Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 00:50:
jij bent echt gek...
Zegt een 13 in een dozijn uitziend studentje.
Bedankt voor het compliment dus
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 00:52:
tief op naar een filosofie-site met je bomenknuffelvrienden, die leden daar zullen je geestelijke ziekte vast beter begrijpen of nog beter: ga dood
.....
Gezien mijn eerdere reacties is het vrij onlogisch mij een boomknuffelaar te noemen. Je praat
weer poep
Vermoeiend he, zo`n no-brainer mens zijn
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 00:53:
je vergelijkt appels met peren psycho
Alles behalve schaapje. Je doet Heao, maar laat er weinig van merken.
Owjah, zo hoort het ook, je wordt op school opgeleid om met je anus na te denken
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 01:08:
jij kunt niks zinnigs zeggen...
jij bent een arrogant manwijf en denkt dat alleen jij gelijk hebt en dat alles wat anderen zeggen bullshit is.
daarnaast kom je continu met slappe argumenten aan en val je ook geregeld in herhaling
Jij valt net zo goed in herhaling. Daarbij komt dat ik niet alleen maar slappe bullshit heb uitgepoept. Je had zin om te rellen en ik ook; zit niet zo te zeiken verder, want jij voegde verder ook geen drol toe aan dit topic door je als een bitch te gedragen en te gaan zitten huilen over mijn replies.
Als iemand hier het huilende manwijf is, ben jij het wel
-Sanity is for the Weak-
Goed, als je nou niet zo`n ontzettend bijdehante, ik weet alles beter dork zou uithangen, was dit niet gebeurt. Mijn eerdere mededeling was dat ik me verbaasde over je generaliserende opmerking dat alle honden gevaarlijk zijn. Daarop reageerde ik door duidelijk te maken dat ik dat tot op een bepaalde hoogte eens ben (over wildere honden die bekend staan om hun agressievere uitspattingen), maar weiger te geloven of erkennen dat alle honden zogenaamd ten alle tijden gevaarlijk zullen zijn in de nabijheid van een jonge baby.
Dit vergeleek ik met dat zogenaamd alle buitenlanders criminelen zijn en dat alle honden altijd babies zullen doodbijten. Wat hebben beide statements gemeen?
Het is allebei CRAP!
Daarbij komt, dat die Husky in kwestie dus vermoedelijk dit kind heeft willen bijten in het nekvel, zoals ze doen bij hun eigen pups wanneer ze piepen en dat liep wat minder af. Of dat nu wel zo is of niet; ook dat kan in je achterhoofd worden gehouden. Maar dat kortzichtige gelul dat iedere hond gevaarlijk is bij een baby is gewoon bull, maar in godsnaam, laat ook maar, want deze discussie gaat eindeloos lang door en jij leest alleen maar wat je wil lezen

(waar helaas meerdere pf dieren last van hebben)
Zoals Vector Sigma het heeft verwoord zo denk ik er ook over en dat je verder als een geschokeerd diertje reageerd omdat ik wat semi-stoere uitspraken doe via het internet is natuurlijk voor jou de ultieme reden om je druk over te maken en over te gaan zitten zeiken, met boehoe, je bent gestoord en een psycho; stel je toch in niet zo aan man
Anyway, me punt is duidelijk en zo niet, koop een brein.
Adios.