drama.

En dus: geen honden bij kleine kinderen in de buurt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:26:
hmm ik voel een discussie

Nee helemaal niet, ben ik nu veels te moe voor...:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:03:
alsof jij zou weten dat zogenaamd alle honden jonge baby's doodbijten !

leer honden eens beter kennen dan....het blijven onberekenbare beesten...hoe "lief" ze ook zijn.
en waar lees jij dat ik schrijf dat alle honden baby´s doodbijten? dat is weer jou eigen losgeslagen fantasie. er blijft gewoon een risico dat een hond zoiets doet. en dat kun je beter voorkomen dan genezen!
een hond vreet net zo snel een kind op als een konijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 00:27:
Oh jij hangt er de hele dag boven

heb geen kind.
maar ja.
uit het oog verliezen betekent niet er boven gaan hangen ;)
Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 10 juni 2006 om 00:42:
Jezus k hoor net dat het de baby was van het zusje van goeie vriend van me

meen je dat nou :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 01:23:
meen je dat nou

Ja serieus:S
Ze woont net n half jaartje met haar vriend in Gorredijk,hoorde van m'n broer dat haar broer vanmiddag met tranen in z'n ogen in de kroeg stond,jezus:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 10 juni 2006 om 01:37:
Ja serieus:S
Ze woont net n half jaartje met haar vriend in Gorredijk,hoorde van m'n broer dat haar broer vanmiddag met tranen in z'n ogen in de kroeg stond,jezus:S

kut om te horen voor je. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 01:08:
en waar lees jij dat ik schrijf dat alle honden baby´s doodbijten?

zo komt jouw kortzichtigheid over noob :[
Niet iedereen weet dat dit kan gebeuren.
pff meneer dierenprofessor :S
Waarschuw beheerder
donateur
Johnny Cash citeer 10 juni 2006 00:10

komt bijna nooit voor.
je hebt gelijk het is een zwaar drama.

Komt vaak genoeg voor dat honden "jaloers" zijn en een baby als indringer zien hoor. Het staat alleen niet breed uitgemeten in de krant nee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De hond hoeft helemaal niet jaloers te zijn het kan ook zijn dat als een kind begint de huilen dat de hond het kind in het nekje opteelt om het zo te troosten dat doen honden namelijk ook met hun eigen pups. Het kind gaat dan nog harder huilen omdat het pijn heeft en de hond buit vervolgens harder omdat hij denkt dat hij het kind niet stevig genoeg vast heeft.

Maar echt erg dit ongeluk!!!
Hoop het nooit mee te maken.

Waarschuw beheerder
Maar dat doet ie anders NNnnooittTT :nee:

Maar niet echt slim, om je kind gelijk al toe te vertrouwen
aan een hond.

Komt vaak dat mensen een huisdier als gezinslid (lees kindje) ziet.
En dat is het niet, het is en blijft een beest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 04:54:
zo komt jouw kortzichtigheid over noob

zo komt dat op jou over ja....zegt iets over jou he:)

Niet iedereen weet dat dit kan gebeuren.

als men de hersens voor de verandering een keer laat werken kun je het wel weten.

pff meneer dierenprofessor

beargumenteer je uitspraken eens, want ik begrijp je niet echt.:gaap: of kun je niks anders bedenken?
Waarschuw beheerder
donateur
100% ANGEL citeer 10 juni 2006 08:43
De hond hoeft helemaal niet jaloers te zijn het kan ook zijn dat als een kind begint de huilen dat de hond het kind in het nekje opteelt om het zo te troosten dat doen honden namelijk ook met hun eigen pups. Het kind gaat dan nog harder huilen omdat het pijn heeft en de hond buit vervolgens harder omdat hij denkt dat hij het kind niet stevig genoeg vast heeft

Uhuh :/

Begin jij aub nooit aan honden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 10:09:
zo komt dat op jou over ja....zegt iets over jou he:)

Nee het zegt iets over jou dat je simpelweg weigert te begrijpen wat ik insinueer.

Ik heb namelijk juist verwoord wat ik bedoel.

Lijkt me toch duidelijk wie hier de kansloze opmerkingen aan het maken is en voila, hier is tevens mijn onderbouwing.

leer honden eens beter kennen dan....het blijven onberekenbare beesten...hoe "lief" ze ook zijn.
en waar lees jij dat ik schrijf dat alle honden baby´s doodbijten?

Dat is crap, je impliceerd dat alle honden onberekenbare beesten zijn terwijl ze juist bekend staan als "man`s best friend". Dat je een wilde, doorgefreakde jachthond niet in de buurt van een pasgeboren baby laat; uh duh?

er blijft gewoon een risico dat een hond zoiets doet. en dat kun je beter voorkomen dan genezen!
een hond vreet net zo snel een kind op als een konijn.

:D Wat een bull.

Maar jouw statement slaat gewoon nergens op; als ik jou dus goed begrijp zou je zelfs niet eens een chiuauhua bij je pasgeboren baby in de buurt laten, want jawel, dadelijk peuzeld ie je baby op O:)

dat is weer jou eigen losgeslagen fantasie.

Duidelijk dus niet; jij zit met weird ass opmerkingen te gooien dat honden net zo snel een kind als een konijn oppeuzelen; wie heeft er hier nu doorgedraaide fantasie Dr Doolittle? :O

Anyway, je wil me gewoon verkeerd begrijpen; daarnaast beweerd jouw statement dat iedere hond onberekenbaar is en dat deze wilde beesten vrijwel altijd een pasgeboren baby zullen doodbijten vanwege het hoge risico gehalte dat honden babies zullen aanzien voor konijnen. Dit niet realiseren is volgens jou "achterlijk" :vaag:

Oftewel vette ondoordachte crap dus, anders zouden we vrijwel dagelijks dit soort berichten in het nieuws hebben gekregen :gaap:

:bye: ucheucheDork487ucheuche :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 11:01:
Dat is crap, je impliceerd dat alle honden onberekenbare beesten zijn terwijl ze juist bekend staan als "man`s best friend". Dat je een wilde, doorgefreakde jachthond niet in de buurt van een pasgeboren baby laat; uh duh?

''Bekend staan'' :D Tsja...

En dat je een wilde hond niet in de buurt van een baby laat lijkt me duidelijk. Toch komen er nog steeds veel ongelukken met baby's en honden voor, zij het meestal niet met dodelijke afloop, dit waren dus allemaal 'betrouwbare' honden.

Oftewel vette ondoordachte crap dus, anders zouden we vrijwel dagelijks dit soort berichten in het nieuws hebben gekregen

Je vergeet iets: dat soort dingen halen alleen het nieuws als de verwondingen ernstig zijn of het kind zelfs dood is. Maar dit soort ongelukken komen vaak, heel vaak voor hoor, zo vaak dat er ALTIJD geadviseert word op de hond te letten als je een kleintje hebt (of op het kleintje natuurlijk).
Alleen beperkt de schade zich meestal tot wat kneuzingen en blauwe plekken en dan haalt het de krant niet nee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 11:40:
Toch komen er nog steeds veel ongelukken met baby's en honden voor, zij het meestal niet met dodelijke afloop, dit waren dus allemaal 'betrouwbare' honden

Okee, dat zou kunnen dan, maar ik zou me dan eerder afvragen waarom je uberhaupt een kleintje laat rondslingeren en dit vooral wanneer je een hond hebt waarvan je zou moeten weten hoe agressief die hond zou worden.

Ook lijkt het me niet vanzelfsprekend dat dit altijd gebeurt; ik denk dat het verkeerd is om alle honden over 1 kam te scheren.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 11:40:
Maar dit soort ongelukken komen vaak, heel vaak voor hoor, zo vaak dat er ALTIJD geadviseert word op de hond te letten als je een kleintje hebt (of op het kleintje natuurlijk).

Dat is dan ook wel weer waar, de krant is een sensatie zoeker, maar hieruit kan je dus wel concluderen dat er vrijwel nauwelijks of geen babies worden doodgebeten.

Een mogelijke kneuzing of een blauwe plek, klinkt cru, maar wordt je kind alleen maar harder van en leert op jonge leeftijd al met levens bedreigende angst om te gaan.

Maar goed; het idee dat alle honden onbetrouwbaar zijn in de buurt van babies vind ik wat te ver gaan. Dat is hetzelfde als zeggen dat alle Moslims extremist zijn O:)

btw.

je forum pic owned zwaar :woeptidoe: B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 11:58:
Okee, dat zou kunnen dan, maar ik zou me dan eerder afvragen waarom je uberhaupt een kleintje laat rondslingeren en dit vooral wanneer je een hond hebt waarvan je zou moeten weten hoe agressief die hond zou worden.

Volgens mij hebben we gewoon hetzelfde punt :vaag:
Ik bedoel nix tegen honden, ik vind alleen dat je goed moet opletten of ze niet bij het kleintje kunnen.

En dat is waar deze mensen de fout in zijn gegaan. TRouwens, in het AD van vandaag stond ook al dat diezelfde hond eerder een kat had doodgebeten :vaag: ''maar dat die verder niet agressief was'' :S.

Maar goed; het idee dat alle honden onbetrouwbaar zijn in de buurt van babies vind ik wat te ver gaan.

Nou het hangt ervanaf... kijk als een hond alleen wil spelen kan hij ongemerkt toch gevaarlijk zijn... het hoofdje van een kind bijvoorbeeld is erg kwetsbaar, als zo'n grote hond daar tegenop springt... dat ligt niet aan die hond, die wil alleen spelen, maar het is wél gevaarlijk, als ouder moet je er gewoon altijd bij blijven :)

je forum pic owned zwaar

b)

Waarschuw beheerder
raar, woon me hele leven onder de honden. en heb nog nooit zo iets mee gemaakt heb nog wel foto's dat ik als baby tje tussen de honden lig te slapen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 12:23:
heb nog wel foto's dat ik als baby tje tussen de honden lig te slapen

En die foto's zijn gemaakt door? Dus zijn er andere mensen bij. Het gaat om het alleen laten met hond(en).
Waarschuw beheerder
eeen beetje vragen om problemen zeg ik..

Waarschuw beheerder
Dan nog jij kan mij niet wijs maken dat als ik mijn hond goed opvoed en dat hij goed weet dat hij onderdanig is aan mij en dus ook mijn baby, dat hij hem dan als hij alleen is gaat bijten :NO:

Net zoals ik zeg ik leef al mijn hele leven tussen honden, dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Een hond is leergierig genoeg als jij hem daar niet op trained is dat toch echt je eigen verantwoordelijkheid.

een herdershond bijv. zij leuke honden en heel leergierig, als jij die beesten niet opvoed worden deze zeer irritant en proberen je dan op elk mogelijke manier uit te testen.
Had je hem van af puppy af aan goed getrained en opgevoed is het een engeltje heb je een hele leuke hond en die zou het nooit in z'n hoofd halen iemand te bijten (behalve als je het hem natuurlijk beveeld)

kijk naar goed opgevoede politie honden
bij een voetbal wedstrijd lijken ze heel agressief en als er een of ander voetbalsupportertje ze uit daagt stuurt zo'n agent die hond er op af en dat doet hij aleen als zijn baas/trainer hem dat opdraagd.

