Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4441552x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
morfine pillen :roflol: 3,00€ de stuk :vaag:
werd me aangeboden van de week :no: nee Thnx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 november 2010 om 15:28:
80% van je serotonine bevind zich in je darmstelsel

Bevindt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier in de omgeving oranje q (165)mg , blauwe wiebertje (160)mg en witte en rode x 120 mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cor.S op zondag 21 november 2010 om 04:13:
ik ben waarschijnlijk de enigste die tot nu toe...2x blauwe bomen gehad...het niks vond...

Nee hoor, hier nog een. Ik vond ze ook niet zo bijzonder.
Zaterdag voor het eerst die Q's geprobeerd, die waren wel ontiegelijk hard :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 22 november 2010 om 15:47:
morfine pillen 3,00€ de stuk
werd me aangeboden van de week nee Thnx

Heb dat spul wel eens in het ziekenhuis gehad, ga je toch aardig lekker op or :P
Maar ik zou er ook geen pillen van moeten hebben :) Vloeibaar is de shit bij dat spul
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frank_!(h) op maandag 22 november 2010 om 11:57:
Roc Hengelo ;)

heej daar heb ik ook gezeten :P
worden wel vaker pillen verhandeld daar op school :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 22 november 2010 om 15:11:
Ik ben hier misschien wel heel kort door de bocht hoor: is hetgeen dat je uiteindelijk voelt na het gebruiken van MDMA niet gewoon je bloedeigen serotonine?

Dit klopt volgens mij wel! Maar het is wel zo dat MDMA ook een selectieve MAOI remmer is, dus met andere woorden, het voorkomt dat de serotonine in de synaps afgebroken wordt. Plus het zorgt ervoor dat serotonine niet weer terug wordt opgenomen in de axon maar in de synaps blijft.
Dus ja wat je voelt is wel de serotonine, maar de MDMA zorgt niet alleen voor dat deze gereleased wordt maar ook dat je deze tering intens en lang(er) voelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op maandag 22 november 2010 om 18:10:
heej daar heb ik ook gezeten
worden wel vaker pillen verhandeld daar op school

Volgens mij is dat wel op alle Roc's :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op maandag 22 november 2010 om 18:10:
heej daar heb ik ook gezeten
worden wel vaker pillen verhandeld daar op school

zo af en toe is het een top school :lol:

Waarschuw beheerder
achja, t zal op middelbare scholen, hogescholen en universiteiten ook gebeuren.
nobody cares..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Mr.Knots op woensdag 17 november 2010 om 10:26:
Ik ben hier misschien wel heel kort door de bocht hoor: is hetgeen dat je uiteindelijk voelt na het gebruiken van MDMA niet gewoon je bloedeigen serotonine?

MDMA doet toch slechts aanspraak op je serotonine voorraad, waarna de serotonine in je lichaam gaat circuleren? Ik heb hier tijdens de discussie details gehoord zoals het kristallisatieproces bij de productie van MDMA, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar moet zoeken om een bepaalde werking van MDMA te verklaren. Is de uiteindelijke echte werkzame stof (en daarmee bedoel ik de werkzame stof waar de gebruiker de effecten van voelt) niet gewoon de serotonine? Als dat zo is, maakt het niet meer uit welke kleur of welk percentage je MDMA heeft. Als je maar een dosis binnenkrijgt die ervoor zorgt dat de serotonine "released". En tja....serotonine is serotonine

Once again: ik heb absoluut niet de kennis die jullie hebben over dit onderwerp. Ik probeer iets aan te kaarten dat wellicht een beetje over het hoofd is gezien doordat de discussie zo diep (tot aan de zoutvormen) ging.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 november 2010 om 10:44:
Btw, jammer dat de discussie die Mr. Knots probeerde aan te zwengelen gestopt is... ging een beetje mijn gedachtegang op.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 19 november 2010 om 15:57:
Maar als daar nog reactie op gewenst is,

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 november 2010 om 17:49:
Absoluut...en zeker van jouw!(y)

Na goed, dagje later weer, ik bedacht me gisteren toen ik er voor wilde ging zitten, dat ondanks dat je er voor thuis gebleven was (;P volgens mij maakte je hier een grapje :P ) je vast al op je schildersoor lag, gezien dat werk doorgaans vroeg begint ;)

Afijn, wat de reactie betreft. Zoals ik al eerder even zei, ik vond het wel een goede post.
Uitspraak van RaveTillNoon op maandag 22 november 2010 om 18:14:
Maar het is wel zo dat MDMA ook een selectieve MAOI remmer is, dus met andere woorden, het voorkomt dat de serotonine in de synaps afgebroken wordt. Plus het zorgt ervoor dat serotonine niet weer terug wordt opgenomen in de axon maar in de synaps blijft.
Dus ja wat je voelt is wel de serotonine, maar de MDMA zorgt niet alleen voor dat deze gereleased wordt maar ook dat je deze tering intens en lang(er) voelt.

