Partyflock

Forumonderwerp · 879306
Waarschuw beheerder
Hond bijt baby dood in Gorredijk

Uitgegeven: 9 juni 2006 10:41
Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 10:56

GORREDIJK - Een hond heeft vrijdagochtend een acht dagen oude baby in het Friese Gorredijk doodgebeten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.

Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt. De ouders worden door familie en professionele hulpverleners opgevangen.

nu.nl

:@ :@ :@ :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ff een reactie op hierboven: ik ben ook opgegroeid met honden, toen ik net geboren was hadden mijn ouders al een duitse herder. schat van een hond, lag ook bij mij op mn speelkleed idd, en mijn ouders lieten me ook nooit met de hond alleen. deze hond bleek echter hd te hebben, en van de pijn werd ze agressief tegenover mij en mijn toen pasgeboren zusje. mijn vader heeft haar dezelfde middag nog in laten slapen..het ging hem aan het hart, ze was nog maar 8,(nou ja maar) en er was nix meer aan haar pijn te doen dus moest t wel..

op dit moment hebben wij zelf een witte herder, onze 3e herder sinds mijn bestaan, en hij is absoluut niet te vertrouwen met kinderen..heel erg, en ikzelf ga ook nooit met die hond naar plaatsen waar kinderen zijn..ik durf het risico gewoon niet te lopen..er is wel een reden dat hij zo bang, en dus agressief, wordt van kinderen, toen hij 4 maanden oud was is hij aangereden door een kind op een fietsje en toen was zn teen gebroken..
wij weten dat onze hond lelijk kan reageren, wij waarschuwen mensen met kinderen die op onze hond komen afgelopen ALTIJD en als er kinderen bij ons komen zit onze hond opgesloten in de garage..toch heb ik liever dat ie ook gemuilkorfd wordt, ik wil nooit in zo'n situatie terecht komen dat hij een kind iets heeft aangedaan..
voor alle duidelijkheid, tegen ons is hij ontzettend lief, wij kunnen alles met m doen, en dat is ook de reden dat we m nog hebben..maar gaat het fout, dat wordt ie afgemaakt ja..hoe erg dat ook mag zijn!

Waarschuw beheerder
als het jaloezie is bij onze honden waardoor ze agressief gaan doen tegen mijn meisje dan kijken we eerst voor een ander goed huis.....maar is het omdat ze een ziekte hebben of wat dan ook dan laten we ze ook gelijk inslapen...
en zoals ik zei...zodra ik enige vorm van jaloezie,agressie of wat dan ook merk gaan ze er iig uit!

en wat jullie doen KittyCat door mensen te waarschuwen vind ik echt netjes :respect: ...veel mensen doen dat niet terwijl ze weten dat hun hond lelijk kan gaan reageren
Waarschuw beheerder
ik vind het niet meer dan logisch..die hond is onze verantwoordelijkheid! een hond blijft een dier..en weet vaak echt niet wat ie fout doet hoor..het is zn natuur..
Waarschuw beheerder
Zielig je weet nooit wat een hond doet ok al is hij getraint togh?

Waarschuw beheerder
als het mijn hond was had ik hem hardstikke doodgetrapt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 15:22:
als het mijn hond was had ik hem hardstikke doodgetrapt

Net als Abu Musab al-Zarqawi?