Als de wedstrijd voor bij is gaat die hond met z'n trainer mee naar huis een loopt daar waarschijnlijk gewoon door huis.

Als je geen controle over je dier hebt neem er dan ook geen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 06:43:
Komt vaak genoeg voor dat honden "jaloers" zijn en een baby als indringer zien hoor. Het staat alleen niet breed uitgemeten in de krant nee

kan jij bij een hond in zn kop kijken dan :/
ook al heb je nog zoveel verstand van honden.
sommige honden zijn niet te vertrouwen, maar ze zien een kind eerder als prooi als dat ze jaloers zijn.
zo slim is een hond niet dat hij denk: hmm hij/zij krijgt meer aandacht als mij, ik ruim hem uit de weg dan krijg ik weer de aandacht :s

Waarschuw beheerder
Als jij dat beest goed trained kom jaloersie niet eens in hun op!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 12:49:
Dan nog jij kan mij niet wijs maken dat als ik mijn hond goed opvoed en dat hij goed weet dat hij onderdanig is aan mij en dus ook mijn baby, dat hij hem dan als hij alleen is gaat bijten

Net zoals ik zeg ik leef al mijn hele leven tussen honden, dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Een hond is leergierig genoeg als jij hem daar niet op trained is dat toch echt je eigen verantwoordelijkheid.

een herdershond bijv. zij leuke honden en heel leergierig, als jij die beesten niet opvoed worden deze zeer irritant en proberen je dan op elk mogelijke manier uit te testen.
Had je hem van af puppy af aan goed getrained en opgevoed is het een engeltje heb je een hele leuke hond en die zou het nooit in z'n hoofd halen iemand te bijten (behalve als je het hem natuurlijk beveeld)

dit dachten de mensen in gorredijk waarschijnlijk ook :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 12:54:

yep :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 12:58:
dit dachten de mensen in gorredijk waarschijnlijk ook :/

Waarschijnlijk niet, en namen ze het gewoon maar zoals het is
training in niet even van zit en lig goed zoo

Die hond moet met alles in aan raking zijn geweest,
Als wij puppy's krijgen laten wij die met ong. de 3 a4 week tussen de mensen, waarom?? doe het maar es niet die hond is overal bang voor. paar week later moeten ze naar buiten waarom?? anders kunnen ze raar reageren op hun omgeving en ja JUIST DAN moet je ze ook met kleine kinderen in aanraking laten komen.

Je kan me niet wijs maken dat die hond in gorredijk zo is opgevoed :no: omdat wij als hondefokkers al een van de weinigen zijn die dat doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb ooit s ergens gelezen dat honden jonge kinderen vinden stinken. ( kijk naar honden of katten die bij jongen van een ander dier worden geplaatst, die worden nerveus)
misschien dat een jong kind met een hond niet verstandig is. kzie zovaak filmpjes op tv met kinderen die met n hond spelen. 5 cm van die bek af en dan proberen te spelen. levensgevaarlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zaterdag 10 juni 2006 om 13:03:
ik heb ooit s ergens gelezen dat honden jonge kinderen vinden stinken. ( kijk naar honden of katten die bij jongen van een ander dier worden geplaatst, die worden nerveus)

Bull!!!!!
niet alles geloven wat je hoort ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:04:
Bull!!!!!
niet alles geloven wat je hoort ;P

tsjah t was n onderzoek dat was gedaan. dus dan geloof ik t wat sneller als dat iemand t op pf verteld:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zaterdag 10 juni 2006 om 13:04:
tsjah t was n onderzoek dat was gedaan. dus dan geloof ik t wat sneller als dat iemand t op pf verteld :p

Ach jah een weteschapper weet nou immers meer dan iemand die er dagelijks mee werkt :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:02:
Die hond moet met alles in aan raking zijn geweest,
Als wij puppy's krijgen laten wij die met ong. de 3 a4 week tussen de mensen, waarom?? doe het maar es niet die hond is overal bang voor. paar week later moeten ze naar buiten waarom?? anders kunnen ze raar reageren op hun omgeving en ja JUIST DAN moet je ze ook met kleine kinderen in aanraking laten komen.

mee eens, dat is belangrijk. Maar een ander probleem is dat een hond een kind ziet als lager in de rangorde en dan is de hond de baas over het kind, wat vervelende gevolgen KAN hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:06:
Ach jah een weteschapper weet nou immers meer dan iemand die er dagelijks mee werkt :frusty:

dat zeg ik niet. maar ik ben ook opgegroeid met honden en wat ik heb gezien is dat bepaalde rassen nogal nerveus kunnen reageren bij kinderen maar ook bij puppy's van andere honden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:07:
mee eens, dat is belangrijk. Maar een ander probleem is dat een hond een kind ziet als lager in de rangorde en dan is de hond de baas over het kind

Als je hem dat zo leert wel

stel jij laat een pup van 4 week oud met een baby spelen.
die baby is ong 50 a 60 cm lang.
die puppy misschien 30 cm

zou die zich nou echt superieur voelen? denk het niet.
en daarom is het juist belangrijk dat je dat dan doet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zaterdag 10 juni 2006 om 13:07:
dat zeg ik niet. maar ik ben ook opgegroeid met honden en wat ik heb gezien is dat bepaalde rassen nogal nerveus kunnen reageren bij kinderen maar ook bij puppy's van andere honden.

Juist als je dat weet ga je toch meer met zo'n hond trainen, maar nee mensen zijn liever lui als moe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:10:
Juist als je dat weet ga je toch meer met zo'n hond trainen, maar nee mensen zijn liever lui als moe

Dat ben ik met je eens...

Ik bedoel wij hebben ook een hond, die zou wat niet zo goed luisteren voor zijn rasdoen...nou wij hebben nergens last van hoowr. Is net hoe jij met je principes omgaat als de pup nog klein is. Als je gelijk op je strepen staat en dat blijft doen...dan heb je een keurig opgevoed hondje...
Wil niet zeggen dat ie ht een keer laat...ik bedoel...t zijn net mensen...

Maar dan nog, nooit met kinderen alleen laten...hoe betrouwbaar ook! Het blijven dieren! En zoiets kun je ook over mensen zeggen (net zo goed) want het blijven wezens die in eens iets geks in de bol halen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:09:
stel jij laat een pup van 4 week oud met een baby spelen.
die baby is ong 50 a 60 cm lang.
die puppy misschien 30 cm

zou die zich nou echt superieur voelen? denk het niet.
en daarom is het juist belangrijk dat je dat dan doet.

Zelfs met een pup moet je wel heel erg goed opletten! Wel apart dat alle deskundigen zeggen dat je een kind nooit alleen moet laten met een hond en dat jij zegt dat dat gerust kan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 9 juni 2006 om 10:56:

Dat is innd heel erg jammer. Het ergste is nog dat de hond nu moet boete omdat de ouders niet al te slim waren om de baby gewoon veilig op een babykamer te leggen, waar hij hoort.

Waarschuw beheerder
Wat een bull.

Maar jouw statement slaat gewoon nergens op; als ik jou dus goed begrijp zou je zelfs niet eens een chiuauhua bij je pasgeboren baby in de buurt laten, want jawel, dadelijk peuzeld ie je baby op

:gaap: we hebben het hier de hele tijd over husky´s en soortgelijke honden. en een chihuahua zou ik er ook nog niet alleen bij laten.

Anyway, je wil me gewoon verkeerd begrijpen; daarnaast beweerd jouw statement dat iedere hond onberekenbaar is en dat deze wilde beesten vrijwel altijd een pasgeboren baby zullen doodbijten vanwege het hoge risico gehalte dat honden babies zullen aanzien voor konijnen. Dit niet realiseren is volgens jou "achterlijk"

je praat poep.

Waarschuw beheerder
Een mogelijke kneuzing of een blauwe plek, klinkt cru, maar wordt je kind alleen maar harder van en leert op jonge leeftijd al met levens bedreigende angst om te gaan.

je bent gestoord:jaja:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 12:11:
het hoofdje van een kind bijvoorbeeld is erg kwetsbaar, als zo'n grote hond daar tegenop springt...

ach joh...maakt volgens Individual Oblivion toch niks uit, wordt je kind alleen maar harder van:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kutweif=) op zaterdag 10 juni 2006 om 13:31:
Het ergste is nog dat de hond nu moet boete omdat de ouders niet al te slim waren om de baby gewoon veilig op een babykamer te leggen, waar hij hoort.

Hoe weet jij dan dat het kind niet in zijn kamer lag? Dat is niet wat ik begrepen heb namelijk, het kind is toch uit de wieg gehaald door de hond?

Neem aan dat die wieg wel in de babykamer stond, ze zetten het vast niet op de gang neer ofzo :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt heel erg :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kutweif=) op zaterdag 10 juni 2006 om 13:31:
omdat de ouders niet al te slim waren om de baby gewoon veilig op een babykamer te leggen, waar hij hoort.

de baby lag in een babykamer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 14:41:
:gaap: we hebben het hier de hele tijd over husky´s en soortgelijke honden. en een chihuahua zou ik er ook nog niet alleen bij laten.

Dat valt niet uit je kansloze opmerking op te maken en wanneer je het werkelijk alleen over die honden had, had je dit er wel bij vermeld; oftewel, je trieste poging om jezelf eronderuit te lullen slaat op poep :gaap:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 14:41:
je praat poep.

Nee, je bent gewoon een mongool :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 14:44:
je bent gestoord:jaja:

Nee, jij bent een mietje :)

-Sanity is for the Weak-

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 14:44:
ach joh...maakt volgens Individual Oblivion toch niks uit, wordt je kind alleen maar harder van:frusty:

Whatever doesnt kill me, makes me stronger.

Dat pussies zoals jij niet zo leven is een schande voor de natuur.

Het zijn nichten zoals jij die niet weten wat het is om te evolueren en sterker te worden.

Waarschijnlijk ben je al bang voor je eigen schaduw, faggot ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:16:
Wel apart dat alle deskundigen zeggen dat je een kind nooit alleen moet laten met een hond en dat jij zegt dat dat gerust kan.

Omdat die deskundigen weten dat de meeste mensen hun hond slecht opvoeden :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:16:
Zelfs met een pup moet je wel heel erg goed opletten! Wel apart dat alle deskundigen zeggen dat je een kind nooit alleen moet laten met een hond en dat jij zegt dat dat gerust kan.