Even deze ook oppakkende, MDMA is idd een selectieve MAO-remmer, zij het een relatief zwakke.
En wat hier verder in gezegd wordt klopt ook, ik probeer het ietsje aan te vullen.
Een van de twee elementen van de SEROTONERGE (op de rest kom ik later ff terug) werking van MDMA is inderdaad de release van serotonine. Hier van heb je een voorraadje op geslagen in vesikels, soort.. noem het 'belletjes/blaasjes', waarin het opgeslagen ligt, in de uiteinden van je axonen. Die blaasjes met (o.a.?) serotonine als inhoudt worden getransporteerd naar de synapsspleet, wat de verbinding is tussen twee zenuwcellen met hun uitlopers (axonen en dendrieten) en geleegd in die synapsspleet. Serotonine is een neurotransmitter en daarmee betrokken bij de prikkeloverdracht tussen zenuwcellen.
En inderdaad, het tweede element is dat MDMA de heropname van serotonine uit de synapsspleet, remt, door deze twee mechanismen komt er zowel meer serotonine in de synapsspleet, als dat het er langer aanwezig blijft. Hierdoor vindt meer prikkeloverdracht plaats. De betrokken neurale netwerken raken dus een beetje 'overprikkeld', of je zou kunnen zeggen, ze komen in een tijdelijke staat van 'opwinding'.

Terug komende hierop:
MDMA doet toch slechts aanspraak op je serotonine voorraad, waarna de serotonine in je lichaam gaat circuleren? Ik heb hier tijdens de discussie details gehoord zoals het kristallisatieproces bij de productie van MDMA, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar moet zoeken om een bepaalde werking van MDMA te verklaren.

MDMA zet inderdaad boven door Lwbnjio en mij beschreven mechanisme in werking. De verdere werking, datgeen wat je ervaart, komt inderdaad daardoor tot stand.

Wat daarnaast nog speelt is dat MDMA ook een releaser is van zowel DOPAMINE, als NORADRENALINE. En volgens mij aanvullend daaraan, ook nog een heropnameremmer van beide. Kortom, dat zijn 6 elementen van de werking met betrekking op 3 neurotransmitters. Wordt al aardig wat ingewikkelder dus ;) Afijn, op dopamine en noradrenaline grijpt het wel in iets minder sterke mate aan dan op serotonine, maar het is alleszins niet iets om te vergeten ;) En eigenlijk gaat het nog veel verder dan dit genoemde :O Er wordt op nog veel meer stofjes aangegrepen. Kortom, dit alles maakt de werking van MDMA best wel complex (wat ik vaker geroepen heb..)

Is de uiteindelijke echte werkzame stof (en daarmee bedoel ik de werkzame stof waar de gebruiker de effecten van voelt) niet gewoon de serotonine? Als dat zo is, maakt het niet meer uit welke kleur of welk percentage je MDMA heeft. Als je maar een dosis binnenkrijgt die ervoor zorgt dat de serotonine "released". En tja....serotonine is serotonine

Maar inderdaad, hier zit wel wat in hoor (Y) Wat je nog wel kunt voorstellen en wat zo is, is dat een suboptimale dosis MDMA natuurlijk minder (cq niet alle) serotonine vrijgeeft en als je hoger gaat zitten dit wel gebeurd. Er is op een gegeven moment wel een maximum aan de werking natuurlijk. Je zou hier een grafiek van de mate van het effect en de concentratie MDMA van kunnen maken. En als we het dan over concentratie MDMA hebben, dan gaat het niet om hoeveel mg MDMA is ingenomen, het gaat dan om de PIEKCONCENTRATIE MDMA, op een bepaald moment in de tijd, in je bloed. En eigenlijk ook om die concentratie op de momenten daarom heen :P Kortom, over een bepaalde tijdsperiode.
Waaruit je kunt afleiden dat in één nacht 8 halfjes van 50mg slikken, wat anders is dan in één uur twee tabletten van ik zeg maar wat, 120, 150 of 180mg nemen.

