Ja dat begrijp ik
dan heb ik zaterdag een workshop tapas maken
je zal maar om 5 UUR !!! je bed uit zijn gebeld vanacht !!!! laatste aanpassing 26 oktober 2006 09:56
Dat is voor die mensen een standaard tijdstip.
Wel klote dat die kleine ook wakker was meteen.
Gezien de omstandigheden en het tijdstip en me intuitie had het voor mij geweest.
Gezien de omstandigheden en het tijdstip en me intuitie had het voor mij geweest.
Dan hadden ze heus niet aangebeld
Nee klopt, maar je kan ze niet dom genoeg inschatten. Ze zeiden wel: "we moeten u niet hebben, maar u moet wel nu opendoen" maar ik ben ook niet van gisteren. Dus ik ging me zelf alvast aankleden zodat ik er een beetje toonbaar uit zag mochten ze wat te vragen hadden
Nee klopt, maar je kan ze niet dom genoeg inschatten. Ze zeiden wel: "we moeten u niet hebben, maar u moet wel nu opendoen" maar ik ben ook niet van gisteren. Dus ik ging me zelf alvast aankleden zodat ik er een beetje toonbaar uit zag mochten ze wat te vragen hadden
pliesie? je hep tog niet gezegd waar dat massagraf ligt he
Nee. Spreken is zilver, zwijgen is goud: Meerkerk de gekste
pliesie? je hep tog niet gezegd waar dat massagraf ligt he
zodat ik er een beetje toonbaar uit zag
bepaal jij niet
je zal maar om 5 UUR !!! je bed uit zijn gebeld vanacht !!!!
Tering
Neh het was tring
Ik dacht eerst dat het me wekker was
piep piep
Hehehehe
ik ga naar huis toe en me klaar maken voor een avondje nak kon niks regelen voor je joekie omdat ik maar 2 kaarten had maar zal de volgende keer aan je denken
wist je nog 2 jaar geleden met een man of 10 op ut vak
de 3 van meerkerk stef enzo was lachen
ik zit nu weer in dat vak
Ja toen zagen we ineens Ludo aan de overkant van de tribunes afvliegen Was wel kantje boord. Heb er al echt vaak gezeten daarzo. Ook een keer dat ik ineens samen met daniel in d ebestuurskamer tercht kwam en me ineens met alles ging bemoeien en hetzelfde een keer het spelershome. En ik heb toen ook een keer 1 van die bestuursleden van Utrecht een tik gegeven daar. Volgens mij was dat samen met de rode appel en lag jij toen ergens in de bosjes
ik in de bosjes moest vluchten voor me leven gek had een heel groepje achter me aan zitten heb me ff schuil gehouden op de parkeerplaats haha
Dat is dan wel weer lekker, dat je dan nog ffies terug kan duiken
n theorie wel, maar die kleine was ook meteen wakker dus dat was minder...
Lekker naast je neer gelegd zeker
Ja maar toen begon ie te klimmen want die was klaar wakker
Ja maar toen begon ie te klimmen want die was klaar wakker
ICING Mooi was dat weekend he