En omdat mensen te lui zijn om zelf na te denken en alles van een of andere deskundige laten afhangen.

Ze gaan er liever vanuit dat jij, duidelijk iemand die heel veel ervaring heeft met honden, onzin spreekt en dat de deskundige het altijd beter weet; dit maakt het leven namelijk een stuk makkelijker voor de pyscholigisch hersendode mens :woeptidoe:

Het idee alleen al dat je zelf zou kunnen nadenken... wat een figuren he :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:12:
Ze gaan er liever vanuit dat jij, duidelijk iemand die heel veel ervaring heeft met honden poep praat en dat de deskundige het altijd beter weet;

O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Als je zoiets zegt ben je inderdaad gestoord, psycho!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:45:
Als je zoiets zegt ben je inderdaad gestoord, psycho!

Ach stel je niet aan nicht :aai:

-sanity is for the weak-

-weakness is a disease-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:46:
Ach stel je niet aan nicht :aai:

-sanity is for the weak-

-weakness is a disease-

ik krijg sterk het gevoel dat je niet open staat voor andere meningen dan die van jezelf. almachtige...

-Narrow minded is for the failures-

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zaterdag 10 juni 2006 om 16:04:
ik krijg sterk het gevoel dat je niet open staat voor andere meningen dan die van jezelf. almachtige...

uhm meningen van wat?

leeghoofd pf mensen, hou toch op man.

mainstream kudde gewouwel van jullie komt me me neus uit ;)

Uitspraak van Busty. op zaterdag 10 juni 2006 om 16:04:
-Narrow minded is for the failures-

-An open mind is like a fortress,

with it`s gates unbarred and unguarded- (Y)

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:09:
Omdat die deskundigen weten dat de meeste mensen hun hond slecht opvoeden

Onzin een hond is en blijft een hond en ook al heeft je hond een goede opvoeding en er doet zich een situatieverandering voor zoals in dit geval een baby die erbij is gekomen.
Een hond is een roedeldier en dat is nu maar weer eens gebleken.
En ieder mens met een gezond verstand weet dat je een hond nooit alleen met een kind moet laten, zeker hele kleine kinderen niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:13:
En ieder mens met een gezond verstand weet dat je een hond nooit alleen met een kind moet laten, zeker hele kleine kinderen niet.

Je bedoeld ieder mens wat op basis van angst is geindoctrineerd en heeft geleerd dat slechts geleerde deskundigen de waarheid in pacht hebben denken op jouw kansloze manier.

Jouw opmerking heeft niets met gezond verstand te maken, maar met gewoon het napraten van wat je ooit eens ergens hebt gehoord. Scheer alle honden over 1 kam.

Hmm, als we nu toch bezig zijn; alle buitenlanders zijn crimineel of niet? (Y)

Human logics :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat lul je nou
zeker nooit een hond gehad ?
geloof je zoiets niet, fijn voor jou

nou ik lul helemaal niks ... je kunt geen geen 1 beest vertrouwen ..en ja ook wij hadden vroeger een hond !!!!!

Waarschuw beheerder

hoe vaak lees of hoor je het wel niet !!!

het is niet de eerste keer dat dit gebeurt alleen deze keer is het kindje dus overleden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:29:
Je bedoeld ieder mens wat op basis van angst is geindoctrineerd en heeft geleerd dat slechts geleerde deskundigen de waarheid in pacht hebben denken op jouw kansloze manier.

Jouw opmerking heeft niets met gezond verstand te maken, maar met gewoon het napraten van wat je ooit eens ergens hebt gehoord. Scheer alle honden over 1 kam.

Onzin, maar misschien moet jij je eigen in het karakter en gedrag van een hond verdiepen.

Waarschuw beheerder
donateur
Soms heeft een hond nog nooit agressief gedrag vertoond, maar kan hij in een nieuwe situatie anders reageren dan verwacht.“

Gisteren beet in Gorredijk een husky een acht dagen oude baby dood. „Het hoeft niet altijd fataal af te lopen, maar veel mensen onderschatten de reactie van een hond.“

De Hondenbescherming heeft over de omgang tussen honden en kinderen een speciale dvd uitgebracht met als titel ‘Hond en kind’. Op het schijfje geven deskundigen informatie over de relatie tussen die twee. „Veel mensen hebben er geen idee van hoe een hond tegen een kind aankijkt. Als het mis gaat is het vaak een kwestie van communicatiestoornis tussen kind en hond“, aldus Zinsmeister.

Volgens het NIPO nemen steeds meer gezinnen een hond. Een derde van de Nederlandse gezinnen met kinderen heeft een trouwe viervoeter in huis. „Maar het is niet altijd leuk en aardig met een hond in je midden“, aldus de medewerkster van de Hondenbescherming.

Volgens de organisatie hadden in het specifieke geval van gisteren de ouders ervoor moeten zorgen dat de hond niet bij hun pasgeboren zoontje kon komen. „We kunnen niet genoeg benadrukken dat kinderen en honden nooit alleen mogen worden gelaten.“

Ruim 1,5 miljoen Nederlandse gezinnen hebben een hond als huisdier. Per jaar worden ruim achtduizend mensen behandeld in het ziekenhuis voor bijtwonden van een hond, van wie een kwart kinderen. Tweehonderdtwintig moeten in het ziekenhuis worden opgenomen. Tot 2000 waren er nog twaalfduizend slachtoffers per jaar, van wie er 240 in het ziekenhuis moesten blijven. In 31 procent van de gevallen is de eigen hond de dader, in 45 procent de hond van een bekende.

Sinds 1999 geldt voor vijf agressieve ‘vechthonden’ een fokverbod: de rottweiler, American staffordshire terriër, fila brasileiro, dogo argentino en mastino napolitano. Van de overige gelden de mechelse herder, retrievers en bullterriërs als bijtgrage rassen. De husky, het ras waartoe de hond behoort die de baby in Gorredijk doodbeet, is volgens deskundigen niet agressief van aard.

Als ernstigste gevallen van aanvallen door honden in de laatste jaren in Nederland gelden de volgende:

Januari 2006 – Barneveld. Hond (bastaard) valt peuter van anderhalf jaar aan, die bij oma logeert. Twee buurmannen springen over de schutting en schoppen en slaan de hond weg. Het kind – hap uit wang, oog hangt uit gezicht – wordt met 120 hechtingen opgelapt in ziekenhuis Utrecht.

Maart 2002 – Eindhoven. Moeder redt kind van aanvallende staffordshire terriër door het boven haar hoofd te tillen. Zelf raakt ze zwaar gewond aan been.

Februari 1999 – Capelle aan den IJssel. Een driejarige peuter die, in februari 1999, in Capelle aan den IJssel door een jack russell terriër in het gezicht wordt gebeten, overleeft en komt ervan af met plastische chirurgie.

Oktober 1998 – Amsterdam. Vijfjarig meisje in het stadsdeel Noord doodgebeten door mastino napolitano.

Maart 1998 – Uithoorn. Meisje van vijf wordt in gezicht gegrepen door rottweiler. Ze overleeft, verminkt.

December 1997 – Zevenbergen. Rottweiler bijt zes weken oude baby dood in de armen van de moeder, die thuis op de bank zit.

September 1997 – Hengelo. Golden retriever grijpt baby van negen maanden die onder de bank doorkruipt waar de hond op ligt. Het kindje belandt ernstig verminkt op de intensive care.

BN de Stem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:37:
Onzin, maar misschien moet jij je eigen in het karakter en gedrag van een hond verdiepen.

Onzin, jij moet gewoon een brein aanschaffen.

Veel shopplezier :bye:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:38:
BN de Stem

Ochja, deze informatie komt uit een of ander boek/onderzoek erover, dus MOET het wel waar zijn.

Iedereen zegt het, dus is het zo of niet?

Kuddedier :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Johnny Cash citeer 10 juni 2006 12:51

kan jij bij een hond in zn kop kijken dan
ook al heb je nog zoveel verstand van honden.
sommige honden zijn niet te vertrouwen, maar ze zien een kind eerder als prooi als dat ze jaloers zijn.
zo slim is een hond niet dat hij denk: hmm hij/zij krijgt meer aandacht als mij, ik ruim hem uit de weg dan krijg ik weer de aandacht

:lol:

Zoals ik al tegen meer mensen zei: neem aub GEEN hond :bloem:

En een hond kan wel degelijk jaloers zijn ja, die zien een kind niet als prooi maar als iemand die meer aandacht krijgt, daar kunnen ze negatief op reageren inderdaad, zoals in dit geval ook gebeurt is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:39:
Ochja, deze informatie komt een of ander boek/onderzoek erover, dus MOET het wel waar zijn.

Iedereen zegt het, dus is het zo of niet?

Kuddedier

Blijf jij lekker lomp :(
Niet te hopen dat jij later kinderen krijgt en die met een hond alleen laat!!
Waarschuw beheerder
donateur
Johnny Cash citeer 10 juni 2006 12:58
Uitspraak van Alienum Corpus op zaterdag 10 juni 2006 om 12:54:

yep

Wrong :)

Heeft niks met trainen te maken hoor :)
Mijn oom traint politiehonden alvorens ze aan het werk gaan en hun instinct kun je helaas niet trainen. En als je zelf wat logisch nadenkt dan had je dat zelf ook wel kunnen bedenken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 16:43:
En een hond kan wel degelijk jaloers zijn ja, die zien een kind niet als prooi maar als iemand die meer aandacht krijgt, daar kunnen ze negatief op reageren inderdaad, zoals in dit geval ook gebeurt is.

Idd, net zoals een ouder broertje/zusje jaloers kan worden door de komst van een baby, vorig jaar in Belgie ook een incident gehad ouder broertje drukt baby met kussen dood :(
Waarschuw beheerder
donateur
Maar proberen jullie lekker je hond te trainen hierop, dan moet je niet gaan huilen als ie een keer onberekenbaar is en bijvoorbeeld je baby doodbijt of misschien wel jou bijt :lol:

Een dier, want dat schijnt een hond te zijn, handelt uit instinct, hoe lief ie ook is 5 jaar lang, het 6e jaar kan ie heel anders reageren op situaties.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 16:45:
Heeft niks met trainen te maken hoor :)
Mijn oom traint politiehonden alvorens ze aan het werk gaan en hun instinct kun je helaas niet trainen.

Nee niet wrong, beiden hebben gelijk.

Jullie willen allemaal zo ontzettend graag 1 uitgangspunt anders snappen jullie het niet meer.

Alienum Corpus heeft zelf thuis al jaren honden en ze duidelijk getrained en gefokt, maar volgens jou zit hij dus hier te liegen of snapt hij niet waar hij mee bezig is na al die jaren? :x

Kortzichtig?

Nee hoor, ben gewoon een Aardling :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:45:
Blijf jij lekker lomp :(

Ik lomp?

