Partyflock

Forumonderwerp · 878583
Hebben er meer mensen een campingplaats gereseveerd in het safaripark? voor het weekendje decibel?!?!
laatste aanpassing
Wij ook! Van vrijdag tot maandag :d
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 16:40:
yeps....

hebben bugalowtent gehuurd voor 6 pers!!!

weekendje op safari,whazaaaaaa

Da wor dikke pret ofnie dan Franz!? Wazaaah!

Zondag naar het safaripark, beesten lastigvallen!
Weet er trouwens eimand of je een fotocamera mee op het festivalterein mag nemen? Stond niks over vermeld op de website.
Uitspraak van Ivanho de la Penja op zaterdag 22 juli 2006 om 00:48:
Weet er trouwens eimand of je een fotocamera mee op het festivalterein mag nemen? Stond niks over vermeld op de website.

bij geen 1 b2s feest mag je camera's mee naar binnen voor zover ik weet
heb ook met 6 pers een bungalow, wordt vet feesten daar op het park
Zolang het niet duidelijk staat vermeld op de website van een feest, neem ik standaard mijn camera mee. Dat soort info wordt trouwens (bijna) altijd een paar dagen voor het feest gegeven, samen met alle andere huisregeltjes enzo.

Op Hard Bass mocht het zogenaamd ook niet, maja.. Daar liepen er ook genoeg met een camera rond, niemand die er wat van zij bij het fouilleren. Lekker meenemen dus.
Ik weet dat het vorig jaar en het jaar daarvoor ook niet mocht.
Maar bij Defqon mag het wel, tis welliswaar een andere organisatie maar ik vind dat het bij Decibel ook moet kunnen. Dan moeten ze alle mobieltjes met camera ook niet toelaten en dat is onmogelijk, je kan moeilijk alle mobieltjes in beslag nemen.

Maar ik neem mijn fotocamera gewoon mee, mocht het nou niet mogen dan breng ik 'em gewoon weer ff naar de camping.

Is een campingmeeting misschien een ideetje?
jah dat is zeker een goed idee!!
ik dnek dat de meeste mensen er al wel op vrijdag zullen zijn.. dus leek t mij een goed idee om dat op een vrijdag avond te doen! wat vinden jullie daarvan?

wij gaan van vrijdag tot maandag whoeiiii
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 09:47:
wij gaan van vrijdag tot maandag whoeiiii

jaa wij ook :D hehe.. :bounce:
Ik hoop dat de treinverbindingen vanuit roermond een beetje te doen zijn want ik ben daar op vakantie in die periode
Uitspraak van Ivanho de la Penja op zondag 23 juli 2006 om 01:01:
Maar ik neem mijn fotocamera gewoon mee, mocht het nou niet mogen dan breng ik 'em gewoon weer ff naar de camping.

Ja, ik hoop maar dat er dan kluisjes zijn waar ik hem mag inleggen, want ik ga dan toch nie weer terugfietsen haha!

Maarre, komen jullie van de campingmeeting dan nog ffkes de stad in hierzo vrijdagavond, dan zal ik eens gaan meepilsen!
meschh een ideee om gewoon de camping op te komen, vanuit daar ben je egt zo op t feeest .. ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:23:
ik ga op de fiets

ikke lekker ook :D:D:D:D::D
word een dolle dape bende
gool de gekste:D:bier: :smoke:
Uitspraak van *fiek*:banana: op woensdag 26 juli 2006 om 10:54:
meschh een ideee om gewoon de camping op te komen, vanuit daar ben je egt zo op t feeest

Hehe, ja da i9s ook wel zo.. Maar met mn fietsje ben ik er ook in 15 minuutjes ofzo, en mn eigen bedje slaapt wel beter als een luchtbedje denk ik, en ik wil uiteraard goed fit zijn op decibel ;).
maar wij hebben daar ook gewoon zwaar relaxe bedden.. geen luchtbedden ;)
Ah kijk, dat verandert de zaak ;). Dan heb ik bij deze een slaapplek nóg dichterbij partyplace geregeld dan? ;).
haha jah als je bovenop iemand wil ligge! tent is vol! ;)

Zeker dat wordt erg lache op de camping,we komen met zo`n 18e nu even kijken of ik een fles gas mee kan nemen en dan hei je pas een echte after-party...........

