Partyflock

Forumonderwerp · 878437
Waarschuw beheerder
Oke, even kijken of we ook nog intelligentie hebben hiero..
Doe de test:

http://www.nti.nl/NTInternet_IQ-test/iq.asp?partner=channel&att=IQTest

Ik zal de aftrap geven...

Hartelijk dank voor uw deelname. Zie de uitslag hieronder:

Je had 6 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

Let op!!

Op basis van 10 vragen kan je geen serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd. Aan de uitslag van deze test kunnen geen rechten ontleend worden.
Waarschuw beheerder
Hartelijk dank voor uw deelname. Zie de uitslag hieronder

Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."
Waarschuw beheerder

Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."
Let op
Op basis van 10 vragen kan je geen serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd. Aan de uitslag van deze test kunnen geen rechten ontleend worden.
©123test

Waarschuw beheerder

Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

Nog ietsjes minder blowen dus...:P

Waarschuw beheerder

Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

Waarschuw beheerder

Je had 4 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?"
Waarschuw beheerder

Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test."

jajajaja... ik geloof niks van dat universitair, academisch opleidingsniveau!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Bianca * op dinsdag 20 juni 2006 om 12:02:
jajajaja... ik geloof niks van dat universitair, academisch opleidingsniveau!!

Moet je wat minder spijbelen..
Waarschuw beheerder

Je had 6 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren."

nou komt mooi overeen met wat ik doe :)

Waarschuw beheerder
donateur
Makkie, goed nadenken.

Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test."

Nja kdoe vwo dus dat klop wel denkik.
Waarschuw beheerder

Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test

Het was ook echt een hele moeilijke test ja :P

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
7 van de 10

doen jullie ook elk jaar mee met de BNN nationale IQ test?
Ik doe al 4jr mee ofzo en elk jr scoor ik weer een paar punties hoger
Laatst had ik een score van 116 B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 23:55:
doen jullie ook elk jaar mee met de BNN nationale IQ test?

Jazeker...Altijd leuk he...:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 23:55:
Ik doe al 4jr mee

Heb nu ook 4x meegedaan....:D Jammer dat'ie voor 2006 alweer geweest is...:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumeroide op dinsdag 20 juni 2006 om 23:59:
Jazeker...Altijd leuk he...

Ja en ook echt met zwetende handjes van de examen spanning voor de buis zitten he!! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 00:11:
Ja en ook echt met zwetende handjes van de examen spanning voor de buis zitten he!!

Hopen op een betere uitslag dan vorig jaar...:P

Waarschuw beheerder
Wat was de uitslag dan vorig jaar? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 00:15:
Wat was de uitslag dan vorig jaar?

Vorig jaar? Dat is dus 2005 :P, toen had ik een dipje met 121 :(

Waarschuw beheerder
hahaah freak 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 00:22:
hahaah freak

:O Hoezo :(
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op donderdag 15 juni 2006 om 20:42:
ik ben vraag twee gestopt, werd een beetje para van die shit, ik zal wel onwijs dom zijn denk ik

Whahahaha, wel een van de eerlijkste en daarom leukste antwoorden die ik op PF tot nu toe heb gelezen.

Ik ga die domme test niet eens doen, ik weet precies wat mijn IQ is..
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder

Let op

Na ja het zal wel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 09:57:
Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau.

:d kunnen sommige nog wat van opsteken hier :D
Waarschuw beheerder

Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer....

Bnn slaat trouwens nergens op, fluttest. Had er de laatste keer een score van 133
Waarschuw beheerder

Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test."
Let op

En dat terwijl ik vandaag te horen kreeg dat ik blijf zitten.. :s

Waarschuw beheerder

Je had 5 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?"

:O :S shit dus ik hoor nu tot 1 van de lagere boeie!!

of heb je net geluncht----->> kan het daar aan liggen dan??:lol:

Waarschuw beheerder
9 v/d 10 goed --> Iq van 125 of meer.
De nationale iq-test van BNN had ik 137 gescoord dus zal wel kloppen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumeroide op woensdag 21 juni 2006 om 00:22:
hahaah freak

Hoezo

Omdat je blijkbaar met die 121 ni tevreden was 8)
Waarschuw beheerder
ik had 8 van de 10 goed.. HBO of universiteit maar dat wist ik al :s en nu?
Waarschuw beheerder
Deze test is gemaakt om iedereen het idee te geven dat je geschikt bent voor HBO. Zelf een extreem laag begaafd persoon krijg te horen dat ie prima geschikt is voor HBO. En na deelname aan de test, krijg je een heel aardig mailtje dat je maar is aan een HBO studie moet beginnen bij de NTI
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op woensdag 21 juni 2006 om 15:24:
Deze test is gemaakt om iedereen het idee te geven dat je geschikt bent voor HBO. Zelf een extreem laag begaafd persoon krijg te horen dat ie prima geschikt is voor HBO. En na deelname aan de test, krijg je een heel aardig mailtje dat je maar is aan een HBO studie moet beginnen bij de NTI