Jij bent het kuddedier hoor :aai:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:45:
Niet te hopen dat jij later kinderen krijgt en die met een hond alleen laat!!

Niet te hopen dat jij later kinderen krijgt... kuddedieren zijn er al genoeg :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nope, een hond kun je niet trainen dat ie zijn instinct ineens niet meer volgt. (niet meer kan volgen) :)

En Alienum Corpus zal best honden thuis hebben, maar wat zegt dat? Helemaal niks. Heb er ook genoeg gehad en ga/ging regelmatig met mijn oom mee en werk er als vrijwilliger ook mee. Dus ehh ja? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 16:47:
Een dier, want dat schijnt een hond te zijn, handelt uit instinct, hoe lief ie ook is 5 jaar lang, het 6e jaar kan ie heel anders reageren op situaties

Klopt helemaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 16:47:
En Alienum Corpus zal best honden thuis hebben, maar wat zegt dat? Helemaal niks. Heb er ook genoeg gehad en ga/ging regelmatig met mijn oom mee en werk er als vrijwilliger ook mee. Dus ehh ja? :)

Dus Alienum Corpus liegt en jij hebt gelijk omdat je vader of oom bij de politie honden trained en het dus natuurlijk beter weet :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft het over liegen hier?
Heeft niks met liegen te maken hoor, misschien weet ie wel niet beter :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 16:51:
Heeft niks met liegen te maken hoor, misschien weet ie wel niet beter :)

Sure :x

Heb je zeker bij de Politie geleerd van die lulkoek verkopen :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En als hij van honden het instinct kan laten verdwijnen, dan hebben we hier een heel belangrijk en uniek persoon. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt dat ik bij de politie zit dan?
Het warme weer werkt op een negatieve manier op je ogen geloof ik, je ziet dingen die er niet staan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 16:52:
En als hij van honden het instinct kan laten verdwijnen, dan hebben we hier een heel belangrijk en uniek persoon. :)

Ah jij bent dus ook al zo`n kortzichtige die zegt dat alle honden instinctief babies dood zullen bijten. :gaap:

Wie zegt dat ik bij de politie zit dan?

Ik niet, ik kan ook iets "bij de politie" leren zonder er te werken en aangezien je familie hebt die er bij werkt ben je er vermoedelijk door besmet :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:53:
Ah jij bent dus ook al zo`n kortzichtige die zegt dat alle honden instinctief babies dood zullen bijten.

Waar staat dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij ben jij er zo 1 die gaat schelden als een discussie niet loopt zoals jij het wil of niet? :)
Ga dan gewoon niet meer verder in discussie en ga maandag even bij Pearl langs en geef aan dat je dingen leest die er niet staan. :)

Ik weet wel beter, geloof wat je wilt :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:54:
Waar staat dat dan?

Op je voorhoofd; zie je het niet staan dan? :O

Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 16:54:
Volgens mij ben jij er zo 1 die gaat schelden als een discussie niet loopt zoals jij het wil of niet? :)

Ik weet wel beter, geloof wat je wilt :lol:

Nee hoor, ik scheld voor de lol :)

En de discussie zal me een worst wezen; ik zit gewoon te rellen, want jullie zijn voornamelijk toch te kortzichtig om te begrijpen wat ik bedoel. En ja, 2 meningen kan jullie simpele brein niet bevatten he :aai:

Het warme weer werkt op een negatieve manier op je ogen geloof ik, je ziet dingen die er niet staan :)

En jij bent er zelf ook zo 1, dus doe niet zo hypocriet muts :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ah kortzichtig :lol:

Geloof dat we daar dan allebei een andere definitie van hebben :lol:

Jij laat je kennen, niet ik of jojo :lol:
En ik lees geen dingetjes die er niet zijn hoor, ben niet zo ehh... onzeker? Of hoe noemen ze dat als de context je helemaal ontgaat en je dingen ziet die er niet zijn? hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik laat me kennen?

Doe niet zo debiel.

Ik vind jullie mening gewoon kansloos.

En daar uit ik me graag over.

Moeilijk he, psychologie (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Over "je laten kennen" gesproken :lol:

Waarschuw beheerder
Ik ben temperamentvol.

Dat jij nou een of andere saaie conservatieve trut bent kan ik weinig aan doen.

Maar dit is vast al heel spannend voor je he :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En weer :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:57:
Ik vind jullie mening gewoon kansloos.

Fijn, maar jou heb ik buiten het doelen op kuddevolk nog helemaal niets zinnigs horen zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:59:
Ik ben temperamentvol.

(n)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:59:
Maar dit is vast al heel spannend voor je

Waar het hart van vol is..........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 17:00:
Fijn, maar jou heb ik buiten het doelen op kuddevolk nog helemaal niets zinnigs horen zeggen.

Alsof ik op pf iets zinnigs ga zeggen :S

Mensen hier zijn kuddedieren zonder eigen mening :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 17:01:
Waar het hart van vol is..........

Reageren loze mensen op ;)

Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 17:00:
En weer :lol:

Nou, ondertussen zou je me al bijzonder goed moeten kennen?

Nee dus, houdt toch op duf figuur. Je lult maar wat raak met je bla bla, mijn vader politie honden trainer, bla instinct, ik zeg het dus is het zo, want ik weet het beter omdat ik met honden neuk?

Ik ga van het weer genieten. Rellen met bejaarde vrouwen is saai :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij zorgt echt voor teveel inkoppers :lol:

Maar goed, ga jij lekker je honden trainen op instinct, ik vervoeg me weer naar de zon B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 17:02:
Maar goed, ga jij lekker je honden trainen op instinct, ik vervoeg me weer naar de zon B)

Jij zorgt echt voor teveel inkoppers :lol:

Ik heb nog geen goal gezien [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/roflol.gif[/img]:x

Ik heb geen honden. :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Reply's aanpassen achteraf :lol:

Instinct trainze B)
Dit is echt een wereldprimeur, maar even de kranten bellen maandag :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Alsof ik op pf iets zinnigs ga zeggen

Vraag me af of je dat uberhaubt wel kunt
Ik ga van het weer genieten.

:zwaai: altijd een goed excuus om weg te lopen, als je tegengas krijgt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op zaterdag 10 juni 2006 om 17:05:
Reply's aanpassen achteraf :lol:

Waarom heb jij sex met honden?

Instinct trainze B)

Was het lekker het sabbelen aan zijn vacht?

Tja, als jij opmerkingen maakt die nergens op slaan blijven we bezig he :gaap:

Dit is echt een wereldprimeur, maar even de kranten bellen maandag :lol:

Dus toch gelijk; een saaie conservatieve trut :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 17:06:
Vraag me af

Je vraagt je iets af wat je nooit zal begrijpen :aai:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 17:06:
:zwaai: altijd een goed excuus om weg te lopen, als je tegengas krijgt?

Uhm tegengas? :D

Je bedoeld die zielige opmerkingen van 2 wegrottende oudjes?
Jullie gedragen je alsof je uit de middeleeuwen komt.

Stakker :aai:

En, duh, ik zit even een half uurtje achter pf, alsof deze "discussie" whatever, dusdanig boeiend is dat ik liever met jullie 2 mutsen ga zitten rellen dan buiten van de zon genieten.

Je hebt het wel erg hoog in je wegrottende oude bolletje he :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pff wat een gezeik zeg.

Honden zijn honden en net als kinderen kan een kind slecht of goed zijn opgevoed. Er rekening mee houdende dat een hond inprincipe een roofdier is, zou je kunnen veronderstellen dat een jonge, ongediciplineerde hond bij enige irritatie zo`n kind letsel zou kunnen aandoen.

Aan de andere kant ben ik van mening dat een hond, mits goed getrained, geen bedreiging hoeft te vormen voor een klein kind. Wel zal je zowel de hond als het kleine kind aan elkaar moeten laten wennen en ik acht het niet verstandig die 2 alleen te laten.

Althans, zeker niet in het begin; nadat het zeer duidelijk is geworden dat die 2 aan elkaar gewend zijn geraakt en er nog nooit een grommetje van de hond zijn kant is gekomen lijkt het mij relatief veilig voor de baby in kwestie.

Maar de statement dat het altijd gevaarlijk zal zijn en dat honden instinctief babies zullen doodbijten vind ik overdreven en zo te zien zijn er meerdere die dat vinden.

Dus wees intelligent en accepteer dat beide partijen tot op een bepaalde hoogte gelijk hebben; er zijn honden die aanleg hebben om valser dan andere types honden te zijn en er zijn rustigere honden waarvan de kans groot is dat ze geen behoefte hebben een baby te bijten.

En het belangrijkste is; het hangt volledig van JOUW manier van opvoeden, trainen en houding af, maar ook de leefomgeving; je persoonlijke state of mind (honden voelen aan of je kalm en in control bent of juist niet) etc etc.

Er is NIET 1 waarheid.

Zo, dat gerel is echt gaar :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo zie je dus maar weer: kind + hond = :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 9 juni 2006 om 10:56:

Als het in de nacht gebeurd, en je hoort niet dat de hond de kamer deur open springt of iets. Kunnen de ouders er weinig aan doen.

Dan er bij het blijt te erg gewoon!
Vooral voor de ouders! Die zullen toch hun hele leven al schuldgevoel en groot verdriet mee dragen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 17:09:
En, duh, ik zit even een half uurtje achter pf, alsof deze "discussie" whatever, dusdanig boeiend is dat ik liever met jullie 2 mutsen ga zitten rellen dan buiten van de zon genieten.

wghaha jij bent wel heel erg gefrustreerd ofniet 8) weet je wat jij nodig hebt? n pik!

Waarschuw beheerder

Mensen hier zijn kuddedieren zonder eigen mening

Jij zit toch ook hier? Wat doe je hier dan?
Over generaliseren en kuddedier-opmerkingen gesproken pffff..
Jij bent geen haar beter dan een ander hoor, arrogantje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 17:32:
Maar de statement dat het altijd gevaarlijk zal zijn en dat honden instinctief babies zullen doodbijten vind ik overdreven en zo te zien zijn er meerdere die dat vinden.

Dus wees intelligent en accepteer dat beide partijen tot op een bepaalde hoogte gelijk hebben; er zijn honden die aanleg hebben om valser dan andere types honden te zijn en er zijn rustigere honden waarvan de kans groot is dat ze geen behoefte hebben een baby te bijten.

En het belangrijkste is; het hangt volledig van JOUW manier van opvoeden, trainen en houding af, maar ook de leefomgeving; je persoonlijke state of mind (honden voelen aan of je kalm en in control bent of juist niet) etc etc.

Er is NIET 1 waarheid.