Maar uiteindelijk, als we nog terugkomen op die zout vormen etc, inderdaad, uiteindelijk zwengelt MDMA alleen maar het mechanisme aan en 'drijf je daarna' op je serotonine (en dopamine en noradrenaline en nog een rits aan andere stofjes..waaronder oxytocine)

En daar weer naast, als laatste, kunnen jullie je ook wel voorstellen dat niet iedereen op hetzelfde moment in de tijd dezelfde 'voorraad' serotonine heeft. Sowieso zal dat bij menigeen aardig flunctueren onder invloed van het gebruik :lol: ;), wat de ene keer natuurlijk wat langer geleden is (bijv 3 maanden), of soms weer wat korter (bijv 2 weken). Dat zal bij ieder verschillen aan de hand van zijn/haar 'gebruikersprofiel'.
En gelukkig zijn we daarnaast allemaal andere mensen, waarvan je ook wel mag aannemen dat ondanks dat de werkingsmechanismen (de basisdingen) in onze breinen allemaal wel ongeveer hetzelfde zijn (dat maakt ons mensen), maar dat ze toch ook wel wat van elkaar verschillen, immers we hebben allemaal ook een verschillend DNA ;)
Afijn, laat ik er niet te ver over uitweiden, maar we verschillen daar natuurlijk wel enigzins in :)

Ik kan me, los van alles wat met drugsgebruik te maken heeft namelijk, al wel voorstellen dat sommige mensen van nature een wat hogere serotonine voorraad (en continue release daarvan, in veel beperktere mate dan MDMA-gebruik veroorzaakt) hebben. Die mensen heb je misschien ook wel in je omgeving, altijd vrolijk, van die mensen waarvan het lijkt of ze nooit boos kunnen worden. Stukje zelfreflectie leert mij iig dat ik niet zo in elkaar zit, hehe 8)

Hoop dat dit nog een beetje satisfying late reactie is :) (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 22 november 2010 om 22:39:
Waaruit je kunt afleiden dat in één nacht 8 halfjes van 50mg slikken, wat anders is dan in één uur twee tabletten van ik zeg maar wat, 120, 150 of 180mg nemen.

Als je dan let op die piekconcentratie, zou je dan beter die 2 tabletten in1 uur kunnen nemen dan die 8 halfjes?
Of is dat ook weer te simpel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 22 november 2010 om 22:40:
Wel weer meer dan 10 regels, dus ik snap dat niet iedereen het leest

Je zegt het zelf al!

Kort gelezen, wel duidelijk. Komt er op neer dat ook een dosering niet vast te stellen is aan de hand van lengte/gewicht. Als jij overloopt van geluk, kun je van 50mg uit je dak gaan. Ben jij een downer, kun je met 150mg nog moeite hebben opgang te komen, al trek ik dit in twijfel want zulke knalpatronen werken zelfs op opeenvolgende dagen nog lekker!

Waarschuw beheerder
hier ook weer de groene canadezen ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 november 2010 om 00:44:
kun je het even kort samenvatten met een advies?

hoe graag wil je het weten? investeer 3 minuten en 18 seconden en je hebt het gelezen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FLOW_WOW op dinsdag 23 november 2010 om 01:04:
investeer 3 minuten en 18 seconden en je hebt het gelezen

ok, morgen dan :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housje Boompje Feestje op dinsdag 23 november 2010 om 00:06:
piekconcentratie, zou je dan beter die 2 tabletten in1 uur kunnen nemen dan die 8 halfjes?

piekconcentratie is hoger bij het eerste scenario tov het tweede, maar het heeft waarschijnlijk niet zoveel toegevoegde waarde (want meeste serotonine toch al aangesproken/losgelaten), of 8 halfjes wel die toegevoegde waarde heeft is ook maar de vraag (meeste serotonine is bij het vijfde halfje bijvoorbeeld al vrijgegeven), maar het ging even om het concept. In ieder geval zijn er wel mensen die voorstander zijn van vele malen een beetje nemen en daardoor lang effect houden. Tja en weer andere mensen willen zo hard mogelijk gaan (niet dat dat nou relax is of dat je er bv. mooier van wordt :lol: ) maar ja dan is het eerste concept weer handiger als je dat wilt bereiken :P
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 november 2010 om 01:08:
ok, morgen dan :p

scheelt mij een samenvatting ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 november 2010 om 00:33:
hier ook weer de groene canadezen ;p

