| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00 |
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 16:40:yeps....
hebben bugalowtent gehuurd voor 6 pers!!!
weekendje op safari,whazaaaaaa
Da wor dikke pret ofnie dan Franz!? Wazaaah!
Zondag naar het safaripark, beesten lastigvallen!
Uitspraak van Ivanho de la Penja op zaterdag 22 juli 2006 om 00:48:Weet er trouwens eimand of je een fotocamera mee op het festivalterein mag nemen? Stond niks over vermeld op de website.
bij geen 1 b2s feest mag je camera's mee naar binnen voor zover ik weet
heb ook met 6 pers een bungalow, wordt vet feesten daar op het park
Zolang het niet duidelijk staat vermeld op de website van een feest, neem ik standaard mijn camera mee. Dat soort info wordt trouwens (bijna) altijd een paar dagen voor het feest gegeven, samen met alle andere huisregeltjes enzo.
Op Hard Bass mocht het zogenaamd ook niet, maja.. Daar liepen er ook genoeg met een camera rond, niemand die er wat van zij bij het fouilleren. Lekker meenemen dus.
Op Hard Bass mocht het zogenaamd ook niet, maja.. Daar liepen er ook genoeg met een camera rond, niemand die er wat van zij bij het fouilleren. Lekker meenemen dus.
Ik weet dat het vorig jaar en het jaar daarvoor ook niet mocht.
Maar bij Defqon mag het wel, tis welliswaar een andere organisatie maar ik vind dat het bij Decibel ook moet kunnen. Dan moeten ze alle mobieltjes met camera ook niet toelaten en dat is onmogelijk, je kan moeilijk alle mobieltjes in beslag nemen.
Maar ik neem mijn fotocamera gewoon mee, mocht het nou niet mogen dan breng ik 'em gewoon weer ff naar de camping.
Is een campingmeeting misschien een ideetje?
Maar bij Defqon mag het wel, tis welliswaar een andere organisatie maar ik vind dat het bij Decibel ook moet kunnen. Dan moeten ze alle mobieltjes met camera ook niet toelaten en dat is onmogelijk, je kan moeilijk alle mobieltjes in beslag nemen.
Maar ik neem mijn fotocamera gewoon mee, mocht het nou niet mogen dan breng ik 'em gewoon weer ff naar de camping.
Is een campingmeeting misschien een ideetje?
Uitspraak van Ivanho de la Penja op zondag 23 juli 2006 om 01:01:Maar ik neem mijn fotocamera gewoon mee, mocht het nou niet mogen dan breng ik 'em gewoon weer ff naar de camping.
Ja, ik hoop maar dat er dan kluisjes zijn waar ik hem mag inleggen, want ik ga dan toch nie weer terugfietsen haha!
Maarre, komen jullie van de campingmeeting dan nog ffkes de stad in hierzo vrijdagavond, dan zal ik eens gaan meepilsen!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:23:ik ga op de fiets
ikke lekker ook
word een dolle dape bende
gool de gekste
meschh een ideee om gewoon de camping op te komen, vanuit daar ben je egt zo op t feeest
Hehe, ja da i9s ook wel zo.. Maar met mn fietsje ben ik er ook in 15 minuutjes ofzo, en mn eigen bedje slaapt wel beter als een luchtbedje denk ik, en ik wil uiteraard goed fit zijn op decibel
Uitspraak van Little Pino!! op zaterdag 29 juli 2006 om 10:25:haha jah als je bovenop iemand wil ligge!
Ook geen probleem hoor
Uitspraak van Little Pino!! op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:43:maar vorig jaar was de camping ook niet zo bekend die bij t feest in de buurt zat! wij stonden vorig jaar ook op de camping
i see,
jullie stonden bij ons op het veldje
Uitspraak van Karel Apple op woensdag 2 augustus 2006 om 20:17:i see,
jullie stonden bij ons op het veldje in de hoek achteraan toch?
jaa nouw zie ik t ook jaa!!
Waar kan ik ergens meer informatie over deze camping vinden?
Hoever is het van het party terrein vandaan en wat kost het p.p.
Hoever is het van het party terrein vandaan en wat kost het p.p.
Nou ook ik heb de camping geboekt, moeten er alleen wel best vroeg weer vanaf.. rond 11 uur op zondag!
Heb er ook superveel zin in, alleen klote dat we pas om 13:00 op de camping kunnen op zaterdag!
je kan beter net als ons gewoon een weeken gaan van vrijdag tot maandag en krijg je nog vrijkaartjes voor de dierentuin hehe
Nou ook ik heb de camping geboekt, moeten er alleen wel best vroeg weer vanaf.. rond 11 uur op zondag!
Gelukkig hebben we nog een alternatief, iemand zit op kamers 2 km vandaan. Aangezien het weer er niet voorspoedig uitziet, kunnen we allen hopen!
laatste aanpassing
Nog een weekje... Wij hebben ook 6-persbungalow. Zondag dagje safaripark...
Helemaal los dat weekend
Helemaal los dat weekend