Zo, dat gerel is echt gaar laatste aanpassing 10 juni 2006 18:38

:respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
Honden en kinderen gaan niet altijd samen, die combi kunnen altijd voor problemen zorgen, wat voor hond het ook is. Vind het zo-i-zo zielig om een hond in huis te houden en als je een baby hebt moet je geen dieren hebben. Is gewoon vies en slecht voor de baby!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 21:12:
Vind het zo-i-zo zielig om een hond in huis te houden en als je een baby hebt moet je geen dieren hebben. Is gewoon vies en slecht voor de baby!

Nou dat is niet echt waar hoor.
Zolang je hond maar niet in baby kamer komt ivm haren ed. En ook niet in gezichtje gaat likken enz is er niets aan de hand hoor.
Duizenden baby's komen in huis waar honden of katten zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:05:
Whatever doesnt kill me, makes me stronger.

Dat pussies zoals jij niet zo leven is een schande voor de natuur.

Het zijn nichten zoals jij die niet weten wat het is om te evolueren en sterker te worden.

Waarschijnlijk ben je al bang voor je eigen schaduw, faggot

jij bent echt gek...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:10:
leeghoofd pf mensen, hou toch op man.

mainstream kudde gewouwel van jullie komt me me neus uit

tief op naar een filosofie-site met je bomenknuffelvrienden, die leden daar zullen je geestelijke ziekte vast beter begrijpen of nog beter: ga dood:jaja:.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:29:

Hmm, als we nu toch bezig zijn; alle buitenlanders zijn crimineel of niet?

je vergelijkt appels met peren psycho:gaap:

Waarschuw beheerder

Mensen hier zijn kuddedieren zonder eigen mening

jij kunt niks zinnigs zeggen...
jij bent een arrogant manwijf en denkt dat alleen jij gelijk hebt en dat alles wat anderen zeggen bullshit is.
daarnaast kom je continu met slappe argumenten aan en val je ook geregeld in herhaling:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het maar een vaag verhaal!ten eerste lijk het me dat een kind gaat huilen als de hond hem uit de wieg haald en ten 2de waar was zn moeder dan??een baby van 1week laat je toch niet alleen!

Waarschuw beheerder
De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.

Wat doet een hond in de slaapkamer van een kind? Slaat nergens op.

8 dagen oud....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 02:19:
Wat doet een hond in de slaapkamer van een kind? Slaat nergens op.

Hebben ze waarschijnlijk niet gedaan.
Maar honden kunnen deuren openspringen.
Als die de huiskamerdeur heb opengesprongen en kindje zijn deur..

Hoe dan ook blijft giga erg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 00:50:
jij bent echt gek...

Zegt een 13 in een dozijn uitziend studentje.

Bedankt voor het compliment dus B)

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 00:52:
tief op naar een filosofie-site met je bomenknuffelvrienden, die leden daar zullen je geestelijke ziekte vast beter begrijpen of nog beter: ga dood:jaja:.....

Gezien mijn eerdere reacties is het vrij onlogisch mij een boomknuffelaar te noemen. Je praat weer poep :aai:

Vermoeiend he, zo`n no-brainer mens zijn :woeptidoe:

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 00:53:
je vergelijkt appels met peren psycho:gaap:

Alles behalve schaapje. Je doet Heao, maar laat er weinig van merken.

Owjah, zo hoort het ook, je wordt op school opgeleid om met je anus na te denken :O

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 01:08:
jij kunt niks zinnigs zeggen...
jij bent een arrogant manwijf en denkt dat alleen jij gelijk hebt en dat alles wat anderen zeggen bullshit is.
daarnaast kom je continu met slappe argumenten aan en val je ook geregeld in herhaling:gaap:

Jij valt net zo goed in herhaling. Daarbij komt dat ik niet alleen maar slappe bullshit heb uitgepoept. Je had zin om te rellen en ik ook; zit niet zo te zeiken verder, want jij voegde verder ook geen drol toe aan dit topic door je als een bitch te gedragen en te gaan zitten huilen over mijn replies.

Als iemand hier het huilende manwijf is, ben jij het wel :aai:

-Sanity is for the Weak-

:bye:

Goed, als je nou niet zo`n ontzettend bijdehante, ik weet alles beter dork zou uithangen, was dit niet gebeurt. Mijn eerdere mededeling was dat ik me verbaasde over je generaliserende opmerking dat alle honden gevaarlijk zijn. Daarop reageerde ik door duidelijk te maken dat ik dat tot op een bepaalde hoogte eens ben (over wildere honden die bekend staan om hun agressievere uitspattingen), maar weiger te geloven of erkennen dat alle honden zogenaamd ten alle tijden gevaarlijk zullen zijn in de nabijheid van een jonge baby.

Dit vergeleek ik met dat zogenaamd alle buitenlanders criminelen zijn en dat alle honden altijd babies zullen doodbijten. Wat hebben beide statements gemeen?

Het is allebei CRAP!

Daarbij komt, dat die Husky in kwestie dus vermoedelijk dit kind heeft willen bijten in het nekvel, zoals ze doen bij hun eigen pups wanneer ze piepen en dat liep wat minder af. Of dat nu wel zo is of niet; ook dat kan in je achterhoofd worden gehouden. Maar dat kortzichtige gelul dat iedere hond gevaarlijk is bij een baby is gewoon bull, maar in godsnaam, laat ook maar, want deze discussie gaat eindeloos lang door en jij leest alleen maar wat je wil lezen (Y) (waar helaas meerdere pf dieren last van hebben)

Zoals Vector Sigma het heeft verwoord zo denk ik er ook over en dat je verder als een geschokeerd diertje reageerd omdat ik wat semi-stoere uitspraken doe via het internet is natuurlijk voor jou de ultieme reden om je druk over te maken en over te gaan zitten zeiken, met boehoe, je bent gestoord en een psycho; stel je toch in niet zo aan man :aai:

Anyway, me punt is duidelijk en zo niet, koop een brein.

Adios. :gaap:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt.

Arm beestje

Waarschuw beheerder
Individual Oblivion, Beter ga je ergens anders tof lopen doen! (Y)

Waarschuw beheerder
Ach ga toch plaatjes draaien :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beroep: Producer & Dj & Liveact

Jij dan? :vaag:

Waarschuw beheerder
:9
Waarschuw beheerder
whoehahahahahaha wist dat loesje goeie txten had maar deze mag van mij in de top 3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 10:22:
Vermoeiend he, zo`n no-brainer mens zijn

speak for yourself:looser:

Goed, als je nou niet zo`n ontzettend bijdehante, ik weet alles beter dork zou uithangen, was dit niet gebeurt.

jij bent anders wil je zeggen?

Dit vergeleek ik met dat zogenaamd alle buitenlanders criminelen zijn en dat alle honden altijd babies zullen doodbijten. Wat hebben beide statements gemeen?

citeer jij eens het stuk waar ik zogenaamd zeg dat alle honden ALTIJD babies zullen doodbijten:gaap:

ik schreef dat er bij alle honden het RISICO bestaat dat de hond zal bijten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 11:59:
speak for yourself:looser:

Je kan ook niets zelf verzinnen he :gaap:

jij bent anders wil je zeggen?

Yup, dat zie je toch. Jij zegt dat ik poep praat, maar ik zeg dat jij ten dele poep praat. Door te zeggen dat ik poep praat terwijl ik erken dat jij ten dele poep praat erken je dus in feite dat ook jij poep praat.

Snap je het nog jochie? :aai:

citeer jij eens het stuk waar ik zogenaamd zeg dat alle honden ALTIJD babies zullen doodbijten:gaap:

Ik heb allang verwoord wat ik bedoel, je begrijpt het duidelijk niet; hierop adviseerde ik je een brein aan te schaffen.

Doe dat dan ook :gaap:

Anyway, ik ben klaar met je, je valt in herhaling en je wil kennelijk liever rellen met iemand die je niet begrijpt dan dat je een zinnige conversatie voert. :bye:
Waarschuw beheerder
lol dit is echt lachwekkend8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 12:08:
lol dit is echt lachwekkend8)

Net zo lachwekkend als jouw hoofd :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:24:
Net zo lachwekkend als jouw hoofd :O

laat s foto van jou zien dan:D gaan we topicje openen met de vraag wie zijn/haar hoofd er beter uitziet.

Waarschuw beheerder
Vergeet het maar kerel, dat win je toch niet Oik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:06:
Anyway, ik ben klaar met je, je valt in herhaling en je wil kennelijk liever rellen met iemand die je niet begrijpt dan dat je een zinnige conversatie voert.

Je neemt iedere keer afscheid, maar blijkbaar kun je er geen genoeg van krijgen om jezelf steeds opnieuw voor LUL te zetten. :aai: Is dat ook een ziekte?
Waarschuw beheerder
voor zover ik t kan zeggen ( val niet op mannen 8)) ben je idd nie lelijk:P maar je vergeet dat mensen vaak stemmen op gevoel. dus als iedereen jou strontvervelend vind en n egotripper neem ik aan dat ik meer stemmen zou krijgenO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:32:
Je neemt iedere keer afscheid, maar blijkbaar kun je er geen genoeg van krijgen om jezelf steeds opnieuw voor LUL te zetten.

Ow jee, ik zet me voor lul in de ogen van iemand die niet creatiever is dan de naam "hanzje".

Wat een drama :gaap:

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 12:33:
dus als iedereen jou strontvervelend vind en n egotripper neem ik aan dat ik meer stemmen zou krijgenO:)

Iedereen vind mij niet stront vervelend; want ik vind mij juist gezellig. De enige reden waarom ik hier rel is omdat jullie mij de kans geven me dood te frustreren over sommige ontzettend kortzichtige uitspraken.

Ik reageerde hierover misschien wat rellerig en ja, het is niet onterecht dat er op mij terug werd gereld, maar het enige wat er nu nog gebeurt is keer op keer in herhaling vallen en blijven rellen en ik vind rellen helemaal niet erg, maar het gaat steeds over hetzelfde en dat alleen omdat mensen niet even de moeite willen doen te begrijpen wat ik toch echt vrij duidelijk heb uitgelegd.

Ja ik heb wat generaliserende opmerkingen gemaakt, maar goh, lees de rest, ik ben niet de enige :gaap:

En ja, ik kom steeds terug omdat ik het niet kan hebben dat mensen achteraf dan maar gaan zitten neuzelen dat ik een vervelende poep pratende flapdrol ben terwijl ik duidelijk heb verwoord hoe ik erover denk of moet ik bij iedere post die ik maak alles wat ik al eerder heb gezegd opnieuw posten ofzo?

Of moet ik alles woordje voor woordje gaan uitleggen; jullie zijn toch geen kleine kinderen meer? Maar als ik zie hoe graag jullie rellen met iemand die graag een tegendraadse mening heeft acht ik de meeste niet veel bekwamer dan dat.