NICE :yes:

Uitspraak van KurtCobain op maandag 22 november 2010 om 17:51:
Zaterdag voor het eerst die Q's geprobeerd, die waren wel ontiegelijk hard :D

En was je zondag ook zo gaar:vaag: als t maar kan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 22 november 2010 om 22:39:
volgens mij maakte je hier een grapje :P

Nou, niet helemaal...was erg nieuwsgierig, maar 'Eindelijk Weer' in Almere lonkte ook.
Uiteindelijk te lang zitten wikken en wegen (nieuwsgierig/ weinig bezoekers/ niet me favo dj's) dus maar thuis gebleven, maar de nieuwsgierigheid speelde wel een rol, hetzij een 'figurantenrol':lol:

al wel voorstellen dat sommige mensen van nature een wat hogere serotonine voorraad (en continue release daarvan, in veel beperktere mate dan MDMA-gebruik veroorzaakt) hebben

Uiteraard weer een geweldige uiteenzetting over de werking van een en ander, waarvoor :respect:
Had gehoopt op meer aandacht voor de factoren 'geestelijke/maatschappelijke/fysieke stabiliteit' je weet dat ik daar voor een groot deel mijn 'verklaring' zoek vwb de situatie hier in de schilderswijk:lol:
Ik begrijp dat deze aspecten vrij ver van je 'vakgebied' liggen, of misschien ben je er wel van overtuigd dat deze factoren nooit zo'n belangrijke rol kunnen spelen, en dat je er weinig over kan/wil zeggen.
Anyway, ben blij dat ik na 8 jaar wekelijks gebruik, nog net zo vrolijk en net zo veel lach als ik altijd gedaan heb...met daarbij dan maar de waarschuwing: Let op! das nie voor iedereen weggelegd! proost Emiel!! (ik pak er zaterdag weer 1 iig):lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 november 2010 om 02:11:
f misschien ben je er wel van overtuigd dat deze factoren nooit zo'n belangrijke rol kunnen spelen

Nee ik denk dat ze wel degelijk een rol kunnen spelen, maar kan er niet zo goed de vinger op leggen in welke mate. Kan dus best belangrijk zijn, of toch beetje bijzaak, don't know :) Maar je kunt discussiëren of het een beetje hoort bij je lekker voelen (productie serotonine omhoog? :P oorzaak of gevolg ? Of een samenspel van :P ) Vraag is of je het er op die manier bij kan rijmen, of dat het (helemaal?) los staan van elkaar.

Maar stabiliteit is wel een mooie factor ja (Y)
nog net zo vrolijk en net zo veel lach als ik altijd gedaan heb...met daarbij dan maar de waarschuwing: Let op! das nie voor iedereen weggelegd! p

(Y) Wou dat ik het kon, zijn me soms iets te serieuze dingen op het pad gekomen om altijd maar te blijven lachen. Maar ben wel jaloers op mensen met zo'n insteek. Zou zo'n attitude-change mogelijk zijn? Vast wel, maar ook weer niet zomaar, toch :) Het zal wel een mentaliteitsverandering betreffen zoiets duurt lang. Niet zeggende dat zoiets bij jou heeft plaats gevonden, misschien was je het idd altijd al :D Zoals ik al zei, die mensen zijn er soms gewoon :P

uiteenzetting over de werking van een en ander, waarvoor :respect:

thx, graag gedaan :) weet tenminste dat iemand het leest ;P

proost

ja proost :mixje: (Y), ik neem er een Grant's op (zaterdag flesje gehad)
dus maar thuis gebleven

maar je lag wel al op je schildersoor of niet? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 23 november 2010 om 01:38:
In ieder geval zijn er wel mensen die voorstander zijn van vele malen een beetje nemen en daardoor lang effect houden

:yes:

Werkt bij mij ook beter :yes:. Beter kleine beetje dan 1 in één keer, trek ik gewoon simpelweg niet :no:. Vergeet dan alles en zit twee uur ergens in een hoekje :x

Ik kan me, los van alles wat met drugsgebruik te maken heeft namelijk, al wel voorstellen dat sommige mensen van nature een wat hogere serotonine voorraad (en continue release daarvan, in veel beperktere mate dan MDMA-gebruik veroorzaakt) hebben. Die mensen heb je misschien ook wel in je omgeving, altijd vrolijk, van die mensen waarvan het lijkt of ze nooit boos kunnen worden. Stukje zelfreflectie leert mij iig dat ik niet zo in elkaar zit, hehe

Tuurlijk is dat zo ieder zijn hersenen werken anders dus de werking is dan ook anders. Sneller of heftiger of juist andersom ADHD of ADD kan ook een grot rol spelen. Mensen die die aandoening hebben kunnen vaak beter tegen xtc dan andere is mijn ervaring tenminste. Ritalin is ook gewoon een drug.