.. want mensen hechten ook echt waarde aan een test van 10 vragen en geloven in de uitkomst..? Wat een bullshit
Waarschuw beheerder
is geen bullshit, is een goed doordachte marketing strategie van de NTI, jij ben gewoon te dom om dat in te zien :bye:
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:53:
Omdat je blijkbaar met die 121 ni tevreden was

Ik ben er zeker wel tevreden mee, maar het was een stuk lager dan de 2 jaar daarvoor, en dit jaar.

Waarschuw beheerder
7 van de 10 vragen goed
Waarschuw beheerder

Ja precies! Is exact wat ik al dacht.

Nou gelukkig ben ik slim genoeg om gewoon lekker de Uni te doen zonder dat de NTI erbij om de hoek komt kijken :P

Maar je krijgt al HBO advies bij 5 vragen goed ofzo. Alsof zo'n testje iets wil zeggen.

Pure marketing!
Waarschuw beheerder

Whehe... (y)
Iig genoeg vermogen om logisch na te denken... :D

Maak dan de online iq test die door Mensa is opgezet ofzo...die gaat ook nog eens op tijd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op donderdag 22 juni 2006 om 19:38:
Maak dan de online iq test die door Mensa is opgezet ofzo...die gaat ook nog eens op tijd...

Dat wil ik best doen. Maar haat het om het op tijd te doen, dan raak ik echt mega gestresst van waardoor ik veel lager ga scoren dan ik zou kunnen. :frusty:
Waarschuw beheerder
Dat is kut ja...IQ test MOET alleen op tijd...
Iemand waarbij dat denkproces sneller gaat om tot het juiste antwoord te komen heeft nu eenmaal een hoger iq... :)

Daarom is die iq test op BNN ook een lachtertje...iemand die 2 minuten doet over 2+2=4 word hetzelfde beoordeeld als iemand die er 1 seconde over doet bij wijze van spreken... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik raak er altijd gestressed van. Ben altijd bang dat ik op een vraag blijf hangen en dat dan de tijd om is terwijl ik nog niet alles heb en daardoor m'n score lager word...

Maargoed, heb je een link naar die test. Ik wil 'm wel maken. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 21:17:
Ik raak er altijd gestressed van. Ben altijd bang dat ik op een vraag blijf hangen en dat dan de tijd om is terwijl ik nog niet alles heb en daardoor m'n score lager word...

Dan sla je hem over en ga je naar de volgende vraag die je wel weet... :)
Je score word juist lager als je op het einde bij alle leegstaande dingen iets in gaat vullen... ;)
Over het feit dat je niet alles ingevuld hebt hoef je je totaal niet druk te maken...
Dat is een grote fout die mensen altijd maken...want als je ze zomaar invult betekend het dat je aantal foute antwoorden in vergelijking met je aantal ingevulde antwoorden groter is...
Waarschuw beheerder
http://www.mensa.be/nl/toelatingstest.html

Je krijgt dan na het afleggen een mailtje met hoeveel vragen je goed hebt beantwoord...dus niet je iq score...
Verder staat er bij hoeveel % kans je maakt om te slagen voor de officiele toelatingstest van Mensa...

Beter maak je hem wel als je in stilte zit en niet elk moment gestoord kan worden...dus deurbel eruit...telefoon eruit... :p
Ik werd namelijk bij het afleggen van die test gestoord door de deurbel...dus is natuurlijk van invloed geweest op mijn score...
Nog steeds hoog genoeg om deel te mogen nemen...maar toch...

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm thnxs, maar laat maar. Kost geld en je moet er nog voor de deur uit ook. Zo belangrijk vind ik allemaal ook weer niet... :P
Waarschuw beheerder
Niet waar...je ziet aan de rechterkant van de pagina (bijna bovenaan) een knop met interactieve test...die is gratis... :)
Na afloop van die test krijg je per mail de uitslag (antwoorden goed) plus hoeveel kans je hebt om te slagen voor de officiele toelatingstest...die wel geld kost...

Waarschuw beheerder
donateur
Ow ok... ik zal eens even gaan kijken dan...

www.testmijniq.nl

Daar kun je gewoon gelijk een IQ-test doen waarmee je een indicatie kunt krijgen van je IQ. Is en blijft natuurlijk een internettest maar denk wel dat je er een idee van kunt krijgen wat je IQ is...

Die ga ik nu eerst eens ff doen...

Waarschuw beheerder
heeeeel slim..