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 12:33:
ben je idd nie lelijk:P

Yay, ik win O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je hebt wel gelijk. maar zoals je t nu zegt komt t er net ff iets respectvoller uit dan op de andere manier. maar wat ik wil zeggen is: je komt over alsof jouw mening FEIT is. ney een mening is een mening. luister ook naar andere meningen en verrijk je kennis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:41:
Yay, ik win O:)

bitch 8)

Waarschuw beheerder
donateur
maar weiger te geloven of erkennen dat alle honden zogenaamd ten alle tijden gevaarlijk zullen zijn in de nabijheid van een jonge baby.

Geloof niet dat dat gezegd werdt :(

Klopt, en zeg nooit mijn hond zal dat niet doen, nee je mag hopen dat dat nooit zal gebeuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 12:44:
je komt over alsof jouw mening FEIT is. ney een mening is een mening. luister ook naar andere meningen en verrijk je kennis

Dat is toch niet erg, ik heb ook gezegd dat mijn mening gelijk staat aan die van Vector Sigma die het duidelijk heeft verwoord.

Zodoende is het ook een feit omdat ik beide kanten, met mate, gelijk geef. Ik zeg nergens dat je in elke situatie ten alle tijden een hond bij een baby kan laten, echter ik zeg ook niet dat dit niet kan.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 17:32:
ff wat een gezeik zeg.

Honden zijn honden en net als kinderen kan een kind slecht of goed zijn opgevoed. Er rekening mee houdende dat een hond inprincipe een roofdier is, zou je kunnen veronderstellen dat een jonge, ongediciplineerde hond bij enige irritatie zo`n kind letsel zou kunnen aandoen.

Aan de andere kant ben ik van mening dat een hond, mits goed getrained, geen bedreiging hoeft te vormen voor een klein kind. Wel zal je zowel de hond als het kleine kind aan elkaar moeten laten wennen en ik acht het niet verstandig die 2 alleen te laten.

Althans, zeker niet in het begin; nadat het zeer duidelijk is geworden dat die 2 aan elkaar gewend zijn geraakt en er nog nooit een grommetje van de hond zijn kant is gekomen lijkt het mij relatief veilig voor de baby in kwestie.

Er is NIET 1 waarheid.

Zo, dat gerel is echt gaar :bye:

Hier sta ik achter en dit zie ik als een feit. Ook dat ik hierachter sta had ik al vrij snel na die post duidelijk gemaakt, maar nog vonden mensen het nodig te blijven rellen :gaap:

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 12:44:
bitch 8)

You better believe it B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:48:
Hier sta ik achter en dit zie ik als een feit. Ook dat ik hierachter sta had ik al vrij snel na die post duidelijk gemaakt, maar nog vonden mensen het nodig te blijven rellen :gaap:

heb ik overheen gelezen. my bad.

vrede in dit topic?8)

Waarschuw beheerder
[img width=582 height=528 cacheid=0008fccf001959666d40e26c1a0171b117]http://faces.cenobytes.nl/Images/84/oMkARa%206th.jpg[/img]

Geslacht: vrouw

het ontbreekt ook aan zelfkennis bij je zie ik:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 12:50:
vrede in dit topic?8)

[img width=222 height=271]http://www.levendwater.org/images/ere_zij_God.jpg[/img]

O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:56:
het ontbreekt ook aan zelfkennis bij je zie ik:)

Je blijft bezig he.

Zielig. Je moet en zal gewoon rellen.

Moet ik anders maar op het envelopje drukken? :[

Ow en wat betreft je opmerking:

Scherp hoor, ben er helemaal uitgeluld :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 11 juni 2006 om 01:14:
vind het maar een vaag verhaal!ten eerste lijk het me dat een kind gaat huilen als de hond hem uit de wieg haald en ten 2de waar was zn moeder dan??een baby van 1week laat je toch niet alleen!

Inderdaad! Heb me vraagtekens erbij:S Wat doe je hond bij de kleine idd... En hoe krijgt die de baby uit zijn wieg zonder geluid? Kweet niet hoor..blijft vaag verhaal vinden!
Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer dat je je hond nooit kunt vertrouwen hoe lief die ook is als dr kinderen bij komen die per ongeluk ergens op staan of ergens in knijpen dan pikt die hond dat niet altijd in dit geval denk ik dat het idd niet zo bedoeld was maar een baby is gewoon heel kwetsbaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NOORD A.K.A. DUTCH op zondag 11 juni 2006 om 10:45:
whoehahahahahaha wist dat loesje goeie txten had maar deze mag van mij in de top 3

zelf bedacht :9
Waarschuw beheerder
tragisch, maar eigenlijk moet je een baby niet alleen laten met beesten

Waarschuw beheerder
Kunnen de kleine kinders die weer mensen persoonlijk aan het aanvallen zijn het nou nooit eens ontopic houden :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:57:
Kunnen de kleine kinders die weer mensen persoonlijk aan het aanvallen zijn het nou nooit eens ontopic houden :gaap:

Jouw opmerking is net zo offtopic als ons gezeik :bye:

Waarschuw beheerder
:O dat is wel erg ja !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 19:36:
Jouw opmerking is net zo offtopic als ons gezeik :bye:

-21 zeker

Waarschuw beheerder
+ 38 misschien?

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sjek op zondag 11 juni 2006 om 18:49:
maar eigenlijk moet je een baby niet alleen laten met beesten

Als jij slaap.. Zie je niet wat je hond doet.
Je kan moeilijk 24/7 wakker blijven.
Wie weet hebben ze die hond ook wel benee gelaten.
Maar als die zelf de deuren heeft open gemaakt.
Die van ons kan dat ook. En maakt niet altijd veel geluid dus wakker worden hoef je er niet van te worden,

Waarschuw beheerder
vind het heel erg dat die ouders hun kindje hebben verloren!!

maar wat ik ook vind: het is bekend dat een husky absoluut GEEN kinder hond is.
die hond wordt gewoon afgemaakt omdat hij zijn instinct volgt (omdat de baby zat te huilen en wolven nemen de pups dan in hun nekvel)en dat vind ik belachelijk!!!

een mens maken ze toch ook niet af, als hij iemand anders bewust vermoord?? terwijl deze hond dat niet eens bewust deed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 23:18:
een mens maken ze toch ook niet af, als hij iemand anders bewust vermoord??

in onder andere america wel:D
Waarschuw beheerder
Aaachja...
Eenieder die een hond heeft zou moeten weten dat je uit moet kijken.
Of het nou speelzigheid, jaloezie of agressie van dat beest is geweest doet er niet toe, die baby is dood.
En die ouders slaan zichzelf waarschijnlijk toch al wel voor hunkop dat ze dit hebben laten gebeuren. Plus ze hebben er heus niet om gevraagd.
Dom? Misschien wel...

Sterkte voor die familie, lijkt me echt vreselijk.
Die lui gaan zich de rest van hun leven schuldig voelen..

Waarschuw beheerder
De moeder had er ook voor moeten zorgen dat de hond niet bij de baby kan! Zoiets moet je geleidelijk aan opbouwen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 21:12:
Honden en kinderen gaan niet altijd samen, die combi kunnen altijd voor problemen zorgen, wat voor hond het ook is. Vind het zo-i-zo zielig om een hond in huis te houden en als je een baby hebt moet je geen dieren hebben. Is gewoon vies en slecht voor de baby!

...Ja ik ben er ook zeker slechter van geworden dat mijn ouders een hond hadden.
Uitspraak van Devilish™ op maandag 12 juni 2006 om 12:30:
Eenieder die een hond heeft zou moeten weten dat je uit moet kijken.
Of het nou speelzigheid, jaloezie of agressie van dat beest is geweest doet er niet toe, die baby is dood.
En die ouders slaan zichzelf waarschijnlijk toch al wel voor hunkop dat ze dit hebben laten gebeuren. Plus ze hebben er heus niet om gevraagd.
Dom? Misschien wel...

Klopt een hond is een dier en er zal altijd kans op een onverwacht gedrag zijn. Ik snap ook nooit de uitspraak van mensen tegen kinderen: ¨Aai hem maar, hij doet niks¨
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 12:38:
De moeder had er ook voor moeten zorgen dat de hond niet bij de baby kan! Zoiets moet je geleidelijk aan opbouwen...

Hij schijnt de deur van de babykamer opengemaakt te hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op maandag 12 juni 2006 om 12:39:
Klopt een hond is een dier en er zal altijd kans op een onverwacht gedrag zijn. Ik snap ook nooit de uitspraak van mensen tegen kinderen: ¨Aai hem maar, hij doet niks¨

Juist bij hele kleintjes moet je heel erg uitkijken.
En indirect vind ik het wel de schuld van de ouders.
Die hond én het kind waren beide hun verantwoordelijkheid.

Maargoed zoals ik al zei; die mensen hadden het ook niet verwacht. Ik vind het echt sneu voor ze.
Laat het een wijze les wezen voor anderen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klopt....van zoiets als dit ga je ook niet uit....blijf het trouwens wel een beetje vreemd verhaal vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Per jaar belanden in Nederland 240 slachtoffers van hondenbeten in het ziekenhuis en maar liefst 12.000 maal moesten mensen voor een hondenbeet op de Eerste Hulppost behandeld worden. (Zie het onderzoek van de stichting Consument en Veiligheid getiteld "Hondenbeten in kaart gebracht" ).

en gewoon volhouden, doet ie anders nooit hoor O:)
Waarschuw beheerder
Wat ik nou niet begrijp is dat er zat mensen zeggen,

" ja maar dat is onzin mijn hond zou nooit wat doen, want ik heb hem getraind dus kan hij makkelijk bij een baby alleen...."

Wat is nou de meerwaarde dat iemand zijn kind alleen met de hond laat,?? wat is daar de lol nou van?? Behalve dat je altijd maar moet hopen dat er niks gebeurd??

Sommige dingen, kun je in mijn ogen gewoon beter vermijden.
Waarschuw beheerder
jeeh man zal je maar gebeuren:O:(
Waarschuw beheerder
Geen enkele (hoe goed getrainde hond) ook hoort alleen met een kind.
Dit geldt niet alleen voor baby's maar ook voor kinderen tot een jaar of 10.
En dan is het nog per kind verschillend.
Kinderen kunnen altijd iets doen waardoor een hond gaat bijten.

Zelfs als jij denkt dat je hond goed afgericht is.
Kinderen en honden zijn allebei tot op zekere hoogte onvoorspelbaar.

vind dit verschrikkelijk voor de ouders want ik ga eigenlijk vanzelf vanuit dat ze die hond echt niet zomaar in die kamer laten komen.

Uitspraak van basedrum op zondag 11 juni 2006 om 01:14:
ten eerste lijk het me dat een kind gaat huilen als de hond hem uit de wieg haald en ten 2de waar was zn moeder dan??een baby van 1week laat je toch niet alleen!