Ritalin stimuleert het centraal zenuwstelsel. Men weet nog steeds niet hoe het medicijn precies werkt, maar gaat ervan uit dat het de voorhoofdskwab (het “opdrachtcentrum” in de hersenen) en de hersenstam (het systeem dat prikkels (de “opdrachten” opvangt en selecteert in actie of afremmen) via de neurotransmitters dopamine en norepinefrine/noradrenaline activeert. Ritalin bevordert de tijdelijke afgifte, maar niet de aanmaak van deze neurotransmitters en werkt daarom slechts korte tijd. Als de aanwezige dopamine en norepinefrine/noradrenaline op zijn, werkt het uit totdat het lichaam een nieuwe voorraad heeft aangemaakt. Inkomende prikkels worden door Ritalin eenvoudiger gefilterd, met als gevolg de mogelijkheid je gedachten op één ding te focussen in plaats van op alles wat er om je heen en in je hoofd afspeelt. Eenvoudig gezegd: de remfunctie van de hersenen wordt versterkt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylfenidaat

Denk zelf dat practisch alles waar emotie bij komt kijken te maken heeft met hormonen en of stoffen in onze hersenen. Verliefd zijn is ook een stof in de hersenen, stress, vrolijk enz enz.

Werk zelf in de nacht dus neem vaak melatonine. Heerlijk om op te slapen en vooral als je nachtdiensten draait maakt je klier dit minder aan. Deed het de eerste 4 maanden niet maar nu wel en merk echt een wereld van verschil. Niet teveel nemen dan wordt ik chaggie wakker maar als ik er een stuk of 4 a 6 neem voel ik me echt uitgeslapen als ik wakker wordt in de middag. Koop het gewoon bij de drogist 0,1 mg pilletjes in een potje van 500. Wordt ook veel onderzoek gedaan op moment met melatonine en ADHD/ADD, beter als het slikken van Ritalin :yes:. Schijnt de opname en doorgave van stoffen/hormonen in de hersenen te verhogen waardoor je beter slaapt en uitgeslapen wakker wordt :d

Iemand hier ook ervaring met melatonine?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
melatonine is een goede inslaper gebruik het alleen nooit als ik drugs op heb wordt dan meestal zo rot wakker als ik vaag ga slapen:rot: maar heb wel eens zon nacht gehad dat ik tot half 5 lig te piekeren en om kwart over 6 al er uit moest.. nou voel ik dat meestal een beetje aankomen, neem ik om 10 uur savonds zo'n pilletje (zijn wel op recept gekocht) en een half uur later lig ik te maffen.

vind alleen al die slaapmiddelen etc, ik denk dat je dat niet te vaak moet gebruiken ik denk altijd zo alles wat je gebruikt went je lichaam aan en dan wordt de werking minder, das niet leuk;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 23 november 2010 om 02:20:
hx, graag gedaan weet tenminste dat iemand het leest

Heb het nu al een stuk of 5 keer gelezen. Maar dan wel met mn smartphone (ben veel het huis uit). Wil op een aantal dingen reageren, maar quoten etc. gaat een beetje lastig:p Doe ik dus als ik thuis ben!

Maar bedankt voor je post! :respect: Je hebt me op een duidijke manier meer inzicht gegeven in de werking van MDMA:)

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Hier Q.dance xtc gem. 170mg :respect:

Waarschuw beheerder
-1
Hier ook genoeg Q-dance deze duiken echt overal op
Waarschuw beheerder
-2
iemand ervaring met route 66?
wat zouden prijzen zijn 1000 goeie clutsers?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 23 november 2010 om 05:59:
Vergeet dan alles en zit twee uur ergens in een hoekje

