Partyflock

Forumonderwerp · 878437
Waarschuw beheerder
Oke, even kijken of we ook nog intelligentie hebben hiero..
Doe de test:

http://www.nti.nl/NTInternet_IQ-test/iq.asp?partner=channel&att=IQTest

Ik zal de aftrap geven...

Hartelijk dank voor uw deelname. Zie de uitslag hieronder:

Je had 6 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

Let op!!

Op basis van 10 vragen kan je geen serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd. Aan de uitslag van deze test kunnen geen rechten ontleend worden.

Waarschuw beheerder
Dit is een gedeelte van de IQ-test in 2004.

En als je klaar bent met de test moet je je emailadres invullen en aangeven waar je interesses liggen :S

Gaan ze me binnenkort zeker lastigvallen? Dacht het niet :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lang leve het spamfilter van Hotmail... hahaha
Waarschuw beheerder
Hartelijk dank voor uw deelname. Zie de uitslag hieronder

Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test."
Let op
Op basis van 10 vragen kan je geen serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd. Aan de uitslag van deze test kunnen geen rechten ontleend worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 15:12:
Gaan ze me binnenkort zeker lastigvallen? Dacht het niet

Dan vink je toch niet aan dat je info wilt
Waarschuw beheerder
donateur

Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

B)

Uitspraak van Project - X op maandag 5 juni 2006 om 15:15:
Lang leve het spamfilter van Hotmail... hahaha

haha idd :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test."
Let op
Op basis van 10 vragen kan je geen serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd. Aan de uitslag van deze test kunnen geen rechten ontleend worden.

Had op t.v. de IQ test van vorig jaar rond de 130 geloof ik :) dus het komt toch wel redelijk overeen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."
Let op
Waarschuw beheerder

Je had 6 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

ook :/
maar k wil weten welke ik fout had dan :(

Waarschuw beheerder
donateur
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test."
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meisje. op maandag 5 juni 2006 om 15:21:
maar k wil weten welke ik fout had dan

jah idd, zocht k ook al naar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 5 juni 2006 om 15:16:
Dan vink je toch niet aan dat je info wilt

gaat niet :nee:
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Puur geluk, ik ben heel slecht in dit soort dingen. Vooral cijferreeks :S
Waarschuw beheerder
:D pf heeft wel een erg hoog niveau volgens die test:D

stelletje raketgeleerde hier:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meisje. op maandag 5 juni 2006 om 15:21:
maar k wil weten welke ik fout had dan

De meesten maakten de fout bij de vraag over Stoer:

antwoord is 'Slap'

Waarschuw beheerder
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit.
Waarschuw beheerder
donateur

* :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 15:30:
De meesten maakten de fout bij de vraag over Stoer:

antwoord is 'Slap'

Bullshit! Stomme vraag..Ik antwoordde verlegen. Ook daar was ik het niet mee eens want iemand die verlegen is kan best stoer doen.
En slap is in mijn optiek het tegenovergestelde van sterk...Maar goed, dat denk ik dan maar.
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 15:37:
Ik antwoordde verlegen

Ik ook. Wat stom!
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 15:37:
En slap is in mijn optiek het tegenovergestelde van sterk...Maar goed, dat denk ik dan maar.

Men vraagt ook niet naar de exacte tegenpool, maar naar het woord dat dat het dichtst nadert.

Geen 1 van de antwoorden is het tegenovergestelde, maar de 1 wat meer dan de ander.
Waarschuw beheerder
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test."

:D
Ik was bijna in vraag 4 gestonken (syllogisme), maar als je logisch/nuchter nadenkt dan is die eigenlijk heel makkelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 5 juni 2006 om 15:16:

Let op
Op basis van 10 vragen kan je geen serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd. Aan de uitslag van deze test kunnen geen rechten ontleend worden

Bij mij hetzelfde (behalve dan dat ik er 9 goed had).

Behalve dat 10 vragen erg weinig is hecht ik ook niet zoveel waarde aan de "echte" wat langere IQ-tests.
Ze zijn vaak net wat verschillend en je kunt jezelf erop trainen om hoger te scoren.

Bij verschillende tests heb ik tussen de 130 en 150 gescoord, wat is het nou?

Daarnaast zijn er ook andere vormen van intelligentie die met die tests niet gemeten worden. Iemand met een IQ van 90 zou best eens beter kunnen functioneren in de maatschappij dan iemand met een IQ van 190.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Let op
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur

Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yups! op maandag 5 juni 2006 om 15:58:
Ik was bijna in vraag 4 gestonken (syllogisme), maar als je logisch/nuchter nadenkt dan is die eigenlijk heel makkelijk.

haah deze vond ik ook best vaag :P

Waarschuw beheerder

Jippie wat een feest.