Deze is een beetje ondoordacht...
Allereerst stel je de bek van een husky voor en het nekje van een 8 dagen oude baby...
Denk niet dat er nog veel geluid uit zo'n kindje komt als die hond hem al vast heeft.

ten tweede wat versta jij onder een kind alleen laten?
om 4 uur s'nachts lig ik in bed en is mijn kind dus... alleen in zijn/haar eigen bed.
lijkt me vrij logisch dus snap niet wat je daarmee bedoeld.

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt helemaal, en waarschijnlijk heeft de hond geen kwade bedoeling gehad.
Wie weet heeft de baby gehuild en heeft hij hem willen beschermen, god mag het weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Derk487

jij weet wel vriendjes te maken he !!!:looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
miss had de hond wel opeens een tumor of iets anders in zijn kop gekregen dat ie dat doet je weet maar nooit, laten ze hond eerst onderzoeken en daarna gedood ofzo. of achter af onderzoeken maar dat doen ze nooit. mooi lullig en ik weet zulke grote honden kunnen makkelijk een deur openen en trap lopen dus.
Waarschuw beheerder
ff terug komend op hoe onberekenbaar kinderen kunnen zijn:

Mijn dochter van 4 ziet net een hond zitten bij de winkel en rent er als een gek op af om te aaien.
Kon haar nog net terug roepen, terwijl ik haar toch altijd heb geleerd om nooit naar vreemde honden te lopen als er niemand bij is en altijd eerst te vragen of ze mag/kan aaien.
Als zo'n hond dan hap zegt heeft de hond het gedaan...

Mijn dochters argument: maar mamma deze keek zo lief...
Waarschuw beheerder
zo herkenbaar:yes:
Waarschuw beheerder

:no: klopt toch niet, ken dat rotbeest toch niks aan doen

baasie ophangen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op maandag 12 juni 2006 om 17:52:

De hond heeft het toch ook gedaan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op maandag 12 juni 2006 om 17:55:

klopt toch niet, ken dat rotbeest toch niks aan doen

baasie ophangen

Is heel erg idd, maar een hond die 1 keer gebeten heeft schijnt makkelijk weer te bijten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 12 juni 2006 om 17:58:

Duhhh lekker bijdehand...

Ik hoop niet dat je echt wil dat ik het uitleg :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ja en als een hond wildschijt krijgt et baasie toch ook een boete ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op maandag 12 juni 2006 om 18:00:
Ik hoop niet dat je echt wil dat ik het uitleg

Nou... als jouw uitleg bestaat uit onzin zoals:

ff terug komend op hoe onberekenbaar kinderen kunnen zijn

Laat dan maar zitten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:56:
et ontbreekt ook aan zelfkennis bij je zie ik

hijs gewoon een tutje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op maandag 12 juni 2006 om 16:47:
Derk487

jij weet wel vriendjes te maken he !!!:looser:

bek houden, ik ben hier niet om vriendjes te maken:looser:

Waarschuw beheerder

:gaap: weet je eigenlijk wel waar dit topic over gaat?

Uitspraak van ;P Daantjuh!;P op maandag 12 juni 2006 om 17:52:

idd..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 12 juni 2006 om 18:06:
Laat dan maar zitten...

het is duidelijk dat je niet snugger genoeg bent om de hele voorgaande posts te lezen, want dan zou je me snappen...

Maar tis veel te warm voor dit soort gezeur dus laters

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op maandag 12 juni 2006 om 18:34:
het is duidelijk dat je niet snugger genoeg bent om de hele voorgaande posts te lezen, want dan zou je me snappen...

misschien moet jij de voorgaande posts eens lezen, dan zou je de volgende uitspraak niet gedaan hebben:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darinka (K) op maandag 12 juni 2006 om 18:34:

Idd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:46:
misschien moet jij de voorgaande posts eens lezen, dan zou je de volgende uitspraak niet gedaan hebben

Ik denk eerder dat jij gewoon ff je mond moet houden!

En ik vindt dat ;P Daantjuh!;P wel gelijk heeft dat kinderen erg onberekenbaar kunnen zijn,zoals ze al eerder vertelde over haar dochtertje die naar een hond wou toe lopen om hem te aaien, zo'n kind weet niet dat zo'n hond haar kan bijten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 19:23:
En ik vindt dat Daantjuh! wel gelijk heeft dat kinderen erg onberekenbaar kunnen zijn

Gelukkig zijn honden altijd 100% betrouwbaar :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op maandag 12 juni 2006 om 19:46:
Gelukkig zijn honden altijd 100% betrouwbaar

Sinds wanneer??? :(

Waarschuw beheerder
En ik vindt dat Daantjuh! wel gelijk heeft dat kinderen erg onberekenbaar kunnen zijn,zoals ze al eerder vertelde over haar dochtertje die naar een hond wou toe lopen om hem te aaien, zo'n kind weet niet dat zo'n hond haar kan bijten..

dat kan wel zo zijn, maar daar gaat het nu helemaal niet over in dit topic:frusty:

is dat 8 dagen oude kind doodgebeten omdat het kind zo onbetrouwbaar was dan?

NEE, dus:
Ik denk eerder dat jij gewoon ff je mond moet houden!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet zeker tot mijn hond dat nooit zou doen!!!!!!Is wel heel triest voor die mensen,R.I.P. little human .
Waarschuw beheerder
ik ben gek op honden, love m to death, maar t blijven honden en dus dieren..en dus ook onberekenbaar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van pietforce 79 op maandag 12 juni 2006 om 20:22:
Weet zeker tot mijn hond dat nooit zou doen!!

begrijp ik , die past in je borstzakje man :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 19:51:
Uitspraak van Roel63 op maandag 12 juni 2006 om 19:46:
Gelukkig zijn honden altijd 100% betrouwbaar

Sinds wanneer???

Hmm dacht dat het sarcasme er genoeg vanaf droop maar niet dus...

Waarschuw beheerder
Ouders doodgebeten baby niet vervolgd

Uitgegeven: 12 juni 2006 10:16
Laatst gewijzigd: 12 juni 2006 11:04

GORREDIJK - De ouders van het acht dagen oude jongetje dat vrijdag in Gorredijk werd doodgebeten door een husky, worden niet strafrechtelijk vervolgd. Dat heeft de politie mede namens het Openbaar Ministerie (OM) maandag bekendgemaakt.

De 35-jarige vader en de 28-jarige moeder waren met de geboorte van het jongetje voor de eerste maal ouder geworden. Omdat de baby een onnatuurlijke dood stierf, moest de politie een onderzoek uitvoeren. Daaruit bleek dat de hond de deur van de babykamer zelf heeft opengemaakt en het kind heeft doodgebeten. Verder blijkt dat de hond niet eerder agressief is geweest. Het dier is afgemaakt.

De politie onderzocht de zaak met tien mensen. Zowel het lijkje van de baby als de dode hond is door het Nederlands Forensisch Instituut in Den Haag onderzocht. Dat onderzoek bevestigde het vermoeden van de politie dat de hond inderdaad de baby heeft doodgebeten.

Wanneer de baby wordt begraven is nog niet bekend.

Waarschuw beheerder
Hoe lief een hond ook kan zijn. Je kan ze nooit vertrouwen!
Waarschuw beheerder
GORREDIJK - Een hond heeft vrijdagochtend een acht dagen oude baby in het Friese Gorredijk doodgebeten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.

Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt. De ouders worden door familie en professionele hulpverleners opgevangen.

En toch blijven mensen die beesten voor de volle 100% vertrouwen. Je krijgt het met geen mogelijkheid in hun hoofd dat het altijd beesten blijven met grote tanden.

Uitspraak van pietforce 79 op maandag 12 juni 2006 om 20:22:
Weet zeker tot mijn hond dat nooit zou doen!!!!!

I rest my case.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op maandag 12 juni 2006 om 17:55:
klopt toch niet, ken dat rotbeest toch niks aan doen

Tuurlijk moet de hond worden afgemaakt!

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 21:45:
Verder blijkt dat de hond niet eerder agressief is geweest.

Dat beest is dus onbetrouwbaar en gevaarlijk! Platspuiten die hap!

Waarschuw beheerder
ik heb een dochtertje van 5 maanden en 2 honden...een jack russel en een kruising tussen herder en rottweiler...superbeesten zijn het!....maar....hebben wel een benz voor ze gekocht waar ze snachts gewoon in gaan of als ik alleen thuis ben en ff naar het toilet moet of wat dan ook....hoe lief en leuk ze ook zijn ik zal ze nooit alleen los laten bij me kleine meid....zoals eerder gezegd...je weet nooit hoe een hond kan gaan reageren op iets!

en zielig in die benz? nee vind ik van niet! is een grote benz....hebben ruimte genoeg om te staan,languit te liggen en wat ze ook maar willen doen!....zo is mijn kind veilig en groeit ze toch op met dieren....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 22:26:
hebben wel een benz voor ze gekocht waar ze snachts gewoon in gaan of als ik alleen thuis ben en ff naar het toilet moet of wat dan ook

Een Benz als in... Mercedes?? :o

Waarschuw beheerder
ja lief he van mij :d

Waarschuw beheerder
Wat een :X ouders Hoe dom kun je zijn!
Wel beter dat die baby niet meer last heeft van Dom dna die hij georven heeft van zn pa en ma.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 22:37:
ja lief he van mij

Klasse :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:18:
bek houden, ik ben hier niet om vriendjes te maken

voor jou is het een mond :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 23:18:
Wat een :X ouders Hoe dom kun je zijn!
Wel beter dat die baby niet meer last heeft van Dom dna die hij georven heeft van zn pa en ma.

Wat een bullshit, denk je nou echt dat ze een vreugdedansje gemaakt hebben?
Oké slim was het niet. Maar ze hadden het niet verwacht...
Dom oké, hun schuld? Indirect wel.
Maar echt niet hun verdiende loon en van dat kind ook niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 22:26:
ik heb een dochtertje van 5 maanden en 2 honden...een jack russel en een kruising tussen herder en rottweiler...superbeesten zijn het!....maar....hebben wel een benz voor ze gekocht waar ze snachts gewoon in gaan of als ik alleen thuis ben en ff naar het toilet moet of wat dan ook....hoe lief en leuk ze ook zijn ik zal ze nooit alleen los laten bij me kleine meid....zoals eerder gezegd...je weet nooit hoe een hond kan gaan reageren op iets!

en zielig in die benz? nee vind ik van niet! is een grote benz....hebben ruimte genoeg om te staan,languit te liggen en wat ze ook maar willen doen!....zo is mijn kind veilig en groeit ze toch op met dieren...

dit zijn tenminste uitspraken van iemand die het wel doet zoals het moet:respect:

benz moet bench zijn neem ik aan:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op maandag 12 juni 2006 om 21:42:
Hmm dacht dat het sarcasme er genoeg vanaf droop

Een gedachten ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 23:18:
Wat een ouders Hoe dom kun je zijn!