Uitspraak van Mr. Loki op maandag 24 juli 2006 om 15:17:
Ik hoop dat de treinverbindingen vanuit roermond een beetje te doen zijn want ik ben daar op vakantie in die periode

Volges mij is dat allemaal goed te doen hoor;) maar wij gaan fijn met de auto:D

moeten helemaal uit het hoge noorden komen dus blijven zeker op de camping, 3 dagen feesten, wij zijn er bij

ik ga lopen:) is voor mij 2 minuten
Ik ga met een paar vrienden in een Jungalow, vet lachen :jaja:
We komen vrijdagmiddag aan en vetrekken maandagmiddag :cheer:
jowwwwwwww wij doen ook weer een camping. :D

vrijdag tot zondag. in een tentje :D

wist niet eens van dit forum af, terwijl ik vorig jaar eenzelfde forum heb geopend voor decibel 2005 :D

wordt echt een topfeest!
maar vorig jaar was de camping ook niet zo bekend die bij t feest in de buurt zat! wij stonden vorig jaar ook op de camping :D:D
idd vorig jaar was het zon boerecamping zonder camping winkel!!! whaha

jaja wij ook!! van vrijdag tot maandag!! kan niet wachten heb er zin in wiehaaaaaaaaaa......
Uitspraak van Little Pino!! op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:43:
maar vorig jaar was de camping ook niet zo bekend die bij t feest in de buurt zat! wij stonden vorig jaar ook op de camping

i see,

jullie stonden bij ons op het veldje ;) in de hoek achteraan toch?
ja wij oek in een bungalow...helemaal gekkuuuhh
Uitspraak van Karel Apple op woensdag 2 augustus 2006 om 20:17:
i see,

jullie stonden bij ons op het veldje in de hoek achteraan toch?

jaa nouw zie ik t ook jaa!! :)
Wordt dik afteren denk, tussen de beesten :D
Nou ook ik heb de camping geboekt, moeten er alleen wel best vroeg weer vanaf.. rond 11 uur op zondag!

Artiest Da Hustla
geen camping..

maar wel hotel geboekt..

Uitspraak van *fiek*:banana: op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:29:
jaa dat is vroeg he..

veel tevroeg, mag blij zij als ik dan net in mijn tent lig

zou vet zijn b)
Waar kan ik ergens meer informatie over deze camping vinden?
Hoever is het van het party terrein vandaan en wat kost het p.p.
campingplaats kost 29,60. Kijk eens op libema.nl
Uitspraak van Rianne (k) op woensdag 9 augustus 2006 om 12:31:
campingplaats kost 29,60. Kijk eens op libema.nl

Ja daar had ik gekeken, maar kun je alleen een weekend boeken..?? Of heb ik nu verkeerd zitten kijken.
Uitspraak van MaartenBo op woensdag 9 augustus 2006 om 16:59:
Ja daar had ik gekeken, maar kun je alleen een weekend boeken..?? Of heb ik nu verkeerd zitten kijken.

als je met eigen tentje komt kan je ook per nacht !! en als je daar iets huurt is hetr idd volgens mij alleen voor een weekend!
Decibel :woop: Decibel :woop: Decibel :woop:
wij zijn aanwezig op de camping:)tentje erbij
Heb er ook superveel zin in, alleen klote dat we pas om 13:00 op de camping kunnen op zaterdag!
jah dat is inderdaad kut! en je moet er ook weer vroeg vanaf als je vertrekt! :(
Uitspraak van Rianne (k) op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:48:
Nou ook ik heb de camping geboekt, moeten er alleen wel best vroeg weer vanaf.. rond 11 uur op zondag!

Uitspraak van Rianne (k) op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:43:
Heb er ook superveel zin in, alleen klote dat we pas om 13:00 op de camping kunnen op zaterdag!

je kan beter net als ons gewoon een weeken gaan van vrijdag tot maandag en krijg je nog vrijkaartjes voor de dierentuin hehe :bounce:
Uitspraak van D i e n op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:50:

Gelukkig hebben we nog een alternatief, iemand zit op kamers 2 km vandaan. Aangezien het weer er niet voorspoedig uitziet, kunnen we allen hopen!
laatste aanpassing

Uitspraak van Rianne (k) op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:43:
alleen klote dat we pas om 13:00 op de camping kunnen op zaterdag!

dan had je m eter al vrijdag kunnen boeken....:)
Nog een weekje... Wij hebben ook 6-persbungalow. Zondag dagje safaripark...
Helemaal los dat weekend :D