Waarschuw beheerder
Ook 9 van de 10 goed, maar ik plaats grote vraagtekens bij vraag 7:

Welk woord is het meest tegengesteld in betekenis?
Stoer

slap
stijfsel
sterk
verlegen
vrouwelijk

Sinds wanneer is slap het tegenovergestelde van stoer?

Zou toch eerder "verlegen" moeten zijn in mijn ogen.

Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 5 juni 2006 om 15:59:
Bij verschillende tests heb ik tussen de 130 en 150 gescoord, wat is het nou?

Daarnaast zijn er ook andere vormen van intelligentie die met die tests niet gemeten worden. Iemand met een IQ van 90 zou best eens beter kunnen functioneren in de maatschappij dan iemand met een IQ van 190.

Ja, je hebt teveel verschillende intelligenties inderdaad, maar zo'n testen zeggen wel wat over je kansen om een bepaald opleidingsniveau met succes af te kunnen ronden, en daar is deze voor bedoeld --> NTI
laatste aanpassing
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof ze je IQ kunnen meten aan de hand van maar 10 vragen:s

Sowieso zijn het altijd maar moment opnamens...

Waarschuw beheerder
daarom ik bedoel ik was knetter toen ik em maakte:P
Waarschuw beheerder

ik ben goed b)
Waarschuw beheerder
donateur
Had er ook 10 goed, maar adhv 10 vragen kun je niet echt goede conclusies trekken over je IQ, heb je wel wat meer vragen voor nodig

Let op

Waarschuw beheerder

Wil wel weten welke vraag ik niet goed had eigenlijk :D

Waarschuw beheerder

U heeft helaas geen enkel antwoord goed. Misschien kunt u beter zelfmoord plegen.
Let op
Op basis van 10 vragen kunnen wij een serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Uit deze test kunnen wij concluderen dat uw IQ te laag waardoor we uw nut van bestaan in twijfel nemen. Hiervoor moet u een vergoeding betalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 17:36:
Wil wel weten welke vraag ik niet goed had eigenlijk

Ik denk ook vraag 7? :S

DAt antwoord klopt niet :nee:
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op maandag 5 juni 2006 om 16:58:
Had er ook 10 goed, maar adhv 10 vragen kun je niet echt goede conclusies trekken over je IQ, heb je wel wat meer vragen voor nodig

yups, maar dat staat er ook bij.
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
ik had ze alle 10 goed wat ben ik weer slim :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 17:57:
Ik denk ook vraag 7?

DAt antwoord klopt niet

Wat had jij daar als antwoord dan? Ik had verlegen..

Waarschuw beheerder
ja ik ook, maar volgens de test moest het slap zijn :S

Slap is fysiek (het tegenovergestelde van sterk), terwijl stoer en verlegen mentaal/psychisch zijn en ongeveer het tegenovergestelde van elkaar dacht ik zo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 18:25:
ja ik ook, maar volgens de test moest het slap zijn

Slap is fysiek (het tegenovergestelde van sterk), terwijl stoer en verlegen mentaal/psychisch zijn en ongeveer het tegenovergestelde van elkaar dacht ik zo

Lees de vraag goed

er staat:

Welk woord is het meest tegengesteld in betekenis?

De vraag is dus niet wat het tegenovergestelde is van 'stoer;, maar welk van de gegeven betekenissen er het verst vanaf staat. M.a.w: geen enkel van de gegeven woorden is het tegenovergestelde, maar 1 ervan lijkt er nog het meest op.

Daarnaast kan het woord 'slap' ook een betekenis hebben die niet fysiek van aard is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 5 juni 2006 om 18:29:
De vraag is dus niet wat het tegenovergestelde is van 'stoer;, maar welk van de gegeven betekenissen er het verst vanaf staat. M.a.w: geen enkel van de gegeven woorden is het tegenovergestelde, maar 1 ervan lijkt er nog het meest op.

Daarnaast kan het woord 'slap' ook een betekenis hebben die niet fysiek van aard is.

Juist als je de vraag zo interpeteert, vind ik verlegen er het best bij passen.
Iemand die stoer is, doet heel uitbundig. Iemand die verlegen is, doet heel teruggetrokken.
Slap houdt in deze zin geen enkel verband met stoer.