Bullshit, die hond heeft de deur opengemaakt en zoiets verwacht niemand.
Ja nu zullen er mensen daar rekening gaan houden, maar dat is altijd als er een incident is geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op dinsdag 13 juni 2006 om 08:35:
voor jou is het een mond

[img width=35 height=15]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/finger.gif[/img]
Waarschuw beheerder
tja, idd dom van die mensen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 09:01:
benz moet bench zijn neem ik aan

ssssttt hahahahaha is ook bench...maar vond dit wel leuker zo hahahaha

ja mooi weer he...vrolijk,melig en let totaal niet op me schrijfwijze :$:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 12:51:
ja mooi weer he...vrolijk,melig en let totaal niet op me schrijfwijze

geef het weer maar de schuld;P;P;)ghehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker makkelijk om t op die mensen af te schuiven:looser:
Zoiets verwacht niemand!

Heb vanmiddag de broer gesproken van de moeder in kwestie,is n goeie vriend van me.
Ze werd wakker van de hond, die naast hun bed stond, om z'n bek likken.
Zij half slapend bij de baby kijken,hoofdje en n armpje lagen eraf,geen kleren meer aan,wiegje zat onder het bloed...

De ouders zitten nu in n opvangtehuis,zij zit nu aan de valium:/

Waarschuw beheerder
donateur
K vind 't ook dom van die mensen!
heel erg natuurlijk dat 't gebeurd is, maar je moet er als ouders wel voor zorgen dat de hond uit de buurt van 't kindje blijft als je er zelf niet bij bent :)
Je verwacht 't mss niet, maar je weet NOOIT wat zo'n beest doet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet ook altijd uitkijken met een hond en kinderen....

Die hond is waarschijnlijk gewoon jaloers geweest op de baby.

Maar toch ontzettend rot natuurlijk voor de ouders.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Goudenkimmetje op dinsdag 13 juni 2006 om 19:48:
Die hond is waarschijnlijk gewoon jaloers geweest op de baby.

Indd, dat maak je wel vaker mee :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 13 juni 2006 om 17:32:
Lekker makkelijk om t op die mensen af te schuiven:looser:
Zoiets verwacht niemand!

Heb vanmiddag de broer gesproken van de moeder in kwestie,is n goeie vriend van me.
Ze werd wakker van de hond, die naast hun bed stond, om z'n bek likken.
Zij half slapend bij de baby kijken,hoofdje en n armpje lagen eraf,geen kleren meer aan,wiegje zat onder het bloed...

De ouders zitten nu in n opvangtehuis,zij zit nu aan de valium:/

O my god wat verschrikkelijk.....

Ik snap ook niet dat hier sommige mensen de ouders de schuld geven...zoiets verwacht je niet en de deur zat dicht dus ook indirect kun je de ouders nog geen eens de schuld toeschuiven :S

Het was puur jaloezie van de hond in kwestie en nee honden die dit soort gedrag vertonen hebben dan sowieso al een kronkel in hun kop...ja dat een hond een kind KAN bijten en dat je altijd uit moet kijken met honden(hoe lief ze ook zijn)die bij kids in de buurt zijn dat is een feit...maar dat de hond in kwestie een baby letterlijk verscheurt dat is gewoon een kronkel :yes:

Het is al erg genoeg dat dit is gebeurt en ik wens de ouders heeeeeeeeeeeeelllll veeeeeeeelllll sterkte toe met dit enorm zware verlies :(

Waarschuw beheerder
las ook ergens dat in diezelfde week dezelfde hond al een kat had vermoord .....

Het was puur jaloezie van de hond in kwestie en nee honden die dit soort gedrag vertonen hebben dan sowieso al een kronkel in hun kop...ja dat een hond een kind KAN bijten en dat je altijd uit moet kijken met honden(hoe lief ze ook zijn)die bij kids in de buurt zijn dat is een feit...maar dat de hond in kwestie een baby letterlijk verscheurt dat is gewoon een kronkel

ik lees liever dat het kindje dood is dan dat ie letterlijk helemaal uitelkaar gescheurd is :(

is toch erg
Waarschuw beheerder
donateur
Dieren zijn niet te vertrouwen, omdat ze psychisch anders in elkaar zitten dan mensen. Bij een goudvis is dat niet erg, die valt niet zo snel een mens aan. Zodra je echter honden in huis haalt kan hij/zij nog zo lief zijn: ze KUNNEN bijten. Dat is een feit. En je ziet, ook zulke lieve, betrouwbare honden als in dit geval kunnen je kindje doodbijten...:(Moeten we ons niet de vraag gaan stellen of dieren en mensen wel in 1 huis kunnen leven met kleine kinderen erbij? Is hondengezelschap een mensenleven waard?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 14:48:
Uitspraak van :lief: Chell & Kailey :lief: op dinsdag 13 juni 2006 om 12:51:
ja mooi weer he...vrolijk,melig en let totaal niet op me schrijfwijze

geef het weer maar de

ja :D:D hahahaha

Waarschuw beheerder
belachelijk dat ze die hond laten afmaken!!!!

moeten ze een doen met mensen die t zelfde doen!! iemand vermoorden en dan een jaartje de bak in. hier in nederland krijgen ze een eerlijk proces waarin ze zich kunnen verdedigen. een hond kan niet eens praten en wordt gelijk afgemaakt:@:@:@

:@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 18:59:

Jij spoort echt niet, juist goed zodat het niet nog een keer kan gebeuren.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 18:59:
moeten ze een doen met mensen die t zelfde doen!! iemand vermoorden en dan een jaartje de bak in.

Wat dat betreft zou van mij persoonlijk ook de doodstraf er mogen zijn, mits bewezen wordt dat iemand schuldig is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 19:29:
Uitspraak van :mixje:Sandraatjuh op woensdag 14 juni 2006 om 18:59:

Jij spoort echt niet, juist goed zodat het niet nog een keer kan gebeuren.

dat is mijn mening hoe ik er over denk. het is bekend met dit soort honden dat het absolut GEEN kinderhonden zijn...
en een hond afmaken omdat hij zijn instinct volgt vind ik fout
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 19:29:
Wat dat betreft zou van mij persoonlijk ook de doodstraf er mogen zijn, mits bewezen wordt dat iemand schuldig is

De ellende daarmee is dat DAT dus onmogelijk is.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 23:16:
dat is mijn mening hoe ik er over denk. het is bekend met dit soort honden dat het absolut GEEN kinderhonden zijn...
en een hond afmaken omdat hij zijn instinct volgt vind ik fout

Volgens mij is geen enkele hond een kinderhond. Honden zijn in de regel groter dan babies.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 14 juni 2006 om 11:10:
Moeten we ons niet de vraag gaan stellen of dieren en mensen wel in 1 huis kunnen leven met kleine kinderen erbij? Is hondengezelschap een mensenleven waard?

zoals ik dus al eerder heb gezegd....mijn dochtertje is dan wel pas 5 maanden maar vind de honden super! ze kan alles met ze doen....maar...ik ben er continue bij!!! en zoals ik al eerder heb vermeld....ga ik even de kamer uit al is het maar om te plassen de honden doe ik toch even in hun bench...je behoort toch wel een beetje het besef te hebben dat GEEN ENKELE hond te vertrouwen is!

Hebben hier in huis ook wel afgesproken dat als 1 van de honden alleen al maar gromt naar de kleine toe dat we direct een ander huis zoeken voor ze....ik neem verder gewoon geen enkel risico.....

voor de duidelijkheid....tot nu toe zijn de honden echt super voor die kleine meid...als ze op der speelkleed ligt komen hun erbij liggen en laten echt alles toe van haar....maar IK BEN ERBIJ en mocht ik het idee hebben dat het niet goed gaat of wat dan ook kan ik ze direct weghalen bij haar....
Waarschuw beheerder
ff een reactie op hierboven: ik ben ook opgegroeid met honden, toen ik net geboren was hadden mijn ouders al een duitse herder. schat van een hond, lag ook bij mij op mn speelkleed idd, en mijn ouders lieten me ook nooit met de hond alleen. deze hond bleek echter hd te hebben, en van de pijn werd ze agressief tegenover mij en mijn toen pasgeboren zusje. mijn vader heeft haar dezelfde middag nog in laten slapen..het ging hem aan het hart, ze was nog maar 8,(nou ja maar) en er was nix meer aan haar pijn te doen dus moest t wel..

op dit moment hebben wij zelf een witte herder, onze 3e herder sinds mijn bestaan, en hij is absoluut niet te vertrouwen met kinderen..heel erg, en ikzelf ga ook nooit met die hond naar plaatsen waar kinderen zijn..ik durf het risico gewoon niet te lopen..er is wel een reden dat hij zo bang, en dus agressief, wordt van kinderen, toen hij 4 maanden oud was is hij aangereden door een kind op een fietsje en toen was zn teen gebroken..
wij weten dat onze hond lelijk kan reageren, wij waarschuwen mensen met kinderen die op onze hond komen afgelopen ALTIJD en als er kinderen bij ons komen zit onze hond opgesloten in de garage..toch heb ik liever dat ie ook gemuilkorfd wordt, ik wil nooit in zo'n situatie terecht komen dat hij een kind iets heeft aangedaan..
voor alle duidelijkheid, tegen ons is hij ontzettend lief, wij kunnen alles met m doen, en dat is ook de reden dat we m nog hebben..maar gaat het fout, dat wordt ie afgemaakt ja..hoe erg dat ook mag zijn!

Waarschuw beheerder
als het jaloezie is bij onze honden waardoor ze agressief gaan doen tegen mijn meisje dan kijken we eerst voor een ander goed huis.....maar is het omdat ze een ziekte hebben of wat dan ook dan laten we ze ook gelijk inslapen...
en zoals ik zei...zodra ik enige vorm van jaloezie,agressie of wat dan ook merk gaan ze er iig uit!

en wat jullie doen KittyCat door mensen te waarschuwen vind ik echt netjes :respect: ...veel mensen doen dat niet terwijl ze weten dat hun hond lelijk kan gaan reageren
Waarschuw beheerder
ik vind het niet meer dan logisch..die hond is onze verantwoordelijkheid! een hond blijft een dier..en weet vaak echt niet wat ie fout doet hoor..het is zn natuur..
Waarschuw beheerder
Zielig je weet nooit wat een hond doet ok al is hij getraint togh?

Waarschuw beheerder
als het mijn hond was had ik hem hardstikke doodgetrapt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 15:22:
als het mijn hond was had ik hem hardstikke doodgetrapt

Net als Abu Musab al-Zarqawi?