| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00 |
Wij komen uit Hoorn, Hoop dat de aansluitingen met de trein een beetje te doen zijn...
op www.Libéma.nl staan alle info op voor tenten, huisje, caravan enz.. !
Wij gaan ook ff een weekendje in een tent daarzo
Weet er trouwens eimand of je een fotocamera mee op het festivalterein mag nemen? Stond niks over vermeld op de website.
Maar ik neem mijn fotocamera gewoon mee, mocht het nou niet mogen dan breng ik 'em gewoon weer ff naar de camping.
meschh een ideee om gewoon de camping op te komen, vanuit daar ben je egt zo op t feeest
haha jah als je bovenop iemand wil ligge!
maar vorig jaar was de camping ook niet zo bekend die bij t feest in de buurt zat! wij stonden vorig jaar ook op de camping
i see,
jullie stonden bij ons op het veldje in de hoek achteraan toch?
Nou ook ik heb de camping geboekt, moeten er alleen wel best vroeg weer vanaf.. rond 11 uur op zondag!
Heb er ook superveel zin in, alleen klote dat we pas om 13:00 op de camping kunnen op zaterdag!
Nou ook ik heb de camping geboekt, moeten er alleen wel best vroeg weer vanaf.. rond 11 uur op zondag!
Weet er trouwens eimand of je een fotocamera mee op het festivalterein mag nemen? Stond niks over vermeld op de website.
Zijn er huisjes in safaripark Beeksebergen dan
-Radio mag, maar alleen tussen 7:30 en 22:20uur, daarbuiten is het stil.
-Het gebruik en bezitten van soft en harddrugs is verboden. Overtreding van deze regel zal verwijdering van het park tot gevolg hebben.
jaa was t verwachten!haha op een familie camping!!
Wat denken jullie van een meeting ergens op het decibel-terrein nadat het is afgelopen.. Zeg rond 23.30 zodat ook niet-campinggangers ff mee kunnen nafeesten
Was een lekkere vage bedoeling op de camping. Hoorde wel dat er bij verschillende auto's en tenten ingebroken was. Gelukkig bij mij niet.
haha heb n prima weekend gehad op de camping!!
sex drugs & vouwwagens! heerlijk!
houdoe en tot de volgende keer!
Ook ik zat op het zebra veldje
geen alcohol