2 uurtjes maar?? 8)
Uitspraak van KurtCobain op maandag 22 november 2010 om 17:51:
Nee hoor, hier nog een. Ik vond ze ook niet zo bijzonder.
Zaterdag voor het eerst die Q's geprobeerd, die waren wel ontiegelijk hard

aawh, jullie kunnen gewoon niet zo goed tegen de zware jongens :lol: nogmaals, aan de inhoud van die ptjes ligt het echt niet...
dus waar jullie het vandaan halen dat die blauwe bomen "minder bijzonder" zijn.. blijft een raadsel ;)
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 22 november 2010 om 18:08:
Vloeibaar is de shit bij dat spul

:respect: en het dan ook nog ingespoten krijgen.... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 november 2010 om 14:18:
Hier Q.dance xtc gem. 170mg :respect:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 november 2010 om 14:32:
Hier ook genoeg Q-dance deze duiken echt overal op

en goed dat ze zijn :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MrBusy op dinsdag 23 november 2010 om 17:49:
Canadezen, moet je toch echt naar Canada toe lijkt me en rode kersjes? die groeien deze tijd van het jaar bijna niet, miss in kassen

:roflol:
Uitspraak van [K]leine a.k.a [T]error/[T]erreur[B]itch op dinsdag 23 november 2010 om 17:28:
opzoek naar canadese of rooie kersjes

Justin Bieber is canadees. Ik wil me ook wel canadees voordoen om je een avondje gelukkig te maken. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 23 november 2010 om 05:59:
Iemand hier ook ervaring met melatonine?

in combinatie met M bestand houdende artikelen?

Waarschuw beheerder
Blauwe Boompjes.

Oranje Q's aanraders of niet ?

Waarschuw beheerder
Hier inmiddels de 3e/4e batch Olifanten binnen!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 november 2010 om 17:08:
aawh, jullie kunnen gewoon niet zo goed tegen de zware jongens nogmaals, aan de inhoud van die ptjes ligt het echt niet...
dus waar jullie het vandaan halen dat die blauwe bomen "minder bijzonder" zijn.. blijft een raadsel

Ik vind het eerder een raadsel waarom jij iedere keer losgaat als iemand ze niet goed vind :P
Waarschuw beheerder
:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op zoek naar goede x omg Zwolle...

Verder alleen capsules te krijgen hier en blauwe deukjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratjah op dinsdag 23 november 2010 om 22:35:
Op zoek naar goede x omg Zwolle...

Verder alleen capsules te krijgen hier en blauwe deukjes...

Zelfde probleem, begint hier uit te dunnen, weer eens zoeken in 038!

~~
Rj

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Heartpressure op zaterdag 20 november 2010 om 13:55:
Probeer je nu hier te zeggen dat Spacehound = Hardcorps?
En daarmee dat die gele smilies geen MDA bevatten?

Laten we het er maar op houden dat spacehound de billenmattie van hardcorps aka daniel legrand is ;)
En dan schat ik die kans dat ze dat bevatten op ongeveer 0.01%
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 20 november 2010 om 23:03:
Uitspraak van The Chumscrubber :bounce: op zaterdag 20 november 2010 om 19:32:
Moet ik me daarbij voorstellen? Pillen die 's nachts door 2 klunzige inbrekers in je huis worden achtergelaten, Watergate-stylo?

my werd gezegd dat logo van Nixon, is dus niet zo
zijn blauwen, baby blauw,
geen breeklijntje
en uiteindelijk geen van beide kanten een plaatje.

maar ik en paar andere (meer ervaren en minder ervaren) gaan er allemaal wel goed op!
dus nog meer mensen die em kennen?

120mg, komen van een maatje van me, wel lekker ja.
Waarschuw beheerder
oeh, ik had er bijna een paar gekocht...
Door omstandigheden de afspraak misgelopen, ben blij dat het gelopen is zoals het gelopen is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 23 november 2010 om 23:21:
Uitspraak van OldeKlepperd op dinsdag 23 november 2010 om 23:06:
120mg, komen van een maatje van me, wel lekker ja.

Is dat zo Relaxt man

Jah man, stoere bink (y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KurtCobain op dinsdag 23 november 2010 om 21:47:
Ik vind het eerder een raadsel waarom jij iedere keer losgaat als iemand ze niet goed vind :p

opgeteld zijn er 2 die ze niet goed vinden.... 2 stuks tegenover de rest:D
ook 2 die de qtjes wel toppers vinden, maar waar qua inhoud ook totaal niks op aan te merken valt.......weird toch?!

en toevallig, ik hou van raadsels 8)
laatste aanpassing