k heb mijn vriend eigelijk leren kennen door de drugs
Harddrugs is voor mietjes..Gasten die geen sociaal leven kunnen hebben zonder dat spul
Gewoon zielig dus eigenlijk
Dus..Uhh nee
vind je...
k vind t veel zieliger dat jij mensen zielig vind omdat ze drugs gebruiken
vind je...
k vind t veel zieliger dat jij mensen zielig vind omdat ze drugs gebruiken
Ik vind elfjes maar voor kleine kinderen
Wt vinden jullie daarvan dat je vriend of vriendin drugs gebruikt. En gebruik jij zelf ook drugs of niet?
jep en maar goed ook he
Daantje is men moederke af en toe
Wt vinden jullie daarvan dat je vriend of vriendin drugs gebruikt.
kortzichtig ? nee zo denk ik over mensen die drugs gebruiken
ik gebruik geen drugs, nooit gedaan ook, en wil ook geen vriend die drugs gebruikt.
maar als ik zie dat die persoon
zwaar achteruit gaat.
dan ga ik toch me mondje open trekken
ach een lijntje op zijn tijd kent geen tijd.
haha
nee ff serieus.
als mijn vriendin iets van die onzin gebruikt dan zou ik eerst ontzettend kwaad op haar worden.
als dat niet help, zal ik even gezellig gaan praten met haar ouders, met haar erbij
mocht dat ook niet helpen, dan misschien een afkick centrum.
als als dat ook niet werkt dan begin ik zelf ook
haha, nee dan zou ik haar dumpen, en zorgen dat ze veel verdriet heeft. als dit haar dan helpt, dan wil ik er over een jaar (zodra ze afgekickt is) nog eens met haar over praten om misschien opnieuw te beginnen met een relatie.
Nu ik al een hele tijd gestopt ben, liever niet, zoek ze dan ook niet meer op
diezelfde meid loop nu bij t riagg,hoe krijg je ze kopziek
Mijn ex loog erover, dat vind ik nog erger. Ik heb liever een vriend die het niet nodig heeft op feesten en ook niet voordat ie gaat slapen
Ik gebruik het zelf ook niet.
Wil dat niet in mijn omgeving, laat staan in dat van mijn kinderen
Ik denk dat je daar niks over kan zeggen..
Wt vinden jullie daarvan dat je vriend of vriendin drugs gebruikt
En gebruik jij zelf ook drugs of niet?
jullie praten over druks of het de duivel is
maar van drank raak je ook van de kaart word je ook raar/vaag enzo
1 pilletje is gewoon al slecht voor je,
Een jointje af en toe is niet erg, dat doe ik zelf ook, maar t moet niet een gewoonte worden, want een gewoonte wordt al snel een verslaving.
Ik zuip bv niet maar gebruik wel
Wt vinden jullie daarvan dat je vriend of vriendin drugs gebruikt. En gebruik jij zelf ook drugs of niet?
Wt vinden jullie daarvan dat je vriend of vriendin drugs gebruikt. En gebruik jij zelf ook drugs of niet
tenslotte heb ik een kind waar ik grote verantwoordelijkheid voor draag, en een goed voorbeeld voor wil zijn.
denk je nou echt omdat je vrienden en jij geen drugs gebruiken, dat je kind later ook geen drugs gaat gebruiken
beetje naief vindt je niet
Uitspraak van Ruige krijgt een dochter! op dinsdag 27 juni 2006 om 10:50:
Geen drugs als je een kind hebt
heb je daar argumenten voor?
heb je daar argumenten voor?
nou moet je zelfs al argumenten gaan geven waarom je geen drugs wilt gebruiken als je een kind hebt hmmm.... waar moet het heen tegenwoordig
damn! heb jij nooit gehoord van een goed voorbeeld geven dan? volgens mij weet je niet eens wat dat is
een goed voorbeeld kan ook zijn om je kind kennis te laten maken met drugs, en laten zien wat het met je doet
wat gaan mensen doen, die gaan drugs uit hun leven verbannen, en denken zo dat hun kind ook geen drugs gaat gebruiken, dan ben je wat mij betreft naief
wat gaan mensen doen, die gaan drugs uit hun leven verbannen, en denken zo dat hun kind ook geen drugs gaat gebruiken, dan ben je wat mij betreft naief
Wat doe je als je kind plots erg ziek word en je moet naar het ziekenhuis. Kun je nog normaal denken?
*pakt een spuit heroÏne, wacht tot Sasha straks terug komt van de kleuterschool en spuit de heroïne in dr poot. Zegt tegen Sasha: let goed op. Dit kan er gebeuren als je drugs gebruikt. * Echt kansloos!
Als je een kind hebt HOOR je geen drugs te gebruiken.
Wat doe je als je kind plots erg ziek word en je moet naar het ziekenhuis. Kun je nog normaal denken?
Wt vinden jullie daarvan dat je vriend of vriendin drugs gebruikt.
En gebruik jij zelf ook drugs of niet?
ook maar geen drank meer dan!
er gaan momenteel nog steeds meer mensen dood door drank dan door drugs, en er zijn ook nog steeds meer drank verslaafde dan drugs verslaafd
Bullshit! Als je aan de drugs/ drank verslaafd bent moet je zowieso niet aan kinderen beginnen. Maar das mijn mening.
Als ik thuis ben of ben ergens anders en mn kind is er dan drink ik nooit meer dan 2 wijntjes.
Tenzij Sasha eens bij opa en oma logeert en we zijn lekker aan het stappen. Maar dan nog zuip ik me niet klem.
Wat doe je als je kind plots erg ziek word en je moet naar het ziekenhuis. Kun je nog normaal denken? Schaam je je niet kapot als jij als vader met knikkers in je kop je kind komt brengen?
Ik denk dat je de kinderbescherming binnen de kortste keren op de stoep hebt staan. En terrecht.
je kan met drugs het zelfde doen, met mate en niet allebei tegelijk, maar wat is dan het verschil tussen drugs of drank, kijk even naar onderstaande citatie van je
dat heb je ook met drank
en dan zeg je als je een kind hebt hoor je geen drugs te gebruiken, ik zie geen verschil, dan moet je gewoon straight zijn geen drugs en geen dranklaatste aanpassing 27 juni 2006 23:36
@ ruige, dus je hebt nooit zin om is een keer lekker dronken te gaan worden,
alles voor je kind laten is ook niet echt goed denk ik,
ik ben erg nieuwsgierig wat je doet als je kinderen straks een jaar of 15/16 zijn, en in aanraking komen met drugs/drank
je bent zo antidrugs dat dat haast niet goed kan gaan
alles voor je kind laten is ook niet echt goed denk ik,
Maar ik ben schijnbaar de enige moeder hier op pf die vind dat drugsgebruikende ouders en kinderen niet samen kunnen. Vind ik toch wel heel erg.
duidelijk, ik respecteer je mening
neej hoor dat ben je zkr niet! ik ben dan nog wel geen moeder maar ik vind het zkr niet samen kunnen.. je hoort verantwoordelijkheid voor je kind te dragen in welke situatie en op welk tijdstip dan ook...!
Gelukkig. Voelde me al alleen met mn perfectionistische gedrag. Ben blij dat je er ook zo over denkt.
drugs is voor
Ik vind het eerlijk gezegd gewoonweg KLOTE..